Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz demars #78342 üzenetére

    Igen.

    Hozzatennek meg par nagyon fontos dolgot. Nem csupan a szelep kopik, hanem a szelepulek is. A szelephezag MINDIG csokken a hasznalat soran. (Termeszetesen kivetel, ha a vezermutengelycsapagyazas valami miatt kopik, es feljebb maszik a veztengely, csupan ekkor tud noni a hezag, de ez kenesi problemaknal jelentkezhet) Nem fog szelephangja lenni semminek. Akkor jo, ha szelephangja van.
    Ha nincs, az a baj.

    Ezt meghallani senki nem fogja. Aki meghallja, az egy kibaszott saman.

    A szervizintervallumokrol. A szelephezag attol fuggoen csokken, minel jobban forgatod a motort. Minel inkabb hasznalod, annal hamarabb kell beavatkozni, minel inkabb vigyazol ra, es elvaltod 3ezernel, annal kesobb fog elmaszni. Nem markafuggo, hanem hasznalat fuggo. Igy a szervizintervallumoknak sok ertelmuk nincs.
    (Palyahasznalat mellett a 4x000 km helyett mar 1x000 km nel allitani kell altalaban)

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák