- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Micro Four Thirds
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #148395 üzenetére
Akkor 6 honap utan lehet rendelni a h2sx-et
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #148401 üzenetére
Érdekes lenne majd lehet egyszer elmegyek kipróbálni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Zoli bácsi
őstag
Ha valakit érdekel. Tét, Győr-Moson-Sopron megye:
-
boogie84
veterán
válasz Zoli bácsi #148403 üzenetére
Mennek is ha nem dolgoznek. Jo szorakozast annak aki tud!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
V.Stryker
nagyúr
Nem sírásként, hanem kíváncsiságból kérdezném, hogy 125ccm-s Honda motor éves kötelező szervízdíja 40k-ért normális? Még 1 liter olaj se kell bele....
Illetve melyik Honda márkakereskedő vagy gyári szervízt javasoljátok BP-en és környékén?[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Döglött Róka #148407 üzenetére
Garis még 2 évig. Ha nem lenne az, fel se merülne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
eron009
tag
Sziasztok
A Trilobite márkával kinek van tapasztalata?
Ilyen kevláros aláöltözőt néztem ki tőlük, alsót és felsőt, motoros cordura/farmer ruha alá extra védelemnek.
Elvileg kevláros erősítésű anyag, AAA minősítéssel. Szerintetek tényleg ad extra védelmet? -
Shadowbull
addikt
Na, ez a nap is eljött
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dellfanboy
őstag
válasz eron009 #148410 üzenetére
sztem ha a cordura farmert lecseréled bőrre jobban jársz...
ad extra védelmet, ha elkopik a protektor evvel még nyersz 1-2mp-tmondjuk en meglepodnek, ha ebben hidegebbnek éreznél bármit is. kár, hogy a mérési metodust a cooler-esetén nem tették közzé
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
palfitom
félisten
válasz Shadowbull #148411 üzenetére
Disznó, gratula!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz Shadowbull #148411 üzenetére
Nesze neked .... Pilot Road 4
-
eron009
tag
válasz dellfanboy #148412 üzenetére
Azon is gondolkoztam, de idén még nem vennék. Nagy edzés&diétában vagyok, a tavalyi textil ruhából így is kifogytam, remélem jövőre az ideiből is kifogyok :D
Aláöltözőt ígyis-úgyis hordok, akkor meg egy extra védelemért szivesen adnék többet. De ha nem véd, csak marketing szöveg, akkor viszont túl drága, olcsóbban kapok jól bevált szellőző aláöltözőket.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Shadowbull #148411 üzenetére
Szep moci, minden sport tura motort meg kell becsulni, mert nagyon keves van manapsag beloluk a sok adventure motor kozott.
Blokk kore egy bukokeretet nem akarsz?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
vihartigris
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #148411 üzenetére
Bszos.
A h2 sx vedelmere szolgaljon, h nem latod, h hogy nez ki, amikor rajta ulsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz yodamastah #148414 üzenetére
Az jó? Nem követtem a gumis témát.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #148416 üzenetére
6 hónap után megy vissza, nem épitem át.
" minden sport tura motort meg kell becsulni, mert nagyon keves van manapsag"
Ez az én fájdalmam is.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
Pfiucska
aktív tag
válasz yodamastah #148414 üzenetére
Vegul egyebkent a road4 mellett dontottem.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #148420 üzenetére
A triumph nem szereti, de ez béemvé
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #148414 üzenetére
bajnokpityu már most látja rajta a kockákat!!!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #148411 üzenetére
Grat, majd jó lenne valami beszámoló a tapasztalatokról!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
V.Stryker
nagyúr
A CB125F manualjaban találtam egy olyat, hogy lánc spray helyett, ha nincs más, kenheted 80as vagy 90es hajtómű olajjal. Ez reális?
Van itthon váltóolajam...kenhetem vele?[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #148426 üzenetére
Nem kell mindent viccnek venni!
Egyébként a képen látható BMW jóval nyomatékosabb és nehezebb motor is mint a tiéd, tehát alapból nagyobb igénybevételnek van kitéve a gumi.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148429 üzenetére
Persze, olajjal. De azert jóval ragacsosabbak a sima olajnál. Van itthon par maradék váltó /hajtómű olajam. Veszek ilyen műanyag spricnis üveget, azt egy két évre meg is vagyok.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
User_2
tag
ha olaj akkor láncfűrész olaj, nem az ára számít, ki kell tapasztalni.
van benne némi viasz is és hőstabilabb a viszkozitása.
úgy kézzel, automata láncolajzó nélkül nem akkora buli,
mert csak összecsapja a gumit olajjal, aztán kalkulálhatod fejben a tapadási együtthatót.
szóval váltóolajjal csak olyan mz-t és szimót olajozz, amelyiknek zárt a lánchajtása. -
V.Stryker
nagyúr
válasz kovacss72 #148432 üzenetére
Pont ezt akartam kérdezni, amit User_2, hogy annak mennyire jó a tapadása? Nem fogja kicsapni az első métereken?
Más:
Ismertek olyan térdmelegítőt, ami nadrág alá fel lehet venni? Tehát csak a melegítés a funkciója főként.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bigdady
nagyúr
Sziasztok
Mi most a legolcsóbb ajanlott belépőszintű bukósisak?
Egy másodikat kéne vennem -
norbert1998
veterán
válasz bigdady #148436 üzenetére
Ahogy mi néztük nemrég, Caberg Avalon lett végül, de ez a raw lista. Louis-bol. Ami nincs rajta és kapható ott, az trash vagy nincs napszemüvegje.
MTR S-5 olcso, 45€, nincs sharp törésteszt, nincs napszemüveg, régi ECE, vállalható márka
MTR S-6 Evo olcsó, barátnőmnek olyan van, de nincs benne napszemüveg, nincs törés 50€, újabb ECE jel, vállalható márka
MTR S-13 65€, nincs törés teszt, van napszemüveg, régi ECE
Airoh Valor 90€, 5* törés, nincs napszemüveg, jó márka, régi ECE
HJC i70 95€ van napszemüveg, 4*, régi ECE, jó márka
HJC C70, 100€, 5* törés teszt, régebbi ECE jel, napszemüveg, jó márka
Caberg Avalon 100€, jó márka, napszemüveg, nincs törés, régi ECE
Shark Ridill 100€, 4*, napszemüveg, régi ECE
Scorpion Exo 491 120€, jó márka, napszemüveg, új ECE, nincs törés (elődje 3* )
Nolan N60-6 140€, 4*, új ECE, napszemüveg, jó márka
Airoh Spark Rise 140€, nincs törés, jó márka, napszemüveg, régi ECE
Shark Skwal 150€, 4* régi ECE, napszemüveg, jó márka
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #148437 üzenetére
"HJC i70 95€ van napszemüveg, 4*, régi ECE, jó márka"
Igen, mert van már belőle i71 is, de attól még jó az ára.
Vajon ez csak louis akció, vagy begyűrűzik hazánkba is?
Mert még a mintás HJC i70 sisakok nagyrészt is "csak" 125€, kishazánkban az 80ezer fölött szokott lenni.
Csak tudnám milyen méret jó a fejemre...
Az i71 még "normál" áron van a lajosba is . [link][ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz norbert1998 #148437 üzenetére
köszi ez részletes . Keresek ilyeneket itthon, mert vissza kéne küldeni ha nem jó a méret így külföld nem játszik.
Ha van ECE akkor bármi lehet kvázi?
NZI MUST II? Az ECE/UN R22.05[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz bigdady #148439 üzenetére
Nekem az NZI Combi 2 Duo nem vált be. Az 1. szezon végére annyira összeesett a szivacs a fejtetőnél, hogy a szemöldökömre ráült és letolta a szemüvegemet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
senior tag
GoreTex-es textil kabátot ki lehet mosni, lesz baja tőle (veszít a vízállóságából stb.)?
Sima textil kabátomat évente 1-2x szoktam mosni, 30 fokon rövid programmal, aztán meg leimpregnálom, eddig nem volt ezzel gond. -
minikahona
tag
Sziasztok! Nem tudom hogy jó helyen járok e, de gondoltam leírom a sztorim/problémám aztán hátha tudtok tanácsot adni. Vagy ha azt nem is, legalább egy jót nevettek azon hogy milyen szerencsétlen vagyok. 🥲😅 Kicsit hosszú lesz, ezért elöre is elnézést kérek.
Szóval 2 éve kitaláltam hogy én motorozni fogok. Vettem egy 92-es Kawasaki EN400 Vulcan-t, illetve elkezdtem a jogsit. A jogsi meglett tavaly nyáron, de azóta kb alig mentem vele. Több probléma is volt a motorral, amik csak egymás után orvosolva lettek, de az egyiket a karburátorok beállitását csak idén februárban tudtam megcsináltatni, akkor lett pénzem rá.
A szerelő miután beálliotta azt monta hogy a jobb oldali henger kopott, majd idővel foglalkozni kell vele, de ezt a szezont még ki kellene hogy bírja. Kapott olaj ill. szűrö cserét is.
Az utobbi 2 hónapban munka miatt nem volt időm nagyon motorozni, így össz vissz mentem vele kb 45-50km-t. Pár hete viszont amikor kerültem egyet a faluban elkezdett egyszer csak csörögni, csattogni. Valami megadta magát benne méghozzá azért mert ez alatt a kevés km alatt megette az összes olajat. Persze tudom, néznem kellett volna az indulás előtt, de fene gondolta hogy ilyen rövid távon megeszi az összeset ami februárban lett beletöltve..
Most itt vagyok egy ritka japán belpiacos motorral amit eladni nem tudnék mert igy nem venné meg senki, alkatrész meg kb nincs hozzá, vagy csak az én pénztárcámhoz mérten nagyon drágán (de még ugy is ritka). Ja és a müszaki is lejár júniusban....
A szerelő amikor elhoztam tőle februárban, feldobta hogy egy motorcsere is szóba jöhetne egy EN500 ból. (De lehet hogy nincs akkora különbség a kettö között szoval az is lehet hogy nem is kell komplett blokk csere, de ennek utána kellene néznie ha ugy döntök hogy megtartom)
Az tény hogy a két motor kb ugyan az csak nem tudom hogy egyáltalán ez papirozható lenne? Mármint nem tipus azonos motorcseréről van szó.
Az utóbbi hetekben beleástam magam a témába, az OEM alkatrész oldalak alkatrész kódjai alapján a két blokk között kb a henger rész, a dugattyúk és a fötengely ami különböző, még a tömitésekből is ugyan azt használja a két motor, csak ettöl függetlenül nem tudom hogy müködhet e egy részleges vagy teljes motor csere.
Azt meg főleg nem tudom hogy mennyibe kerülhet egy ilyen átültetés mindenestől. EN500as alkatrész van bőven a neten, abbol sokat gyártottak, ill. más motorokban is ment ez a blokk (KLE500, GPZ500), így azoknak az árát ki tufom számolni, csak a munkadij meg a papirozhatoság a kérdéses.
Most elkezdtem spórolni, igaz azt még nem tudom hogy mire. Arról nem is beszélve hogy már kezd elmenni a kedvem az egész motorozástól... Ez a két év kb olyan volt mintha valaki fentről azt akarná hogy én ne üljek motorra...
Persze szeretnék motorozni, de egyre jobban úgy tünik, hogy nem lesz ebböl semmi.
Eladni nem tudnám így a motort, nem venné meg senki se vagy csak fillérekért. Bontani sem érdemes ahogy néztem, mert van aki a jófogáson már 2 éve minimum bont egy 500ast és még mindig sokminden megvan abbol is.
Ha meg lehetne csináltatni valahogy akkor megtartanám a motort. Egyrészt nem kapnék mér annyit érte hogy megérje eladni, másrészt meg tetszik ez a motor. Igaz ha visszamehetnék az idöben akkor egy másikat, egy 500ast vennék inkább... Próbálom úgy felfogni ezt az egészet hogy ez egy projekt, de nehéz, úgy hogy nem annak terveztem és szeretnék már motorozni. Főleg hogy kellene is, ez az első jogsim és már lassan ugy érzem hogy elfelejtek mindent amit tanultam...
Mit tanácsolnátok nekem, merre és hogyan tovább?
Meg lehet csináltatni még a motort, érdemes vele foglalkozni, vagy inkább toljam ki a hátsó kertbe és hagyjam ott megr*hadni? (Már gondoltam arra is...)We are the Borg. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile.
-
dellfanboy
őstag
válasz minikahona #148442 üzenetére
én sok mindent nem értek. miért jogsi előtt vettél motort, ráadásul ha első motor miért 400-ast? no mind1 én szerelőt váltanék, ide csak a pénzt fogod hordani. és igen jo projekt. én felújítanám a blokkot, sztem az 500-as blokk pont annyival magasabb, hogy már nem férne be a vázba, meg azt lepapírozni. goodluck.
ha tényleg csak 50km-t mentél a szerelő óta, lehet a szerelő nem rakta össze rendesen. nemtom, talán1l olaj van ebben a blokkban de ha mind megette kb ugy kellett volna fustolnie mint egy nemjól beállított 2t simson/mz-nek. azt meg illett volna észrevenni.
most akkor indul?átfordul?[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Döglött Róka
veterán
válasz Zsírkrétamen #148441 üzenetére
Semmi baja nem lesz, egy mai goretex cucc már semmi spéci nincs a címkén kívül.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Shadowbull
addikt
válasz minikahona #148442 üzenetére
Az ilyen sztorikból jönnek a végtelen pénztemető "projektek".
A helyedben eladnám annyiért amennyiért megveszik, spórolnék és vennék egy jobb állapotú, nem ritka motort.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
minikahona
tag
válasz dellfanboy #148443 üzenetére
Tudtam, hogy egy CB500S-el fogok vizsgázni, ezért úgy voltam vele, hogy ha le tudok azzal vizsgázni, akkor ezzel se lesz gond, föleg hogy még ha kicsivel de ez gyengébb is mint a vizsga motor. Meg nem akarok eszetlenül száguldozni össze vissza, részben ezért is vettem cruiser-t. (Meg azért mert azok tetszenek)
Igen füstölt, de nem vészesen, legalábbis az én laikus szememmel nem tűnt annyira vészesnek, de tudom hogy jobban oda kellett volna figyelnem. Amikor a szerelőnél volt akkor nem szedett szét semmit se a blokkban, csak a karbikat probálta beállitani, ami többé kevésbé sikerült is, de a jobb oldali nem lett az igazi, mert ugye ahogy írtam mondta hogy kopott az a henger. Mondta hogy eszi az olajat, de szerintem ő se gondolta hogy ennyire fogja. Vagy éppen tudta csak nem szólt....
A motor most beindul, jár, csak csattogó, kopogó hangja van és okádja a füstöt. Olajat öntöttem bele, mert a kis betekintő ablakon látszódott hogy kb semmi se volt benne.
Amikor mentem vele és elkezdett csattogni akkor simán haza gurultam (kb 1 percre voltam otthonról) nem vettem észre hogy gyengébb lenne vagy nem úgy járna ahogy előtte, csak a hangja lett szörnyű.
Ez a blokk csere dolog meg nem tudom, ezért kérdezem. Egy kicsi remény van bennem azért, mert a kódok alapján tényleg nagyon kevés a különbség a 400-as és az 500-as motor között. A legtöbb alkatrész megegyezik a kettőben.
Tudom hülyeséget csináltam ezzel az egésszel, hogy megvettem (meg lassan ugy érzem hogy az egész motorozással) de ha már itt vagyok ebben akkor próbálom a legjobbat kihozni a dologból, kitalálni hogy hogyan tovább.We are the Borg. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile.
-
minikahona
tag
válasz Shadowbull #148446 üzenetére
Tudom... De szerintem így nem venné meg senki se. Pont azért amit írsz. Max fillérekért, de utána meg ha spórolok akkor is egy ugyan ilyet tudnék venni vagy hasonlót amiben igyan ennyi km van, aztán ugyan úgy vihetem azt is a szerelőhöz. Ezért bánom az egész dolgot már...
We are the Borg. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile.
-
senior tag
válasz Döglött Róka #148444 üzenetére
És egy réginél? Kb 5 éves a cucc, de megvigyázott, ismerőstöl került hozzám, aztán hordás előtt csak kimosnám...
minikahona: Én a blokkcserét kihagynám Nemrég szívtam egy tipusazonos blokkcserével is, vagy 3 teljes munkanapom elment rá, pedig ott minden rendben volt vagy mindenképp nagyon olvass utána hogy lehet azt lepapirozni, menj be az nkh-hoz, kérdezz ott is mielőtt belevágsz.
-
macilaci78
nagyúr
válasz minikahona #148442 üzenetére
Nem fog tetszeni, de nem kellett volna motort venned. Én V-Stromot szerettem volna, de robogó lett belőle. A V-Stromból azonos pénzért kétszer olyan idős, 20 év körüli, legalább 50k bevallot kilométert futott példányok jöttek ki, vagy jobban felszerelt, de 100+k km-t futottak. Öreg autóm már volt, bármit, mindent is megcsináltattam rajta, de mindig meglepett valamivel. A motorkerékpár állítólag nyűgösebb.
A robogó is 300-as, városban, agglomerációban jó, az országúti tempót is kiválóan bírja. Oké, nincs doboz, úgy ülök rajta, mint a hokedlin és tatásan néz ki, de mégiscsak gurulás közben spórolok egy V-Stromra, nem álltában a szerelőre.A pénz adott volt, az üzembiztonságot a "tetszik" szempont elé helyeztem. Remélem, bejön a számításom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs