- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #83987 üzenetére
Azt írja, hogy a nagyon vékony járatokra érti, amiben szerintem is van valami. Nem azt mondom hogy nem működik, de ismerjük el, hogy ez valamilyen szinten mégis csak egy "helyettesítő megoldás" a probléma valós javítása/megoldása helyett.
Minden bizonnyal veled együtt sokan vannak úgy, akiknek segített és évek múltán is jól működik ez a dolog, de szerintem még is csak megnyugtatóbb valahol ha utána néz az ember, hogy hol és miért megy el a víz, és közvetlen azon a helyen orvosolja a dolgot.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #83987 üzenetére
25 évvel ezelőtt, amikor még azért kissé más volt a technológia a Toyotámnál jó volt.
Valamikor később 94-es swiftnél, 92-es és 97-es vectráknál és a mostani Zafiránál mindegyiknél szinte megszűnt a fűtés.
Ezekből a Toyotába, Swiftbe és a régebbi Vectrába én öntöttem be, a többinél a kereskedő.Robogóba is kipróbáltam anno én is. Enyhe gyöngyözés volt a hengerfejnél, majd valamivel később megszűnt a hűtés. Szétszedve a hűtőt szinte nem lehetett átfújni és kitakarítani sem. Szétvágtam és igen, beszűkült az összes járat a cucctól.
Volt köztük por és folyadék is.
De ok. Legyen ez csak az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #83997 üzenetére
Én a leírás szerint adagoltam bele. A kereskedő meg nem hiszem, hogy finomkodott.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
#50433536
törölt tag
válasz KTMHobby3 #84067 üzenetére
Az én 4T Motowell robeszom 1.5 litert evett, amíg benne volt a kötelező folytas és max 45-el ment.
Most nincs folytas és kapott egy 70-es henger szettet. Most sík terepen 70 a vége és 4 litert eszik. 95kg vagyok. Amikor a feleségem használja, elmegy 3 literrel.3500km van benne és semmi nem romlott el eddig. Remélem így is marad jó ideig.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz KTMHobby3 #84069 üzenetére
Szerintem nálad tejesen más a konstrukció, abból lehet a különbség. Például az én Motowellem nem injektoros, hanem karbis. Eleve többet fogyaszt a régebbi technológia miatt. Szerintem eleve másra tervezték a két motort. Nekem is volt egy 50-es nagykerekű terepmotorom, az is ment 70 körül, magas fordulaton. Arra tervezték. 3-4 körül fogyasztott, inkább 4.
Meg ezek olcsóbb robogók. Egy Honda biztos kevesebbet eszik ugyanolyan teljesítmény mellett, de az háromszor többe kerül.
A lényeg, ezek a vasak már nem olyan gagyi cuccok, mint 15 évvel ezelőtt.
Hogy most melyik jobb az olcsó robogók közül, Keeway, Motowell, stb... azt nem tudom, de mind jobb, mint másfél évtizede.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #84067 üzenetére
Nincs elvarázsolva, egy sor olyan 50-es robogó van ma is, ahogy az elmúlt 25 évben, ami pusztán a gyári fojtások kivételével tudta az 50-60 km/h utazótempót. Aki ehhez van szokva, annak a 4T 50 ccm gyári állapotban siralmasan lassú, bár ez egy "olvasott" ember számára nem meglepetés.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
teleahocipöm
senior tag
válasz KTMHobby3 #84067 üzenetére
Nem hiszem, hogy el lennék varázsolva, nem én találtam ki. Igen hivatalosan, annyi a max egy rendszám nélküli 50-es robogónak, de mint írtad tied is viszi a 70-et. A fogyasztás erősen függ használótól. A 2,2 szerintem normális egy 4T-nél, nekem ugyan nem volt, de olyantól tudom, aki használta évekig. A 2T-nél meg csoda a 3 liter alatti fogyasztás.
