- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Házimozi belépő szinten
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergello
addikt
Nah összetörtem a motorom...
ez volt:
pici egy kerék, visszaengedtem, még egy nagyobb egy kerék itt picit megdőlt balra, a kormány jobbra ált, aztán visszaérkezésnél kicsit ferde volt a kormány kacsázott picit és már nem tudtam mit csinálni. szóval FAIL....
iszonyat ugrós lett ez a szar. még kicsit tuning és akkor egyfolytában egykerék lenne. -
Gergello
addikt
-
Gergello
addikt
Kösz, megvagyok. Semmi komoly. Térd, tenyér, csukló, csak a szokásos.
Ilyen volt: http://noob.hu/2009/07/30/z1.jpg piaggio zip -
nLali
őstag
válasz Gergello #8055 üzenetére
Egyet borultam énis a múltkor. Nagyon szarul jött ki. Öreglány ( akinek mégcsak elképzelése sincs a kreszről, de lehet, hogy ehhez a szóhoz fogalmat se tud kapcsolni ) reggel negyed hatkor elfelejtett megállni a stopptáblánál. Meg szétnézni is elfelejtett...Nem volt kedvem munkába menet mamát gázolni, érvényes biztosításom nem volt, mert a motor vásárlást nem azzal kezdtem Véletlen egybeesés lehetett, hogy cserére érett az első fékbetétem és már nem volt minek kopni a pofán.. Pont akkor fogyott el és fém karmolt a tárcsába..Gyönyörű fejest ugrottam a bokorba Bokám megégett, mert azon csúszott a moci Tükör nem élt két napot és a mama eltűnt mire felálltam
Szép színe van a gépednek !!Bérelhető reklámfelület
-
tothm
őstag
-
nLali
őstag
A múltkori esésem óta valamennyire felöltözök. Lehetőség szerint zárt cipő, hosszú nadrág és bőr kesztyű. Sajnos más védőfelszerelésem nincs.Viszont, ha kiröhögnek, ha nem, télen biztos ott lesz nadrág alatt a régi görkoris időkből megmaradt térdvédőm
Szép leszek...Bérelhető reklámfelület
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #8060 üzenetére
Én spec. felöltöztem arra is... (Jó, mondjuk térdvédőt nem mindig veszek fel.)
Viszont ha az ember egykerekezni akar védőfelszerelés nélkül. Nem jó ötlet.Amúgy egyszer levettem a kabátot, mert meleg volt: le is nyúztam a könyököm
amikor elfeküdtem egy sáros részen, pedig tempó nem volt... Vagy az oktató a
Safety Hungary-n: csak bukó volt rajta, meg kesztyű*, amúgy ujjatlan póló, erre
eldobta a robogót. Persze nem nagyon vette fel a(z újabb) sebet, ill. azt mondta,
nem is motoros, aki nem esik. De azért ha lett volna rajta valami... Na mindegy.*: viszont a nadrágjában volt beépített protektor, de legalábbis megerősített volt:
a lábát így nem nagyon nyúzta le, pedig egy picit biztos csúszott az aszfalton.Egyébként az autóst, aki elüt, érdekelni fogja, hogy 50-es, vagy 500-as a robid?
-
vicces
addikt
hello!
szóljatok már valamit a robogómhoz, mert én nem tudom hogy mi baja lehet.2007es 50es runner
egész nyáron ugy jártam vele, hogy hidegen nem volt alapjáratom, melegen viszont primán mőködött.
2 napja viszont melegen sem volt már alapjárata, piros lámpánál huzogatnom kellett a gázt. aztán az alapjárati csavart becsavartam. elég sokat kellett és még akkor sem jött meg az a fránya alapjárat. ma gondoltam szédszedem kipucolom a karbit. beinditottam, és csodák csodájára müködött. felpörgött lb 2ezerig majd pár perc után beállt ~1000 rpmre.
ezután mentem vele vagy fél órát a városban, hogy bemelegedjen rendesen.
ekkor már 3000-es alapjáratom lett.
ezután visszacsavartam az alapjáratit - persze még melegen - 1000-es fordulatig. most viszont megin ugy áll a helyzet mint egész nyáron, hogy hidegen nincs alapjárat, de melegen okés..
ez a karbihibája lehet, vagy a hengerrel van valami gebasz???
az elektromos szivatóra gyanakodtam régebben, hogy biztos meg van szakadva a vezetéke valahol, azért nincs hidigen alapjárat, mert nem kap delejt, de ma reggel a még amikor nagyon be volt csavarva az alapjárati csavar, nekem ugy tünt hogy müködött.illetve, kérdés még hogy a karbiban a kis fúvóka az micsoda, mert én azt hittem hogy az alapjárat fúvókája, de azt mondták, hogy alapjárati fúvóka nincs..
az szokott tömve lenni nálam, de ma nem volt kedvem szétbombázni megint.
lehet hogy x km után ha eldugult magától kititsztul??
nem hiszem hogy 1000kmenként kéne takaritani a karbit. vagy tévedek?üdv!
[ Szerkesztve ]
:)
-
Gergello
addikt
válasz DigitXT #8059 üzenetére
Lesz kép, majd le megyek hamarosan. Csak húzódik, szóval spórolok a mozgással.
Sisak, farmer, pulóver kombóval nyomtam. Mielőtt indultam gondoltam rá, hogy felvegyek kesztyűt, de csak a régi piszkos, nem is igazi motoros kesztyű volt, amit nem akartam.
Lett volna kesztyűm és egy görkoris térdvédőm, akkor megúszom az egészet.
Most nézegetem a kesztyűket a webshopokban, hogy tisztában legyek az árakkal.vicces: Nincs ott gond a hengerrel szerintem, csak be kell állítani a karbit valahogy.
[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
senior tag
Köszi a választ! Az az igazság nekem nem a fényezés meg a gyári állapot az elsődleges szempont hanem megbízható gyors, erős és masszív legyen, mint pl egy Gilera Runner. Nekem nem állnak jol a régi megbecsült motorok. Sajnálom széthajtani....
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
hoby36
senior tag
Hellotok!Nagy gondom van a kis sepiammal.Néha csak 20-25 rugásra indul,néha elsőre.Most meg nem megy 40km/h fölé,lelassul 30-ra aztán megint megy.Valamikor meg 0-ra megáll.Teljes gázt,ha húzok,akkor megtorpan.Ma meg ha felültem rá,olyan mintha "nem bírna el".Ha elindul,akkor az alapjárat az jó.Nemrég vettem,azt mondta az előző tulaj,hogy most lett felfúrva...Mi lehet szerintetek?
A logikában semmi sem véletlen!
-
bajnokpityu
félisten
jó lenne jó lenne,táj csajok ebédszünetben is jók lennének.
miért kell mindenben a hibát keresni?
csinálj jogsit,használd mindenütt,és akkorát amit akarsz.ha létezik megoldás a problémádra,akkor miért kell újabb problémát gyártani?
külföldön nem ilyen a közlekedési morál,mint itt.nap mint nap kiakadok,mennyire közveszélyesen vezetnek egyesek.mások meg ótvartetűlassan.na külföldön mindenki a vezetésre figyel,és arra,hogy mások is célt érjenek.
nálunk meg inkább vesznek terepjárót,hogy nyugodtan telefonálhassanak hedszet nélkül.eladó topping dac
-
Motaba78
addikt
válasz runner 125 #8069 üzenetére
kellemetlen, de a hülyeség nem mentesít semmi alól.
az autóvezetésnél is ha valaki ivott alkoholt, vegyék el a jogsiját és vizsgázzon le újra.
-
Samus
addikt
Mi a neve annak a Piaggio Zip-nek, ami két üléses [kép], és a sima, ami kisebb testű, és egyszerű kisebb ülése van (és nincs hátsó szárny sem). Évjáratbeli különbséget nem nagyon fedeztem fel, az újabban nagyobbak és 80-90ig vannak számozva, a régiek kisebbek és 60ig.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
runner 125
nagyúr
Amit linkeltél az egy újabb Piaggio Zip. A régebbi típusnak valóban kisebb az ülése.
..évjáratbéli különbség van.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #8072 üzenetére
Az újabb gondolom sokkal jobb. Bár nem tudom, mennyire mondható nagytestűnek. Bár egy Malaguti Centro sem túl nagy testű. Mennyire mennek az új Zip-ek? Mi a különbség a sima és Fast Rider kiadás között?
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
birdhouse
csendes tag
válasz runner 125 #8046 üzenetére
ugyan ezt tudom énis mondani, jog jobb, minden szempontból. keret mekkora lenne rá?
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
vicces
addikt
feltéve hogy a robogó el is birja a plusz súlyt!!
elvileg már én sem mehetnék a runneremmel, mert 80 kiloval lehet terhelni. én pedig 86kg vagyok plusz még ehhez hozzájönnek a csomagok.
1xvittem egy 100 kg-os haveromat egy rövidebb szakaszon. a kormányt alig mertem forgatni, mert végig attól tartottam, hogy kifordul a robogó alólunk..:)
-
Samus
addikt
Bocs, akkor én a kicsit több mint 100kg súlyommal mit akarok...mimimum tank kellene alám. Ahhoz milyen jogsi kell?
Legalábbis jó nagy testű robogó...bár a Centro bírja, hasít, lehet a nagy kerekek miatt...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
addikt
Van egy Rieju Toreo 50cm3 robogóm, a bajom az vele, hogy nem vált sebességet felfele (tegnap még jó volt), mi lehet a baja, illetve mennyibe fog ez nekem fájni anyagilag (naná hogy most járt le 8 napja a garanciája, bár ha sokba kerül én kiverem a balhét ha nem veszik garanciás problémának) ?
A választ előre is köszönöm. -
Gergello
addikt
válasz Dízeles #8081 üzenetére
Ez nincs nagyobb méretben?
Amúgy elég jók a piaggio zippek, kis tuninggal nagyon bolond motort lehet belőlük csinálni. Van olyan amelyik elől tárcsás (Fast Rider) és van ami dobos. Nekem elől hátul dobos (még a rövid üléses), lassít így is, de egy elől tárcsás biztos nagyobbat fog. -
nLali
őstag
Nem tudtam még bemérni, de nem tudja valaki, hogy amikor a Runner órája 80-85öt hazudik, akkor az kb mennyi lehet?
Bérelhető reklámfelület
-
nLali
őstag
válasz bajnokpityu #8030 üzenetére
Megnéztem a gyertya színét, szép őzbarna volt. Szépen drótkefével, meg nagyon finom csiszoló papírral letakarítottam, aztán vissza.
Ma kipuff napot tartottam. a könyökön az a vacak csonk nagyon bántotta a szemem, még akkoris, ha már le volt zárva. Leszedtem róla a csonk maradványait és szépen befoltoztam a lukat. Mégse legyenek már mindenféle felesleges örvények Az egészbe az tartott a legtovább, mire a hengerről leszedtem, meg vissza.Amúgy az egész, hegesztéssel együtt volt vagy 20 perc,úgyhogy megérte megcsinálni. Nem számítottam semmi pluszra, csak zavart.A végeredmény az lett, hogy kicsit mintha hamarabb venné a lapot. Nem esküdnék meg, de mintha egy picit több lenne a nyomaték is
Szerk. : Este megnézem a vége változott-e[ Szerkesztve ]
Bérelhető reklámfelület
-
birdhouse
csendes tag
.
[ Szerkesztve ]
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
birdhouse
csendes tag
runner hogyha 85el megy az kb 70nek felel meg! nekem legalábbis ez a tapasztalatom, soxor mértünk már runnert más motorokkal de azis lehet h. a tied "csak" 10et csal!
Geri: jobbulást!..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
nLali
őstag
Gumi mérete sokat számít? 140/70-es gumi van fent.
Bérelhető reklámfelület
-
DigitXT
nagyúr
Hát, ha raksz rá egy traktorkereket, és meg is tudja forgatni, akkor naná...
Amúgy természetesen arányosan lesz lassabb gyorsabb, ha más a kerülete.
(Feltéve persze, hogy a más tényező nem korlátozza le a végsebességet. De
egy biztos: a km óra nem fog erről tudomást venni, tehát nehéz lesz mérni...) -
Samus
addikt
Tegnap meglepve tapasztaltam egy érdekes dolgot. Miért mér a kilóméteróra furcsán? A mutató össze-vissza ugrál egy "10" közben, ha gyorsítok, akkor felkúszik, ugrálva, nem folyamatosan, állandó sebességnél is ugrál, bár kisebb közben, mérni jól mér (a kilengés alja a valós sebesség). Ez hiba egy 12 éves motoron, vagy korából adódóan ilyen a mechanika? Ez egyébként a Centro. Az új SR50 rendesen, folyamatosan mér. Bár a kettő között 11 év és 7000 km van, a Centro spirálja gyári.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest