Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz V.Stryker #148022 üzenetére

    Ez durva! Én Benelli Imperiale motort vettem, állítólag Olaszországban szerelik össze kínai alkatrészből. Erre utal az Olasz minőség ellenőrzési papír is, amit találtam a dokumentációk közt.
    Mivel az általam vett motort Ázsiába szánták, ott használják sokan, ottani teszteket, videókat nézegettem, véleményeket kerestem. 60 ezret futott motorokról olvastam, különösebb hiba nélkül.
    Én már nagypapa korban vagyok, mindig is borzadtam a visító sportgépektől, a Yamaha SR 400 tetszett régebben, meg a hasonló, retrós, pöfögő, hosszú löketű motorok.
    Egy éve vettem, bőségesen zsírozva, kenve van mindenhol, már ami látszik. Persze, majd elválik, de így egy év után pozitív a véleményem. Előbb is kerültem vele egyet, nem is vittem 3000-es fordulat fölé, kellemesen tol a nyomaték itt is. (125-ös után!!!)
    Amúgy a Benellibe egy újan vásárolt, 3 éves Piaggio Liberty 125-ös robogót számítattam be. Esőt nem látott soha, betonozott garázsban állt. Egyszer alá néztem, hasonló módon rozsdásodott a váz, mint amit fotóztál. De rosszabb volt. Minden hegesztésnél verte a rozsda, a csupasz fémre mintha ráködöltek (inkább rátököltek talán) volna valami vékony festéket, alapozás, előkészítés nélkül. És egy nagy múltú európai gyártóról beszélünk. :U
    Visszatérve a kínai motorokhoz, szerintem a Keeway/Benelli sokat fejlődött minőség terén az elmúlt években, ezt látom, illetve ezt olvasom másoktól is. Én mertem venni motort tőlük, más kínai gyártótól viszont nem vennék. :)

Új hozzászólás Aktív témák