- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bluetooth hangszórók
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz almos94 #130138 üzenetére
Nem lesz sok. Ha lerakod az A kategóriát, 600-as 100 lovas naked-eken fogsz tanulni. Utána egy ilyen 40-50 ló közötti motor szerintem a legjobb újrakezdési pont. Én legalábbis így tettem, csak nem KTM-et vettem hanem soros 2 hengeres Hondát. Ezekkel az A2 teljesítményű motorokkal már nem lesz gond a kényelmes autópálya 130-150 sem (max a szél miatt).
Ha a KTM tetszik vedd azt. Japán fronton egy Kawa Ninja 300-400 vagy Yamaha R3, Honda CB500F/X szintén jó kezdésnek szerintem, de ezekből nem fogsz 1M körül épkézláb példányt találni.
Régebbi japán vasat én már nem vennék, de ez személyes preferencia, nincs kedvem karbival meg szivatóval szöszölni Ettől függetlenül műszakilag azok sem rosszak, volt CBF500-am (sajnos önhibából GTK lett), az nem egy problémás motor és 8-900 között ki lehet fogni nagyon szép példányokat belőle. 58 ló, sor2, abszolút kezdőbarát kezelhető karakter.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen