Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #128155 üzenetére
Sose voltam még arra, nekem alaphangon másfél óra csak oda. De ha összebeszélünk egy páran, hogy összefutunk valahol arra, és gurulunk pár kört, abban bennelennék
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #128155 üzenetére
Na en meg 16:56-kor gurultam el hazafele Hereg iranyaba a video tanulsaga szerint.
Ha mar video, osszevagtam a legtisztabb kort, ami pont az utolso kor volt. Talan itt volt a legkisebb forgalom. Nagyon felos, meg darabos meg es sok a hiba, de na majd kialakul.A vege kb 1.5 tank lett. A kozepen nagyon reszkettem mert egy rovatkam maradt, aztan meglattam navin hogy van egy kut Bajnan, volt is nagy orom. Foleg amikor szepen ki volt irva hogy van E5 is. Na csak emiatt a telitank miatt maradtam meg fel orat.
-
Methionyl
senior tag
válasz tboy93 #128169 üzenetére
Tök laikusként kérdezem + Xero
E5 miatt tankoltok 100-as benyát, vagy "jobban megy" tőle a motor? Gondolom mindkettőtök motorjánál minimum 95 van előírva (de ez csak tipp).They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #128231 üzenetére
Nem lehet h előtte sose használták és "felakadtak" a zárban lévő csapok? WD40-nel én megküldeném, aztán próba. Csak van a portán, vagy valahol, benzinkúton.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #128231 üzenetére
Egyik kézzel a kulcsot, másikkal közben a kormányt mozgasd ide-oda. Ha ez nem jön be, akkor jöhet a WD40. Ha az sem, akkor van baj. Ha mindenképp menni kell vele, akkor megfontolandó az eltörése (nem a kulcsnak), de ezt csak végső esetben.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Polemius
aktív tag
válasz tboy93 #128231 üzenetére
Mint írták, q kormányt kicsit mozgasd, hátha csak azért szorul. Egyébként a kulcsot finoman jobbra-balra forgatva, előre-hátra próbáld mozgatni. Semmiképpen se erőltesd.
Ha kopott a kulcs, előfordul az ilyesmi. Ha van nálad tartalék kulcs, kevésbé kopott, próbáld azzal.
Ilyen esetben érdemes másoltatni egy újat, azzal valószínűleg jobb lesz.
Persze ha a zár koszos, kopott, azon nem segít.Kenni zárat egyébként folyékony dologgal, zsírral nem szabad(na). Zárszaküzletben lehet kapni erre grafitport, az való erre. Persze motoroknál ki van téve mindennek, megy bele kosz, víz. Menet közben ez ellen nem sokat lehet tenni, de én pl. mosáskor egy darab szigszalaggal leragasztom a kulcslyukat. (Amúgy meg fedett helyen áll, de ha szabadban tartanám, lehet hogy barkácsolnék rá valami megoldást, mondjuk tépőzárral.)
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #128242 üzenetére
Benne van a pakliban, ha egy zárat évekig nem működtetnek és még víz is éri, akkor elég csak 1 csapnak felakadnia és máris nem tudod kinyitni. Ha használod ezt követően újból nem fordulhat elő.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ath
senior tag
válasz tboy93 #128248 üzenetére
Akkor jarsz a legjobban, ha leveszed/leveteted a zarat, azt elviszed zarashos aki a lamellakat csereli benne. Uj kulcsnal hasonlo lesz a problema, a zar belsejeben a kopott lamellakat nem fogja tudni megfelelo helyre tolni es akadni fog.
Par evvel ezelott 5e volt megcsinaltatni, azota is siman jar. -
bacus
őstag
válasz tboy93 #128360 üzenetére
Ha nem férsz hozzá, akár a hűtőt is le kell vedd (pl v-strom), meg a tankot, boxernél meg a bukócsövet.. Hagyni kell kihűlni a motort környezeti hőmérsékletre, ezért ez nem a beesek a szerelőhöz és megnézi típusú ellenőrzés.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz tboy93 #128360 üzenetére
Az ellenőrzés egy dolog. De, ha nem jó a hézag, akkor korongot kell cserélni. Nem tudom, hogy felső, vagy alsó korongos. Az előbbinél a vezérmű bütykök közvetlenül a korongokat püfölik. Annál talán elég egy célszerszámmal lenyomni a szeleprugót és kiemelni a korongot. Az utóbbinál a korong eggyel mélyebben, a szelepszár fölött van. Annak a cseréjéhez ki kell venni a vezérműtengelyeket.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #128360 üzenetére
R1 nel hutot le kell venni, tehat hutoviz leeresztes is, de nakednel sem mindig egyszeru. bandit 650-esnel is hutovizet le kell engedd, es fojtoszelephaz, airbox-ot ki kell bontani, kulonben nem fersz hozza a kozepen elhelyezkedo vezlancfeszhez.
Ezekhez mind tomites is kell altalaban. Korong pedig a szeleptoke alatt van neked is, tehat ha allitani kell, akkor vezermutengely ki. Ekkor kell a feszitot is levenni.
Egyebkent egy regebbi L2 ducatin egyszerubb ez az egesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #128366 üzenetére
Szelephezag sok mindentol maszhat. Vagy rakodik valami a szelepre, vagy a vezermutengely maszik feljebb a puha alu csapagyazasban, vagy egyszeruen a szeleptanyer es a szelepulek kopik. Ahogy a szeleprugok racsapjak a szeleptanyert.
Amint bantva van egy auto, vagy motor, a nagyobb fordulat miatt hamarabb veri szet a szelepet es szelepuleket. Ha kimeled, akkor sokaig jo marad, abban viszont szerintem sok elvezet nincs :D
A marka teljesen mindegy. Ha bantod, kopik.JDMKid
Barmilyen motor osszerakasnal elmeletileg molibdenos olajjal kellene osszerakni mindent, valahol zsirral, valahol sima olajjal csinaljak, szerintem sok kulonbseg nincs.
A vfr 750 nel is ezt irja, illetve az r1 esenel is.
Laza lancfeszitovel nem tudod atforgatni a blokkot illetve nem relevansak a jelolesek a veztengelyeken, nem is lehet ugy jelre allitani, mast fogsz latni. Igy lehet a legkonnyebben felrerakni a vezerlest.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz tboy93 #128380 üzenetére
Ha nem nincs változás, és szerintem nem igazán van a korábbi évjáratokhoz képest.
Ezek cserék
12000km Olaj+szűrő. Ha fém tankos benzin csap és szűrő takarítás O gyűrű csere-
24000km Szelephézag+Gyertya
2Évente Fékfolyadék+ Hűtő
18000km Levegőszűrő tisztítás vagy csere
Nekem a 14ezeret futott 25 éves CB-n nem kellett semmilyen tömítést cserélni.
Jó eséllyel nálad sem kell. Ennyi idő alatt remélhetőleg nem öregedtek be, vagy cseszték szét korábban.
A lapkázás nem biztos, hogy kell. Ellenőrzéskor kiderül.
Ha lapkázni kell az elég munkás lesz. Az ellenőrzés töredéke meló. -
Burt1793
veterán
válasz tboy93 #128395 üzenetére
Nekem a motor nem eszik kevesebbet (6 liter/100km), mint az autó, időben tényleg jobb, de pl este sokszor olyan későn járok, hogy akkor már az autó is jó.
A robogó 3,5-3,8-at fogyaszt és fáradtan, ugyanazon az úton, monotonon járva jobb robogózni, pihentetőbb. Persze ha néha-néha jár az ember a városban, tökéletes a motor is. -
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #128397 üzenetére
Ha a fogyasztásra gyúr valaki, és nem akar robogót, és tényleg nem számít más szempont, akkor vegyen Honda NC750-t.
Azt nem tudja széthajtani, mert max 6000-t forog.
Viszont éppen emiatt lóerőben tényleg sokkal kevesebbet tud, mint más 750-es motorok, de nyomatékban ugyanott van. -
bacus
őstag
válasz tboy93 #128427 üzenetére
"sport bringájával? Mondja, hogy olyan 60-al."
Én 2 éve kísértem triatlon versenyen bringásokat mögöttem egy szerelővel, Keszthely és Zalacsány között kellett nekik 2 kört megtenni (nekem meg 8-t ), az emelkedőn nem volt gond a dl650-el megelőzni őket, de lejtőn 90-es tempót mentek.. Ezek ráadásul mind amatőrök voltak, a profiknak külön volt verseny.
Baleset nem volt, de ott ha az egyik elesik, a körülötte lévők mind esnek, 90-nél ez azt jelenti, hogy nem a fehér mentő jön értük, hanem a fekete autó.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #128474 üzenetére
a Sixgear Maddox farmernadrágomból kívülről ki lehet venni, ha csak ennyi a szempont
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #128480 üzenetére
Azért olcsóbb vagy 10%-kal, és egy nagyobb méretű motor, magas embereknek kényelmesebb. Külsőre is el tudom képzelni, hogy valakinek jobban tetszik. Kicsit nagyobb fékek (elől dupla tárcsa, igaz nehezebb is), 41 helyett 50-es első futómű...anno én is nagyon nézegettem, de végül nem mertem bevállalni (pedig volt Keeway-em, amivel 1 cég, úgyhogy nincsenek ilyen előítéleteim se ), talán annyival nem olcsóbb, hogy megérje a "kockázatot".
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz tboy93 #128480 üzenetére
Amit Join ír, meg 19 júniusi gépet árult a gyerek 1.6-ert 7kkmmel hátsó dobozzal... Utas ülése is kényelmesebb a benellinek nem kicsit. Így már buli volt... Két három évig joez, aztán 650 strom és hazaertem
Nem mellesleg pl tavasszal 500x elszorva is alig volt, ez meg minden színben
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz tboy93 #128588 üzenetére
baboss nfo-ja alapjan mindenki kakucson karcolt
amugy hanyszor forgattad pirosig, hogy kijott a 3.7l fogyasztas? ha csak azt nezem hogy 6 ora alatt toltal 400km-t akkor az a avg sebesseg nem olyan hudemagas. autopalya volt?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Methionyl
senior tag
válasz tboy93 #128600 üzenetére
Alig használt, karcmentes, megkímélt női tulajdonossal?
Mi lett végül? Kapott egy bontott blokkot? Lemaradtam a story végévelThey can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #128600 üzenetére
Jutalékért cserébe segítek:
"Sziasztok, eladó a képen látható CB500. Régóta áll, előtte sem volt sokat használva, most nem igen indul, de csak egy karbitisztítás és olajcsere kell neki, nekem már nincs időm foglalkozni vele sajnos."
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Vallás
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen