Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Zoli bácsi
őstag
Szoci motorok közül egyedül egy gyári állapotúra felújított Simsonnal mernék ekkora túrának indulni. Volt Babetta az ismeretségi körben pár darab, nem voltak megbízhatók. Az erőátvitellel kínlódtak sokat, valami röpsúlyos szerkezet volt benne, ha jól emlékezem.
A régi, nagy kerekű piros meg sárga Babetták még jobban bírták, a modernebb szériák, a kisebb kerekűek (Zöld és piros volt belőlük) gyengébb konstrukciók voltak. Sokan vettek asszonykának, aztán ment a pajta végébe, minap hirdettek egyet alig több mint ezer kilóméterrel. Nyomott áron, nem olyan jó hírű mint a Simson. -
KTMHobby3
tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz Honda567 #91201 üzenetére
Szeretem a jó kávét. - Mokka sok az egyben instant kávé.
Ilyen jó motorolajat szerintem a korabeli gépek nemigen láttak.KTMHobby3: igazad van, de azért amennyire lehet, igyekszik biztosra menni. Kb egy másik motorra való alkatrészt visz magával.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Honda567
junior tag
válasz macilaci78 #91206 üzenetére
Egyik videóban mondja hogy a motor tönkre ment külföldön volt náluk egy tartalék blokk bele dobták és mentek tovább. Afrika túra készülő videóba is magyarázta visznek több fogaskereket, alkatrészeket legyen miből javítani út közbe.
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #91206 üzenetére
Olvastam már korábbi ilyen túráról, nem csak egy másik motorra való alkatrészt vittek magukkal, hanem egy furgon is kísérte a túrát. Az akkor is egy komoly teljesítmény volt, egy ennyire "szép" kismotortól.
Én szurkolok a sikeres vállalkozáshoz, mert ez egy igazi kihívás.
Tudom ez sokak számára őrültség, de nekem tetszik. -
mumtaz
senior tag
válasz Zoli bácsi #91203 üzenetére
Babettáztam sokat. 207-essel és 210-el is.
A 207-es volt az igazi Babetta, amiből viszont volt a nagy és a kis kerekű is. A kis kerekű az, amin volt rendes rugózás. A nagy kerekűnek csak az ülése rugózott. A blokkjuk ugyanaz.
A 207 és a 210 között volt a nagy különbség. Gyakorlatilag csak a kerekük volt teljesen ugyanaz, semmi más. A 210-es volt a kétsebességes kerek lámpás.
207-esből volt főként sárga és piros is. 210-esből volt sok szín, de főleg zöld és piros.
A 207-esben röpsúlyos volt a kuplung, a 210-esben viszont röpsúlyos volt a váltás is. Eléggé túl bonyolították az egészet. Technikai oldalról a váltó egy szabadon futós megoldás volt lassító áttétellel. Ez volt az első fokozat. A röpsúlyok, ha kimentek, akkor azokon keresztül valósult meg az áttétel és ez volt a második fokozat. Jól működött, amíg jól működött, de állandó bajok voltak vele. A végáttétel ebben már egy bordásszíj volt, ami néha nem nagyon bírta a váltásokat, aztán elszakadt. Baj volt a röpsúlyokkal is.
Tényleg jó ötlet volt, csak szerintem soha nem végeztek vele tartós tesztet a gyárban. Meg a röpsúlyoknál nem volt sem állítási lehetőség, sem rugó mondjuk hasonlóan a robogók kuplungjához. Jó lett volna, mert akkor azzal lehetett volna játszani, hogy mikor váltson meg sokszor a röpsúlyos "kuplung" pofák odatapadtak a tárcsához és nem váltott vissza, csak amikor megállt az ember.Szóval jó is volt, meg nem is.
Bár én mindig rendben tartottam őket. A 207-est úgy tuningoltuk, hogy a beömlő és kipufogó kiömlő lett bővítve és polírozva egy kicsit. Két személlyel is ment.
A 210-esemet hasonlóan meg kókányoltam. Erősebb lett. A hátsó kerék lánckerekét egyszer próba képpen lecseréltem a 207-esére. Ugyanaz volt a kerekük, csak a 210-es lánckereke sokkal nagyobb volt. A 207-es lánckerekével képes volt 65km/órára, viszont alig érte el és 50 körül váltott kettesbe. Jó lett volna, ha van a gyárinál csak picit kisebb lánckerék. Akkor jó lett volna.
Csak gondoltam, teszek némi kiegészítést.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Zoli bácsi
őstag
válasz mumtaz #91212 üzenetére
Hát igen, neked volt Babettád, nekem csak az ismeretségi körben. Szerencsés kamaszként én Simsont kaptam, anyám kis falusi ÁFÉSZ üzlet vezetője volt, kapcsolatokkal..... Szóval hozzáfért Simsonhoz. Akinek nem volt ismeretsége, nem akart várni, vagy nem volt zsé, annak be kellett érni Babettával, Rigával, Verhovinával, Romettel.....Ja és Jawa Mustang, de ebből nem sok volt, inkább idősebbek vették, ahogy a Babettát is.
A kiskamasz álom csúcsa a Simson volt, megbízhatóságban űrtechnika volt az előbb felsorolt gépekhez képest. Meg vitte gyári állapotban a 60 km/h sebességet, kis piszkával 70-75-öt. Persze hogy versenyeztünk, kié megy többet...... Tátott szájjal néztük az akkor felnőttnek látott 17-20 éveseket, akik nyargaltak az érces hangú "Peregyesekkel". Peregyes volt a nagyobb kamasz álom. (Mz TS 250/1, már szögletes hengerfejjel, és 5 sebességgel). Hogy változik a világ, a 21 lovas 250-es MZ-vel király volt akkor az ember. Nem nagyon előzték meg országúton (110-120 km/h sebességet tartósan tartotta, igaz nem volt messze a vége, meg 6 (+ ) litert itt bevágta), sok autó nem is nagyon lett volna képes. Mostanra 21 lóerővel két keréken guruló országúti akadálynak érzem magam....... -
mumtaz
senior tag
válasz Zoli bácsi #91213 üzenetére
Ugye mennyit változott ez a kib...ott világ?
Én akkoriban élveztem a kort, mert egy babettával is ott lehetett az ember az élmezőnyben. Max BMX, Babetta, Romet Pony (mert volt váltója), meg tatáknak mustang, kiccsávóknak Simson. Lemehettem a "térre" a haverek közé és voltam valaki, mert benzint égetett. Na de most!?
Nekem nagyfaterom volt Babettás. Mondjuk ő fertőzött meg. Babettával képes volt tatásan elpötyögni Pestről Őrbottyánba.
Más világ volt. De én akkor is jobban szerettem azt, mint ezt.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
tbmf
csendes tag
válasz Madball #91155 üzenetére
Megnéztem dekni nélkül, akadásmentesen jár a hátsó tárcsa a tengelyen. A tárcsák is simák(mind a 4).
Beindítva az látszik, hogy ahogy pörög fel igen lassan megy befele a szíj hátul, majd kb az utolsó 1/4-nél megáll, ha így pörgetem kb egy percig akkor aztán végül lemegy tejesen a szíj a hátsó tárcsák aljára.
Amit még megfigyeltem, hogy elöl úgy tűnik van egy kb 0,5mm-es ütése a tengelynek -
setup
tag
válasz mumtaz #91212 üzenetére
A szar se lenne büdös, ha nem lenne szar, sőt akár finom is lehetne. Csak hát ugye szegény szarként meglehetősen büdös, szóval jobb, ha addig rakod a ganajt, amíg árnyék van. :)
Én amúgy Verhovinás voltam. Két sebességes, kormányváltós. A vicc, hogy felülve olyan érzés volt, mintha komoly motoron ülnék.
Talán a tank felülnézete miatt vagy csak, mert kiskölyök voltam. Bárhová elvitt, csak egy alapszabály volt: „Az Isten szerelmére! LE NE ÁLLÍTSD!”
A beindítással voltak ugyanis gondok. Ha már ment, onnan jó volt. Két napig szereltük, utána beindult.
Addig ment, amíg volt a tankban benzin. Mai fejjel talán a tank belseje rohadhatott már és újra és újra eldugult miatta a karbi, amikor kijártuk a benzint, de soha nem volt még annyink se még összedobva se, hogy tele tankoljuk.
Haver nagyszüleinek garázsában állt egy Jawa CZ. Hónapokig szereltük. Szétszedtük, tisztítottuk, összeraktuk. Hurva anyját, egyszer sem indult be. Egy-két ütemet talán nagy ritkán. Pedig hogy rá voltunk kattanva, hogy be fog indulni és majd megkergetjük. Lehettünk vagy, nem is tudom, talán 15. :) -
feco70
senior tag
Sziasztok. Vettem egy robogót, sajna ott nem néztem meg az alvázszámot, az ember több motort árul és rossz szám lett be írva az adásvételibe, és így is kötöttem meg a biztosítást rá. Az ember hoz másik adásvételit, biztosító szerintem nem fogja át írni az alvázszámot. Szerintetek?
-
Topikgazda
Pont egy verhovina volt a legelső motorom, és én is a beindítással szívtam rengeteget. Baromi sokat szereltem. Aztán jött utána a jawa mustang meg kb minden...Volt babettám is, de az ilyenek sokáig nem voltak nálam mert nem volt menő.
Pár éve akartam magamnak venni egy babettát, de a jók aranyáron mentek már akkor is, leharcoltat meg nem akartam, mert se időm sem pedig energiám nem lenne a felújításra.
A simsonokat nagyon szerettem, abból volt jó pár. Volt simson robogóm is, imádtam. Gyárilag volt üres visszajelző is benn. Utána meg jöttek az etz-k. A legutolsóról pont a napokban találtam képeket.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Zoli bácsi
őstag
Megvolt az első nagyobb idei gurulásom, Kapuvár-Bakonyszentlászló-Kapuvár. Kis kacskaringókkal 200km. Bementem a Cuha szurdokba (gyalog, persze) megnéztem a Kőpince barlangot. Átmentem Fenyőfőre, el akartam menni még a Likas-kő barlanghoz, de erősen felhősödni kezdett, időkép 18 órára már esőt jósolt....Majd legközelebb.
Gép teljesen jól működött, igaz nem sokkal mentem gyorsabban mint az előd 125-ös robogóval, óra szerint 80-90km/h sebességgel haladtam alsóbbrendű utakon. Alapgázon vitte, emelkedő, szél nem számított, sőt, oldalszél sem löködte úgy mint a robogót. Nem is nagyon mentem négyezres fordulat fölé, minek? Élveztem a tavaszi gurulást. Ha valaki a hátam mögé beáll, gázt húzva 90-ről azért még megindul. Messze nem olyan fárasztó ez a 200km, mint robogóval. Komfortosabb a rugózás, jobb az ülés, és pláne az üléspozíció. Nem fájdult meg a derekam. Óra szerint fél tank (6L) fogyott ki 200km-re, nagyjából valós lehet, sokat jelent ha nem húzom neki. Egy hibára figyeltem fel, láttam már eddig is, de nem foglalkoztam vele. Azért megnézetem szervizen, az első kerék "ráz" egy kicsit, lassabb sebességnél érezni egy kicsit, később kisimul. Nem oldalirányba, kis fel-le rázkódás van inkább. Mintha lenne egy púp a gumin, lenézve látszik hogy nem egyenletesen szalad. Elvileg gyárilag centírozott, vannak súlyok a felnin. Ütést nálam nem kapott...Majd megkérdezem szervizen. Jó volt egyet gurulni.
Fenyőfői képet ha megnézitek, fordulatszámmérő mutat fordulatot. Állt a motor, sokszor beakad. Gyújtásra téve megjavul. -
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #91221 üzenetére
Jó túra lehetett. Én a cbf125-tel havi 2-4 alakalommal nyomok 200km távokat. Most is a somlón vagyok :)
A szokásos 1 óra 20 perces menetidőből csináltam 2 órás kacskaringós utat, sok helyen csak 60 körül jöttem, élveztem a tájat, a zéró forgalmat, még előztem is. :)Azt tudtad, hogy rengeteget csal az imperiale órája?
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz vendingo #91222 üzenetére
Persze. Mindegyik csal. Ignissel 100-al megyek pont, az GPS szerint 92 km/h.
Imperiale többet csal. Eszembe is jutottál, ha a Somló fele vettem volna az irányt, rád írok. De lehet mikor pecáztunk, a telószámodat is elmentettem.....
Ebéd után agyaltam egy kicsit merre menjek, de itt a Vinye-i Cuha szurdokban régen jártam, erre mentem. A Somlóhoz már meleg volt, a várhoz felmenni jó kis kaptató, le szoktam izzadni rendesen.
Amúgy múltkor feledkeztem rá, a Merci mentők km órája majdnem pontos. Kb 122km/h sebességet mutatott a műszer, a GPS szerint 119. Ennél eddig csak nagyobb "csalásokkal" találkoztam. Kínaiak átlagnál is többet csalnak, Benelli/Keeway 100-nál már kb 15%-ot csal. Aztán csak röhögök, mikor bizonygatják hogy a 11 lovas 125-ös két személlyel megfutja a 115-120 km/h sebességet. Ja, az Imperiale-om meg a 150-et akkor. De nem is az a lényeg mennyit megy, soha nem néztem.Nekem fontosabb az utazó, ahol kényelmesen megy. Ignisen kamionsort előzve pályán egyszer megnéztem, kíváncsi voltam, 140-nél még vette a gázt, engedtem kipörögni, óra szerint 185, valójában 150-155 körül lehetett, de pörgött, meg kóválygott az úton, nem erre van kitalálva.... -
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #91223 üzenetére
Nem muszáj a várba menni ha kilátást szeretnél. Van frankó rész, kocsival/motorral megközelíthető és fullos a panoráma. Én már gyalog is csak ide járok, annyira jó. Majd összehozzuk.
A kastély is szépen meg lett csinálva, az is megér egy utat.
Anno amikor vetted a mocit, tudtál alkudni valamennyit?
Amúgy elkezdtem nézegetni a CL500 és cb500x modelleket is, nagyon tetszenek, de mindig elhessegetem őket az áruk miatt.
Partiban van még a dl250 és a g310gs is, de igazából amire kell a motor, azt tudja ez a kis 125-ös is, szóval lehet nem lesz semmi.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz vendingo #91224 üzenetére
A vételárból nem, de a konzolból, meg a dobozból sokat engedett a Barna. De lehet a konzol ajándék volt a motorhoz (Amúgy 70 körül volt a bolti ára, arra emlékezem), isten bizony erre nem is emlékezem.
Meg elég korrekten beszámította a robogómat, Sárváron sokkal nyomottabb áron vették volna be.
Vinyén egy ilyen gép mellé parkoltam. Tetszett a dobozokkal, jobban megnéztem, akkor láttam hogy "csak" 300-as, mert komolyabb gépnek saccoltam. Rá is kerestem itthon, 1,41M. az ára, persze dobozok nélkül. [link] -
zombei
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91227 üzenetére
Nekem a 300R jobban tetszik, de ez se néz ki rosszul.
-
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #91227 üzenetére
Köszi.
Papíron jók ezek a voge motorok, gyakorlatban meg van velük gond. Ahogy víz éri őket folyik rajtuk a rozsda, szinte semmi zsírt nem tesznek a csapágyakba, forgó pontokra. Beállnak a csapágyak 1-2k km alatt. Lazán, illetve túl húzott csavarok, lepotyogó alkatrészek, megtépett menetek, ferdén beleerőltetett csavarok, rozsdásodó telószárak, szar tömítések. Nem hiába kerülnek ennyibe. Full kínai, amire nem kevés időt és pénzt kell szánni, hogy használható legyen. Vettem volna 300 rally-t, utánanéztem a márkának.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
FeniX-
aktív tag
válasz vendingo #91229 üzenetére
A rozsdát leszámítva, anno nekem a keeway is hasonló volt. Fékkarok, forgáspontok, váltókar pontjai egyáltalán nem voltak bezsírozva. De összességében szerintem ez a hazai importőrök slendrián összeszereléséből fakadó dolog volt. A márka minőségével meg voltam elégedve. Az anyagvastagság, minden benne volt, ami kell.
Mondok jobbat: tegnap a helyi lidl-nél láttam egy nagyon szép bmw biciklit. Beszélgettem a 'tulajjal' (egy bringánál.. de nevezzük így) mondta, hogy bemutató darab volt, megtetszett neki és megvette. Egyébként semmi különleges, egy ugyanolyan "legó" bringa, a szokásos shimano alkatrészekkel.
Mondta, hogy miután megvette átnézette egy bringaszerelővel és kiderült, hogy úgy rakták össze a bmw szalonban, hogy a pedálokat fordítva erőltették bele. (rajta van az "L", meg az "R" betű az irányoknak megfelelően, mert az egyik balmenetes, pont amiatt, mert az kilazulna, a tekerésnél)Szóval, csak annyit akartam ezzel mondani, hogy sokszor a kiállító szalon/importőr spórolja el ezeket a zsírzásokat, normális odafigyelést igénylő összeszerelést, mert "szar kínai, jó lesz az úgy az ügyfélnek" mentalitással nézik.
Más: a napokban sajnos megint történt egy komoly baleset, és mindig gondolkozom rajta, hogy hogyan lehetne kivédeni az ilyesmit, de igazából sehogy.
Legyetek óvatosak.
[Igen, az egy ignis... volt] -
-
zombei
aktív tag
válasz FeniX- #91231 üzenetére
Máshol volt fent több kép is, a Merci is mintha kartonból lenne úgy szétnyílt, úgyhogy nem kis sebességgel mehettek. Az a baj, hogy a hü..ékkel nem tudsz mit kezdeni, mindig van aki lehetetlen helyeken is előzni akar, hogy aztán 2 perccel előbb odaérjen, vagy 2km múlva a következő faluban meg is álljon.
-
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #91234 üzenetére
Egy modern autó utascellájáról szükség szerint akár minden is leesik, csak hogy ezzel is elnyelje a mozgási energiát. Ezért is lehet viszonylag kis eseménynél is gazdasági totálkárra hozni a verdát.
Persze ha tetővel előre bevágod a fasorba, az más.Honda567: etekintetben én sem bánom, hogy a 1999-es VW Passat kombit egy 2017-es Kia Ceed kombira cseréltük. Oké, hogy alsóbb kategória, de azért 18 évvel mégiscsak fiatalabb, ami a biztonság tekintetében sokat számít.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
zombei
aktív tag
válasz macilaci78 #91235 üzenetére
A fa kb felét levitte a Mercinek, abból gondolom, hogy nem 90-el mentek. Meg igazából nem maradt rajta ép elem, csomagtérből ami szintén kapott, lehetett megmondani milyen autó volt. Ignis-t rakott tetőre haverom 90-100-as tempónál, de csak szántóföldre, abból egy karc nélkül kiszállt, szóval annyira az se papír, mint a régi Swift.
-
Rivaul
addikt
Sziasztok.
Jó ideje nem robogóztam. Lassan 2 éve, de lehet 3 is hogy le van rakva a kis Amico amihez meg van kb minden új alkatrészem. Most úgy döntöttem, összerakom. Viszont ott elakadtam hogy milyen gyertya kellene, bele ha új 70-es hengert kap [Ilyet] . Álló levegős Mina.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
zombei
aktív tag
válasz macilaci78 #91238 üzenetére
Persze, de itt az Ignis-t nem a fa kapta el, hanem a 240-el hasító Mercis hasította ketté. Utóbbit nem is tudom sajnálni.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz sityupityu #91219 üzenetére
Gyári állapotú Babetta, és ára is jó szerintem. [link]
-
Elementgamer
csendes tag
Sziasztok!
Mint kezdő robogós irok ide.
Sikerült vennem egy nagyon szép állapotú gyári Piaggo Typhoon 80-ast 95-ös évjárat.
50-es robógért indultam, igen a gyári matricán, vin tagen is ott volt,hogy 80 .
Kérdés,hogy ha városban melóra meg néha túrázni elviszem, csináljak vele valamit ( Matrica leszedés stb)
vagy használjam nyugodtan.
Nyélgázon sik úton óra szerint 80-ra képes a 90 kilommal.
Köszi előre is -
Zoli bácsi
őstag
válasz Elementgamer #91244 üzenetére
Ha bajt csinálsz, a biztosító kiszúrhatja akár az alvázszámból hogy nem ötvenes. Innentől tiéd a balhé, mert nem érvényes amit kismotorra kötöttél. Rendőr is kiszúrhatja. Te tudod, megéri-e a kockázat.
Amúgy ha ugyanaz a kasztni, mint az ötvenes, nem hiszem hogy foglalkoznak vele milyen matrica van rajta. Amíg nem csinálsz bajt.
Hidd el, abban a pillanatban, hogy bajt csinálsz, alaposabb lesz a biztosító, meg a rendőr is. -
vendingo
veterán
válasz Elementgamer #91244 üzenetére
A fehérvár környékit vetted meg?
Tesóm is nézett egyet a hetekben, de minden szerelő lebeszélte róla, mert van pár cucc, ami nehezen beszerezhető hozzá, mert a svájci piacra készült.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zombei
aktív tag
válasz Elementgamer #91247 üzenetére
Azt senki se gondolja, de így ha kikanyarodnak eléd, és belemész, akkor is te leszel hibásként kihozva, nem aki szabálytalan volt.
-
beg
veterán
válasz Elementgamer #91247 üzenetére
Mindegy ki lesz a hunyó, te leszel a hibás és még a biztosító sem fog fizetni helyetted. Kb olyan az 50 ccm feletti rendszám nélküli köbcenti tuning, mintha 3 felessel indulnál el motorozni
Nem lesz baj, de ha mégis, akkor te fizetsz mindent, bárki is a hibás.
Ezt egy kárszakertő mondta el nemrég, mert sokan játszanak a 60-70-80-125 ccm rendszám nélküli mókával. És az nem lesz mentség, hogy nem tudtad amikor megvetted, ez is elhangzott.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
macilaci78
nagyúr
És az nem lesz mentség, hogy nem tudtad amikor megvetted - Ezt értem, csak akkor honnan a viharból lehetek biztos abban, hogy az új kora óta nálam lévő gyári 50-es robogó valóban 49ccm és nem 50,1 ccm?
Úgy értem, vizsgálat nélkül még egy gyári új gép esetén is csak a kereskedőbe vetetett bizalom az, ami alapján minden kétséget kizáróan tudni véljük, hogy az adott gép lökettérfogata nem haladja meg a kategória maximumát.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen