Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz V.Stryker #87361 üzenetére

    Attol, hogy Honda meg sajnos nem lesz alapertelmezetten orokelet minden blokkja amit gyart. Ezt csak marka fanatikusok szeretik hangoztatni, illetve elhallgatni a problemakat. Minden gyartonal elofordulhatnak problemas konstrukciok.

    En nem tudok rola, hogy SH300-nal tomegesen lenne valami ismert olajfogyasztasos problema. Kerdes, hogy mondjuk az adott robogo 0 Km-es kora ota az embernel van, vagy hasznaltan vette “keves km-rel”. Itthon eleg nagy aranyban van Olaszbol behozott 60-70e km-rol 10-12e-re visszatekert SH, lattam nem egy ilyen darabot. Ebbol nem lehet leszurni valos kepet. Viszont ismerek olyat, aki itthon szalonbol vette, telen nyaron hajtja napi szinten es semmi problema vele.

    Az SH150, PCX150-es blokkjanal elofordult, hogy mar uj koraban 6-7000km-es futasnal 1-2deci olaj elfogyott 1000km-en es gariztatas lett a vege. De ez se torvenyszeruen mindnel, de volt ra pelda a 2010-2016 kozotti modelleknel.
    Ha jol tudom, akkor volt is valami valtoztatas a blokknal 2016 kornyeken, szoval lehet nem veletlen. De ezt csak a 150-es blokkjarol tudom, 300-asrol nincs ilyen infom.

Új hozzászólás Aktív témák