- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hővezető paszták
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint autusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #81007 üzenetére
Nem lehet, hogy ez mondjuk az adott biztosito "szigora"?
Mert az elmult 10evben, evente minimum 1 robogora/kismotorra igy szuntetem meg a biztositast, mert mindig elfelejtettem elkuldeni az adasvetelit/elfelejtem lemondani.
Nagyon nem is szoktam figyelni, melyik biztositonal van, vetelkor az elso amit kidob a netrisk azt kotom, szoval meg tutira se tudnam felsorolni, hogy mi az amikkel nem volt ilyen gondom.Mindenesetre fura, mert biztositasnal egyertelmu, hogy ha nem fizeted X hataridoig, akkor nem lesz rajta ervenytelen biztositas, cserebe utolag nem szamolhat fel semmit, mert a biztositast elore fizeted, nem utolag.
-
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #81007 üzenetére
SMKP-nál soha nem volt így. A biztosító nem számolhat fel semmiféle büntetést. Az a MABISZ határozza meg "fedezetlenségi díj" formájában, ami segédmotoros kerékpárra 0Ft.
Minden más jármű kategóriára számítanak fel fedezetlenségi díjat.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #81277 üzenetére
Jaaaa hogy 1-2 dolgot tudsz is róla.
Akkor alkudj az árából ha komolyan érdekel.
Így fotórol nem tűnik lepusztult,kókányolt mocinak,de ha személyesen megnézted szerintem el tudod dönteni hogy milyen.
Ha csak egy csap baja van az nem olyan gáz.
Mondjuk így utánanézegetve nem nagyon találtam ilyen motort csak egyet Tapolcán 150 euróért,fellelt állapotban.
De ha csak a KTM Hobbyk árából indulok ki akkor üzemképesen elég jó pénzt érhet. -
energy4ever
addikt
válasz KTMHobby3 #81379 üzenetére
Van, de nekem nem kell mutattnom, lathatod magadtol... Nezd meg a gyari szervizkonyveket!
Nagyobb olasz gyarto Piaggio Vespa:
Olajpumpa nelkul 6ezer, olajpumpas 12500km-re javasolja a dugocseret.
Most lehet erre azt irni, hogy az evek soran fejlodott a minosege a hengerszetteknek. De olyan modelnel ahol pumpa vs pumpa nelkuli kozott 1 ev van papiron, ott nem hinnem, hogy ez lenne az oka.De a Te eszjarasoddal:
Miota nem lo huzza a kocsikat? Mutass mar kerlek egy lovat, ami elhuzott egy kocsit egymillio kilometeren keresztul... Ja, es bizonyitekot is kerek... Pedig regen mukodtek azok is, megsem mentek el annyi evet/annyi km-t. -
energy4ever
addikt
válasz KTMHobby3 #81384 üzenetére
Az olajpumpa fordulatszam/gazallas alapjan adagolja az olajat a benzinhez. Tehat alapjaraton is, es max fordulaton teli gaznal is rendes mertekben kapja az olaj-levego-benzin kevereket.
A benzhinhez hozzaadott olajpumpa nelkuli verzional meg vagy tuldusitott az alapjarat, vagy max fordulaton tul keveset kap. -
energy4ever
addikt
válasz KTMHobby3 #81391 üzenetére
Gondolom. Ha meg aztsem tudod mi az elteres a szakma es a diploma kozott.
Full egyszeru dolgokba beleallsz amiket nem latsz at... Ilyen a prohardveren a rangrendszer. Elkezdtel kotozkodni, mert a rangod az volt, hogy "kezdo", nekimentel az egesz oldalnak, hogy erzekelnie kellene, hogy nem vagy kezdo a motoros temaban, es miert azt irta oda. [PH Rangrendszer]
Majd raktal ki hirdetest amit toroltek a moderatorok. Utana elkezdtel biztattni masokat, hogy alakitsak at illegallisan a motorjaikat amik forgalomban vesznek reszt. Szinten toroltek hsz-edet emiatt is, es radis szoltak. Majd illegallisan megosztottal masrol kepeket, es meg leis irtad, hogy megne tudja mert nagyon nem lenne boldog ha rajonne kikerultek rola kepek. Ekkoris toroltek a hsz-eid.
Ember, gondolkodj mar el egy kicsit mit muvelsz...! Csodalom, hogy meg nem tiltottak ki vegleg innen."Ha a 12V megvan, akkor nem villog semmilyen izzó, se ledes, se hagyományos."
Az, hogy Te nem latod villogni a dolgokat, attol meg a valosagban az pedig nem folyamatos fenyel villagit! Gepjarmube szerelt Led-es fenyszorobol konkretan nem letezik olyan ami folyamatos fennyel villagit, csak a legtobb ember nem latja a villodzast olyan gyors utemben tortenik. Ha felveszel egy ledes fenyszorot kameraval, es ha a kameranak masodpercenkent felvett kepszama nem oszthato a fenyszoro frekvenciajaval, akkor belasitva azt meg Te is lathatod, hogy bizony az nem folyamatos. De ha ennyire a villag ellen vagy, a kovetkezo az lesz toled, hogy az osszes letezu uj es hasznalt gepjarmuben szar az akksi, es azert villog minden led. Kitalalom meg a halozati fesz sincs meg egyik lakasban sem, ezert villog az osszes ledszallag... Rakeresve erre YT-n: Direkt magyart kerestem, hogy ertsd, es olyat amiben leirjak, hogy van aki ezt nem latja: [YT video a led nem folyamatos fenyenek miertjerol]
-
huszek82
újonc
válasz KTMHobby3 #81472 üzenetére
Volt yamaha dt 50 motorom,hát elégé Kiábrándultam belőle.Azzal a fogaskerékkel amivel vettem kb 85km/h volt a vége,de 1 sebességbe ahol a szimszon felment én úgy toltam fel.Másik fogaskerékkel már erős volt 1-be de akkor 65km/h volt a vége.5 liter fogyasztás,plusz kicsit nevetséges 6 sebességet váltani ahhoz hogy menyél 65km/h órával.A babettám fogyaszt 1.8l benzint és az is megy 55km/h val.
-
macilaci78
nagyúr
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz KTMHobby3 #81684 üzenetére
Úristen ne már Komolyan azon aggódsz hogy motoron majd menetközben elkapod a vírust LoL
Szerintem mindenki hordjon szkafandert és akkor nem halunk meg mind De most komolyan motoron ??????
(nem bagatellizálni akarom a vírust,van veszélyes,stb,de azért mindennek van határa )[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #81686 üzenetére
Most komolyan: bringán ki így, ki úgy, de egymást érik a piros lámpánál, utánaszoros egymás után egymás lehelletében haladnak még egy darabig.
Motoron ilyen-olyan sisak, tisztes táv a pirosnál, sokkal kevesebb motoros és indulásnál is nagyobb táv.Számomra nem kérdés, hogy BKV akármilyen maszkban, kesztyűvel, vagy motoron akár csupasz seggel.
Pécsi gyerek: arra is van esély, hogy egy covidos akár véletlenül leköhögte a markolatot az utcán.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #81887 üzenetére
KTMHobby3 és sityupityu: Pont az volt a fura, hogy SPD-nél volt ugye ez a három henger. A 70-es Sport-ot ismerem, hisz azt használtam. Az egy gyűrűs volt. Az 50-es Sport-ból és T6-ból is csak két gyűrűst láttam és látszólag tök egyforma a két henger. Csak ezért volt kérdés a különbség. Mert azokat a hengereket még nem próbáltam
Az meg világos, hogy hozzá kell állítani az üzemanyag mennyiséget. Abban van gyakorlat már rendesen.
Csak azért volt inkább kérdés, hogy itt most a fene nagy teljesítmény növekedés annyira nem fontos. Inkább a tartósság és a használhatóság. És gondolok itt az üzemanyag fogyasztásra is. Ezért nem gondolkodom, hogy megint a 70-es hengert tegyem rá. Mert ugyan ment, mint a barom, viszont 3 liter körüli fogyasztással. Mondjuk egy karburátoros 70-eshez képest még az is kevesebb. De azt mondjuk nem várom, hogy a gyári hengeres változat 1,5 literes fogyasztását el fogom érni. Talán 2 litert.
Szóval akkor valószínűleg az 50-es Sport lesz.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
p5quser
tag
válasz KTMHobby3 #81898 üzenetére
Üdv!
Képletesen értettem a téli, nyári jelzőt. Tavaly nyár elején cseréltem le a hamuszürke elektródájú BR7 gyertyát BR8-ra. Tisztább, nedvesebb, barnább érzés volt, egészen a hidegebb regelekig. Egyre nehezebben indult. Akkor az - itteni kommentek alapján - visszaraktam a BR7-es gyertyát és megtetszett hogy a ridegtartás ellenére is 2-3 rúgás után ketyegett a decemberi 2-3 fokban.
Ezért rendszeresítettem a rövidebb téli csalinkázásokra. De nyárra visszarakom a BR8-t. Immáron akkor az Általad és nyogo83 által javasoltak átlagával, 0.5 hézaggal.
Mindkettőtöknek köszönöm! -
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #81897 üzenetére
Azért a Motomotors-nál nem semmi árak vannak és nem jó értelemben. Összevetés képpen ami az SPD-nél teljes áron 67452Ft, az a Motomotors-nál "akciósan" 79066Ft. Brutális.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Zoli bácsi
őstag
válasz KTMHobby3 #81982 üzenetére
Köszi!
Közben megnézegettem, fúrni sem kell semmit. Az ülés alatti tároló alján van egy lyuk, gondolom ha folyadék kerül be, az kifolyhasson, lehet ezt minimálisan bővíteni kell, és ki tudom dugni a vezetéket. Libertynél ott van hátrébb az akku, ott alul van akkora rés, hogy vígan elvezethetem a kábelt. Adtak kétoldalas ragasztót is az aljzathoz, azzal felragasztom.
Az ember megszokta az autóban hogy van USB töltés, sokszor pecázásból hazafele töltök telefont, hamarabb lemerül a vízparton, mióta korlátlan mobilnetem van...
sityupityu: Jut eszembe, ingyen utazok, ingyen vonatozhatok, Eü. dolgozóknak ingyenes a tömegközlekedés járványhelyzet alatt, de soha nem használtam. Szabadságot sem kell kivenni, van előnye a 24 órázásnak....
Az lesz, egy esős napon felmegyek.
Azért tippeket adhatnátok, hol érdemes körülnézni. -
Butcher82
senior tag
válasz KTMHobby3 #81988 üzenetére
Az a helyzet, hogy énnis olvasgattam, de szinte mindig ellentmondásba kerül az ember. Ahol ajánlják az egyiket máshol szapulják. Pl. a Motul-ra (ahogy energy4ever is mondta) két ismerősöm is esküszik, viszont pont ma olvastam külföldi aprilia fórumon, hogy a motul 710 injektoros gépbe nem az igazi. Szóval nehéz igazságot tenni. De. Letöltöttem az eredeti kézikönyvet amiben Eni i ride syntetic 2t van ajánlva, ilyen néven már nincs, de van Eni i ride racing 2t. Megrendeltem, a régit leengedem, van mibe elhasználjam, beleöntöm az újat és nem foglalkozok tovább a témával.
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
Butcher82
senior tag
válasz KTMHobby3 #81990 üzenetére
Elkövettem azt a hibát, hogy nem néztem utána és itt sem kérdeztem rá erre az injektoros dologra, csak megnéztem - kipróbáltam a gépet és mivel nagyon megetetszett megvettem. Most meg próbálok rá vigyázni amennyire tudok. Hál istennek annyira nem került sokba (vajon miért ).
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #82293 üzenetére
Ez a kimazsolazott szabaly pontosan igy van, de nem is azt jelenti amirol itt szo van. Ahogy onmagaban az E jeles LED izzoval vagy a Xenon izzokkal sincs gond.Nem veletlenul van "világító-és fényjelző berendezések "-kent a hivatkozas. Nem pedig izzokent.
A gond azzal van, hogy a vilagito es fenyjelzo berendezesek (lampatest) csakis azzal a fajta fenyforrassal felelnek meg az eredeti muszaki engedelyeinek, amivel terveztek es gyarottak. es engedelyt kaptak Tehat hagyomanyos izzora tervezett lampatestbe epitett LED vagy Xenon fenyforras miatt maris nem fog annak a muszaki felteteleknek megfelelni a berendezes, amire az eredeti muszaki engedelyt(E-jelet) megkapta a lampatest.Erdemes a vonatkozo Kohem rendeleteket is figyelembe venni, mert jogszabalyi reszrol nem annyira egyszeru, hogy 1 mondatban egy helyen le van irva, mit szabad es mit nem, sok vonatkozo rendelet van.
"6/1990 KÖHÉM rendelet 38 § (3) bek. A járművek jóváhagyásra kötelezett aszimmetrikus tompított fényszóróiban és távolsági fényszóróiban csak jóváhagyási jellel ellátott izzót szabad alkalmazni."
"6/1990 KÖHÉM rendelet 37 § (A világító és fényjelző berendezések alkalmazására és működésére vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek) (4) bek. A világító és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzót szabad használni."
Lehet azzal jonni, hogy dehat a kismotornak nincs is muszaki vizsgaja, meg hasonlok mert ez csak rendszamos muszaki vizsgas jarmure vonatkozik, mert ez sem igaz.
A kapcsolodo Kohem rendelet : 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről.
Ennek pedig a a kovetkezo paragrafusa leirja mire vonatkoznak :
2. § (1) * A rendelet alkalmazásában jármű: a gépjármű, a mezőgazdasági vontató, a lassú jármű, ezek pótkocsija, a segédmotoros kerékpár, a kerékpár, az állati erővel vont jármű és a kézikocsi.Akit erdekel a tema, utana lehet kerdezni, utana lehet nezni, nem szabad az elso szamunkra kedvezo megtalalt infonal elfogadni hogy marpedig ez igy legalis.
Szerk: egyetlen kiskapu van amibe bele lehet kotni, hogy mit ertenek a "berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzót " mondatban szereplo muszaki jellemzok alatt. Fenyerejet? Meretet? Teljesitmenyet?
Adott esetben kivancsi lennek egy vitara a hatosagokkal, ha esetleg ez alapjan "kotnek bele" az emberbe, de boritekolom a vegkifejletet.[ Szerkesztve ]
-
-
Laacika79
kezdő
válasz KTMHobby3 #82355 üzenetére
Értem és köszi.
Ezt egyébként leirhatnák hogy Jóska Pista (és Laci se ) vegye meg feleslegesen ha már nem ért annyira a gyujtásokhoz.
Jó nem nagy összeg volt csak gondoltam kicsit jobb nagyobb azikra lesz ami talán kis és nagy fordulaton is előnyös.
Egyébként visszaemlékszem volt mikor olyan szikra volt a Simsonon (megszakitós gyujtásnál) hogy öröm volt nézni azt a szép kövésr kék szikrát.
Most kicsit menjünk tovább,ha már gyujtás,ha jól tudom minnél nagyobbat forog egy motor illene annál nagyobb előgyujtást állitani,gondolok itt ara hogy ezeken a robogókon egy CDI-s gyujtás (nem tudom mi ennek a hivatalos neve) van ami állandó előgyujtással működnek.
Ahogy látom vannak finoman hangolható alapelőgyujtásos CDI-k is de lehet hogy csak én gondolom túl a dolgokat és nem sokat jelentene pl a változó előgyujtás.
Az a baj velem hogy szeretek mindenen javítani ha lehet jobbá szebbé tenni -
Laacika79
kezdő
válasz KTMHobby3 #82359 üzenetére
Végeredményben nem baj,csak bele tudok ám bonyolódni rendesen és tényleg mindent jobbra akarok.
Na ezt nem tudtam hogy 3 féle ilyen gyujtás létezik,neked akkor nincs ilyen előgyujtási kérdésed.
Igen nagyon jól írod,fontos hogy a megfelelő fordulatszámhoz legyen beállitva az előgyujtás.
Talán,sőtt biztos hogy nekem is optimálisabb lenne egy kicsivel nagyobb előgyujtás mivel ezzel a kipuval és 1 gyűrűs aluhengerrel 8500 nál kezdi igazán jól érezni magát.
Kérdés hogy mennyivel kellene neki nagyobb előgyujtás.
Ilyenkor jön rá az ember hogy mennyire nem ért hozzá,mennyit kell tanulni és tanulni.
Azt mondta nekem egy idősebb fickó aki huszon lovas verseny robogókat épít hogy pl a karburálást évekig tanítják.
Nem egyszerű dolgok ezek,mikor egy motoron minden klappol mindennek és az 100 vagy inkább 99%-osan összhangban van,minden mindennel és minden optimális.
Mindig is szép dolognak tartottam a tuningolást és emelem kalapom akik ezt igazán profi módon művelik.Pl: Havassy. -
Laacika79
kezdő
válasz KTMHobby3 #82362 üzenetére
Persze minden képp leellenőrzöm csak be kell szerezzek egy stroboszkópot.
Nem használtam még de úgy látom hogy pofon egyszerű,adok neki 12V-ot és a gyertyakábelre csatlakoztatom a máaik csatlakozót,ekkor minden egyes villanás a gyujtási pillanatot mutatja.
Előtte (ha nincs) meg kell jelöljem a felső holtpontot ,indikátor órával pontosan,majd célszerű lenne a gyári előgyujtási értéket is rájelölni és utánna jöhet a strobi.
Jól írom?
Viszont azt lenne még jó megtudni valakitől hogy a gyárihoz képest esetleg mennyivel nagyobb előgyujtást érdemes adni neki igy hogy magasabb fordulatszámon adja le a legnagyobb nyomatékát és teljesítményét,már ha fix egyáltalán az előgyujtásom.
Nagyon örülnék neki ha nem az lenne de ha az lesz tovább gondolom a dolgokat és lehet jó lenne módoaítani hogy változó az az szabályzós legyen.
Lehet nem is érdemes ezen agyalni mivel elég szűk tartományban adhatja le a legnagyobb teljesítményét (kb 8500-10500) ezért lehet csak a nagyobb előgyujtási értéket kellene belőni.(és maradna fix előgyujtás) -
Laacika79
kezdő
válasz KTMHobby3 #82365 üzenetére
Azt javasolta a "tuningmester" akit emlitettem hogy huszon lovas robogókat épít hogy jól van ez így,nem sokat számítana a változó előgyujtás.
Egyébként én nem is jól tudtam mert nagyobb fordulatra nem nagyobb előgyujtás kell hanem kissebb,tehát nagyobb forsulatra vissza veszi az előgyujtás értékét.
Azért minden esetre megnézetem hogy mennyi most és azt is hogy mennyit változik foedulatra,mert azt mondja a fix sem teljesen fix.
Egyenlőre ennyi ami a gyujtást illeti. -
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #82370 üzenetére
Tuning 70-es Tábori féle henger polírozott és módosított átömlők, Pannónia karburátor.
Egyébként sírva fakadtam, ugyanis ellopták.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #82370 üzenetére
90-es évek végén fater 50-es szimóját én öltem nyáriszünetekben kint a határba/gúthon,és 65-nél nem ment többet a bestia.
2006-ba vettem meg az első saját 51-es szimómat,de hiába egybe volt nagyon,60 volt a vége,hosszú lejtőn talán megvolt a 65.
Utána volt még néhány simsonom,de mezei tuninggal is kivétel nélkül mind 70-et tudott végsebességre maximum.
Egyik havernak 95-öt ment,de ő elég komolyan hozzányúlt,meg ő hetente legalább 2X szerelte mert mindig volt valami baja.
Na nem mintha az enyéimet is havonta 1X legalább nem kellett volna szerelni.......mocsok egy gépek voltak azok a szimók,de nagyon jó visszagondolni azokra az időkre. -
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #82377 üzenetére
Igen ezt tudom,de nekem soha nem ért meg annyit hogy akár a teljes motor 2X-esét is ráköltsem hogy jól menjen és többet egyen mint az autóm.
Ma már nem éri meg szerintem Simsonnal vesződni,marhára felment az áruk,de az alkatrészek minősége csak mégjobban leromlott.
Ha valakinek egy szaladgálós,munkábajárós moci kell,az sokkal jobban jár egy robogóval.... -
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #82470 üzenetére
9000 Ft a távirányító alkuval és ahogy a tompított fényszórón látni, a feszültség ugrál össze-vissza.
Az első verzió szerintem elemmel fog menni, azt egyszerűen meg tudom csinálni.
Az előlapra szerelhető gombbal láttam youtube videót, ami megtetszett és igényes megoldás, csak sehogy sem találtam, hogy ide belinkeljem.
A vízmentes gomb a mosásnál sem lesz probléma forrása.A második verzió már lehet, kap feszstabot, de ahogy most állnak a dolgok, nem ebben a motorban. Tegnap gugliztam kicsit és vidéki bontóban kétezerért találtam olyan idomot, amibe a gombokat fúrnám, így nem kell a gyári állapotot véglegesen elbarmolnom. Ha arra van igény, a távirányító is visszaalakítható eredeti állapotába.
A harmadik verzió lenne ideális: feszstabot rakni a lámpa elé, amit építettél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #82495 üzenetére
Pedig az nem eredeti Honda blokk, hanem a Honda blokk masolata(licensze, ahogy szebben mondjak). Kínában gyártják és Malajziában szerelik össze az egész motort, a Sachs tervezte.
Rengeteg régi autó/motorgyarto így működik már. Ugyanez, mint ahogy a Suzuki Gn125 blokk másolataval több száz motor létezik, mégsem eredeti Suzuki által gyártott blokk van benne. -
nod1
csendes tag
válasz KTMHobby3 #82497 üzenetére
Ne terjesszunk hulyeseget. Semmi koze nincs a Hondahoz. Ez egy kinaban gyartott moped. Kinaban gyartott motorblokkal, es alkatreszekkel. A markanev ami valaha jelentett valamit. A Sachs maskor csinalt olyat, hogy atvett nagy gyartoktol motorblokkot es beepitette a vazba, pl. Roadster.
De ennek semmi koze nincs a Hondahoz.
A fekvohengeres, hosszuszelepes otvenes blokk egy legenda, de a nyolcvanas evekben megszunt.
Azota a fel vilag masolja, de sosem er az eredeti kozelebe, mert olyan muszert csak a japan kezek tudnak epiteni. Pl. Amit itt korabban torok motort linkelt nyogo, a Kuba, annak is hasonlo blokkja van.
A Madass nem alkalmas mindennapi hasznalatra, az egy kult cucc. Az ulese ertekelhetetlen, a poz nagyon fekvos. De teny, hogy allat, mikor megvolt tobbet fotoztak barmelyik motormnal. -
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #82789 üzenetére
Na ne már,megint kezdődik a ledes mizéria?
Zoli bácsi írásából nekem nem a gyenge világítás jött le hibaforrásnak…….
Már lassan akkoris a világítás lesz a ludas ha defektes lesz a motor.
Már sokszor leírtad hogy nagyon szuper a világításid,örülök is neki,de örülhetsz hogy még nem büntettek meg miatta,én a helyedben mást nem biztatnék ilyesmire[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest