- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
robogo81
aktív tag
válasz Rivaul #87049 üzenetére
Valamit nagyon benéztek tervezéskor szerintem,az a 75 kg egy kisebb rendes benzines robogóval egyezik,itt meg hiányzik a motor fele,még ha ólmos akku lenne,de litiumos.
A legegyszerűbb "e-robogó" a kínálatukban egy vaskosabb e-bike 350 w-os motorral,meg egy 48 voltos ólmosakkupakkal(ami minimum 20 kiló),és az kb 65 kiló,meg 140 kilós terhelhetőségű,igaz max 25 a vége.redmi note 8 . psn:robert_warior
-
Tothgera30
Ármester
válasz csudri #87043 üzenetére
A Vino lényegében egy Jog. Rövid Mina blokkal. Bár valami nagyobb kerékméretre mennék rá. Scarabeo, Liberty, Why, Free, ilyesmi. Mina vagy Piaggio blokkal, Morini-t elengedném. De persze ha mindenképp egy Vino a berögződés, simán vehető. Azt hiszem Winkler áradozott róla a csatornáján.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #87052 üzenetére
Alapjaban egy tok jo robogo, konnyu, pici, normalisan rendberakott blokkal 50-eshez kepest eleg dinamikusan lehet vele kozlekedni.
Viszont a kerekmerete miatt elegge rosszul viseli az uthibakat, rossz utakat, en emiatt pl Budapesten csak annak ajanlanam, aki nagyjabol valami belvarosi kornyeken maszkal vele.
Blokkjahoz minden van, nem egy ordoglakat a tobbi resze sem, burkolat alatt ez tenyleg egy Jog.
A problema akkor jon, ha a kasztnihoz kell valami vagy Vino specifikus alkatresz kell, mert az vagy horror arban lesz, vagy nincs. Pl a tipushibaja a kasztninak, az ules alatti egyben levo muanyag burkolati elem, ami a sarvedo is. Eleg merev, kemeny muanyagbol keszult a tobbi idomhoz kepest, emiatt idosen konnyen reped/torik, ujat szinte lehetetlen szerezni, vagy brutal arban van kulfoldrol. -
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #87041 üzenetére
Köszönöm. Tegnap állítottam rajta egy fél fordulatot. Most reggel nem akart végre felszállni
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz Rivaul #87055 üzenetére
Ha reagált az állításra, akkor ezek szerint nincs sérülve/repedve. Nagyon sokszor ez szokott lenni, amikor ilyen magas a fordulat hidegen.
Én egyszer vettem egy af35-ös zx sport diot saját részre egy tagtól, baromi jó állapotban volt. Na annál ugyanez volt a probléma. Amikor elmentem megnézni az ember úgy indította be hidegen, hogy a hátsó fék rögzítőjét közben beakasztotta, hogy ne menjen el. Kérdezem tőle, hogy ez mi? Ő meg azt mondta, hogy ez ilyen. Mondom jól van. Persze elhoztam, mert ezt leszámítva szinte gyári állapotban volt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #87056 üzenetére
Igen, én is behúzott fékkel indítottam, a parkolóban meg mindenki nézett hogy ennek mi baja mert úgy is üvöltött Átnéztem, jó állapotban volt a tömítés, de már tekergette valaki mert voltak nyomai a meneten. Most egyenlőre jónak tűnik. Majd a nagyobb hideg megmondja.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Gabis
őstag
Sziasztok! Scarabeo 50 2T.
Ha ránehezkedek a kormányra, akkor csak egy kicsit emelkedik vissza a lengéscsillapító ha felengedem, illetve ha megemelem a kormányt, akkor jön csak fel teljesen. Kisebb kátyúknál is felüt, nem igazán csillapít. Beszéltem a szerelőmmel telefonon, és mivel az egyik fele a patronos, a másik olajos, ezért nem lesz olcsó mulatság. Tudtok esetleg márkát amit kerüljek patron esetén? -
dond
csendes tag
Találtál Buzettin kívül mást?
Egyik oldalon rugó van, másikon van a patron, érdemes bevásárlás előtt szétkapni a patronos felét, sok esetben berohad a patron és akkor nem tudod kihúzni a szárból.. +szerintem érdemes a szimeringeket is cserélni, amik az alsó villaszárak megvezetéséért (is) felelnek.[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
Oké, azért kérdeztem vissza, mert én is szívtam már vele, de hirtelen rákeresve nem találtam mást csak Buzetti patront, elég horror áron. Az is fontos összerakásnál, hogy az alátét is kerüljön a tengelyre a km meghajtóhoz, mint kvázi hézagoló, hogy az alsó szárak is párhuzamosan akarjanak majd mozogni.
-
Gabis
őstag
válasz perge666 #86870 üzenetére
Szia! Alakul a Simson
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, volna 1 kis technikai kérdésem, hátha valamelyikőtök már végigcsinálta ezt.
Hiteles járművet hogy lehet eladni?
Illetve, másképp fogalmazok:
A hiteles eladás menete a következő (?)
- végtörlesztem a maradék hitelt,
- a bank kiküldi az opciótörlő nyilatkozatot ÉS a törzskönyvet,
- ezek után hagyományos adásvételivel (plusz a fenti papírok másolatával)
már el tudom adni?Vagy még előtte át kéne iratnom a nevemre? (Ha most csak üzembentartó vagyok a forgalmi szerint)
(Igen, a keeway-ről van szó.. sosem tudok nyugton ülni a s*ggemen)
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87069 üzenetére
Halihó, persze. Több forgatókönyv is van.
Minden hónapban vezetem a kiadásaimat (excel) és sajnos az autóval, alkatrészekkel együtt általában szinte minden hónapban kb. 100 rongyot költök "közlekedésre" (Benzin, alkatrész). Ez elég sok, ahhoz képest, hogy nincs család, és csak a magam szórakoztatására motorozgatok (autózom) ide-oda.Még mindig feltett szándékom, hogy ezt a kertesház dolgot is valamiképpen meglépjem. Így a legkézenfekvőbb az, hogy visszanyergelek valami bringás megoldásra és kicsit többet megpróbálok félretenni. (esetleg, kijönne belőle egy kisebb hitel törlesztője, nem tudom)
Persze, ismerem magamat, hogy időről időre kell a motor, de tényleg sok pénzt elvisz, még ezzel együtt is, hogy új és nem kell rá költeni. Nálam sajnos nincs olyan, hogy "csak gurulok 20 km-t." Ha elindulok, akkor Bp-Esztergom oda-vissza rögtön 160km és akkor hiába fogyaszt keveset, ilyenekkel sok $-t el lehet tolni.
-
Topikgazda
válasz FeniX- #87070 üzenetére
Attól függ ez a dolog, hogy milyen szemszögből nézzük, minek van elkönyvelve nálad a motorozás. Nálam mindig is hobbiként volt bármilyen szinten is csináltam. Régen a crossos ifjú időszakom és a mostani is abszolút hobbiként van elkönyvelve. Én a motorra soha sem tudtam vegytisztán csak mint közlekedési eszközre nézni, nálam hobbi és szórakozás volt mindig. És azt véleményem szerint nem szabad számolni, hogy mennyi megy el a hobbira (nekem pl több is van). Hiszen az önmagunk szórakoztatására szánt összeget sosem szabad sajnálni, mert ugye akkor mi értelme van az életnek? Persze van egy határ ahol meg kell húzni a vonalat, de hogy ez hol van az nyilván pénztárcafüggő.
Viszont ha olyan magasabb célok vannak, mint pl egy kertes ház vásárlása stb, és szűkösebb a keret, akkor nyilván a hobbit is célszerű szüneteltetni. Ez teljesen érthető. Tehát az egészből csak azt akartam kihozni, hogy az életben természetesen vannak dolgok amiknek magasabb prioritást kell kapniuk mint pl egy hobbi (ez a normális), de a hobbira szánt összeget sohasem érdemes számolgatni addig, amíg azt nem olyan helyről vesszük el ahonnan feltétlen hiányzik.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #87071 üzenetére
Persze, van benne igazság.
Hobbi és közlekedést megkönnyítő eszköz is, igen.
De ha mondjuk bringázom helyette, azzal meg talán az ülő munkát kompenzálom valamennyire..
(A tavaly telet is elektromos bicajjal csináltam végig)
De igazából velem elég nehéz ilyen szempontból, mert gyakran változik a véleményem. Ezt tükrözi a már említett tény is, hogy 6-7 éve motorozok és műszaki vizsgára még nem vittem motort, noha minden évben volt valami a seggem alatt. ;-D -
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #87071 üzenetére
Ha már excel és költségoptimalizálás került előtérbe, akkor a motor tuti nem rentábilis.
A pénz mellett ha az idő is felkerül a költségek közé, esetleg racionalizálható.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #87073 üzenetére
Excelt mindig vezetek, már évek óta, ha esik, ha fúj.
Nekem ez vált be, fejből nem látom mennyi van még, és nyugodtan költigetek.. aztán a végén kopp, hogy "ja? már ennyi elment?!" -
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #87074 üzenetére
Egy régi barátom járt úgy, hogy eladta az autóját mert sokba kerül használni és kevés a pénze. Utána azt mondta hogy nem érti, de semmivel sincs több pénze. Csak most már kényelmetlen is lett az élete Persze tudom hogy ez száraz matekba nem így jön ki. De van benne igazság
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #87074 üzenetére
Én is vezetem, de csak autóra, robogóra. Eddig úgy jön ki, hogy a robogó drágább 1 km-re vetítve,de a kocsit jövőre kell gumizni, vezérlést cserélni. A robogó most volt gumizva.
Az is hozzátartozik, hogy a munkábajárás BKV, vagy robogó, az autó nincs napi használatban. Szóval a robogó a saját időm alternatív költsége, egy munkanap 40-60 percet spórol meg a BKV-hoz képest.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek egy Piaggio Liberty 50 vagy Aprilia Scarabeo 50 típusú robogóra melyik kipufogó jobb? Nyugdíjas használja a motort.
-
Zoli bácsi
őstag
Előjelzés szerint még holnap jó idő, aztán hidegfront, és már nem lesznek 15+ fokok. Itt Sopron mellett napsütéses szép idő lett délutánra.
Meghajtottam a Liberty-t, aztán kivettem az akkut, eltettem a garázs végébe. Szoktam írni, hogy nekem életveszély a robogó, rendszeresen elém jönnek, elektromos biciklinek nézik. Veszek egy sisakkamerát szerintem, de ma úgy voltam, ennyi, többet nem ülök kétkerekűre, nem akarom idő előtt tolószékben végezni. Az volt a szerencsém, hogy még ötvennel sem mentem, meg felszárította a nap az utat. 75-80 közötti házaspár megállt tőlem balra az elsőbbségadás táblánál, szürke kombi autóval, társasházi tömbök közti út és a főút találkozásánál. Főúton jöttem. Papa nem nézett körül, de megállt, semmi gyanús nem volt. Mire odaértem, a papa elindult, pár méterre lehettem, mikor elém gurult, keresztbe ment át az úton, a másik oldalon lévő füves részre parkolt be.....Besatuztam a két fékkel, szerintem a hátsó fék csikorgott, az első ABS-es. Szerintem az ABS a szerencsém, meg a száraz út, centikre álltam meg a nagymama mellett a jobb oldali ajtójuknál.Ha tizedmásodpercel később reagálok, vagy gyorsabban megyek, tuti beteszem a Liberty első kerekét a nagymamához.....
Olyat üvöltöttem szerintem a lakótelep hallotta. Papa kiszállt, kérte az elnézéseket.....Hát, ha oldalról nekem jön, most nem írogatok, hanem most tolnának ki a műtőből. Felmerült bennem, kell ez nekem?
Igaz hogy az Ignist se mindig veszik észre, azzal is történnek ilyen afférok, de legalább egy kalitkába ülök, van egy acél kasztni körülöttem......
Elmegyek, meghosszabbítatom a Páv1-emet, mert lejárt, és kérek a cégnél gkv. negyedállást. Komolyan mondom, nagy sárga teherautó, kék lámpával, Merci, van tekintélye (Mentő). Meglátják, mindig elsőbbséget adnak, és senki nem akar lenyomni.....Élvezet vezetni![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87078 üzenetére
Nagyon kellemetlen az ilyen. Sokszor tényleg nem is a gyorshajtókkal van baj, hanem az ilyen holttérből téged-észre-nem-vevő idősekből, vagy az alacsony sofőröknél, akik nem látnak ki a kormány mögül. A kőbányai "4 tigris" piacnál is gyakori, hogy a piacról úgy kanyarodnak ki a buszsávon, hogy egyáltalán nem nézik meg, hogy jön-e ott valaki.
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #87080 üzenetére
Reggel egy kedves BMW-s fiatalember is szeretett volna segíteni a ködszitálásban azzal, hogy megpróbálta bevilágítani előttem az utat, mert azt hitte, hogy nem látok jól és amiatt megyek lassabban a forgalom ritmusánál. ;-D (értsd. ahogy ő szeretett volna haladni)
Belenéztem a tükörbe és egy bazinagy lámpát láttam, semmi mást... Ilyenkor mindig az a kényszerképzetem, hogy hátranézek egy mögöttem a kakasülőn egy autó ül. :-D
Szóval.. na! - elég közel volt.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #87083 üzenetére
Tudom, azert kerdeztem Mar kezd tipikusan az az ido lenni az uton, amin a regi gumival mar kicsit felve indultam reggel. De egyelore nekem sincs problemam az uj gumikkal(bar jelenleg inkabb BKV-vel jarok, sikerult 3 hete beszivnom masodjara is a covidot, aztan tul nagy kedvem nincs most kiserteni a sorsot a hideggel)
-
Tothgera30
Ármester
válasz Zoli bácsi #87078 üzenetére
Hasonló gondolatmenet vezetett arra, hogy talán tavasszal eladom a Scarabeo-t. Egyáltalán nincs használva, mivel már autóval is életveszélyesen közlekednek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tothgera30 #87087 üzenetére
Szia, ezt sajnálattal hallom.
Szomorú, mikor valaki - amúgy erre a némileg logikus - következtetésre jut, mert ilyenkor mindig az jut az eszembe, hogy a félelem és a buta sztereotípiák megint nyertek.Nem, nem Rád értem, hanem az ilyen idiótákra, mint pl. aki engem is próbált tolni reggel.
A motor igenis mindig a közlekedés egyszerűsítésének egyik legjobb eszköze és valószínűleg amíg ilyen szar infrastuktúra van, addig marad is.
-
-
FeniX-
aktív tag
Egy kis mellékszálon élménybeszámoló, ugyanis ma "vittem" először komolyabb dugóba a motort.
Ha 1 szóval kéne jellemezni, akkor úgy írnám le, hogy: borzasztó.
A kétoldali indexkapcsolók nagyon nem állnak kézre, ráadásul, sokszor nincs is elég kezem, hogy működtessem, behúzott kuplung mellett.
Araszolni nagyon nehézkes a motorral. Túl széles, viszont a kormány fordulószöge nem túl nagy. Csorogni nehezen lehet, ha ráengedem a kuplungot ránt egyet, ha elzárom a gázt, csuklik egyet. A hosszúsága miatt nehezen lehet elmanőverezni másik sávba, az autók között..Ma át is írattam a nevemre, miután kifizettem a maradék hitelt.
2 hét múlva megjön a törzskönyv, és adieu, felőlem mehet, nem fogom sajnálni. :-D[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #87090 üzenetére
Városi forgalomba, araszoláshoz egy CVT váltós, keskeny robogó való.
A chopper egy stílus, életforma, vidéki nyugodt pöfögésre való, persze normális esetben a tiedénél egy hegynyivel nagyobb forgatónyomatékkal... (Szerintem)
De szerintem ezt te is tudtad, csak tetszett a gépsárkány. Van ez így.
Azért azt tippelem, ha eladod, hiányozni fog. -
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #87091 üzenetére
Mást kell venni, szerintem ennyi.
Olyan motorom meg még sohasem volt, aminél kényelmes lett volna behúzott kuplungkarnál az indexkapcsolót kezelni...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87091 üzenetére
Hát, inkább az ára tetszett. A hondák, yamahák ostromolták az 1 milliót ez meg 850-ből kijött.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87091 üzenetére
Lassú pesti forgalomban nemigen láttam csoppert előre törni. Az erősebbek váltottak üresedő sávra, de max ennyi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tomi13
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy 50-es Honda Dio-t (AF35) meglátjuk milyen lesz...
Viszont a rajta lévő gumi 96-os gyártású
Mit ajánlotok rá? 3.00-10 ként van a méret feltüntetve, eddig a Continental Contitwist 50-et néztem (főleg az ára miatt).
Köszönöm -
macilaci78
nagyúr
válasz Tomi13 #87098 üzenetére
KékHold honlapon van jó kereső, ami robogó típusra ajánl.
City Grip 2 szokott ajánlott lenni a legtöbb méretben, de ha négy évszakos gumi kell, majd ajánlanak valamit.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #87094 üzenetére
Egyébként pont azon tanakodtam, hogy egyik nap megnéztem a "kínálatot" superlight vonalon és ahogy néztem az enyém 8kw, a még újabb modellek meg már csak 7kw-osak.
Szerintem itt elértük a 125-ös kategória használhatóságát. Pláne, hogy ez cirka 150 kilós motor. (Honda, yamaha modelleit próbálják minél jobban slankítani, ott a 100 kilót célozták be)
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Óra topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Napelem
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest