- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Pár kilóméter távolság, de igen. Július 13.-án megyek Debrecenbe, utánna Szoboszló, utánna meg Miskolc, és Tokaj...
Nállunk a rendőrök mindenbe belekötnek. A múltkor a pótégő miatt volt kiakadva a yard eggyik embere, aki körünlézte a motort, és elgedett fejbólintással jelezte társának, hogy "csaje he' Gazsi, emá céjp ETZ'", de azért mert nem volt nállam pótégő, ezért büntetni akart, amit én se hagyhattam anyyiban...
Álltalában végigcammognak a Nissan Navarával a kisebbség lakta részekben, és megvédik őket, önmaguktól, vagy fajtársaiktól.
Egy Simsont is jólmeg lehet csinállni, csak lookingold a simson.hu-t, ott is van pár csoda!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
StoneBridge
senior tag
válasz Gergello #7244 üzenetére
Olvastam egy hozzászólást, hogy élőben kicsit más a helyzet a habana robogót illetően, mert tele van gagyi műanyaggal. Képeken nem jön vissza, de nem tartom kizártnak, attól még jól néz ki szvsz.
Nem gond az, hogy 99-es a robogó? nem fáradnak meg az anyagok, és elég azt nézni, hogy keveset futott? Mennyire tekergetik vissza az órát ezeknél?Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Gergello
addikt
válasz StoneBridge #7252 üzenetére
Én nem nagyon nézném a futott km-t (csomószor be sincs írva), inkább a valós állapot érdekelne. Mindenről lehet olyan képet csinálni, amin éppen jól néz ki és lehet írni sok valótlanságot is... Képek alapján próbálj kinézni párat, ami jobbnak tűnik és utána azokat személyesen. Műanyagokról nem tudok mit mondani, én nem használtam még ilyen motort, de nem, hiszem, hogy kiugróan rossz lenne, mert mégis csak aprilia. Ha már rossz minőségű műanyag, akkor elég megnézni egy kínai motort. Az enyémről 2szer levettem az idomot és el is repedt, annyira vacak anyag volt.
-
<NewL>
addikt
malaguti F12 és az F15 között milyen különbségek vannak?
az F15-nek valamivel nagyobb kerekei vannak?ma meg egy F12est próbáltam ki szerintem jobban megy mint az F15. jól éreztem. mindkettő gyári lenne a tulajok elmondása szerint. mondjuk ebbe 9.5K km volt az F15-ben meg már közel 20K.
lassan kezdek ideges lenni,itt van egy csomó olyan dolgom amiből már rég pénzt vártam és sehol nincs a pénzThere's an app for that
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #7247 üzenetére
már gyári állapotban is túllépik a limitet. nana, az enyém tuti nem
bááár... attól függ milyen limitet, ha azt vesszük, a 30-as táblánál nagyon súlyosan tudok bűnözni és is![ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
golyani
addikt
F12 és F15 elméletileg ugyanaz, az F15 nagyobb és nehezebb, blokk minarelli mint Aerox és Benelli meg kitudja még mi.
ZX-et 50-es hengerre szokták többnyire akasztani 70-esre annyiért vannak sokkal jobbak is, de 70-esre is jó. ami rendelkezik CE jelzéssel az utcán is használható kipufogó ezekben általában fojtások is találhatóak, amiket értelem szerűen els szoktak távolítani. ami meg nme rendelkezik ilyennel azok általában a verseny pufók és csak ot használhatóak.
gyári 50-es robogó nyélgázon eldöcög 75-el igen ez a valós érték óra szerint én is 85 körül megyek. tartósan az óra szerinti 60-75-öt szereti nagyon, akkor kb félgázzal mehetek, szoktam neki tépni is, fogyi az 2,8 körül alakul. beállítva meg sztem be van, mert így jött ki a gyárból. majd most megyek 12000km-es szervízre. szíj, görgő csere, légszűrő csere lesz, meggondolom átnézik. majd írok h mi volt.
ismerek valakit aki épített egy aeroxot: 70-es DR henger 17,5-es karbi polini vario asszem nem tudom milyen(talán motoforce) kuplung és főtengely, kipuff asszem egy gianelli reverse. valós 100 körüli vég és kb 4,5-es fogyiról mesélt
Aera-nak az első felfüggesztése hasonló mint a peugeot speedfighté, elég egyedi de ha hibásodik akkor macerás javítani és több hibalehetősége van mint a sima villának. blokkja neki is minarelli. italjet dragster is ilyen függőcsapszeges első felfüggesztéssel bír.
nah milyen jó kis hsz lett
[ Szerkesztve ]
-
<NewL>
addikt
válasz golyani #7257 üzenetére
Az F15-nek nagyobbak a kerekei? F12hoz kepest
Azt mondja a srac 2 l korul esznek ezek a malagutik. Ez valos? Mert akkor nekem valo es mennek semmi pocok nelkul 80 korul.
70es henger meg ami hozza kell egy ilyenhez plusz egy kipufogo,mennyit ehet szerinted? Sokkal tobbet.
Emlekszek regen amikor robogoztunk(ennek mar 8 eve) a haverom feltuningolt SR jei 10 litert ettek es nem voltak annyira tartosak sem
There's an app for that
-
golyani
addikt
hát az új F15-nek 12"-os az új F12-nek meg 13"-as kerekei vannak. 2l az vicc. 3-3,5 valósabb lenne. 2-t a 4T robik kajolnak meg állítólag az injektoros SR-ek. gyári fojtatlan motornka a vége 80 körül van.
henger, kipuff, főtengely(gyengébbekhez elég lehet a gyári is), karbi, vario, kuplung egy cirka 120-150 körül lehet. egümotorson nézelődj. a vashengerek tartósabbak, az aluknál 3000km körül kell dugót cserélni ha jól tudom. fogyasztás változó, teljesítmény függő.
-
golyani
addikt
hát ha lenne itthon mindenféle szerszámom, lehet nekiállnék itthon. de én inkább elvinném szakemberhez, főleg ha főtengely kell cserélni.
dugó csere meg kb annyi h leengeded a hűtést. levesezd a kipufogót, hengerfejet, lehúzod a hengert, dugót cserélsz és összerakod. csak ugye a robogó egy elég sűrű valami, így a blokkot ált. ki szokták venni. jah én még nem cseréltem dugót én gyári robival tolom a szekeret
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
Hátha:
Keresek piaggio sport kiput, max forrace1 szintig. 20-25k körül. -
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #7262 üzenetére
ha te voltál első tulaja,akkor azért elég esélyes,h semmi baja a főtengelynek.ha kicsit lötyög meg a csapágyillesztés miatt van.
amugy most,h orrom előtt láttam,ahogy Persu kicserélte a hengert enyimen,tényleg könnyen tanulható.van pár trükk.ettől függetlenül én hozzáértőre biznám most is.drága a hengerszett
amugy mai nap eléggé sűrű volt robin:ma volt a bejáratás napja.kissé túl dús volt a keverék(aszittem 6 liter van a tankba,igy 1 decit öntöttem bele pluszba.hát jó ha volt benne 2l,igy brutálisan sok olajat kapott.melegedett is mint ökre a friss uj dugó.meg is akart szorulni. közben megállitott zsaru,papirokat,biztositás akart,meg hogy hány ccm-es.
igazából kurta mindegy volt mi van a gépen,azt hitte el amit mondok,leszarta.biztositásomról viszont semmi papirt nem tudtam mutatni,ezen görcsölt,de meggyőztem,hogy engedjen el.majd diosdrol hazafele elkapott a jég.burkolat nincs a gépen,ehhez képest kb lábtartóig ért a viz,volt,h a sisakomba csapott fel,és számból köptem ki a saras vizet.
robi ekkor már 80-85körül ment,nyikk nélkül. mielőtt hazaértem,meg egy szerencsétlen jogos rugdosta a gépet szakadó esőben.szal aki szidja az olasz gépeket,az nem tudja mit beszél.40km alatt bejárattam,elektromos rendszert átmostam,nyikkja nem volt.zseniális,hibátlan.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
<NewL>
addikt
válasz bajnokpityu #7264 üzenetére
Milyen robogod van?
Szoktatok kepeket felrakni a mocitokrol?
Pl mint az opel topicban,mindenkinek a kocsija van az elso hszben.
There's an app for that
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #7264 üzenetére
mien henger?
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #7267 üzenetére
most már én is merném
egy roxi.most a gyári henger ment vissza,hónolva,uj dugóval.a motoforce meg az asztalon dobozban csücsül.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
<NewL>
addikt
válasz runner 125 #7267 üzenetére
az öregemmel ketten sokat szoktunk szerelgetni,ő mondta ,hogy nem nagy szám akármikor meg tudná csinálni.
főleg ,hogy sokkal bonyolultabb gépeket (traktort) már 5x szedtünk szét és raktunk össze. egy robogó szerintem egy ekkora monstrumhoz képest piskóta.
sőt még festeni is le tudnám,van kompresszor meg minden hozzá való cuccmár csak egy motor kellene
én sose bíztam a szervizekben. meg az ilyen ismeretlen "nagyon preciz" szakemberekben meg a kontár emberkéken sem. a múltkor még az opel szervizben a klimafeltöltéshez is bementem a műhelybe,úgy néztek rám mint a véres ingre
neked sikerült már túladnod a nexuson?
There's an app for that
-
salieri.
őstag
sziasztok! Aprilia Scarabeorol vagy Piaggio Libertyrol mi a velemenyetek? Melyiket vennetek? melyikhez oclsobb az alkatresz? Vasarlasnal mire kell odafigyelni? 2002 -es evjaratu johet szoba 90-100 k korul! Robogoba mennyi szamit sok km nek?
-
Tothgera30
Ármester
válasz salieri. #7270 üzenetére
Inkább a Liberty! Szerintem 100 ezres körül csak olaszból behozott sz@rt kapsz. Az hogy mennyi a sok km, azt már csak te döntöd el. Nállam mondjuk egy 50ccm-es 2T motornál már sok a 16 ezer km, de láttem Aeroxot már 33ezer km-el is. Viszont ha gyári és meg van kímélve, akkor nagyon sokat elfut, de az általad írt árkategóriában szerintem nem talállsz megfelelő motort, csak felújítottat, vagy olaszból behozott visszatekert km órásat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
salieri.
őstag
válasz Tothgera30 #7271 üzenetére
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #7273 üzenetére
Nem tudom miért lenne felejtős az Agility ? Ha valaki nem akar száguldozni, akkor a motor túléli tulajdonosát ! Ráadásul tuningolható is, bár én Agilityiből csak 125-öst vennék !
A Liberty (pl) szerintem jobb, illetve megbízhatóbb,... bár saját döntésed hogy mit veszel . Amúgy én nem a vateráról vennék motort !
Amúgy mindekettőnek van sityaktartója, de ugye semmire sem használlható, mert egy nyitott sisak is alig fér el benne .Kedves salieri., megadtam a választ a te kérdésedre is .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz salieri. #7270 üzenetére
scarát fillérekből fenn lehet tartani.még talmának is volt egy 70es
de van belőle injektoros is,azt kerülném.jó az injektor,de levegős injektorhoz találni bontott alkatrészt nem könnyű,plusz drága.
mentem ilyennel,70-80ból egész értelmeseket lehet kapni.100ért ezt venném,nem próbálkoznék vizessel.ugyan sem nem különösen takarékos, sem nem erős,de legalább nem bukhatsz nagyot, mint mondjuk egy négyüteművel.ami még rosszabbul fog menni.és tök mindegy mennyi km van a robiban,motorikus állapot a mérvadó!
kymkot meg simán megvenném,ha nem lennének azonos áron olaszok is.amiknek általánosságban gyorsabb/olcsóbb az alkatrész.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Samus
addikt
Aprilia Scarabeo GT 200-ról mi a vélemény? Ugyan nem 50 ccm, de "robogó". Úgy olvastam a sima 50-es változat eléggé gyenge motorilag a többi olasz 50-hez képest.
Jól néz ki a lány ezen a Kymco Agility-n , és a motor is jó állapotban van, legalábbis külsőre úgy tűnik.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
salieri.
őstag
válasz bajnokpityu #7276 üzenetére
10350 km nem sok akkor a kymcoban? ez a kymco vajon 2 ütemu? mit nezzek meg rajta ha elmegyek vasarolni egy ilyet? a 92 ezres Piaggio liberty tul olcso es nem tunik valos km nek!? Vagy bevallalhato ennyiert?
-
bajnokpityu
félisten
válasz salieri. #7278 üzenetére
nem ismerem a libertyket.
10e km ha valós,akkor semmiség.max egy uj henger,és csókolom.de annyira könnyű tekerni a robik óráját,hogy szerintem nem nagyon létezik valós.
nagy scara van egy a garázsunkban,dől belőle az olaj.nem hiszem,h egyedi,de azt sem,h ne lehetne megcsinálni.nagy dög, városi robesznek sztem alkalmatlan.levegős 50es robesznek tök normális a 65 körüli végseb.ennyit mennek max mindannyian.
vizes 50eshez képest persze,gyenge.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Samus
addikt
válasz bajnokpityu #7280 üzenetére
Nem városi robogónak tervezném. Azon gondolkodom, hogy ha meglesz a B-s jogsi (július másodikán vizsga ), lerakom az Akorlázott-at, ez 50 ezer forintomba kerülne, vizsgadíjjal együtt (plusz órák nélkül...) Egyrészt csak 20 vagyok, másrészt nem is kell nagyobbra jogsi, bőven elég a max.25 kW. Erre az vett rá, hogy ha magam mellett még valakit (barátnő pl.) szeretnék szállítani, akkor azt autó nélkül sima robogóval nem tehetem meg, autót fenntartani nem tudok. Viszont ha jól tévedek, egy ilyen "nagy" motort sokkal olcsóbb fenntartani. Valaki például nem tudja, átlagosan mennyi az éves biztosítás és a két évenkénti műszaki? Zöldkártya kell-e rá? Mennyi forgalomba helyezni? (ha esetleg új, vagy "segédmotorként" használt (egyébként minden kötelező papírja megvan)? A fogyasztás, úgy olvastam, olyan 3.5-4 liter/100 (a négyütemű vizes 200as Scarabeo-nál).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Gergello
addikt
Jövő hétvégén össze kéne rakni a gépet, de nem tudok találni egy rendes csövet. Kókány, túl erős, meg túl árazott leo tt az persze van. Áhh
piaggiora kellene tt vagy zx, de rendes áron.Egyelőre gyári csapágyra, tengőre lesz felpróbálva a doktor evo + 17,5 aztán meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
birdhouse
csendes tag
Gergello!
te szegedi vagy ugye? majd gurulhatnánk 1et!
mellesleg nekem is hasonló setupom lesz, dr evo, +17,5es motoforce
már csak össze kell rakni..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
salieri.
őstag
egy ilyen motornak mennyi lehet a fogyasztasa? [link]
-
salieri.
őstag
válasz Tothgera30 #7286 üzenetére
nem mer rajta a kilometerora azt mondja a tulaj , csak 20 km/h ig! tenyelg nem tom milyet vegyek nagy dillemmaban vagyok.. Kymco agility ez lenne 2 évesbe 4000 km rel 135 ert , Aprilia Scarabeo 2005 koruli 140 ert , illetve ez a piaggio liberty
-
Gergello
addikt
Szerintetek ok ez a henger + dugó? Kézzel nem lehet érezni semmit, de elég érdekes, mini ragadásnak tűnik.
http://kepfeltoltes.hu/090629/tn_P6290026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090629/tn_P6290027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090629/tn_P6290028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090629/tn_P6290030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-
Gergello
addikt
hát leírom, hogy basztak át
szerelőhöz elvittem ma, kb 2 órát autóztam.
kabi az 12-es gyári, nem 17,5. a jó állapotú henger úgy el van kopva, hogy új dugó + hónolás kell.
úgy vettem, hogy jó állapotú henger + 17,5 karbi -
<NewL>
addikt
[link]
KTm sx-50 névre keresztelt papiron.XB-33 140 ccm 4t.Elöl-hátul tárcsafék.14/17.Olajhűtés.Gyorsgáz.Aszfalt és cross gumik.Supermoto és cross áttételek.JT-lánckerék KMC-H lánc.Japán karbi.Lifan blokk.Fém fékcső.Világítás.kilóméter óra.Nem a gagyi fajta. SMKP-ként használható.Biztosítással.110 kilóméter van benne tehát erősen bejáratós állapotban van.Még új.Ez mi? Tud erről a dologról valaki valamit?
mert 230forintot megérne a dologThere's an app for that
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #7298 üzenetére
A rendőrség az nem hiányozna...
Jó pár telefon után, úgy tűnik megoldódik. Biztosra majd akkor, ha itt a pénz...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest