- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28150 üzenetére
Nem! "Felkapcsolt" lámpával mérjük a töltést, de a generátor összesen 2,2A-t tud 2500 RPM-en, 3,4A-t 5000-nél és 6A-t 10000 esetén. HA ezt nem tudja, akkor hibás. Ennyi van a japán nyelvű manuálban.
Még a mérés helye is meg van adva a (z egyenirányító diódát is tartalmazó) söntstabilizátor után (de természetesen az égő, az akksi és egyéb fogyasztók előtt)A "felkapcsolt" lámpának annyi a jelentősége, hogy kivett izzó esetén, 10000-re pörgetve a motort a fesszabályozó tönkremehet, mert nem tudja a teljes teljesítményt eldisszipálni. (Gyufásdoboz méretű).
Egy német nyelvű oldalon (pár darabot ott hivatalosan is forgalmaztak), meg egyértelműen írják, hogy 60W a névleges teljesítménye. Az meg megvan ténylegesen.
Mérve: alapjáraton (ez kb. 1500) 1,5 A mínuszom van az akksiból, tehát ennyivel merül.
szerk: szerintem is hanyagoljuk a témát, most sem én hoztam fel. Csak izzót kerestem, ennyi...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Dexar007
veterán
válasz Topiccsendőr #28132 üzenetére
Nem fog menni,de sokat tanulhatsz közben,és jobb leszel. Szimulátorozni szoktál?Ott lehet olyat,hogy a leggyorsabbnak player köridejét betöltöd szellemautó formájában,így folyamatosan ott lesz előtted,amivel sok-sok másodperc javulást tudsz kicsikarni,mert látod hol megy el az idő. Hülye példának tűnik,pedig ez is nagyon hasonló.
Give me your cum,bull!
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #28151 üzenetére
Szia!
A tanácsodat kérném. Ezt a lidl-s akkutöltőt vettem meg [link]
Rátettem a nemigazán toppon lévő akksit és rögtön a feltöltött állapotot jelző led gyulladt ki és nem a töltés led.
Szerinted a töltővel lehet valami hiba?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz csongi #28163 üzenetére
Már kicseréltettem de ez is ugyan azt produkálja pedig két akksival is kipróbáltam és abból az egyik már több mint 1 éve nem volt használva tehát szerintem töltésre szorulna.
A másik akksi pedig a robogómból való amit a múlt héten 2x is berugással kellett indítani mert az akksi nem bírta tekerni. Tehát szerintem egyik sincs feltöltödve, mindkettőre ráférne a töltés, és a masina meg rögtön töltés helyett a kész állapot jelzésre vált.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz ujskodas #28167 üzenetére
Átolvastam, de ezen nincs olyan sok állítási lehetőség, mindössze 4 db de mindegy melyikre állítom mindenütt ugyan azt csinálja. Ráteszem és rögtön a kész állapotot jelző led világít a töltést jelző led helyett.
El ment a kedvem az egésztől, lehet visszaviszem és veszek máshol más fajtát.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
"Kevesen tudják, hogy 1477. október 31-én foglalta el Mátyás Bécset, innen ered ősi ünnepünk, a Hello Wien"
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
Akku töltőből milyet érdemes venni 4A vagy 6A-t?
Mert van ebből a fajtábol [link] mindkét A-es.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Most nézegettem utána és úgy látom, hogy ezek nagyobb akksikhoz valók min. 20Ah-hoz a motorban pedig csak 8Ah akksi van.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
veterán
válasz polimorf #28169 üzenetére
Hagyd rajta par orat, lehet a tulmerultseg miatt nem kezdi el egybol teljes tolto arammal tolteni.
Az enyem egy bizonyos feszultseg alatt levo akksit mar hibasnak jelez.
Ha nincs muszered akkor egy 40-50w os egovel is meg tudod nezni van e benne valamennyi kako.
Milyen motorba van 8A akksi? Kisrobogo? Mert az NT- szerintem kicsi lesz, oda kb 14 A kellhet.
A link alapjan nekem nem derul ki mivel is tud tobbet a masiknal. Nagyobb muanyag hazba van,ennyi.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
-
polimorf
tag
-
mocsanisi
senior tag
Mai rutinórán voltunk 4-en, én a bandittal, egy zx-6r, egy K7 600 gixxer, meg egy KTM LC4 690. Ez után mondjátok hogy sokan nem vezetnek jogsi nélkül, vagy kieső kategóriából...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
félisten
válasz polimorf #28174 üzenetére
Egy picit nincsen túllihegve ez az akku téma?
Igaz senkit nem érdekel, de 5.1 A kulcs elfordításakor. Ha lehúzom a fényszórót akkor csak 1.26 A. A hátsó helyzetjelző marad, inkább mint esetleg valahol ne lássanak.
Villany + indexek 10-12A. És még nem jár a motor. Alapjáraton 13V felett tölt, de megpörgetve sem megy 14.5V fölé, ez is inkább csúcs.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #28177 üzenetére
Lehet, hogy szerinted túllihegem a töltö témát de Te is legalább ennyit szoktál "lihegni" a saját problémáidon.
És szerintem ez a topik arról szól, hogy ha valaki valamihez nem ért akkor a nála okosabbak segítséget nyújtanak ha tudnak
Bár lehet rosszul gondolom.
És bocsánat ha untatlak a problémámmal!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
félisten
válasz polimorf #28178 üzenetére
Haveromnak van motor akkukhoz töltője. Egy adapter csíptethető véggel. 13.8V 0.6A. Arra találták ki, hogy karban tartsa az akkut télen, de aki türelmes töltheti is.
Nekem egy akkus műhely áll rendelkezésre ha valamit csinálni kell. Csak ami bent van annak már mindegy. Most néztem, után is kellene tölteni ha télen szerelni akarok a motoron.
Tegnap nem csak itt hanem élőben is sok tanácsot adtak hol erről hol arról, mind motor ügyben, itt borult ki a bili. Ált csak bólogatok, úgy is befejezi az illető ha látja, hogy egyetértek, látszólag.
Néha nehéz szabadulni, főleg az 50 felettiektől.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #28178 üzenetére
Itt linkeltük, hogy milyen töltőt vegyél (vagy miből válasszt). Az töltőáram nagyjából 10%-a legyen az akku képességének. Tehát 8 Ah-s akku esetén 0,8 A-1A legyen. De ez ott is van a táblázatban.
Ha az aldis-lidlis nem tölt, hanem azonnal készet jelez, az az akku szar, ki kell dobni (nem a kukába persze). Ugyanezzel szoptunk...játszottunk, töltöttük másképp (egy butább töltővel), de azt követően talán egyszer beindult az autó de utána megint elhalt az akku.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #28182 üzenetére
Köszönöm válaszod!
Viszont nem egy hanem két akkuval is próbáltam és mindkettő szar lenne az is amivel működik a motor?
Mindegy akkor kidobom mindkettőt[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #28183 üzenetére
Mondjuk az gyanúsabb, de ha cserélted a töltőt akkor kizárt h mindkettő töltő szar legyen. De rá kéne mérni, hogy mennyi a feszültsége az akkunak (lekötött állapotban), mert az sok mindent elárul.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #28184 üzenetére
Sajna én ilyen mérőműszerekkel nem vagyok felszerelkezve.
Egyszerű motorosként gondoltam veszek egy töltőt de nem gondoltam, hogy ez a téma ilyen komplikált.
Egyszerűbbnek tűnik ha bedöglik venni egy másik aksit.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #28186 üzenetére
Nézd, az egyik akku állt egy évet, szerintem az kuka. Pláne ha előtte sem volt valami veretes már. Ha a robogódba lemerült már egyszer, akkor azon túl, hogy a lemerülés sem tesz túl jót neki, már azt is jelzi, hogy valami nem okés. Nálam, ha két hónapig áll, akkor is beröffen egyből.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Dexar007
veterán
Megvolt Matrahaza-Gyongyos ketszer,a masodik alkalomnal viszont Kekestetot is belevettem---> köd,latotavolsag 5 meter,nyalkas aszfalt.
Osszesen 4 motoros volt a Matraban,pedig a tobbi szakaszon csak borult,szar ido volt.A mai napon van 1 hete,hogy nalam van a motor,es par km hijan sikerult belecsavarni egy 1000est
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
PoLizei
aktív tag
Sziasztok!
Én az aldis töltőt vettem, 2 akkun ki is próbáltam egyből. Amíg meg nem locsoltam őket kontakt sprayvel, nem bírta bemérni őket, össze-vissza írogatott feszültségeket! Szerintem nem csak az aksik pólusai, hanem a csipeszek is igénylik így elsőre.
Utána az egyiket feltöltötte rendesen, a másikat nem, mivel azon csak kb. 4V volt mérhető (3 éve állt).P*L****
-
félisten
válasz csongi #28196 üzenetére
Neked az a rész kell igen.
Úgy indult, hogy az lesz, de nézd azt, hogy amikor az indítómotor forog akkor az akkufesz leesik 4v körülre. Melyik az a relé ami stabilan képes húzva maradni ilyen körülmények között és ott van az is, hogy a gomb lenyomásának pillanatában az indítómotor zárlati helyzetben van, baromi nagy árammal + a relének húzási ideje van. Persze megoldható, veszek egy másik önindító relét (mivel annak speciális jellemzői vannak!!!) és máris működik.
Ezt a dolgot 4 féle képpen tudtam volna megoldani.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #28197 üzenetére
Ha ekkora a feszultseg eses akkor nem szoltam A15 mp szerintem soklesz, szamold oda a csekkolasi idot is,ami tovabbi 5 mp, mondjuk egy 3mp boven eleg. Elet helyzet , lampanal lefulladsz ujra indit egyesbe rakod es kilossz, a lampad meg nem eg mire a kovetkezo pontra ersz pl kocsi kijaro , auto elcsap. Szemtanuk soffor allitja lampad nem egett,es mindjart csak felig hibas. Szoval minel kevesebb annal jobb. Motoron minden gyorsabban tortenik. Egyebkent ugyes vagy, jo lesz. Nekem tetszik.
-
félisten
válasz csongi #28198 üzenetére
A gyári kondival 3 másodperc volt, az kevés. 10 körül lesz.
Ha lefullad a motor akkor nem ejt el a relé, csak akkor ejt ha off ba forgatom a kulcsot azaz elveszem a tápot az IC-től, még akkor sem ejt el ha a piros vészleállítóval állítom el a motort. Azért bújtam a szervizleírást. Meg kell hagyni nagyon ötletes a rendszer. A legjobban a kitámasztóban található kapcsoló tetszik ami ha zárt állásba van és még 1-esbe is a motor akkor leállítja a motort. Van egy bazi nagy dióda a körben és az felel a fenti leállásért. Az jutott eszembe nézve a rajzot, hogy ha ebben valami megdöglik lesz fejvakarás....Nekem is tetszik mert én csináltam. Egy kicsit jobban sajátom.
Szakad az eső....
-
félisten
Olyan jó motorozni való idő van kint.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Napelem
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 3D nyomtatott versenypályák