Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
static00
csendes tag
Sziasztok!
Ha jól sejtem, a motorknál is 15 éves korig kötnek cascot, ugye?
A 15 éves kort a gyártástól, vagy az első forgamomba helyezéstől száítják? ( a második a tippem)
Köszönöm
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #126949 üzenetére
...tudod. Ha az app is elhiszi magáról, hogy ő biza eredeti akkor az eredeti, ugyan így van ez az InApp lvl emulálásokkal is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tamás9x
őstag
válasz Somatom #126949 üzenetére
Warezra gondoltam kipróbálás erejéig én is, aztán ha tetszik, használható, nem bugos, nem eszi az aksit... akkor persze vásárlás, már csak a 12+ ezer forintos végárából kiindulva. 1-2-5K-t kérdés nélkül megevszem én is, de ez túllőtte a lélektani határt.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
etnies
senior tag
válasz Somatom #126957 üzenetére
Kicsit kavarás van az árakkal. Van offline navigációs és prémium verzió .
Az offline-t meg lehet venni egy összegben, ez 60 Font.
A prémium verzió egy kicsit többet ad (időjárás előrejelzés, eső radar, speed kamerák, stb), de az csak éves vagy heti verzióban van. Az éves díja 40 Font, a heti 6.
Arra vigyázni kell, hogy ha nem mondod le, akkor automatikusan megújul.
Az teljesen járható út, hogy online megtervezed a térképet előre, majd megveszed a hetit, amikor szükséged van rá. A lakhelyét mindenki ingyenesen megkapja, tehát magyar túrához nem kell fizetned, de egy Alpok-, szlovák vagy szlovén-körért már igen.
Ha elmész 4x egy évben, 24 Font, egy tank benzin ára.Ha nem akarsz warezolni, akkor azt is lehet, hogy megtervezteted vele az útvonalat online, kiexportálod és behívod a saját navi programodba, ha kezel GPX fájlokat.
Engem igazán az érdekel, hogy magától tervez jó motoros útvonalakat, ilyet még nem láttam, ki kell próbálnom.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz etnies #126958 üzenetére
Tehát az app már MAJDNEM mindent tud és majdnem olyan jó mint egy garmin , csak ott egyben az elején fizetsz egy vagyont, itt meg részletekben évente/havonta. Már csak a telefon nem működik kesztyűben rendesen, nem látod napsütésben, nem időjárásálló.
Az online honlap jó lehet, ha tud gpx-t, akkor utána mehet be basecamp programba vagy ITN converterbe.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz bacus #126959 üzenetére
Egy motoros Garmin kb 300-600 Font. Ebből 5-10 évig előfizetsz erre a szolgáltatásra. 10 év alatt a Garmin tönkremegy.
Egy jó telefon időjárás álló és látható a napfényben, menet közben nem szoktam nyomkodni. A telefonod úgy is viszed magaddal, van rajta net és gyorsabb, mint bármilyen satnav.Ez már egyszer lement itt, ha a Garmin fele annyiba kerülne, akkor lenne versenyképes számomra.
Viszont Garminnál nincs olyan verzió, hogy kikölcsönzöd egy hétre 6 Fontért, itt van.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
Megnéztem a weblapot, regisztráltam. Nem tudom mennyivel jobb ezt használni mint a google maps-t (ezt még nézegetni kell egy ideig !), a round trip hasonló, mint a garminokba beleintegrált, azt sem igazán szeretem/használom, de mint ötletadó ez is (és a garminos is) jó lehet, talán ez annyival jobb, hogy PC-n van.
A gpx exportáláshoz előbb el kell menteni, majd megkeresni, ott lehet exportálni. A gpx fájlban benne van a nyomvonal és maga az útvonal is, csak ki kell hozzá választani egy profilt (de lehet ezt csak azért, mert a basecamp program a pontokat alapértelmezetten "direkt" módon köti csak össze, illetve ez nyilván általános gpx, nem basecamp specifikus export.)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
Csak kérdemm hogy egy wazze vagy egy google maps miért nem jó azon kívül hogy most lezárások vannak?
Én próbálkoztam wayteq motoros navival ,arra azt teszel amit nem szégyellsz és hát nekem nem vállt be.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Tamás9x
őstag
Egyenes csövü db killerből mi az ami ajánlott és mi nem ? a lehető legcsendesebb variáció érdekelne.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz etnies #126960 üzenetére
Nem akarom újra éleszteni a vitát, ez nyilvánvaló, ezért az alábbiak az én személyes tapasztalataim és véleményem.
Évekig próbálkoztam telefonnal, prémium telefonokkal, mint a samsung note sorozata, nem látható a kijelző, legalábbis egy garminhoz képest. Bohóckodtam napellenzővel, de maradjunk annyiban, hogy nem volt jó. Az időjárás állósággal is vannak fenntartásaim, mert egyik sem az, pl ha a telefonom mégis beázna, hát a szerviz mossa kezeit...
És sajnos nyomkodni kell néha (főleg google navigációt), mert nem tud "intelligensen" átugrani útvonalpontot. Én ma mentem egy 460 km kört, kb 10x telefonáltam, 29 motor záróembereként nem igen lett volna lehetőségem megállni. A telefon nem megy kesztyűben normálisan, nekem a hangvezérlés nem jól működik, főleg zajban, de biztos nem elég jó telefonokat veszek, meg a bukósisakom is csere érett lassan.
Nem tudom, hogy mennyi font, 650 Euro-t adtam érte 2 év teljes körű garanciával. (BMW, ennyi sajnos). Viszont menet közben megy minden, telefonálás, látom a motoradatokat, pl keréknyomások, hőmérséklet, figyelmeztet a kamerákra, kiírja az sms, whatsapp, stb szövegét (ha engedem), figyelmeztet, ha kérem újratervezi az útvonalat az időjárás függvényében, stb.
Bluetoothon meg tudom osztani a többi navival a megtervezett útvonalat, útvonal pontokat. Utólag normális log van, sebesség, irány, magasság, minden pontban, ami sokkal sűrűbb, mint egy telefonos log. (az rbiker program pl 650 km-en 70 km-t tévedett !!, ebből kb 30 km légvonalban egy pontot sem rögzített, ami vélhetőleg azért volt, mert nem volt gps vétele a telefonnak a Bükkben. - ezt több típussal csinálja, én még note 4-el 3 éve feladtam az ilyen appokkal való kísérletezést, van a mai napig a telefonon fizetős app, amit megvettem, de nem tökéletes, motoron nem használom ha log kell )A navi egyéb érdekes statisztikát is nyilvántart. pl az átlagos gáz "állást" a mai túrán, ami 9% volt. (ezt nyilván csak a motorspecifikus navigáció tudja, "bármelyik" nem) Ez teljesen felesleges adat, de azért meglepő..
A bérléssel egyet értek, ilyet nem tud egyik navi sem !, erre viszont elegendő az ingyenes google maps szerintem. Azt is használom, pl Budapesten amikor az a fontos, hogy a leggyorsabban érjek oda, meg autóban is, ott pl szinte jobb bármi másnál, kivéve, mikor bejön egy hívás , és emiatt nem kanyarodsz le a főútról, aztán kerülsz 20 km-t.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Tamás9x #126965 üzenetére
Szerintem nem kell, a telefonok egyre jobbak lesznek, az appok is, szinte biztos, hogy egyszer csak minden ilyen navi fun (mint én) telefont fog használni. De még nem most, azt a kis időt már csak átvészeli ezt a topik.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bayarena
aktív tag
válasz csongi #126934 üzenetére
A tel itt kb 5-10 fokot jelent reggelente, atlagosan inkabb 8at.
Lehet, hogy a fel eves csereintervallum nem feltetlen igenyelt, de napi ingazashoz hasznalom foleg, kb 17 km-es rovid utakra, szoval sok hideginditast jelent, artani nem art, penz van ra, szoval ezert is csinalom igy. Gyari papirja szerint eleg lenne a 10es hidegoldali, de nem tudom, gondolom ugy vannak ezzel, hogy probaljak egy atlagra beloni a dolgot, nem varjak el mindenkitol, hogy surubben cserelje, vagy jobban odafigyeljen. Foleg szegenyebb orszagokban nincs a rendes karbantartasra keret. De azt gondolom, hogy talan nem art ha jobban odafigyelsz ra. -
etnies
senior tag
válasz bacus #126966 üzenetére
Hogy nyissunk egy al-thread-et is, én azt sem értem, hogy minek figyelgetni a keréknyomást menet közben, ha lapos úgy is érzem, ha pedig két tizeddel kisebb, mint kéne, nem dől össze a világ. Saját tapasztalat szerint 0,5 Bar-t már észreveszek menet közben.
Versenyen oké, de utcára? Én havonta ellenőrzöm, néha nem változik, néha kicsit kevesebb, mint kéne, olyan nagyon nem számít.De egyébként én nem akarok senkit lebeszélni motoros Garminok vásárlásáról, mert egy dedikált eszköz mindig jobb, mint egy multifunkciós, ha csak a teljesítményt nézzük. De nem biztos, hogy egy átlag felhasználónak megéri a professzionális eszköz megvásárlása.
A googleban azt szeretem, hogy megcsinálom a tervet pc-n, majd kiválasztom az átküldés telefonra opciót és már mehet is a party. Ha figyelsz arra, hogy az érintési pontokat jól rakod be, nem lesz vele gondod soha.De részemről ez az utolsó post a témában, mert nem akarom untatni a nagyérdeműt.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
válasz bacus #126964 üzenetére
etnies:
Sztem ez fontos, ha az ember motorral túrázgat a világban. Amiket korábban írtál az árakról, azok is hasznos infók. Itt a helyük.Az a Garmin onlány is tud lenni? Pl. saját SIM -mel, vagy wifis/kékfogas telós összeköttetéssel? Aktuális terelések, forgalmi akadályok figyelembevételére gondolok.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #126970 üzenetére
Autopalyan nem veszed eszre, akkora a lendulete a guminak, hogy megtart. amikor lelassulsz vmi miatt, vagy pl le kell menned benzinkutra, megy is ki a segge. ez eleg veszelyes tud lenni, de nagyon ritka is.
Csak ez az egyetlen eset, amikor hasznos, hogy tudod, mekkora nyomas van a gumiban.Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #126973 üzenetére
nekem akkor is hasznos volt, amikor fél év után kitoltam a 1190-et. Rögtön reklamált a kijelző, és ezért még óvatosabb voltam. Nem is volt alaptalan, az első kanyarnál már vándorolt is. Nekem tetszik, hogy figyelmeztet a gép!
Ha használnám terepen is, akkor is jól jönne szerintem, amikor csökkentem, vagy növelem a nyomást, de az ugye már egész más történtet.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
bacus
őstag
válasz Somatom #126976 üzenetére
"Az a Garmin onlány is tud lenni? Pl. saját SIM -mel, vagy wifis/kékfogas telós összeköttetéssel? Aktuális terelések, forgalmi akadályok figyelembevételére gondolok"
Az új típusok mind. A telefonoddal összepárosítva, mindent tud, időjárás, forgalmi akadályok, terelések, mindent. Megkockáztatom, hogy google-től veszik az infot.
A keréknyomást állandóan nem nézegeti az ember, de én rá szoktam pillantani néha, érdekes hőmérséklet változások vannak kis hazánkban, napon belül is volt 6 - 26 fok között, azaz 20 fok különbség, a guminyomás ennek megfelelően hátul 2.9 -ről felmegy 3,4 ig is.
Meg lehet lenni nélküle, de kényelmes, és mindig állandó a mérőeszköz ! Mert ugye pontos időt is csak addig tudod, amíg egy db órán nézedEtnies: "Ha figyelsz arra, hogy az érintési pontokat jól rakod be, nem lesz vele gondod soha."
Ez nálam nem igaz, ahogy valami van, teljesen újra tervezi, eldobja az érintési pontjaid. A google nem igazán jó túrázni, ha több útvonal is van, mert vagy a legrövidebb vagy a leggyorsabb útra tervez. A köztes célpont az jobb, mert nem dobja el, de ha nem mész rajta keresztül, akkor jön a "fordulj vissza ahol lehet".[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #126977 üzenetére
Köszi!
Tudom, hogy ez itt fura kérdés, de hátha képben vagy. Ahhoz a vashoz lehet vásárolni kamionos licenszet? Gondoltam, lecserélem az IGO -s PNA -mat vmi onlányosabbra. Kollégám TomTomot használ és elégedett vele, de az nem motoros navi. Arra gondoltam, hogy ha a motoros Garmin tudná a kamionos navigálást is, akkor elég lenne egy céleszközt vennem.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Somatom #126978 üzenetére
Nem tudom mitől kamionos egy navi.., itt a tervezésnél vannak profilok, ott van egy pár beállítás, hogy mit kerüljön el. De mintha láttam volna külön kamionos garmint. (de mondom még egyszer, nem tudom mitől különleges a kamionos garmin, azon túl, hogy nem visz le 3 számjegyű utakra, ismeri a súly, szélesség, magasság korlátokat, stb, ami inkább szoftver kérdése, nem hardver.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz #56573440 #126979 üzenetére
ha ez egy boxer lenne, azt hinném, hogy egy testre szabott bmw 1200 , a tank, az ülések, a váz, stb elég sok a hasonlóság
Rákerestem, azért szemből már nagyon nem. , de jó kiállású moci, tetszik.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #126980 üzenetére
Pontosan attól, hogy tervezésnél figyelembe veszi a szélességet, magasságot, hosszúságot, súlyt, árufajtát (pl. veszélyes áru). Természetesen, ez csak a szoftveren múlik. Na, meg az üzletpolitikán, mert közben megnéztem a Garmin honlapját és kiderült, hogy kamionos szoftver licenszet csak bizonyos készülékekhez lehet venni és persze a motoros hardverek nincsenek közöttük.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vicces
addikt
Sziasztok,
Csak hozzászolnék a Navis témához, annyival, hogy én a TomTom mobilalkalmazását használom személyautós módban, live forgalmi adatokkal.. 40tonnás tankerhez teherautó mód nincs benne, de azt a részét figyelem én az útvonalat nak. Ha jön egy korlátozás, megyek tovább, de sokszor ki is van táblázva az útvonal a teherautónak.
Van benne motoros mód is, "kurvenreich" - valami olyasmi magyarul, hogy kanyargós. Még sohasem próbáltam mert alig van időm vagy épp az időjárás rossz a szabadnapjaimon.
Először 20, legutoljára nekem 12 euró volt az éves díja.:)
-
Somatom
veterán
válasz vicces #126985 üzenetére
Az ilyen navikat használókkal szokott előfordulni, hogy a 4m magas kamionnal ignorálják a ferihegyi gyorsforgalmi magasságkorlátozását, aztán beszorulnak az aluljáróba. Ez a "ha jön egy korlátozás, megyek tovább" elég drága és veszélyes tud lenni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Polemius
aktív tag
válasz Somatom #126978 üzenetére
Tomtomnak is van motoros verziója, de szerintem azt sem lehet kamionos üzemmódra állítani, bár mintha lenne valami teherautós profil, de kétlem, hogy mindenféle paramétert meg lehetne ott adni. Gondolom ők is külön készülékekre tartogatják ezeket az opciókat, hogy többet fizess...
-
nagyúr
Szuper jó idő volt ma, rohadt jot gurultam Kar hogy jovo hetre megint szinte vegig esot mond, johetne mar a tartos jó idő.
-
gabor128
aktív tag
Üdv,
Olyan kérdésem lenne, hogy tudna-e segíteni valaki ötlettel, hogy mi lehet a gond a motorommal?
Úgy tűnik hogy nincs hátsó fékem. Mentem a géppel 1-2km-t megjáratni. Otthon megnéztem a féktartályt és szinte tele van fékfolyadékkal. Szóval nem szivárog, de hiába nyomom le teljesen a féket nem fékez. A fékpofák hozzáérnek a tárcsához. Még nincsenek szétkopva. Mi lehet a gond? beregadt a fék? -
Somatom
veterán
válasz etnies #126995 üzenetére
A térképen nincsenek rajta a dugók, balesetek, terelések. Milyen cégnek jó az, hogy egy baleset miatti lezárásnál vesztegelj? Térképből nem tudod meg, hogy hol szaladnál bele egy 3,8m -es aluljáróba, vagy egy 3,5 tonnás hídba.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #126989 üzenetére
hat ez elég relatív. Hideg nem volt de úgy cibál a szél az unrestricted autobahn magyarországi és ahhoz stimmelő tempójú szakaszán hogy nem erőltettem túl. egy ilyen szép nyújtott ráfekvősön 250nél olyat rántott a szél hogy már láttam magam előtt a kilóméteres árkot amit vájok a szántásba..
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126989 üzenetére
Nekem tegnap volt ilyen. A vege 4 ora lett es 200km. Eloszor voltam a Bajna - Hereg szakaszon. Hat na... tenyleg fasza.
Asszony nem ertette miert ert fulig a szam amikor hazaertem, szoval ma beraktam a kocsiba es elmentunk autoval is. Vegigmentunk... megertette. Ma is piszok sokan voltak kint.
Kicsit sajnalom, hogy ma csak autoztam, de muszaj a csaladi beket is fenntartani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen