Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #28696 üzenetére
hullamosodo fektarcsa pl. ez ne legyen már probléma egy cbr nél vagy egy s 1000 rr nél
hengerfalról pattogzó nikaszil. Állandó probléma cbr nél. A futómű gyári állapotában általában használhatatlan egy ilyen 180 lovas géphez. főleg az olaj miatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #28701 üzenetére
Mondjuk a nikasil-os téma lehet valamilyen gyártástechnológia hibára vezethető vissza (bár egy ekkora cégnek azért illene megoldani az ilyet). Féktárcsák külső beszállítótól jönnek (Hondánál Yutaka asszem), az lehet az ő saruk is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #28701 üzenetére
"A futómű gyári állapotában általában használhatatlan egy ilyen 180 lovas géphez."
Azért ez így egy kicsit túlzás. Jelenleg sokkal jobb a helyzet mint mondjuk 10 éve volt. Persze a komoly verseny tempót nemn bíják a gyári futóművek, de mégiscsak utcai használatra kiadott sportmotorok ezek.
-
Topiccsendőr
addikt
-
ALI_G
veterán
Mobilon nem jon be: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/baleset/baleset-megelozes-video-2.html
De rafer a tarsasagra a muvelodes -
Beerwolf
senior tag
Sziasztok!
Revzilla megbízható webshop? Rendelt már valaki innen?
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Beerwolf #28709 üzenetére
Euból rendelsz ott nincs vám, de ha EUn kívülről akkor asszem kb 10-12 ezer forintig vámmentes, afölött fizetni kell.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #28711 üzenetére
Most pontos összeget nem tudok, 20 vagy 50 dollár a vámmentességi határ, amibe beleszámít a postaköltség is. Ha személyesen hozod be repülővel akkor azt hiszem 200 vagy 300 euró a vámmentességi határ.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
félisten
válasz Daywalker #28712 üzenetére
Ráadásul azt írja a revzilla, hogy külföldi rendeléssel csak $300 fölött foglalkoznak.
Szerk: azért eBay-ről bejátszottam a plexit: vám éppen nem volt, csak ÁFA.
Meg persze a szállítás. De ilyet kis hazánkban hirtelen nem találtam...[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #28713 üzenetére
Na elvileg csomag 45€, ha ajándék van ráírva akkor is ez a határ, utána vámot és áfát kell fizetned, beleszámít a postaköltség is.
Személyesen ha légiutas vagy akkor 430€, amúgy meg 300€-ig vagy vámmentes.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #28639 üzenetére
Attól függ, hogy nálad mi a túrázás. Nálam abba egy-egy hely meglátogatása, megállni megnézni és fényképezni ezt-azt, stb is beletartozik, tehát motoros cuccban motorról leszállva is elég sokat mozgok, gyaloglok.
Én emiatt sportmotoros bőr kabát + forcefield gerinc+mellvért + farmer + térdprotektor felállást használok. A kabáthoz a bőrnadrágot csak pályára ill. akkor veszem fel, ha kifejezetten motorozni megyek, minimálisat állok meg, és nem nagyon vetkőzök neki. Ugyanis kinyitni még csak-csak, de a ff teljes vért miatt kibújni belőle és levenni nagyon macerás (pontosabban levenni még csak-csak, de rá a nadrágos kabátot visszavenni...), ez egy egyrészesnél is szívás lenne.Fehér, vagy legalább valami fényvisszaverő szvsz alap. Nálam is főleg az eső tisztítja, én év közben csak néha, ha már nagyon sok bogár szét van kenődve rajta. A motorom is koszos szokott lenni. Inkább motorozásra használom az időt, mint a takarítgatására.
Bob: Kemencétől Vámosmikoláig. Elég egyenes sok kis fel-le dombocska, kevés becsatlakozó út és alacsony forgalom. Viszont óvatosan, mert azért akadnak, meg Kemence előtt az utolsó, egyik legnagyobb emelkedő teteje kanyar, amit előre nem lehet látni.
Az 500 2T-t kipróbálnám. Durva jószág lehet...Jéé Ph kedvence lettem 2501 nap
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
félisten
Egyre jobban úgy érzem ez nem nekem való hobby.
-
ALI_G
veterán
636 fizetett hirdetes kovetkezik http://m.totalbike.hu/tesztek/2013/10/27/kawasaki_zx636r_2013_teszt/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #28725 üzenetére
Ne gondold, hogy egyedül vagy ezzel: én a félprofi fotós cuccaimat most próbálom meg eladni sz*ré'-h*gyé', hogy anyagi egyensúlyba kerüljünk a váratlan tavaszi motorvásárlásom után (a tetőjavításra összespórolt pénzünket izéltem el az öreg csótány miatt, most persze a tetőt is meg kellett csinálni, szóval erősen mínuszos a folyószámlám...). Na, meg gyűjtögetnem kellene a jövő évi nagy erdélyi motorostúrámra is. (80-100k) Egyszerre nekem sem tellett még sohasem 2 különféle hobbira, pedig már 50 éves vagyok, és igazán nem túlzottak az igényeim. A fotózás előtt elég magas szinten hifiztem, azt hagytam abba a kattogtatásért vagy 8-9 évvel ezelőtt. Pedig azt is szerettem csinálni. Ez van, ez ilyen világ, ha az ember nem megfelelő helyre születik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
válasz Bogyó bá' #28726 üzenetére
Régen modell helikopterek felé húztam, de az is drága volt. A robogó sem volt olcsó, de a motor hajjaj. Nekem annak ellenére, hogy megkérdezték szoktál e dolgozni (heti 5 napot igen), nem felhőtlen az indító gomb megnyomása. Nagy ritkán kedvem lenne felrúgni a motort és felgyújtani.
Az hogy alszik már érezhető számomra pénzben.
Off vége. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #28727 üzenetére
Értelek, azt hiszem: most, hogy a motort a sz*r idő miatt letetted, fél évig se hobbyzás, se semmi. Szerintem én is így leszek vele. Viszont a télen legalább az utolsó részletig kidolgozhatom a jövő évi túrát, előre örülhetek neki, az nem kerül pénzbe szerencsére. Egy kis álmodozás, na!
Mondjuk én még nem tettem le a masinát, párat még szeretnék idén gurulni, csak most már második hete influenzás vagyok, ezért nem ültem a gépre. Szerintem még egy verőfényes, enyhébb téli napon is beleférhet egy-egy 30-40 km-es gurulás, az nem is kerül sokba. Többet úgy sem fogok kibírni a motoron a hidegben, mert nincs téli göncöm. Ha fázom, akkor hazamegyek...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
stifi
senior tag
válasz DigitXT #28715 üzenetére
150ezerért rendeltem telefont kínából (nem magamnak), céges bankkártyával fizettem és simán kiküldték giftként DHL-lel 20 USD-ért, meg se nézték a vámon.
a dobozban a Lenovo telefon kartonba tekerve, nemhogy használati utasítás de egy darab papír nem volt mellé rakva, írtam is nekik gyorsan hogy "invoice?" mire 1 órán belül küldték PDF-ben.a könyvelő azóta is basztat hogy nem tudja mit csináljon vele
a RevZilla ehhez képest egy komoly cég, nyilván nem mennek bele ilyesmibe...[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
félisten
válasz yodamastah #28730 üzenetére
Ezt mondom még az is sok ami kb "nincs".
-
huszi.gyb
senior tag
válasz yodamastah #28732 üzenetére
Nekem ezért van még mindig 50-es robogóm, és nem 5-600ccm motorom. Majd egyetem után remélem változni fog a helyzet
www.dongosofor.hu
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #28723 üzenetére
Sajnos ez ilyen Estleg kissebb robogo, de erdemes utanna szamolni mennyibe kerul 1km motorozas.En robogo kategoriaban, 250 es 500 kozott kb 5 ft/km elterest szamoltam a kissebb javara. Ez nem tunik soknak, de evente 3-4ezer km-el mar 15-20 ezerrel olcsobb. Es egy ilyen jellegu motor amire te hasznalod, az is kiszolgal. Sajnos jelentosebben olcsobb uzemeltetes mar csak ez alattival erheto el.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Daywalker
addikt
Már megtették. A profik azt mondják, hogy gyári csomagban a triumph és a yamaha is jobb pályára, bár az utóbbinál a 636 erősebb, de szépen elhangolták a futóművet utcaibb használatra. Bár szerintem az olyan noobok mint mi ebből nem sokat éreznénk. Aki meg komolyan pályázik, az előbb-utóbb úgyis hozzányúl a gyári csomaghoz. Szóval kár is erre a szót pazarolni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
Akkor venni kell egy 125 4T-t. Igaz, hogy nem nagyon megy (60-70-ig amúgy egész dinamikus) de annál olcsóbban tényleg csak egy bicikli tartható fenn. Most ruházat meg ilyenekről ne beszéljünk, arra az Isten pénzét is el lehet költeni, motortól függetlenül.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #28735 üzenetére
Nem írtam oda, de üzemeletetésre gondoltam, és nem üzemanyagra.
A ruházatot nem számolom.
250-es Burgman szerelési költségek nélkül, kivéve a gumi szerelést. Kb 24-26 Ft körül jön ki /km.
Ezt ki lehet számolgatni mennyiben jön ki a GS-re. Ha csak 2-3Ft/Km, már az is értéket képvisel. Mert ahol kevés pénz van ott a pár ezer forint is jelentős. Ez nem bírálat.Sajnos ez a Magyar helyzet, nem azért van a pénznek értéke , mert erős a valuta nem, hanem azért mert csóróság van . Nah de erről meg van az álláspontom, és nem ide való[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Kolondrum #28731 üzenetére
Most nem azért mondom de egy 50-es robogó se sokkal olcsóbb, főleg ha adsz is magadra meg a motorra.
Az 50-es robiba is állandóan önteni kell az olajat, most nem tudom mennyi de a 125ös enduróm olyan 3-4 tank alatt benyalt 1 liter castrolt ami annó 2-3 ezer volt litere. Oké robin nem kell láncszettet cserélgetni de ami elromlik az el is romolhat, ha van egy jó szép állapotú 50esed szerintem ahhoz se olcsó az új alatrész.Nyilván én is figyelembe vettem az üzemeltetést amikor motort választottam, és tisztában vagyok vele ha szakad a szíjam akkor trélerezni kell + szétkapni a váltót és szíjat meg műanyag fogaskereket cserélni ami KB 200 kiló alsó hangon. Elvileg a váltó (szíj+fogaskerék) 60-100e-t elbír, attól függ mennyire rángatod, tehát úgy számoltam ha rendes váltós láncos mocit vennék a láncszett cserékkel amiket 20-25e km után cserélni szoktak KB majdnem ugyanott vagyok. De nagymotort nem az vesz aki spórolni akar, épphogy csak olcsóbb tán üzemeltetni mint egy autót...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
fattyu
veterán
válasz Bogyó bá' #28735 üzenetére
aha. 7.5 es fogyit számold ki a 15000kmvel amit mentem idén nekem ex has 400as átlagárral számolva ( ami ugye azért erősen lefele kerekítés ) 450000 ennyit tankoltam el idén...
Azért így pedig azért már nem a szervízköltség a borzasztó.
Volt idén gumiszett 85 ezer két olajcsere 15 15
láncszett lánckerekek 60 meg fékbetét kétszer 20 20
meg ilyenolyan aprószarságok még mondjuk 100
Ezenkívül a textil kabátom le kell cserélnem mert a két alacsony sebességű csúszásban is elmállott annyira hogy a következő már gond lesz bal vállon még kis sebességnél is, nagynál meg aztán húde.Szóval kell egy bőr kabi. Ez a gördülő költség köv szezonra. Meg a gumiszett csere az ujon. meg forgalomba helyezés. Azért ez még mindig csak kb van a benzinköltségem szintjén.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #28743 üzenetére
"Szerencsére" én csak nem egészen 5000,- km-t mentem a kis 125-össel, így bőven 60k alatt van a tiszta benzinköltség (2,5-3 l/100km). A 2 olajcsere nekem is megvolt, de mivel csak 1 lityi MOL 10W40 kell + papírszűrő, így a kétszeri csere együtt 10k-ban megállt. A jogsi + motor + használt ruházat + táskák + bukósisakok (a saját hülyeségem miatt most 3 db van... ) viszont nagyon szép pénzt benyeltek, főleg az én zsebemhez képest. De ez van, remélem, hogy jövőre már tényleg csak a fenntartás költségei lesznek, és akkor még többet bírok motorozni. Ja, most akarok éppen hátsó gumit rendelni, mert ezzel a 9 éves, kirepedezett, lenullázott hátsóval már nem merek nedves útra lépni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
alvaro
senior tag
válasz csongi #28740 üzenetére
26-27ft/km? Nagyon hasonló a Hyosung GV250 és a BMW F650CS is nálunk. Azt mondhatnám, hogy hibahatáron belül. Viszont mi minden karbantartást beleszámoltunk, gumit, szíjat/láncot, fékbetét, tárcsa, a múlt havi fesszabályzó, minden.
Ruha az egy külön téma, bár számolom azt is, nálam nagyjából 2.6ft/km.
Érdekes még, hogy a vételár hogy alakul: aki megveszi használtan és úgy adja tovább, hogy semmit se bukik rajta, annak nagyon alacsony ez a tétel Aki újat vesz, aztán pár éves korában eladja, annak nyilván jóval több. Mi meg végfelhasználók vagyunk, használtan veszünk járművet, aztán megyünk vele, egyszer majd szétesik annyira, hogy nem lesz érdemes mit kezdeni vele, akkor kell másik - szerintem ez úgy középtájon van, viszont remélem a legkevésbé "jó fogyasztói" magatartás
Egyébként 95000km alatt már sikerült alulmúlni a használt vételárral mind a karbantartást, mind a benzint (~13.6ft/km és 3 literes nagy átlag).
-
Archer
őstag
válasz alvaro #28747 üzenetére
Újat motorból/autóból szerintem csak akkor érdemes venni, ha addig használod, amíg ki nem rohad alólad. -Persze ha néhány hónap alatt megkeresném az új árát, nyilván azt vennék de nem ez a magyar valóság.-
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csongi
veterán
válasz alvaro #28747 üzenetére
Nálam csak ez van benne. A minimális ami ahhoz kell, hogy menjen a motor.
Olajok:
Motor
Hajtómű
Szűrő
Varioszíj
Gyertya
gumik:
első
hátsó
+szerelési költsége
Féktárcsák:
Első
hátsó
Fékbetétek:
Első
Hátsó
Műszaki vizsga
Kötelező biztosításüzemanyag Ft/L 410 átlag
Igen a GS ezért is közkedvelt, mert méretéhez képest kedvezőbb az üzemltetése.
Szinte mindegy melyik 250-es robogóval nézzük, szerintem 1-3% eltéréssel mindre jó lehet, még a karbisra is.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- PlayStation 5
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Steam Deck
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...