Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #89246 üzenetére
Egyszer 75-ig kigurultam a robogóval Budaörsről lefelé, de ott már szitált az eleje, remegett a váz, hangos is volt. Féltem, na. Messze nem volt stabil, pedig nagyobb kerekek, nagyobb tengelytáv, értelmesebb villaszög és csillapítás.
Amúgy a kerékpársávon kerülgette az úthibákat és kb a robogós futárok tempójával ment.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
válasz KTMHobby3 #89320 üzenetére
A gyari ajanlast a szereloim, es sok mas szerelo szerint is illik felezni, mert azok kornyezetvedelmi okobol annyiak amennyiek, nem motorvedelem miatt. a kocsiban sem hagyom 30.000km-t az olajat, 12-15-nel mar ledobom de varosban akar 8000-nel is.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #90142 üzenetére
Almát hasonlítasz körtéhez. Egy használt autót (fene tudja, milyen korú, állapotú, kategóriájú) egy biciklihez (ennyiből új is kijön elektromosból)...
Hasonlítsd a biciklit biciklihez! Mondjuk egy Decathlonoshoz, meg egy 3 mFt-os downhill cucchoz, mikor egyik sem elektromos...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #90144 üzenetére
BKV leselejtezett busz asszem, 2 mFt környékén ment üzemképes állapotban. Több utast és csomagot tud szállítani, a kocsid a fasorba sincs mellette.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#TOTTI
őstag
válasz KTMHobby3 #90144 üzenetére
Most nehogy egymás értékrendjéről akarjatok vitatkozni. Hadd legyen mindenkinek saját. Én is bicajozok, már állva tekerek fel a mecsekre, e-bikeos meg elgurul mellettem és élvezi a tájat, ugyan alig kerül többe az e-bike, de olyankor szívesen cserélnék vele.
Más: Betettem a végáttételt a fordulat, ahol 80-al ment eddig az ark, ott most 93-al megy. Hideg van nem akartam kínozni, gyorsulása észrevehetően nem változott, végsebesség körül viszont javult. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #90142 üzenetére
Természetesen, egy percig sem hiszem, hogy annyit ér, csak - ahogy a többiek is mondták - túl van árazva és konstatáltam a tényt.
Egy ideje valamiért belémbújt a kisördög és már nem nagyon szeretnék belső égésű járművet magamnak, mert csak a lehetséges hibaforrásokat látom benne. Viszont az elektromos B125 (kaliberű) motorok is örült drágák. Ha nem 2 millió lenne egy új NIU például, akkor szívesebben vennék egy ilyet munkábajáráshoz, mint bármilyen használt benzines robogót.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz KTMHobby3 #90153 üzenetére
Az első kerék megcsúszását veszélyesebbnek tartom. 1 milla környékén már vannak benzines motorok, amin van, 1,5 - 2 millás villanyos motoron meg marad a remény, hogy a begyakorolt vészfékezést egy valós vészhelyzetben is sikerül kivitelezni, ami korántsem biztos. Annyi pénzért már telhetne ABS-re.
-
-
Debilon
addikt
válasz KTMHobby3 #90160 üzenetére
úgy van ahogy írom, hogy tapasztalati úton nyilvánítasz véleményt, aztán írod, hogy sosem használtál ABS-es technikát... azért érzed hogy ez nincs rendben? (ha erre vonatkozott a dolog)
elhiszed, hogy nem csak Te vezetsz defenzíven és "hajtósan"? én is defenzíven vezetek, csak amikor a vakok és gyengénlátók kikeverednek az útra és alkotnak, akkor azért jó ha van segítség
aztán amikor más miatt beüt a sz*r ahogy teleahocipom fórum társ írja, akkor igenis jól jön a technika és kb ha olyan a szituáció akkor csak az segít ami ő is ír, a technika meg a vezetéstechnika, mert ha gond van semmire nem mész a defenzív stílussal
szerintem, de nem kell egyet értenünk
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz KTMHobby3 #90164 üzenetére
így van, alapjaiban egyet értünk ebben a dologban, és jó dolog ha a technika segít ha beüt a gond
jeges úton kb. semmi haszna az ABS-nek, ott csak a szöges gumi segít, a nyálkás, nedves aszfalton viszont jó ha van, alapból amúgy sem rövidíti feltétlenül a fékutat, csak kormányozható/manőverezhető marad a jármű
motoron, amúgy is az első fék az elsődleges fék, ami nem jó h blokkol
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #90176 üzenetére
Igen, városi de nem nagyvárosi. Itt pl. Csudapesten ahol lakom, a külvárosból az összes (3db) bevezető út, 5-6 km hosszan 1-1 sávos. Az átlagtempó 60-70. Ezek meg 45-nél leszabályoznak, így tényleg maximum az út szélén bénázva lehetne, úgy hogy közben a reggeli forgalomban a kamion/busz kerülget, meg a járdaszigethez érve reménykedsz, hogy nem gangolnak beléd hátulról.
Bicajjal picit könnyebb a helyzet, mert azzal még vékonyabb vagyok, és egy csomó helyen tényleg teljesen le tudok menni az út szélére.
Szóval, ide sajnos nem. Valami kisebb városban simán venném.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
-
mumtaz
senior tag
-
Topikgazda
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #90336 üzenetére
Vannak kifejezetten olyan bringa lámpák, amiket 5v-ről lehet etetni.
(Amúgyis jobban szeretem a külső elemes lámpákat, mert a beépített akksisakkal nem voltak jó tapasztalataim, kábé fél év után már gyengült az akksi bennük)
A hátsó lámpához pedig csak átforrasztottam a 2 AA elemhez használt sorba kapcsolt előtét-ellenállást egy kisebbre, hogy 5v-hoz is jó legyen. -
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #90356 üzenetére
emlékszem, nekem az a pár kétütemű, amihez volt szerencsém mindig úgy működött, hogy a kipufogó összeillesztéseinél/végénél mindig volt olajcsöpögés, vagy "bajusz"-aminek talán hívják. Szóval, ilyen olajcsepp, mivel valószínűleg túl sűrű volt a keverék.
De az tuti, hogy az összes kabátom, ruhám átvette ezt a kétütemű szagot. -
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #90389 üzenetére
Maradi vagyok 40 évesen. Irreálisan is.
Nekem egy autó 1,5 millió, motor meg 800.000 lélektani határon van. Már ezek is olyan összegek, amiket nehezen köhögök ki, még azzal együtt is, hogy relatív jónak mondható a fizetésem. Viszont, minden másra (is) egyedül vagyok, így a "családi" kassza minden aspektusát saját magamnak kell kigazdálkodnom.[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz KTMHobby3 #90720 üzenetére
Gondolom az lesz.
rihi1: Igen, öntenek dugattyút, általában ahol hengert fúrnak.
Nekem ezekkel a kisipari dugattyúkkal nincs jó tapasztalatom, ha olyan a masinád, amiből sok fut, valószínű kapsz gyári dugattyút, én inkább azt venném. Ugye nem mindegy a hőtágulás, azért a kisipari, meg a gyári alapanyag, minőség nem ugyanaz. -
-
Zoli bácsi
őstag
válasz KTMHobby3 #90790 üzenetére
Gazdaboltokban, "100 forintos" boltokban is lehet ilyen skálázott műanyag mérőpoharakat kapni.
Amúgy hosszabb távú utazáshoz nem ajánlom ezeket a műanyag flakonokat. Azért nem, mert ezek nem benzin, és olajállók. Tehát ha tartósan benne van az olaj, oldja a műanyagot. Nem akarok beleokoskodni a nagyok dolgába, de azt gondolom, venni kell ilyen kis flakon 2t olajat, aminek beosztásos az oldala, ez olajálló műanyag. Utána utántölthető. [link]
Én mint egyszerű "mentős" műanyag fecskendőket szoktam használni. Nemrég a fűnyírómból is 50ml-es fecskendővel szívtam ki az olajat. MTD fűnyíró, nincs rajta olajleeresztő, így oldom meg. A lényeg, a fecskendő egyszer használható, a benne maradt olaj tönkreteszi. Olaj, és benzin is. Az olajos flakon más fajta műanyag, ugyanaz az anyag, mint a benzines kannák. -
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #90803 üzenetére
A szemüveget ne is említsd nekem! 6-7 éves korom óta hordok szemüveget, kb 12-15 éves korom óta üveg lencsét, mert a műanyag karcolódik.
Pár éve adtam esélyt újra a műanyagnak, mert bedőltem marketing bullshitnek, miszerint ötször keményebb. Pedig vissza is kéreztem, hogy "mint a hideg vaj?" Persze azóta kiderült, hogy kb igen...És igen, azért hordok üveg lencsét, hogy ha sérül, inkább törjön, minthogy a karcosat nézegessem.
6 éves használt autót vettünk, kavicsfelverődés miatt mentem szélvédőshöz. A szaki 5 lépés távolságról már mondta, hogy jó karcos a szélvédő...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Zoli bácsi
őstag
válasz KTMHobby3 #90808 üzenetére
Nekem a TS MZ-n volt lábvédő. Az is sokat ért, egy baj volt, a közel 2m-es magasságomhoz is aránytalanul hosszú lábaimnak kevés volt, fent kilógott a térdem. De télen ez is sokat jelentett. Kollégának egy MZ Escortja volt, nyugdíjazott rendőrmotor.....Az teljes szélvédelmet kapott. A srác nem sokat hajtotta, egy autó fogyasztását beverte, de tényleg nem fázott rajt az ember.
Babettát még nem láttam plexivel, bár biztos hasznos dolog volt, régen igazi telek voltak.
Ez volt nekem:
Kollégának ez a masinája volt, Beledből járt vele Kapuvárra dolgozni:
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen