Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keef_Lee

    senior tag

    Kínai akkus permetezőm akkuja 6-dfm-8.0(12V8AH/20HR) Sealed-Lead-Acid battery.
    Az ócska töltő, amit adtak hozzá nem vált feltöltöttre (pirosról kékre a Led) és a permetezőn lévő feszmérő is mindig pirosat mutat (Low).
    Megmértem és az akksi 6,4 V-ot tud csak 12 óra töltés után is. Próbáltam okos autóakkutöltővel, ami szintén azt mutatja, hogy 6,4V és nem engedi kiválasztani a 12V-os töltést, mert 6V-osnak mutatja.
    (Érdekes, hogy a szivattyújára rá van írva, hogy csak 9,6 V-tól 14 V-ig működik. Mégis megy most éppen 6,4-el is, de mintha annyira nem nyomná, de lehet, hogy csak bebeszélem magamnak)
    A neten van szétszedéses ioncserélt vizes feltöltés video az akkuhoz. Érdemes azzal is próbálkozni, vagy csere?
    Ha csere:
    Ha rossz a töltője, akkor az újat is hazavágja. Megmértem, hogy mennyit ad le, de valami okosság van benne, mert csak 1 V-ot mutat terhelés nélkül a töltő kimenete.
    Az akksi 8-10e. körül van. Ha töltő is kell, akkor már lehet, hogy jobban megérné valahogy átalakítani LI-ion cellákra.
    Ehhez kérnék segítséget. A yt-on sokan túlbonyolítják.
    Hány darab 18650-es kell és a BMS áramkör melyik és még mi kell hozzá a minimum, de megbízhatóan hosszútávú konfighoz?

Új hozzászólás Aktív témák