-
Rivaul
addikt
válasz KTMHobby3 #84082 üzenetére
Az a gond hogy amik rohangálnak az utcán, azok 98% csak használva van. Nem is csoda hogy "zabálnak". A karburálás pl nyári melegbe és téli hidegben is más. Nem beszélve a rendes olajról, arról hogy nem úszik a koxba a kipufogó. Tiszta levegőszűrő, megfelelően beállított hajtás és még sorolhatnám. A 2t egy nagyon egyszerű szerkezet. Nem kell sok minden ahhoz hogy üzemeljen. De ahhoz hogy jól üzemeljen, az egy teljesen más kérdés szerintem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #84171 üzenetére
A 25 km/h megengedett abból a szempontból jobb, hogy az előzés tisztább. Egyértelmű az inger, könnyebben megvalósítható a sebességkülönbség az előző és az előzött között.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #84386 üzenetére
De legalább még volt benne kompresszió.
Rivaul : Többször megfogadtam már hogy nem adok kölcsön semmit senkinek,de amikor jönnek vagy felhívnak akkor nincs pofám azt mondani hogy bocs de nem adom.
Más : Remélem a Hunterbe nem döglik bele a benzin,kb.2 hónapja még szerelgettem,ekkor még maradt benne egy kevés azt hiszem 100-as. A rossz kipufogó felfogatás miatt semmi kedvem beindítani és kijáratni belőle mert megsüketülök,olyan hangja van mint egy 6000-es amerikai autónak.
Ez szerintem elég nagy hiba,mert kipufogót sem igazán találok hozzá,meg ha lenne is,a hengernél a felfogatás is el van cs*szve……( ha már itt tartunk szerintem a henger is elég kopott ) Vagyis kéne nekem akár bontottan egy jó állapotú komplett kipufogó és egy komplett hengerszett. ( ha találnék )[ Szerkesztve ]
-
teleahocipöm
senior tag
válasz KTMHobby3 #84458 üzenetére
Azért gondoltam saruzásra, mert ha rossz az állórész csak vissza kellene küldenem, ha meg már megvagdostam a vezetékeket nem lesz lehetőségem rá. Oké, hogy lemérem az ellenállásokat, de a leadott feszültséget, csak működésközben tudom mérni.
nyogo83
Nekem csak ilyen van, ez roppantós, ebben nincs forrasztóanyag és lehet ez is kicsi lenne a vezetékekhez
Amikor ezt vettem nem volt forrasztós toldó. -
hugi0
őstag
válasz KTMHobby3 #84460 üzenetére
Ma reggel elindultam (Bp. 3. ker.) az elso rendezvenyre (-8°C) de sajnos a vizhofok nem ment 65°C fole a varosban.
Igy mikor elertem a varos masikfelebe, ugy dontottem nem megyek tovabb.
Ha 6. fokozatban kostans 6500-7000RPM el haladok, felo hogy vissza hult volna a viz 45-50°C-ig (joval nagyobb menetszel).
Az pedig az olaj viszkozitasanak nem kedvez uzem kozben.Ezzel a franya vizhofokkal tavaly telen is kuzdottem, alig melegszik fel.
Valoszinuleg a gyarto ugy tervezte ezt a modelt, hogy csak a "nyuszik" veszik es nem terveztek 10°C os homerkseklet alatti hasznalatra.
- nyaron a kanikulaban, meg varosban is csak nagy ritkan kapcsol be a ventillator.
Az elmult 2 nyaron 1X vettem eszre, hogy beindult.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #84504 üzenetére
A Li-Ion akku is degradálódik, kb 400 ciklus után már érezhető mértékben. Ez napi munkábajárós motornál 2 év, egy munkára használt motornál kevesebb.
Ki kellene számolni, mennyi az annyi 10 évre, mondjuk 80k km...
- elektromos motornál akkupakk, otthon töltés
- 2T robogónál 3l/100km benzin és 2000 km/l 2T full szintetikus motorolaj, otthon szervizelve csak a kopó-fogyó alkatrészekkel. Mondjuk 15 variátorszíj, 3 garnitúra variátorszett, +3 garnitúra görgő, 1 liter hajtóműolaj.Azt feltételezve, hogy nincs meghibásodás, a többi kb ugyanaz: gumi, világítóberendezések, fék. Igen, tudom, hogy az eletromos visszatáplál fékezéskor, így máshogy lassul, de vegyünk egy megfontolt pilótát, aki nem binárisan kezeli a gépet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
RJ45
junior tag
válasz KTMHobby3 #84504 üzenetére
Nem árulják savassal, az attól komolyabb motor azért. Nem az akku kémiájával van a gond, hanem a gyártás minőségével. Ugyanaz mint az utángyártott akksi a telefonba. Az is Li-ion, mint a gyári és ha szerencséd van tud is annyit, mint a gyári, csak 2 év után gondol egyet, felpuffad és annyi, csere ég tudja miért, mert kínai. Tökmindegy az oka, úgy sem tudod megjavítani.
ok, valamennyit persze, de nem ennyit...
ha igaz amit írtak és miért hazudnának akkor ott valami más is van, azért 3 év alatt és ilyen 8k volt a motorban, most az nem tudom hány töltés, de nem sok[ Szerkesztve ]
-
RJ45
junior tag
válasz KTMHobby3 #84509 üzenetére
Minél több a cella annál magasabb gyártásminőség kell, vagy annál nagyobb az esélye, hogy az egyik betojik.
Ha csak egy vacak minden százból amit rendelek az már szerintem jó kínai akksi márka, simán rendelem legközelebb is, de zseblámpához, nem motorhoz. Attól, hogy 18650 meg Li-ion van ráírva attól az még százféle lehet a minőségről ne is beszéljünk.
Az ilyen hozzányúlás elég sok ismeretlenes.
Nem tudod milyen cella kerül bele, tényleg azonos e a többivel, és vajon hol gyártották, hogyan, milyen felhasználási területre gondoltak, hogyan lesz egyforma feszültségre hozva a többivel stb.
Lámpához, gitárhoz, max telefonhoz veszem a kínait én is. Jó az, csak egy motor azért más téma. Más áramfelvételek vannak, rázkódás van stb. Komolyabb holmi.
Nekem a legnagyobb gondom, hogy minden külső előzetes jel nélkül, egyetlen cella is spontán öngyulladást képes produkálni gyártási hiba miatt és nekem a garázs felett van az egész házikó.
Nem tudom, hogy aki hozzányúl mit csinál. Egyáltalán tisztában van e dolgokkal. Notebooknál is volt visszahívása a HP-nak, mert frankón kigyulladt pár gép, pedig azért az sem olyan hatalmas akksi, pár cellás csak és a HP-nál dolgoznak komoly mérnökök és ha ők is benyalták a fagyit, az is azt mutatja, hogy az ilyen kínai cellákról ember meg nem mondja, hogy jók vagy nem.
Ők tudják pontosan, akik ott vannak, ahol gyártják, aztán más már senki.
Azért annak aki ilyet megbont nagyon sok háttérismerete is kell legyen a kézügyességen túl.
Szóval én öngyulladás kockázatával inkább nem játszogatnék,
max eladnám a gyári pakkot, ahogy van és akinek elindul a garázs, ha megfújják a sípot, mert az egész MÁV cuccokból van okosba... ismerünk pár ilyen formát Magyarországon...
értesz az majd megveszi "felújítottnak" a javítás után attól aki tőlem megvette és kicserélte a gyenge cellát valamire. De nem nagyon hemzsegnek az ilyen "felvásárlók" vagy te láttál már ilyen hirdetést, hogy gyenge Li-ion akksidért adna valaki jobb pénzt? -
RJ45
junior tag
válasz KTMHobby3 #84516 üzenetére
Ma reggel elég keményet síeltem. Elkezdett kimenni alólam a motor a semmiből, reflexből mindkét talpam le, akkor éreztem a talpam alatt, hogy egyadta jég az egész út, de nem is látszott, biztos éjjel esett valami ondós eső... és úgy egy terpeszállás, miközben talpamon csúszom vagy ötvennel húzom vissza magam alá a motort és visszajött. Uhh.
Eddig utáltam a kis kereket, de emiatt most picit átértékeltem. Magasabb motort tuti eldobom. Esélyem nem lett volna.
Egy pillanat alatt, még csak nem is kanyarban. Nem számítottam rá. Valami kis lófing volt az aszfaltban, de az mindenhol van.
Még jó, hogy nem ültem át. Az milyen lett volna első héten eldobom az új motort. Ehh. -
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84546 üzenetére
Nem sajnos, pedig próbáltam párat, de olyan kicsi a foncsoron a nyílás, hogy nem férnek be. Ami át is fért, annak meg a rögzítő lemeze, amibe a kis fém kallantyú kapaszkodik, más kialakítású volt, és nem tudtam lecsukni. Elvertem vagy 20 ropit led izzókra, és itt fel is adtam. Majd a nagyobb gépbe jók lesznek talán, addig meg valahogy ki kell húzni.
[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84556 üzenetére
Az a gond, hogy a vízzáró gumiharang is elég szűk keresztmetszet, tehát nem biztos, hogy a ventilátor rendesen elférne. Ezekkel viszont az a gond, hogy cob led, aminek a vetítési képe nem a legjobb, itt városban ki is szedne a rendőr egyből, meg el is vakítanék mindenkit vele. Jó minőségű csp ledeset vettem, aminek a fényforrás mérete és pozíciója megegyezik a halogén izzószáléval, de nem fért be rendesen a gumi miatt se. A másik hűtőbordás se mennne bele, plusz ugye az is cob talán.
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84558 üzenetére
Na mondjuk ennek a vetítési képnek pont semmi köze nincs a szabványhoz.
És az egy dolog, hogy az erős része a vonal alatt van, de menyi szórt fény van
fölötte? Mert hogy van, és biza az (is) vakít: aki konkrétan úgy ver szembe éjjel,
hogy bevilágít az ablakon, az nem ez a kategória, tiszta sor, de ez se tökéletes
abszolút nem látszik az éles levágás, nem is vízszintes, hanem egy nagy paca.
Esetleg a miheztartás végett nincs ilyen fotód a motor eredeti izzójával?Szerk: az, hogy nem állított meg rendőr, semmit nem jelent. Engem sem, szar
Xeonnnal sem. Aztán csináltam jobb Xenont, mivel én kértem elnézést, amikor
a szembejövők levillogtak. (Természetesen ha téged nem villogtak le 5 év alatt,
akkor alapvetően jó úton jársz, elképzelhető, hogy tényleg nem vakít. Annyira.)[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84558 üzenetére
Ez a videó jutott eszembe. Nagyon szórja a fényt, ami a képeken is látszik. Pont azért nem lesz megfelelő és ugyanolyan ezekenek az izzóknak a vetítési képe, mert a fényforrás mérete és elhelyezkedése nem miliméter pontosan ott van, mint a halogénban az izzószál. Mindegy, hogy jobb a hőelvezetése és/vagy a teljesítménye, ha egyszerűen nem onnan esik a foncsorra a fény, ahonnan annak kell a megfelelő kép projektálásához, akkor az nem lesz jó. Értem én, hogy neked bevált, és elvagy vele, de nekem sajnos ez nem elég. Ha már ledesítek, akkor szerettem volna úgy megcsinálni, hogy az minden szempontból pöpec legyen, tehát rendesen fal előtt kimérve, beállítva a magasság, a levágási szög, stb. Egy ilyen izzóval, ami középre dob egy pacát, nem fogod tudni tisztességesen beállítani. És ahhogy Digit kolléga is említette, sajnos a szórt fény is tud vakítani.
Mivel a fényszóróm nem "fejlesztésbarát" kialakításilag, így elengedtem.
[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84562 üzenetére
Én láttam, hidd el, a nagy részük tényleg elvakít. Mint ezek a kínai brutális erős biciklilámpák. Annak ilyen a képe, mint amit neked is produkál, de ha lefele ia van irányítva, tök mindegy, honnan nézed, utána percekig látod a kék foltot. Neked lehet, hogy szerencséd van vele, és jó, de ez szerintem az esetek elég kis százaléka.
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84562 üzenetére
Igen, a szórt fény IS vakít, pont azért van meghatározott szabványos vetítési kép.
Ami aszimmetrikus, kis hazánkban, meg úgy általában jobboldali közlekedésnél,
a bal oldalon éles levágással: egy homogén paca középen az minden, csak nem
szabványos. Elég sok motort láttam már szemből, sőt, nem csak szemből, de a
tükörből is, és nem egy vakít mint állat: gyári lámpával is, ha reflektorral mennek,
mert fontosabbnak érzik azt, hogy látsszanak, mint hogy érdekelje őket, hogy ez
másokat zavarhat... Amikor nappal bántó a tükörbe pillantani egy ilyen IQ huszár
miatt, akkor képzelem, az mit tolhat este. Az eseteden látszik, hogy próbálkozol
(és elismerésre méltó, hogy nem vagy IQ huszár!), lejjebb tekerted, hátha... Nos,
én is ezt tettem anno a BA20D Xenonnal (igaz, annak már 10 éve), és "elvoltam".
Igen, nekem is megvolt, hogy amikor gyári izzó volt benne, az gyertyaláng.Nem engem kell megnyugtatnod, hanem a hatóságot, ha esetleg balesetezel.
Engem amúgy az nyugtatna meg (HA és amennyiben tényleg ilyen szar a gyári
lámpa képe is), hogy lősz róla egy fotót, csak a miheztartás végett. Meg mérsz
egy fényerőt a hotspotban (ahol gyertya) + balra fent (ahol nem kéne világítania).Csak a miheztartás végett. Megjegyzem, nagyjából kizárható, hogy pontosan
ugyanúgy nézzen ki a reflektor, csak egy picit feljebb: annak ugye az a feladata,
hogy messzebbre világítson, cserébe kutya kötelességed lekapcsolni, ha valaki
érkezne szembe (vagy bárkit utolérsz!), mivel az de facto vakít... (A két fotód kb.
olyan, mintha egy reflektorod lenne, amit "tompított módban" lefelé irányítasz...) -
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84567 üzenetére
A LED-est nem tudod beállítani, mert a fényforrásod messze nem pontszerű.
Viszonyításképpen előtúrtam összehasonlító képet kétfajta xenon megoldásról:
a másodiknál akárhova tekered, akár a lökhárítók szintjére, úgy is vakít, sajnos.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84570 üzenetére
Elhiszem, bár a képen kicsit másképp néz ki... Ettől még a vetítési képe rossz...
Lehet, hogy pont olyan, mint gyárilag! De hát mit várunk egy ilyen kerek lámpától,
Fresnel lencsével, nem igaz? (Éppen a Fresnel lencse miatt iszonyatosan fontos
lenne, hogy pontosan fókuszban legyen a fényforrás, nem csak a vakítás, hanem
a megfelelően messzire világítás céljából.) Amúgy ezt a képet Te lőtted, nem?
Csak mert ha erről beszélünk, akkor szemre jóval szélesebb, mint egy izzószál:
talán még erről tudnám jobban elhinni, hogy kellően fókuszban van a fényforrás... -
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84614 üzenetére
Szia!
Korábbi posztokban benne van, de akkor leírom.Gyárilag 35/35W HS1 izzó van benne, halogén. A lyuk átmérőjét pontosan csak úgy tudnám lemérni, ha szétkapnám az egész fényszórót, olyan a kialakítása, vagy talán tolómérővel, aminek elég hosszúak a szárai, de nagyjából kb. 2.5 cm-nél, vagy egy hagyományos halogén izzó palástjánál lévő kiemelkedésnél nem szélesebb izzó fér csak be. Az első egy sima H4 Osram Night Breaker halogén, a 2. és 3. mindkettő CSP ledes, a negyedik egy projektoros, nem tudom milyen típusú leddel. A második a paláston lévő hűtőbordák miatt nem fért át a lyukon, a szintén. Az első jó, de kevés hozzá a villamos teljesítmény. A harmadik ventilátora pedig a gumiharangtól nem fér el, illetve a palást hátulja úgy van megcsinálva, hogy a lefogató fém akasztó nem fér bele. Jelenleg egy Philips 35/35W HS1 halogén van benne.
Ami még gond, hogy szerintem a ledesek mind DC-t kérnek sajnos. A feketét próbáltam csak úgy natúr bekötve, de vibrált, és el is kezdett picit füstölni.
Amit tudnia kéne egy az egyben vetítési képben amire nekem szükségem lenne, az ez:
De amennyi időt meg pénz már elbtam rá, nem biztos, hogy kísérletezgeznék már vele..[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #84641 üzenetére
Robogónál adott a lábvédő - hát az én termetemmel a BWS-en nem őszinte a mosolyom. A térdem pont direktbe kapja a menetszelet a térdvédő és a kormánymarkolat közti résen. Ehh...
Ugyanígy a plexitől is tartok kicsit, a 196 centimmel vagy nem zavar a kilátásban (=vígan ellátok fölötte), vagy épp szemmagasságban lesz a pereme, ahol a legjobban torzít, zavar.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #84648 üzenetére
Jó, hát felvehetnék magam köré egy IFA fülkét is, de az nem két kerékre való.
A BWS-en kereszteződésben terpeszben kanyarodok, ugyanis ha összezárom a térdeim, nem tudom lerakni a lábam...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84641 üzenetére
Lábvédő van, ugye robogóról van szó. Csak szerintem mivel ez taiwanban gyártják, a kis sárgákra is van méretezve. Elég keskeny a kialakítása a gépnek, a lábaim pont kilógnak az idom mögül. Kormányt tökig elfordítani nem tudom, mert beleütközik a térdembe, szal szűkebb kanyarnál mindenképp ki kell tenni a lábam. Lábtakaróval viszont jó, ott csak alul húz a szél, de ott meg a bakancs már bírja.
FeniX: féldecis négyütemű Kymco Agility-m van 2005- ből.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz KTMHobby3 #84678 üzenetére
Ezt a szélvédő, plexi témát szeretném egy kicsit bolygatni, vagyis mondom hogy a véleményedre lennék kíváncsi.
Akkor kutakodtam kicsit, mikor megvettem a Liberty robogómat, és jött az ötlet, hogy kéne rá egy plexi. Az lett a kutakodás vége, hogy mivel télen nem használom, csak szezonálisan, kisebb túrákra fogtam be, felesleges nekem.
Ami saját tapasztalatom van a témába: Legénykoromban egyik cimborám ETZ125-ös gépére vett egy utángyártott kis idomot, kis, 30cm körüli magassággal bíró plexi volt rajta.
Kissé csökkent a fogyasztása, illetve az addigi 95Km/h végsebesség százra nőtt. Ezt saját órája, és akkoriban 60kg-os súlyomhoz értelmezzétek.
A másik plexis motor gyárilag plexis volt, amivel mentem. Egy MZ Escort 250, rendőrségtől selejtezett példány, kollégámé volt, párszor elköthettem míg dolgozott.
Talán ez az emlék, ami miatt felmerült a plexi bennem, mert kényelmes volt, fogta a szelet rendesen.
Erről a típusról van szó:
Sokat szerelgette a kolléga, volt hogy az idom is lekerült róla. Mondta a kolléga, hogy idom nélkül a fogyasztás csökkent, végsebesség nőtt. Ne gondoljatok hatalmas sebességre, ezzel az idommal elérte a 115Km/h sebességet...Idom nélkül egy tizessel több.
Nem tettem le róla, hogy lesz plexis gépem....
Egymásnak ellentmondóak ezek a tapasztalatok, illetve amit olvastam, az is. De azt gondolom, egy jól megtervezett, áramvonalas plexi segít, míg egy nem megfelelő ront a menetteljesítményen, és a fogyasztáson. Jól gondolom?
Amúgy ezt [link] néztem ki, de nem vettem, mert ugye hobbi célra használom, jó időben, illetve felmerült közben, hogy nagyobb gépre cserélek....Az biztos, akármi lesz, jobbára városon kívül lesz használva.
Mi a véleményed, egy jó időben használt gépre, amivel akár 50km-re is megy az ember, érdemes plexit tenni? Illetve eleve plexist keresni, ha vesz az ember.....
Azzal tisztában vagyok, aki napi szinten használja, esőben, hidegben, neki megéri. Saját bőrömön éreztem, volt hogy elkapott egy nyári eső az MZ-vel.
Most előjött a téma, olvasom egy ideje a fórumot (mióta megvettem a robeszt), gondoltam megkérdezem egy szakértő véleményét. Ki tudná jobban megmondani, mint aki használja, sőt, gyártja ezt a hasznos kiegészítőt? -
Zoli bácsi
őstag
válasz KTMHobby3 #84690 üzenetére
Köszi!
Igen, láttam már párszor képet, tettél be.
Kollégámnak..Azaz nyugdíjas kollégámnak..ilyen típusa van, Tatran. De ha jól emlékezem, az övé 175 cm3-es. Használatban van neki, néha előveszi, "csapat" vele egyet.Úgy emlékezem, ebben a típusban van önindító, ami egyben dinamó is. Amit mostanában megint felfedeztek.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Politika
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen