- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
válasz Gaboman #78698 üzenetére
Szerintem meg simán csak ignorálni kellene akit zavar, vagy vegyen magának prémiumot és annyi... Nekem is van bőven amivel nem értek vele egyet (sőt a legtöbb dolog ilyen), de ettől még nem irkálom be 1000x. Baromi unalmas mindig a fröcsögésre bejönni a topikba, amikor az ember motor és motoros témákért látogat(na) be ide...
De hogy ON is legyek. Ezt tegnap találtam és megtetszett. Van benne pár vagány motoros helyszín.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #78697 üzenetére
ooo megse. 3 munkautem jut egy rotor fordulatra, de egy fotengelyfordulatra tovabbra is 1
Explosión de dos tiempos
-
#79335424
törölt tag
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #78698 üzenetére
Egyébként miért kell személyeskedni? Mi annak a jelentősége, hogy ki szeret, és ki nem? Te azért jársz ide, mert azt hiszed szeret innen bárki is? Hát.... Inkább nem mondok semmit.
Általában az emberek nem szeretik, ha valaki nincs velük egy véleményen. Te sem véletlenül jössz állandóan személyeskedéssel érvek helyett. Engem azért nem bírnak egyesek, mert bizonyos témában nagyon más a véleményem, mint a motorosok nagyobb többségének. Ilyenkor teljesen irreleváns, hogy igazam ven-e avagy sem. Itt kiderül, ki képes elviselni a véleménykülönbséget, és ki az, aki ilyenkor személyeskedéssel nekiesik a másiknak.
(#78703) persuader: Jogos, OFF-ba tettem.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78705 üzenetére
Nekem is hasonló jutott az eszembe, bár mondjuk pont a Trophy tetszik.
Ez mégis inkább OFF.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #78707 üzenetére
"rossz olvasni a topickot mert teleszórja szarsággal."
Te azt hiszed, tökéletes vagy? Ennyi önkritikád nincs? Persze, én csak "szarsággal" szórom tele a topikot. Még szerencse, hogy TE, mint tévedhetetlen itt vagy megmondani a frankót!
Nem lehetne egyszerűen elfogadni, hogy nem mindenki úgy gondolkozik, mint monjduk te?[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
mondjuk nalam az kurta ki az biztositekot, hogy allitottal valamit, ugy hogy nem voltak meg az alapismereteid - vegyuk mondjuk a siklocsapagyazasnal. (mert eleg sok minden volt ) erveket leirva logikusan vegigkovetkeztetve irtam, hogy nem stimmel, amit allitasz, mert te hidrodinamikus csapagykent nezel a hidrosztatikus csapagyra. a vegere nem arrol vitatkoztunk, hogy ez ugy van, vagy sem, hanem hogy kinek van igaza.
(egyebkent magaval a vitatkozasi metodussal egyet tudok erteni, hogy nincs szukseg szemelyeskedesre, ha vannak ervek) de ez sem mukodik[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #78710 üzenetére
Sosem állítottam, hogy tökéletes vagyok, vagy hogy mindig igazam van...
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #78705 üzenetére
Ott bármit, bármivel tudtak ötvözni. Pl. a boxer elrendezést a kétütemmel. MZ BK350
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Mondom hagyjuk a témát, felesleges a lényeg hogy te az elméleti gondolkodásodat állítod szemben másoknak a tapasztalatával,
Lehet itt a motoroknak a diagramra visszavezetett dolgokról.
A futóművekről beszélni ami akkor is kiverte már a biztosítékot!
De tényleg ne menjünk bele mert 20 oldalt lehetne írni!
Én sem vagyok az még jó hogy nem, de nem állítom elméleti síkon a tudásomat szemben azzal aki tapasztalatból beszél, főleg úgy hogy esetleg mindkettővel volt tapasztalata.Tényleg kár volt belekezdeni, itt én be is fejeztem!
Elnézést mindenkitől akit ez zavart, néha nem tudok elmenni mellette!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #78716 üzenetére
Nem tudom, nálad mi minősül ritkának, de pl. ebből biztosan nincs túl sok.
-
#79335424
törölt tag
válasz #79335424 #78719 üzenetére
Meg a V8 -as Z1600 is elég ritka.
-
Geresics
addikt
Motorra HUD? Szerintem nem is olyan hülyeség!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #78722 üzenetére
Ez tök jó! Kimegy az ember pályázni, és látja a sisakban az ideális íveket. Hazafelé néz valami filmet, otthon meg mehet a pornó. Viszont, zárt sisakban nagyon kényelmetlen aludni. Annál talán csak az evés a rosszabb. Szóval, sajnos, néha le kell majd venni.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Olyan lesz ez is, mint egy drón: eleinte megfizethetetlen, de pár év alatt minden karácsonyfa alatt ott lesz!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #78720 üzenetére
Hat eleg durva motorok, de engem inkabb a gyartosorrol lejott ritkasagok erdekelnek. Ebben is van jokora sportertek, nem azt mondom, de hogy egy egesz gyar szembemenjen egy iranyzattal, es gyartson valamit, ami mar a kortarsaihoz kepest is mas.
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
"Általában az emberek nem szeretik, ha valaki nincs velük egy véleményen."
Nem ez a baj.
Adott egy halmaz, ha a halmaz 99%-a, folyamatosan veled ellenkező véleményen van, miért nem gondolkodsz és látod be, fogadod el a minden bizonnyal helyesebb, többség által javasolt utat? Vagy ha erre nem vagy képes, miért nem maradsz csendben? Hidd el, attól h mindig a totál fasságot erőlteted teljes magabiztossággal, nem fogsz tökösebb, bölcsebb embernek tűnni, hanem egyszerűen totál hülyének fognak nézni. Amellett h kiutálnak, ezzel folyamatosan bomlasztod a közösséget és kimeríted a trollkodás fogalmát, mert egyfolytában szemetet generálsz a postjaid által.
Azért a PH lapcsalád témái jó részében én látszólag értelmes emberekbe futok bele. Akik írnak, olvasnak, de legfőképp _kommunikálnak_. Ezt már bizonyítottad h nálad nem működik, nem tudsz együttműködni, a közösség részévé válni, nem látom értelmét, h így folytasd."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #78728 üzenetére
A közvélekedésre hivatkozás érvelési hiba.
Te szemétnek gondolod, én véleményilvánításnak. Halkan megjegyzem, a trollkodás más. Nekem nem a bomlasztás a célom, csupán hogy adott esetben elmondjam én is a véleményem, ha olyan téma kerül szóba.Ha nálad a "közösség részévé válni" azt jelenti, hogy el kell kezdeni feneket nyalni, és a saját véleményem helyett mindenkinek azt mondani amit hallani szeretne, akkor köszönöm szépen, de büszkén vállalom, hogy én nem tudok így egy közösség részévé válni.
Mindenkinek megvannak a maga dolgai. Én nem értem, miért jó neked, hogy egy porszem nincs a motorodon, annyira tisztán tartod. Neked az én szememben ez a kattanásod. Nekem meg mondjuk az ABS, amit Te nem értesz, és azt gondolod az én kattanásom. De amíg ezt el tudjuk fogadni, hogy neked a tisztaság a fontos, nekem meg mondjuk hogy ne egy elektronika fékezzen helyettem, addig nincs baj, béke lesz. Ha egymás véleményének tiszteletben tartása helyett elkezdünk személyeskedni, megpróbáljuk a másikra ráerőltetni a saját véleményünk, vagy vélt igazunk, megpróbáljuk ráerőszakolni, hogy ő is úgy gondolja, mint mi (és az általunk 99%-nak vélt többi motoros), na, abból csak személyeskedés és civakodás lesz....
Egy igazi közösség tiszteletben tartja a tagjait, azok esetleg más vélekedését. Ne aggódj, pontosan látom, ennek tükrében mennyire közösség pl. ez a topik itt a PH-en. Nincsenek illúzióim. De erről a legkevésbé sem én, vagy a tevékenységem tehet.
-
-Mike-
addikt
Donát Dodor Fodor [link]
Kedves Motorosok!
Bár szívem szerint azt írnám, hogy Faszkalap Motorosok, de akkor azonnal én lennék a köcsög nagyarc, hogy így kezdek be.
(persze lehet, hogy anélkül is annak tartanak, de rólam lepörög.
Nem vagyok én Schorbinorbi, hogy egyesével vesszek össze fészbukozókkal, én 100-asával haladok. )Az ország minden részéről röpködnek a postok, hogy melegednek a motorok és a keménytökűek már készülnek életük rekordjának megdöntésére. Ja, nem. Kimennek, balfaszkodnak 20-40km-t, a gázra nem markolnak rá, de estére már legendássá duzzadnak a kalandok a kék haverkodós oldalon.
Vagy jönnek az adatok, "megvolt a 127,35km".
Ó de ügyes vagy, veregessem a szádba. A traktoros a mezőn többet ment ma.Előre leszögezem,mindenkinek jogában áll hülyének lenni, semmi közöm hozzá, de mivel segglyuka és véleménye mindenkinek van, én kifosom magamból, mert kurvára zavar... de amúgy nem zavar. Sokkal rosszabb. Aggódok. Kiráz a hideg a balesetes képek miatt minden februártól, meg a siránkozó motorosoktól, akik temetik a haverjukat.
Egyik nap Debrecenben jártam. Az Auchanban volt egy helyi motoros kiállítás, ha már ott jártam, megnéztem.
Még a parkolóba sem értem - utas voltam egy fehér SUV-ban - amikor a gyök kettes tempójú körforgalomban kishíján alánk kanyarodott egy 125-ös csopperféle... ha nem kiáltok a sofőrre, hogy vigyázzon, lehet, hogy elbasszuk.
Baszki... egy bazi nagy fehér autót fényes nappal nem látott meg a csávó!!!
Mindegy, megúsztuk. Volt pár motor, meg bukót cipelő motoros az áruházban.
(jó volt amúgy a felhozatal! Csilli-villi veteránok, endurok, gyorsaságik. Egy motoron állt meg a tekintetem, egy pályamotor Panigale-n, faszán nézett ki)Ma netezgetek, egyre több helyen jön szembe a hír, hogy a 82-es úton valaki bukott, életveszélyben van.
Közben rám ír egy csaj barátom, ajánljak olcsó bukót, mert a férje 50-esről 500-as robogóra ült és már ő is megy vele.
Nem ajánlok se neki, se másnak olcsó bukót. Egy 500-as robesz már inkább motor. Nem egy SBK gép, de egy 50-es Scara után más a fizikája, okozhat meglepetést, főleg ilyenkor, főleg nulla tapasztalattal.
Nagyban írom a szakmai/lelki szöveget a sisakokról, meg hogy a dual fék és abs nem teszi hülyebiztossá a nagyrobeszt. Erre épp mondja a csaj, hogy a hétvégén a férje gurult egy nagyobbat, és bevallotta otthon, hogy 140-nél félt.Itt döntöttem el, hogy kiengedek pár karaktert magamból, mert pár nap alatt megint olyan dózisok jöttek motoroséktól, hogy csak rázom a fejem: ENNYI FASZT!
Mint azt a szűk környezetem (meg még páran) tudjátok, ha valaki, akkor én nagyon, de nagyon beleszartam a KRESZ-be, a korlátozásokba, főleg a tempó korlátozásba és mindenbe, mindenki véleményébe.
Úgy voltam vele, hogy ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni!Azért pár apróságra odafigyeltem.
Leszartam az első 5 fokot. Meg az első 10-et. Meg az első 15-öt. Meg az első 20-at. 23-25 fok volt az a szezon elején, amikor elővettem az utcai gixert.
Átnéztem, hogy mennyire kopottak a fékbetétek. Én 50%-os kopottságnál kidobtam a gecibe.
Megnéztem, hogy milyen a lánc. Kell-e új. A legkisebb nem rendeltetésszerű lógás és azt is kidobtam a picsába.
(nekem senki ne jöjjön azzal, hogy én mennyiért kaptam! Az életed nem egy szaros 15.000Ft-os fékbetéten múlik, ami egy normál motornál 2-3 tanknyi. Ha nincs ennyi pénzed, akkor old meg, hogy legyen. Ez is a te dolgod)A gumim tavasszal, ha nem is volt új, de 1000%, hogy nem kockára kopott volt.
Az első méteren nem húztam neki. A 100-adik méteren sem. És még az első héten sem.
Nem, nem azt mondom, hogy az autópályán nem mentem 200-zal már akkor, de hagytam időt magamnak, hogy az érzékek meglegyenek. Egyenesben nem parkettázva gyorsítgattam 6-ban.
Amikor már fasza volt az idő, meg minden körülmény, akkor 2kiló alatt le sem tettem az elejét.Kell egy kis idő, hogy úgy lássak, mint előző nyár végén. A szememet mindig tuningoltam, igyekeztem mindig oda nézni, ahová menni akarok. Gyúrtam az agyam hetekig.
Adtam időt magamnak, hogy a fizikumom megszokja a terheléseket. Váltogattam, kuplungoztam, gázfröccsöztem, a kelleténél sokkal többet, csak hogy gondolkodás nélkül jöjjenek a mozdulatok, tudat alatt.
Ezeket soha nem láttátok a műsorokban, mert én alapból bíztam a motorosok zömében, hogy megvan a józan paraszti ész és talán levágják, hogy amit a műsorban látnak, az nem csak úgy jött, hogy hónapok kihagyása után kapom a faszom, felülök és jobb vagyok, mint tavaly.Tudom, tudom. Te más vagy, mint a többi. Mert veled nem fordul elő. Mert te übergigacsászárgyík vagy, és nem is mész gyorsan.
Csak 140-nel. Vagy 170-nel. (ezek nem gyors tempók, egy ezres sport közel ennyit megy 1-esben, áttétel függően).
Csak most február van öcsém!
Egy erdős szakaszon még a 30 fokos nyári melegben is sokkal szarabb a tapadás az állandó árnyékolás miatt, akkor miről beszélünk februárban, az átbaszós 5 fokban?
Az erkélyemen a napon a múltkori hóesés utáni nap 20 fok volt a hőmérőn. Ja rásütött a nap a higanyra.
Ugye nem kell leírnom az út vegyjelét (szia Norbi), hogy a leghülyébbje is tudja, hogy az út nem szívja magába a meleget.Komolyan mondom, hogy most írás közben azon agyalok, komoly az, hogy dedós dolgokról írogatok? Hogy olyan alap dolgokról kell beszélni, hogy ha már beszartál, ne kend szét?! Vagy ne edd meg?!
De nem baj, megdumáljuk.Ma téligumival, autóval egy körforgalomban az enyhén nedves úton 30-cal az autóm megtolta az elejét, enyhén betekert kormánnyal mentem egyenesen. Nem fostam, vágom a szitut. Autóval nem egy nagy probléma.
De mi a pöcsömet vártok majd, mit csinál a motorgumi? A nyárra tervezett, nyári hőfokos, 10-15fok alatt amúgy picsafüstöt érő tapadású gumi egy enyhe kanyarban?
Le sem írom a választ. Nagyon hülyének kell lenni, hogy ezt ne tudd.
(tudom, te lassan mész és leteszed a lábad. Remek. Miért nem teszel fel pótkereket?)Ha azt gondolod, hogy nem tudom, hogy miről vakerászok a hidegben motorozással kapcsolatban, akkor elmondom.
Azért tudom, hogy amit csinálsz a jelenlegi motorozással, az végtelenül faszság, mert amikor kezdtem az ipart, én januárban is mentem a 750-es gixeremmel.
180-nal egy egyenesben Kapuvár-Vitnyéd közöt.
Parás volt, amikor a semmiből egy hóátfúváson vágódtam át. Azt gondoltam, hogy nem lesz több. A következő 5mp múlva jött. Sokkal nagyobb volt. Ott már csak a szembejövő sávban volt keréknyom. Megtaláltam, átmentem rajta. Megfordultam, hazamentem. Lehiggadtam, KingKongnak éreztem magam. Pedig nem voltam más, mint egy majom. Egy majomkodó majom. Az élvezeti értéke ennek a 8-10 perces gurulásnak nagyjából a nullával volt egyenlő. A faszság része ki lett maxolva.Ami akkor biztos volt, az az, hogy az egom Holdig ért, a pöcsöm is. A tudásom nem 1db, hanem 2db nullával volt egyenlő.
De az ego! Azt kell(ene) kezelni tesók! Idővel a motorozási tudás egyenes arányban nő, az ego abban az ütemben csökken. A helyét átveszi a tudás. A tudás nem csak az, hogy én mélyebbre döntök, mint te, hanem az, hogy ha élvezni akarom a motorozást, akkor tudom, hogy mit tudok és mik azok a minimumok (időjárásban, motortechnika ismeretben), amiket megvárok.
Pl nem hiszem azt egy nyári gumiról, hogy tapad télen. Tudom, hogy nem. Ha pedig nem tapad, akkor inkább megkúrom a csajomat mozi után, aztán a karcmentes motorom, meg a sértetlen bőröm, a töretlen csontom és a háttérben megbújó egóm azt súgja, hogy "barátom, te tudsz motorozni!".Türelem srácok. Ha nincs csajotok, veressétek ki anyátokkal. Ha kell, kiverem én nektek, hogy megnyugodjatok! (van hentes ismerős, kérek lánckesztyűt)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX((törölve hozzátartozó kérésére)
Nem akarok itt közhelyekkel riogatni, hogy "jajj, mind meghaltok, szálljatok le a motorról", mert nem haltok meg mind, csak páran a nyáron.
Adjatok esélyt az igazi motoros élvezetnek, várjátok meg a minimumokat, aztán ha megvan, akkor ne aprózzátok el! Én sem tennémU.i.:
Szept-októbertől indul az enduro/krossz/quad szezon, sárban, hóban, fagyban. Ha valami segít a tavaszi beindulásban, akkor az összes off-road motorozás. (nekem az életemet mentette meg 1x egy folyamatos téli endurozás, de azt már sztem leíram anno.)
Ha meg nincs lehetőség, akkor ju-porn bekapcsol, oszt mehet a levezetés... és még annyi, hogy szerencsére az idióták sokkal kevesebben vannak, mint a normálisan gondolkodók.
-
CyberPunk666
senior tag
Azt hittem valami komoly kontent van, annyi hozzászólás érkezett, de én voltam a hülye és naív. Ha ennyire sok új érkezik, ilyen rövid idő alatt, akkor tuti valami értelmetlen vita van valami totál off ügyében.
-
KisTé
tag
Na írtam, hogy kéne villanyász mert zárlat vagy valami leszívja az akksit és tönkrevágja. Hátulra felszerelt a polgár egy ledes izzósort aminek a fekete vezetékét a testre rögzítette anyával a pirosat nem tudom még hova mert ahhoz bontanom kell még majd holnap.A két vezeték is össze volt olvadva picit szétválasztottam beszalagoztam, kérdés, hogy okozhatta-e ez a zárlatot és elég-e az , hogy a feketét lekötöttem és most így letesztelem mi történik, mert így már tán nem cseszi az áramkört??
-
Topiccsendőr
addikt
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mike- #78731 üzenetére
Azért ez meg a másik véglet. Tele van túlkapásokkal.
25 fok kell hozzá? na ne már...
50%-nál kidobja a fékbetétet? Ezzel pontosan nullával növekszik a biztonság.--------------------------------------
Szerintetek, ha 15 km-re ingáznék a városon át a motorral, ami napi 15 oda, 15 visszát jelent, akkor pont rövid úton kinyírom? Vagy mennyi idő alatt melegszik be egy gép rendesen?
Nincs rajta hőmérő, honnan tudod, hogy most már biztosan pörgetheted? -
CyberPunk666
senior tag
Simán okozhatta, a megolvadás is arra utal, hogy ott nagy (zárlati) áram folyt keresztül.
Elég az egyik végét lekötni, ha nincs zárva az áramkör, akkor ott elméletileg nulla, gyakorlatilag meg iszonyatosan pici távozik csak.
Ledes izzósornál fontos, hogy legyen ellenállás a körben, Még mérd meg, hogy mekkora van, meg a leek jellemzőit is nézd meg. Valami kínai fos vagy micsoda az? Nem nagyon lenne szabad neki leégni csak simán önmagában sem, ha elég nagy ellenállás van a körben.
Btw egy biztosíték sem ártott volna hozzá, és akkor a vezeték sem olvad meg és a biztosíték mutatta volna, hogy ebben a körben van a hiba.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #78736 üzenetére
Nem csak hogy tulzasokkal, de kb olyan alapjarat sertodottseggel talalkozol az irasban, mintha bemennel egy kormanyablakhoz ugyetintezni
Mi baja a sracnak, hogy az egesz vilag ennyire rossz?Nem hinnem hogy kinyirod. A viz elobb melegszik fel, mint az olaj, igy nem tud a hutovizhomersekletjelzo kielegito informacioval ellatni, de nem tudom elkepzelni, hogy barmi gond lesz emiatt.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #78738 üzenetére
A ledsor két vezetéke égett össze és nem tudja még, hogy hova van kötve a +, a - pedig a tesre volt, szóval biztosan a kapcsoló után van.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #78736 üzenetére
Veszel rá hőmérőt, kb. 10K körül szokott lenni az olajbetöltőbe tekerhető. [link]
Én leggyakrabban napi kétszer 7-8km-re jövök-megyek városon belül 4 éve, köszöni jól van. Mondjuk nem is kell cibálni neki a lendületes városi tempóhoz...
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78739 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a kórházban meghalt a haverja a 82-es úton történt balesetben. :-(
(#78742) Mosquito34: én is erre gondoltam, hogyha a kánikulában elunja a figura az autópályán 280-al száguldást és elmegy az Alpokba szerpentinezni, akkor ott majd neki fűtik a hágókat?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dugynok
senior tag
válasz -Mosquito- #78742 üzenetére
Szép helyeken jársz, picit irigyellek
Hol kell dolgozni, hogy ennyit tudjon az ember túrázni? -
KisTé
tag
válasz CyberPunk666 #78740 üzenetére
Na fasza akkor az áramkör megszüntetve, a+ át van vezetve a sárvédő és a burkolat alatt nagyon trükkösen nem akartam már szétbontani mert a melóhelyen van a moci szűkös helyen. Igen valami kínai led szerintem de szép kék nekem tetszik a fénye, most ha ez okozza a hibát akkor a negatívat be lehet valahova kötni, hogy jó legyen vagy mindenképpen tudnom kellene hova van a + ?
-
CyberPunk666
senior tag
Máshol is megéghetett, és ha kikötöd a - végét, akkor az is érintkezhet valamivel. Igazából, ha meg akarod szüntetni, akkor csak a + kikötése a lényeges.
De ha lekötöd és rendesen leszigeteled a végét akkor tehetsz egy próbát, hogy az úgy jó-e. Ha igen, akkor ott már nem fog tönkremenni a meghagyott vége, mert nem fog rajta semmi sem folyni.Bár én puszta igényességből biztosan megkeresném a végét.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Asszociációs játék. :)
- Tippmix
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest