- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #114645 üzenetére
Szimplán az S22 profilja hegyesebb mint a korábbi gumidé volt. Egy sportguminál egy ideje ez már szempont, hogy könnyű legyen a bekormányzás és a kezelhetőség. Anno én is amikor Power 2-ről Corsa 2-re váltottam ég és föld volt a különbség, mintha egy új motort kaptam volna. Óriásit fejlődtek az elmúlt 15 évben a gumik is, ezért sem szoktam érteni amikor őskövületnek számító Power 2-t vagy Road 2-t ajánlgatnak.
De egyébként a sport és a túra között is érezni, még nekem átlagembernek is. Én amikor az enyém után átültem egy szinte új Road 5-tel szerelt motorra akkor is feltűnt, hogy lassabban dől, meg nem annyira magától akar leborulni, hanem inkább nekem kell húzni lefelé.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Czimby
addikt
Modern Sport vs Túra gumi (M9RR vs PR5) fizikai méretek (szereletlen állapotban.)
Legnagyobb futófelület szélesség 182 vs. 176mm
Perem szélesség 129 vs 113mm
Ezt a felni nyilván széjjelebb húzza főleg a PR5-nél. Így az még laposabb profilú lesz.
Pedig alapból laposabb mert a kerülete 1950mm míg az M9RR kb 2000mm.
A legnagyobb teljes mintamélység(középen) 5.2 vs 5.8mm ebben a Túra a nyerő.
Az anyaguk brutálisan eltérő, az M9 tipikus gumi feeling, selyemfényű szokásos gumi.
A PR5 olyan mint egy radírgumi csak feketében, érdes, matt a felülete.
Az pozitív, hogy mindkettőnek a széle 3-4cm sávban szinte full minta nélküli így ha valaki arra vetemedik, bátran döntögethet, lesz felület ami tapadjon.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #114654 üzenetére
Egy kicsit lejjebb eresztettek az elejet, hogy ne legyen akkora az utanfutas.
Szerk:
Nezd meg a kutycsontot is, hogy utangyartott-e, ha ultetoszettrol van szo, akkor siman lejjebb eresztettek a motort, hogy ne legyen magas, ha csak az eleje van lent, akkor kezesebbe akartak tenni az egyenesfutas rovasara.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #114651 üzenetére
Battlax S22. Első méret azonos, a hátsó 140/70 150/70 után, a felniket megmértem nincs annyira jelentős különbség arányaiban pont arányos a felni és a gumik közti difi.
zgospel: a végén tökéletesen megfogalmaztad mit érzek, pedig mikor püben ezt allítotad kicsit furcsáltam ami azt illeti de tényleg brutál a különbség. Szinte alig kell a kormányt mozdítani mert ívre áll a motor.
baboss: beengedte az előző tulaj szerintem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #114657 üzenetére
runner 125
Micsurin
Közben rájöttem, az előző tulaj alacsony (165cm) volt, így beengedte az elejét.
Vissza állítottam, eredeti állapotába, magasabb lett az üléspozíció . Nekem (174cm) így is jó még. Most akkor meg kell szoknom, mert biztos más lett így a vezetési technikája, vagy hogy is mondják.
Az ülés is zselésre lett cserélve, emlékszem mondta is, hogy így 4cm alacsonyabb mint a gyári.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #114660 üzenetére
Azt vettem észre, hogy ha fent van csak a hátsó doboz, akkor bizonyos sebességnél elkezdett csapkodni, amit a tulaj is megemlített, ha levettem a dobozt akkor nem csapkodott. Akkor ez a beengedett teló miatt lehetett. Majd letesztelem, hogy most így milyen.
-
vlevi
nagyúr
válasz baboss #114659 üzenetére
Ha az ülés is keskenyebbre volt állítva, akkor tényleg érdemes megnézni a kutyacsontot is, mert lehet, hogy azt is cserélte a tulaj.
Erre vall az is, hogy az első telót is lejjebb ültette, mert, ha kutyacsont is cserélve volt, akkor csak az első teló leengedésével marad meg az eredeti futóműgeometria.
-
zsolti_20
senior tag
Szép napot emberek! A sok segítségnek hála pár hete elkezdhettem motorozni végre. Van itt egy gyorsforgalmú főút ahol kb 100-110km/óra tempót kellene felvennem, de ekkora sebességnél már olyan menetszelem van és a legkisebb szellő is úgy mozgatja a motort hogy néha halálfélelem tör rám.
Én bénázok valamit, vagy nagyobb sebességnél egyszerűen meg kell szokni, hogy ennyire érzékeny a vas? Esetleg a motor súlypontja miatt lehet ez?
KTM 125 LC2 -
fattyu
veterán
ello.
rég jártam itt nemsoká ujra aktívan.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
válasz fattyu #114664 üzenetére
Szép SC28 megvan még?
zsolti_20
A kérdés komoly, vagy ironizálsz?
Ha előbbi, akkor ezen nincs mit meglepődni. Az egy 125-ös enduro. Azon is csodálkozom, h megy az 110-et utazóba...
Filigrán futómű van alatta, a súlypont magasan van, ha meg még bütykös gumival is használod, akkor nyilvánvalóan instabil lesz nagytempónál és hamar ráncigál a szél.
100 fölött az enduroval én se szeretek menni ha nagyon muszáj letévednem aszfaltra, mert ez is bizonytalan, de ez minden ilyen felépítésű motorrra igaz. Ha nagy távokat ingázol, pláne autóúton, akkor kell venni egy 300-400 ccm-es robogót, vagy bármilyen más motort, csak nem enduro-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #114665 üzenetére
uhh, a KLX-en 110-nél konkrét halálfélelmem volt!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #114665 üzenetére
nincs, vagy 3 éve eladtam. utána egy speed triple 955öt nyúztam egy évet aztán megen kihagyás.
supermotos lettem. ha forgalomba helyezik végre.........
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
válasz fattyu #114667 üzenetére
Ah, pedig az elég korrekt állapotú volt. Nem érte volna meg kivárni az OT lehetőségét? Vagy annyira nem volt patika, gyári?
Triumph h muzsikált és milyen SM van most?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #114668 üzenetére
a képen még patika volt
hát nem rossz nem rossz. de ez a naked történet nem az én világom,
supermoto viccesebb sokkal.
husky 701a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Biqci
aktív tag
Most láttam, hogy az előbb téma volt a motor leültetése. Nekem 600-as Bandit van. Mivel én is kicsi vagyok, az előző tulaj a kérdésemre kicserélte a kutyacsontokat. Mivel ő magas volt, magának hosszabbat rakott be, de arról éppenhogy spiccel értem le. Most így a rövidebbel(nem a gyári, hanem attól is rövidebb) tök jó. Szerintetek mennyire viszi félre a geometriát? Jobb lenne visszarakni a gyárit és átalakítani az ülést? Most egyenlőre csak annyi hátrányt érzek, hogy oldalsztenderden eléggé meredeken áll, majdnem függőlegesen, mindig tartok tőle, nehogy elboruljon...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #114665 üzenetére
Az a 22 loero ha egyszer szetszalad :D
Nagy nehezen birja, de nekem a 200 as verzioja ennek a blokknak 33 loval a nyakcsapagy lazasaga miatt 140 nel kormanyszitalasba kezdett. Meghuztam, utana nem szitalt. Azt nem mondom, hogy atomstabil lett, de nem volt annyira problemas.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #114668 üzenetére
Az disznó gép, grat!
A legstílusabb SM."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
a VFR-re új gumit kell vennem lassan, a 8. éves (bár 3 évet állt) Pirelli Angel GT gumikon bár még van minta, de a 8. év, az csak 8. év.. Jól sejtem?
KékHold-nál nézegetek, felhasználás teljesen nyugis, nem kanyarvadász, nem lábtartó-koptatós motorozás, hanem többször melóba járás, meg ideoda nyugis túrázás, nézelődve, elgondolkozva.
Tetszik a PilotPower 2CT, az volt az SV-n, PilotRoad2/4/5 ennek a túra változata, de igazából bármi.
Árban nézem, ahogy 60-tól 95-ig terjed, gondolom az olcsóbb régi fejlesztés, a drágább újabb, nem tudom, ilyen felhasználásra megéri-e a +30-40k..
Mit nézzek, mit ajánlotok?
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #114672 üzenetére
Nem oltem meg eladtam 3 éve sajnos lehet már négy is
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
BT023. Nekem az volt a 800-ason 2x is, cimborám is próbálta az enyémet esőben, melegben, majd ő is azt vett a saját VFR-jére.
2 komponensű gumi, relatív hosszú élettartammal bír, kanyarban is nagyon jól harap és vízen is szépen dolgozott."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
Ha bejött az Angel GT, akkor miért nem Angel GT II? 🤔 (Tesztek alapján olyan, mint a GT, csak minden téren picit jobb. Hogy mennyire igaz, nem tudom. )
Nekem most az van a 1190-en, de annyira új még a motor nekem, hogy fingom sincs mi mit tud, márpedig az idei évben nem is fogok túl sok infót gyűjteni úgy fest sajna...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #114678 üzenetére
Egyébként amíg nincs tényleges kijárási tilalom, miért nem mész el motorozni?
Annyi, h nyilván ilyen szituban a nyilvános helyeket, éttermeket el kell engedni, de pár szendvics a hátizsákba meg 1,5 liter víz és lehet veretni.
A hátsókertünk kimegy egy főútra, mióta fél nyugat-Mo. nem járhat ki Ausztriába dolgozni, a héten végig reggeltől estig mentek a motorok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #114679 üzenetére
Mert van 3 gyerekem, 2 munkahelyem, 1 iskolám, itt viszek 2 topikot, facebookon pár csoportot, youtubeon 2 csatornát, és próbálom magam szakmai, valamint közéleti dolgokban is naprakészen tartani, így eléggé kevés időm jut bármire is. Ma tartottam egy akku-töltő karikát, teletankoltam, és letettem a motort a garázsba, a ponyva alá.
Amúgy az első tankolás picit meglepett. 275 km, tankoltam 15,94 litert, ami 6,2 l/100km fogyasztást jelent. Ez alatt a táv alatt 3x mentem 200-220 közé egy-egy próbára (német autópályán és/vagy lezárt versenypályán természetesen). Többre számítottam, és az óra is 6,4-et mutatott.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
pakfong
tag
válasz runner 125 #114679 üzenetére
Jó gondolat, hogy úgyse mész étterembe, meg úgy egyáltalán tömegbe, meg ameddig a benzin bírja tankolni se. Viszont ott van mindig a kisördög, ha eltaknyolsz komolyabban, akkor valszeg kórház lesz belőle, és ezzel feleslegesen terheled a egészségügyet. Amit most nagyon nem kéne. 8-10ezret megyek évente motorral, talán már elmondható, hogy nem vagyok zöldfülű, úgyhogy nem hiszem, hogy esnék. Tegnap is ma is gurulhattam volna, meg majdnem minden délután a héten, de inkább nem.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
fattyu
veterán
válasz pakfong #114681 üzenetére
azért esés se feltételen jelent kórházat meg ahogy írod miért kéne esni
forgalomba helyezik végre az enyémet onnantól nonstop bejárok dolgozni pedig HO-zhatnék[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zsolti_20
senior tag
válasz runner 125 #114665 üzenetére
Köszi a választ. Akkor egy újabb és erőseb gépnél is ugyan ez lenne a helyzet?
Gondolok itt a husqvarna fs 450-re mondjuk.
Igazából nincs olyan nagy táv autó úton, de sajnos elkerülhetetlen. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #114687 üzenetére
Szerintem nem egeszen.
A te motorod kicsit tobb 100 kilonal, egy joval konnyebb epites egy drz nel, ezert azert jobban belekap a szel. A drz egy kicsit orrnehez, ez kozuti hasznalatnal pont jo, illetve joval nehezebb a te motorodnal, igy stabilabb.
Az en dt200 asom teletankolva kb 108 kilo volt, de azert nem mondanam, hogy eletveszelyes volt vegsebesseg kornyeken.De mint emlitettem, lehet log valami a nyakcsapagynal, akkor is eleg bizonytalan lesz.
Fugg mindennek az allapotatol. Milyen gumi van rajta, milyen magas az eleje, hatulja, mi mennyire van elhasznalodva.Az fs 450 biztosan nem bizonytalankodik, plane 17 es kerekkel, az egy supermoto
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz fattyu #114688 üzenetére
én nem azt mondtam, hogy ne menj motorral, hanem azt, hogy elgondolkodtató amit ír. Ha tehetném, dolgozni motorral járnék (tőlem 7km-re van a motor, a munkahelyem pedig 4-re ). Ha már menni kell, motorral mennék máshova is. Viszont az élménymotorozást én most elengedem egy időre.
Abban pedig full igazad van, hogy nem minden eséssel kell kórházba menni, én az eddigi legnagyobb esésem után sem mentem. Igaz, ha nincs rajtam a protektoring és a térdvédő, akkor nem mennem kellett volna, hanem vinni. A protektoring szövésmintája pár napig látszott a bőrömön, a térdvédőben pedig mm mély barázdák keletkeztek...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Fc-motonal 15% kedvezmeny mindenre.
Igy pl egy 10% al learazott Xlite 803 RS-t el lehet hozni 457€ ert.
Azert ez eleg jo ar mar.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #114691 üzenetére
#maradjotthon a motorline-nal meg van 10% ha 10e felett rendelsz. bar ha nagyon bezuhan minden es valsag lesz, erdemes meg varni
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #114693 üzenetére
De ez nem RS
Arra eleve 10% van, amihez hozzacsapod a 15% ot. :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #114694 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy nyárra bezuhannak a "luxus" hobbi árak. Motorok, autók árai is a béka segge alatt lesznek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #114696 üzenetére
Megint lesz drz 500-ért, meg sok hitelátvállalásos hírdetés, mint 08-09 környékén.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #114694 üzenetére
Ebayről? [link]
Tudod már a méretet?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tőzsde és gazdaság
- eBay-es kütyük kis pénzért
- DIGI kábel TV
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest