- ASUS notebook topic
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Socket AM4
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
aktív tag
válasz CyberPunk666 #81026 üzenetére
Ha utcára akarsz hátizsákot, oldaltáskát, és tartós kell, néz meg Maxpedition, 5.11 Tactical és hasonló gyártókat. Nem olcsók, de eléggé strapabírók.
#81042 LustaDick123
Osztrákoknál fűben nem fetrengenék, ezek minden talpalatnyi földet bőven megszórnak trágyalével. -
BoB
veterán
válasz Something_ #81050 üzenetére
Azt írják 1900 méter hosszú (16 kanyar), de van egy külön supermoto rész, az nem tudom ebbe bele van-e számítva. Szélesnek szerintem szélesebb mert rendes autók is mennek rajta.
Itt vannak képek: [link]
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
freelanced
addikt
válasz Geresics #80874 üzenetére
geresics
Ha esetleg lejutsz végül a Darázs Garázsba majd írj milyen volt a kesztyű.
Én ma voltam, mondjuk a Takomát pont nem néztem, mert az elvileg átmeneti.
Viszont a Gobi illetve a Racing Pro nagyon jó volt.
Nem tudom, hogy valaki használ-e Modeka kesztyűt, vagy, hogy mennyire megbízhatóak, tartósak, de egyébként nagyon jó a protektorozásuk, finom bőrből vannak, ezért az árért nagyon megéri, ráadásul kényelmes is. Mondjuk nincs annyi viszonyítási alapom, ezen kívül egy két kesztyűt próbáltam, de hasonló áron mind sokkal kevésbé " felszerelt volt".
Úgy, hogy mindenképp kíváncsi vagyok neked milyennek tűnik.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-
Doki16
addikt
válasz freelanced #81057 üzenetére
Nekem MODEKA GOBI TRAVELLER van már egy éve. Nagyon megvagyok vele elégedve. Baromi jó kis kesztyű és egyáltalán nem volt drága ezért az árért. Semmi baja nincs még így 3500 km után se. Még mindig megvan a jó kis bőr illata
Ár értékben nagyon jónak mondhatom. Nálunk itt Dunaújvárosban van egy bolt ami leszerződött a Modekával és nagyon sok cuccukat árulják. Van minden a kínálatukban hasonlóan jó áronA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Moleman
addikt
válasz Doki16 #81060 üzenetére
Wow, ez nagyon jónak tűnik, az ára sem annyira vészes, megkívántam.
Most ilyen nyári kesztyűm van, robogóra eddig elég biztonságosnak tűnt, de valahogy bizalomgerjesztőbbnek tűnnek a merev csuklórészes hosszabb kesztyűk. Vagy az hamis biztonságérzet, jó ez is?
-
dellfanboy
őstag
válasz Moleman #81061 üzenetére
hogy érted a hamis biztonságérzetet? azért hosszú hogy védjen ha elcsúszol, én aszfaltra csak hosszú kesztyűbe megyek függetlenül hogy dögmeleg van, vagy tél, az ilyen rövid kesztyűktől kiráz a hideg, max krosszr enduró tudnám felvenni őket.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Moleman
addikt
válasz dellfanboy #81062 üzenetére
Akkor jól érzem, hogy nem védene eleget. A téli kesztyűm hosszabb, hiába nem protektoros a szára, de jobban érzem magam benne. Akkor idővel én is beszerzek egy ilyen Góbit, köszi!
(#81064) Grillo
Azt én is hallottam.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
Na, nem a csukló, hanem mögötte a mandzsetta vagy mi. Ami remélhetőleg megakadályozza, hogy tőből leszakadjon a kezem.
(#81069) Doki16
Köszi! Akkor ha meglesz a motor, beszerzem. Elég jó cordura nadrágot is sikerült vennem, még nem ért ide, nagyon várom már. Remélem jó lesz a méret.Viszont most vettem észre, hogy ez a Lazer sisak a legutolsó kis díszítésig megegyezik az aldis sisakommal. Lehetséges, hogy tökugyanaz, csak lemaradt róla a branding? Mert akkor a sisakcsere már nem annyira égető (bár a szélzaj még kérdéses, 75 fölött még sose mentem benne).
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Moleman #81065 üzenetére
Mindenképpen hosszú szárút vegyél motorra. Nekem egy elég komoly FOX Bomber kesztyűm van még, de az is röhejesen kevés volt a motorra. Nem éreztem jól magam benne, pedig ez is full bőr és protektor. Kellenek mindenképpen az ilyen kesztyűk. Már csak azért is, hogy betudd alá tűrni a kabátot, hidd el nagyon jó, ha szabályos 90-nél nem fúj be a szél a dzsekibe
(#81066) Mosquito34: Egyelőre csak ennyit mentem vele Nálam az életben nem lesz meg a 35000 Km. Egyszer áztam idáig szarrá vele. Nem látszik rajta egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaboman
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz Doki16 #81060 üzenetére
Jó cuccnak tűnik az áráért. Nekem csak az nem tetszik benne, hogy ellentétes oldalon van a két tépőzár. Nekem is ilyen a téli kesztyűm, és sokkal kényelmesebb a nyári, amin mindkettő a belső oldalon van.
Mondjuk ahogy használod, úgy 3500km nokedli. Annyi alatt talán még egy kötött pamutkesztyű sem kopott volna el.
(#81069) Doki16: "Egyszer áztam idáig szarrá vele. Nem látszik rajta egyáltalán."
Az lett volna csak az atom gáz, ha bármi baja lett volna ettől.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Ez egyébként igaz Nem én vagyok a hardcore felhasználó A bringás fox kesztyűm amit DH-ra használok jobban meg van viselve mint a motoros Bár az is igaz, hogy többet megyek bringával mint motorral
Azért mondom én is, ez nem távolság. És egy eső is semmi. Csak azért mondtam, hogy nekem ilyen van és mint az új úgy néz ki. De amúgy tényleg egy jó fajta márka szerintem. Jól össze van rakva már első ránézésre is. Pedig én elég kukacos vagyok az az igazság
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BoB
veterán
válasz Doki16 #81069 üzenetére
Tehát kevés motorra a rövidszárú kesztyű, mert nem érezted jól magad benne?
Én 30 fok felett szellős rövidszárút veszek közútra általában. Olyankor kimondottan jó ha befúj még a csuklómnál is a szél.
HSM: bagoly mondja
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz Doki16 #81072 üzenetére
Igen, korrektnek tűnt nekem is, írtam is.
Mondjuk inkább hasonlít az olcsóbb téli kesztyűmre, mint a nyári Dainese Carbon Clover-re.... De a téli is jól bírja, bár azért akad már rajta kisebb kopás, szakadás, nálam a városi ingázás azért ad neki eleget, állandó kuplung, fék, gáz, felvétel-levétel... Régebb óta megvan, mint a motorom, azaz már legalább 4 telet nyomtam vele végig, +a tavasz és ősz hűvösebb napjait, szval nem rossz az.(#81073) BoB: Doki16 pont az ellentétem, ami a használati szokásokat illeti. Ő ritkán ül rá, és akkor egybe egy nagyobbat gurul, és nem csúcsforgalom+városban.
Én szinte minden nap ráülök és megyek vele, de városban, általában nem kis forgalomban, viszont km-ben nagyon keveset megyek, és ritkán marad időm egyben nagyobbat túrázni.
A ruha szvsz sokkal jobban kopik emiatt nálam. Ja, és nem csak szép időben megyek, hanem amilyen épp van.
Mikor autópályáztam, km-ben állati sok volt, de kb. semmit nem használtam a kesztyűt, mitől is kopott volna? Csak fogtam vele a kormányt. Egész más, mikor a városban folyamatosan ügyködsz a kezelőszerveken. Vagy ha pályanapozol, bár nálam meg az maradt eddig ki.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #81055 üzenetére
"Ez nem auto. Ezek az ervelesek... Akar kophatna is. Jah. Ha anyamnak fsza lett volna, most nem irkalnek ide."
Ha arrogáns stílusban írsz úgy, hogy még igazad sincs, azzal nyílván nem fogok egyetérteni. Ha ismered a korongos szelepállítást, akkor nem értem, hogy hozod összefüggésbe a köszörülést a szelephézag csökkenéssel. Nem feltétlenül azért "kell" köszörülni, mert az adott szelepnél csökkent a hézag, hanem azért, hogy a korong felhasználható legyen egy másik szelephez. Először keresünk egy oda passzolót, és csak ennek hiányában köszörülünk.
Azt is világosan leírtam, hogy mit vettem észre. Az új korongon lézergravírozással fel van tűntetve a vastagsága. A használt koronghoz mikrométer kellett, mert már nem látszódott a gravírozás. Pedig rajta volt, láttam, amikor beraktam. Vajon hova tűnt? Sztem elég egyértelmű, hogy lekopott.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Olyan szinten nem éreztem jól magam benne, hogy nem volt meg az az adott biztonságérzet.
Akármilyen meleg van én akkor is full cuccban vagyok legyen az motor vagy bringa. Elég volt egy nagy esés (bringa) után az egyszerű vacak kesztyűben letenyerelni. Azóta a full finger Fox kesztyűben megyek a kenyérboltba isHSM jól mondja én az vagyok aki csak szórakozás akkor és csak kikapcsolódás szintjén ülök a motorra. Minden másra ott a master ca.... vagyis kocsi. Most is csak azért vettem elő a motort mert a kocsi a kötelezős szervizben volt
Na de már kész a motor is a szezonra és megkapta ezeket előre hátra: [kép] Jöhet a savazás, már úgy is mindenki ezért jár ebbe a topicba
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Moleman
addikt
válasz Doki16 #81076 üzenetére
Milyen rémülten szalad kifelé belőle Bibendum. Én nem értek hozzá, de feltűnően sok használt motoron van most ez a gumi, népszerű.
Én is mindig magamra húzom az összes létező cuccom, ahogy bővül a ruhatár, úgy lesz egyre melegebb a motoron. Kezdtem kesztyű-sisakkal, most meg még csizma nélkül se megyek egy métert se. Lehet a cordura nadrágot is magamra fogom húzni munkába járáshoz, ha aláfér az utcai rövidnadrág nyáron.
-
Fémről hogyan távolítsam el a víz(?) okozta pöttyöket? Brigo se hozta le.
ezeketMoleman! Megpróbálom. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Moleman #81068 üzenetére
Ilyen Lazer bayamo sisakom van, pitbull fantázia névvel. Eddig jó, picit zajos 100 km/h felett, de ennyi pénzért ez van. Kényelmes és a napszemüveg k.va jó benne.
Kesztyű szintén, ugyan ilyen BOS nyári, csak piros Rohadt kényelmes, nagyon szeretem. Most vettem egy shox bőrt, használtan ugyan de jó állapotban. Na ez fele annyira sem tetszik. Magában kényelmes de a kezelő szerveket kevésbé érzem benne. Majd elválik hogy jön be hosszabb távon. Lehet nézek majd jobbat.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
V.Stryker
nagyúr
Én meg most konstattam, hogy az új kengurubőr kesztyű méretét elvétettem, nagy. Zsibbad benne a kezem ezért...
Ha valakit felizgatna, ilyen. XXL-es.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Moleman
addikt
válasz demars #81083 üzenetére
Végülis én is elégedett vagyok a sisakkal, nem tágult ki, kényelmes és stabilan áll a fejemen. 15 ezer körül volt újonnan, ennyiért azt mondom, ajándék volt.
A BOS után szerintem minden kényelmetlen lehet, az annyira vékony. Mikor megvettem a Tucanot, napokig alig tudtam vezetni benne, túl vastag volt a markolatnál is, kb még a kormányt se éreztem. Pár hónappal később viszont abban toltam le a Safety Hungary tréninget probléma nélkül, úgyhogy mindenhez hozzá lehet szokni.
-
Geresics
addikt
válasz freelanced #81057 üzenetére
Engem olyannyira meggyőzött a Modeka Takoma kesztyű, hogy meg is vettem!
Sajna Bp.-re nem jutottam el, de addig csesztettem a pécsi kedvenc boltosomat, míg tegnap megállapodott a Darázsgarázs tulajával, és mától Pécstt is lehet kapni Modeka termékeket!!!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Valaki tudna ajánlani egy jó krossz endurot 400-500ezer ft körül? KTM 400 EXC-t néztem ki magamnak, de pár helyen azt írják hogy üzemórás gép. Papír nem szükséges, de ha van az sem gond, akár lejárt akár forgalomban használható. 2000 feletti évjárat lenne már leginkább jó. Esetleg KTM LC4 620?
-
freelanced
addikt
válasz Geresics #81087 üzenetére
Udv !
Nem csodálom tényleg nagyon jók.
Mondjuk kicsit tartottam tőlük, nem annyira ismert márka, legalábbis nálunk..
Most nagyon elgondolkodtam a kengurubőr darabon.
Hosszút szeretnék én is.
Egyébként neked a méret milyen volt?
Nekem általában a 10-es kesztyű jó de a Modekák közül volt amiből 7es illetve 8as volt az igazi.
Mire figyeltek kesztyű vásárlásnál? Tágul valamennyit?
Az a baj azt sem akarom, hogy túl nagy legyen. Némelyik ujjamon jó némelyiken túllóg picit máshol meg érzem a varrást azért. Nem egyszerű
De ha túl nagy abban meg olyan nehezen mozognak az ujjaim.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
kubokra
tag
Üdv megint, már írtam ezzel a témával, de most pontosítanék.
Kesztyűt keresnék, nyári használatra, városi közlekedésre illetve kisebb túrákra.
Keret sajnos nem nagy, 10, max 15k-ig kéne valami használható, ami véd is.
Ha van javaslat szívesen figyelek!Apró darabokra szaggatott, dióba, cukorba megforgatott, rétegesen összerakott kelttészta
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #81092 üzenetére
Szia!
Igen, minden EXC típus üzemórás, gondolom akkor terepezni szeretnél.
Az EXC 400 nagyon jó erre a célra, egy baj van vele 400-500 ezerért nem igazán fogsz találni jó állapotút.
Ha ott nagy szerviz van, akkor a 4T esetében 400 ezer környékén áll meg a mutatvány.
Egy 2T esetén mondjuk EXC 200/250 200 ezer könyékén van ugyan ez a felújítás.
2000 évjárat feletti EXC-t nagyon nehéz lesz találnod ebben az árban.
Inkább SC 620 amit ajánlanék.
Terepre és közútra egyaránt megfelel, LC4 típusok között a legkönnyebb, erős, jó futómű/fékek és nem üzemórás.
Egyfajta átmenet a nehéz LC4 és üzemórás EXC típusok között.
Egy hobbi endurós az életben nem motorozza ki azt ami ebben a típusban rejlik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
LustaDick123
tag
válasz Rendo84 #81048 üzenetére
Hogy jobban értsd túrtam neked pár képet is. Nyisd meg a térképet, hogy tudd követni: http://f1destinations.com/wp-content/uploads/2016/06/red-bull-ring-parking-and-facilities-map-905x1024.jpg
Mint írtam rengeteg ereklyeárus van körbe a pályán, volt több nagy Rossi-store is. Ez éppen a célegyenes épülete mögötti rész.
Kb. ennyit látsz a felső részen lévő állóhelyekről (C rész a térkép tetején). Mint látod nem ti lesztek egyedül Rossi szurkolók. :-)
Ide nem jönnék, mert itt baromi gyorsan, teli gázon mennek a motorok miután a célegyenes utáni egyenesben felértek a hegyre, kb. pillanatokra látod a motorokat.
A kivetítőtől jobbra az a kis fehér folt a parkoló autók a lap alján lévő S36 autópálya túloldalán (és még azon is túl).Mi a D tribün "feletti" részen ültünk, kb. ennyit láttunk.
A jobb felső sarokban lévő parkolótól kb. az alábbi úton kellett felmenni: https://goo.gl/maps/CqFaAnismGC2
Ez egy keskeny út, amin tódul fel-le a tömeg, autók araszolnak, kisvonat jön stb. kalkuláljátok bele felfelé vezető az utat bőven az időbe.A domborzatot jól mutatja az alábbi kép, ez éppen a jobb felső sarokban lévő "pink camping" a felfelé vezető út mentén. A lakóbusz teteje feletti osztrák zászló már a pálya célegyenesre fordító festése (műholdon látszik). Jól érzékelteti a kép a szintkülönbségeket.
Én úgy vagyok ezzel a versenyre járással, hogy egyszer jó, de másodszorra már meggondolom. Nem sok mindent látsz, messze ülsz, mindig valaki óbégat körülötted és vagy tűz a nap vagy hideg van és szakad az eső. Egyszer meg kell nézni, egyszer meg kell látni, hogy a TV mennyire nem adja vissza a tempó és a hangokat, de ha a verseny élvezni is szeretnéd, akkor TV és hideg sör.
-
LustaDick123
tag
válasz Polemius #81051 üzenetére
A pálya mellett rend volt, körbenéztünk. Széket és/vagy polifoamot kell vinni. Székben lehet jó ücsörögni, a polifoamon aludni egyet a szünetekben és egyik sem érzékeny a vízre, mint pl. a mezei pléd.
A parkolók már neccesebbek voltak, mert pénteken esett az eső, még vasárnap is mocsárszerű volt a parkoló talaja a fű alatt (értsd kb. mintha a fű alatt szivacs lett volna). Aggódtunk is, hogy egy kis újabb eső, pár falábú ember és felássa a parkolókból kivezető utat vagy rosszabb esetben nekimegy egy kocsinak.
-
-Mike-
addikt
válasz Kolondrum #81058 üzenetére
Nem túrázni vettem, nyilván, viszont nekem még a Hondától is kényelmesebb, pedig azzal is lelehet tolni napi több száz km-t gond nélkül, nagy kényelmes ülése van a CB-nek, de érdekes módon ez valahogy még jobb.
A tükröt lehet fordítva is felrakni, hogy felfelé álljon, de így is lehet látni mindent, nagyon jól belehet állítani. Ha mégsem müxik akkor meg van a gyári.
A Honda nem unalmas, csak kellett valami más.
Akarok rá venni Metzeller Racetec RR-t, valakinek arról valami tapasztalat?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs