- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #27450 üzenetére
Éppenséggel van CBF125-ösük... Mondjuk érdemesebb nagyobbon
csinálni, ha úgyis olyanon akarsz menni, hogy érezd a különbséget.
Ahogy robogón is lehet tolni, ha valaki csak robogóban gondolkodik. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #27451 üzenetére
Igen, olvastam. Én robogón is tervezem, mint annak a másik topicban már hangot adtam. Ezért nehéz a döntés, mert napi szinten 50-es (később nagyobb van tervben) robogóval mászkálok. Viszont bérelni mindenképp váltósat szeretnék, ha már megtehetem. Az viszont nem 50-es lesz. Viszont 2 tanfolyás nem férne bele a keretbe (a jogsi mellé). Még így is necces lesz.
www.dongosofor.hu
-
amdk7
aktív tag
válasz huszi.gyb #27450 üzenetére
Nem hiszem, hogy kidobott pénz...
Ha a tanultakat nem is számolod, akkor is 45k-ért kapsz 2 nap tréninget ellátással, felügyelettel. Adnak alád motort, üzemanyagot. Nekem úgy jön ez le, hogy nem a pénzről szól.És akik már voltak, csak jó tapasztalatokkal jöttek vissza onnan.
Ergo megéri.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
huszi.gyb
senior tag
Jobban utána nézve, mehetek 1. kategóriára, csak 125-ös motorral. (Robogóval nem csinálok szerintem). Szóval így lesz értelme. Azért pár km már van bennem váltós motorral is, igaz többnyire, Simsonnal, vagy NSR-rel... Tehát a teljesen kezdő szerintem nem szükséges
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
canniball
nagyúr
Tegnapelőtt hívtak a Bázismotorból hogy megjött a berendelt Louis csizma, tegnap délután bementem érte de a próba vége bukta lett: felfele még nagy nehezen feljött, lefelé viszont nem boldogultam vele, az eladó srácot kellett megkérnem hogy segítsen leoperálni a lábamról.
Ha valaki olcsó túracsizmát szeretne, valamint 42-es lábbal és kifejezetten lapos lábfejjel rendelkezik az valószínűleg még megtalálja a boltban.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
gyííaa!
-
yodamastah
őstag
Huhh. Gixxer viszahívás 2004-ig visszamenőleg [link]
-
#25954560
törölt tag
-
.mf
veterán
válasz huszi.gyb #27454 üzenetére
Én anno úgy mentem el az 1. szintre, hogy a jogsit még meg se kaptam. Jelentkeztem a kevés megfelelő időpont egyikére, de előtte az első forgalmi vizsgámon meghúztak, és úgy tűnt, hogy a tanfolyamig nem kapok új időpontot. Felhívtam őket, hogy sajnos mégse jött össze a vizsga, emiatt nem tudok menni a tanfolyamra; erre azt mondták, hogy a vizsga mindegy, ha tudom, hogy melyik a motor eleje és vége, motoroztam már annyit, hogy tudom technikailag kezelni, mehetek. CB500-on csináltam végig a tanfolyamot.
Lehet, hogy azóta már változott, de egy telefont talán megér. Egy nagymotoron mégiscsak más a kezelés, mint egy kismotoron.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
Szezonzáró gurulás megvolt.
Nem sok kedvem volt elmenni, de muszáj volt lemosni, tele tankolni.
Már a beöltözéshez se volt kedvem. Elindultam a szokásos rövid kis utamon, de 30 km után feladtam és haza indultam.
Nem tudom mi történt velem, de hogy ennyire ne akarjak motorozni főleg úgy, hogy 2 hónapja még csak be se indítottam Haza jöttem Horvátországból, azóta csak állt.Bezzeg ha valaki azt mondja, hogy 3 nap 1500km akárhová, akkor fülig érő szájjal pattantam volna nyeregbe.
62km lett a szezonzáró köröm, a következő 1500+kilométeres túráig elő se veszem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #27460 üzenetére
Még hétvégére elfogadható időt mondanak, akkor bepótolhatod, hátha rádjön a motorozhatnék
Aztán majd novembertől jön a nyafogás, hogy miért nincs motoros időEngem már kb két hete szivat az időjárás azzal, hogy kb 10-11-ig úgynézki, vacak lesz, de aztán délutánra kitisztul. Akkor viszont már nincs sok értelme elindulni. De szombaton nem hagytam magam átverni, csakazértis megnéztem, hogy Dobsia a helyén van-e még
-
félisten
válasz vendingo #27460 üzenetére
Nálam is. Dobogókői úton elhasalt vki. Rendőr stb. Ezren voltak az utakon is meg a kirándulóhelyeken is.
Ma rájöttem: a biciklisek agyamra mennek, ill az is ha 30al megyünk lakotton azaz a tötymörgést nem csípem. A bicajosok azért akasztanak ki, mert életveszélyesek! Néha nem látod őket,előzöl és a kocsi kijön eléd vagy épp feltartják a forgalmat. Lásd dobogókő felé. Félve kerülöm őket ki,magamat,meg őket féltem. Az is szép, h gyalog mennek a birkák az út szélén. Lásd dobogókő felé. Láttatok már mamát 20al úgy h ki sem lát a kocsiból? Én ma igen! Sajna hamar ideg lexek és hozzá idomul a vezetési stílusom. Jó h már vége. Pár napot melóba még elmegyek és újra busz. -
dodopek
addikt
Múlt héten toltam egy Kerepes-Sopron túrát. Sajnos visszafelé végig felhő alatt jöttem, de óriási élmény volt. 4 éve, mióta megszületett a csemete, alig volt hosszabb túrám, az asszonnyal (tudom, az asszony nyel, és az ember nyal... ) meg végképp nem.Pedig jó lenne már két motoron, mint rég...
Nekem ez volt az évadzáró...
-
huszi.gyb
senior tag
Köszönöm. Épp ezért szeretnék én is egy nagyobb gépen gyakorolni. Tavasszal lesz esedékes, akkor beszélek velük szerintem, hogy jogsi előtt szívesen mennék. A1-em megvan, az A2 meglesz... De mivel néha megyek
nagyobb gépekkel(itt nehezebbet értek, kivéve magánúton ) nem árt. Tervben van egy saját is, addig meg jó lenne a rutin Ha Haverom NSR-je kiköt nálam, akkor az nehezebb lesz, mint a CBF125 4T. Köszi az infót, majd meglátjuk mi lesz, egy próbát megérwww.dongosofor.hu
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #27462 üzenetére
en szeretek celtalanul berregni. van h uj utvonalat fedezek fel, van h csak rajovok hogy kanyarodjak kenyelmesebben, van h csak siman ulok a motor tetejen es vitetem magam poroszkalva egy bekes uton, stb. van h csak azert ulok fel a motorra h halljam a hangjat, erezzem a rettenetet
de persze nem ilyenbol van tobb. es beoltozni nem nyug. siman resze az elindulasnak. igaz, ha tele lennek kiegeszito protektorokkal, lehet maskepp gondolnam. -
Ferdzsoo
addikt
válasz #25954560 #27466 üzenetére
Nekem is eltart a beöltözés de én is van hogy csak azért öltözök be mert egyszerűen hiányzik az érzés, a hang, a vibrálás. Ilyenkor elég 10-15km is kint, aztán visszafordulok. Simán megyek céltalanul. Vagyishát az a célom hogy motorozzak.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #27462 üzenetére
Nem tudom, én akár céltalanul, akár céllal megyek, élvezem mindenhogy. Ma is mentem, remélem vasárnap jó idő lesz, kéne még menni egyet. Ez a húszon egynéhány fok komótosan gurulászni pont tökéletes, ha meg kell állni sem rohadok le a bőrcuccban de még a motoron sem fázok. Persze már nem úgy tapad, mint nyáron...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #27466 üzenetére
Ki mondta, hogy beöltözni nyűg? Ha akartok, akkor menjetek céltalanul, mit bánom én
SymbianOS: te meg hagyd már szegény motort. Kb. olyan vagy mint szegény megboldogult nagyapám, aki kényszert érzett arra, hogy mindent megberheljen. Ki van az számolva jól, nem kell azt bántani.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #27470 üzenetére
Szerintem én jobbat és egyszerűbbet használok: gyújtás ráadásakor csak a helyzetjelzők égnek, beindítás (még mindig helyzetjelzők), és a sebváltó fokozatba kapcsolása indítja a tompítottat. Ha kiveszed üresbe,akkor 7-8 mp múlva szép fokozatosan veszi le a tompítottat. (Ha lámpánál álldogálsz, akkor így csak a helyzetjelzők égnek. Tehát a sebváltó üres-jelzője adja az alapjelet. Az alapötlet nem az enyém, Indexes fórumon olvastam, csak ők sokkal bonyolultabban oldották meg az elektronikát, mint én. 3000 km óta használom, hibamentesen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #27473 üzenetére
S lám Integra is megnyugodhat: nem csak "nyugger-motorok" voltak a brigádban.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #27473 üzenetére
Itt is csodás idő volt, de nem vágyok céltalan motorozásra, pláne nem itthon. Az idegen tájak jobban vonzanak.
Már nagyon várom a következő szezont, minden hónapban járom majd a balkánt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
fattyu
veterán
Nekem ma lett vége a szezonnak.
utolsó gurulás a kawával. Elvitték. megkönnyeztem. Próbakör az új állattal. Ó vazzeg ez nagyon gonosz.
Daywalker cserélsz első hszben képet nekem?
Róla álmodva várom a tavaszt.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz canniball #27481 üzenetére
mert kiköltekeztem ez már csak tavasszal lesz névre íva. Addig télire pihen. Nem érdemes most kapálózni már. Nem beszélve hogy sokkkkkal agilisabb fickándozósabb jószág mint a hetes. Nem hideg aszfalton takonyban kívánok megszokni. türelem erényét gyakorolom....... f@xt
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz vendingo #27485 üzenetére
Per pill nem publikálnám
Szatiék szedték szét rakták össze. szívére tett kézzel állítja valós a km állás ami 38ezer... Mindene gyári nincs megbontva a blokk sor 13as kompresszió. Zseniális. Nagyon nagyon tetén egyben van.
És igen. az ikerlámpák a gyengém.[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #27472 üzenetére
Ezzel csak egy baj van,hogy a kresz nem engedi a varosi feny nelkuli kozlekedest a forgalomban. Ejszaka meg foleg gaz. Vagy minden lampanal behizott kulunggal akarsz vegig allni ? Nem egy varosi barat a dolog.
Ha motort valtok akkor egy olyan elektronikat szerelek be, Ami indulas utan automatikusan kapcsolja a lampat, igy sosem felejtem el felkapcsolni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #27472 üzenetére
Sztm jo nagy butasag. Egy normalis akku siman elbirja ha felkapcsolja azonnal a lampat inditasnal, ez igy meg egy pirosnal lekapcsolja a lampat ? Minek?
Tokeletes a rendszer ahogy a gyarbol kijon. Azon nem kell semmit valtoztatni.
De ha ram hallgattok azt csinaltok amit akartok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #27488 üzenetére
Ez a lekapcsolás felér egy életveszéllyel: ott fog állni a motor (amit amúgy is
alig vesznek észre sokan, még ha karácsonyfaként is világít) tompított nélkül
(ez önmagában szabálytalan is, persze), csak egy nyavalyás helyzetjelzővel,
a platós ZIL meg majd jól vágja a kanyart, mert nem nézi, hogy ott a motoros.Persze lehet, hogy a kolléga nem áll lámpáknál, akkor minek az elektronika?
csongi: a Maján úgy volt, hogy beindul a motor, felkapcsol a tompított. Ennyi.
A gyári relé így kapcsolta. Ha (neadjisten) lefulladtam, akkor sem kapcsolt
le, de bekapcsolni csak akkor, ha a motor indult: gyújtásra csak helyzetjelző.
Madisonon meg van egy csúsztatható kapcsoló, amivel végig kell kapcsolni a
dolgokat: kényelmetlenebb. Az elején elfelejtettem, hogy fel kell kapcsolni.
Persze rajta is lehet hagyni, úgy is kell tudni indítania az indítómotornak.[ Szerkesztve ]
-
sziada5925
aktív tag
Sziasztok!
Szétszedtem ma a motort szelephézag ellenőrzés céljából. Mivel csak április óta van nálam ez az első alkalom, hogy megbontottam. Az egyik vezérműtengelyen volt egy csúnya berágódás, ami a képen is látható. Tudjátok esetleg, hogy mi okozhatta? Piszok vagy valami fémdarab? Óra szerint most van 20e km a blokkban.[ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
-
Dexar007
veterán
Ugy tunik komolyra fordul a motorvasarlas.A mai napon ot neztem meg:[link]
Kepen is tetszett,es meg mindig nem ment el tole a kedvem.
Amit tudni kell rola: 2. tulaj,2 honapja van nala,3ezret ment vele,napi hasznalatban van,karcok a sarvedon es kezvodon ( doles miatt) Ezen kivul erdekesseget nem lattam.Szervizkonyv nincs,2006os gyartas,2007es forgalombahelyezes.Araban pedig ugy egyeztunk meg,hogy: 780 plusz a gyari kipufogopar.
Hetvegen meg var ra egy alapos atvizsgalas valamelyik szakmuhelyben (varom,az otleteket ezzel kapcsolatban is),es ha minden jol megy akkor utana kovetkezik a papirmunka.
Mi a velemenyetek?Give me your cum,bull!
-
félisten
Kevés ez a 10km reggel meg du, nem melegszik be a váltó és kínszenvedés váltani. 15km után jó.
-
AndrewTdi
addikt
24 van. Irány Lidl akksitöltőért.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok