Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz energy4ever #79846 üzenetére

    Minosegben abszolut pozitiv csalodas, mert barmit nezek rajta, kezeloszervek, kuplung/fek karok, kormanymarkolat, labtarto, kapaszkodo, stb iszonyatosan massziv nem silany minosegu anyagokbol keszult.
    Menet kozben is nyoma sincs zorgesnek/nyekergesnek sehonnan.

    A elol/hatul tarcsas CBS fekrendszer tok jol adagolhato, varosban maszkalva siman csak elso vagy hatso feket hasznalva el lehet vele maszkalni.

    Vegsebessegre kb hasonlo a ketto, talan a Keeway picit jobb benne, mert a Hyo csak 4 sebesseges es nagyon rovid minden fokozata, plusz 100 koruli temponal mar elojon a puha futomu hatranya, nem erzed olyan stabilnak. A Keeway 5 sebesseges, hosszabb fokozatokkal es egesz kemeny futomuvel, 110 korul erezhetoen vege fele jar az erejenek, viszont 7-8000 korul van a fordulatszam es nagyon stabilan tartja az utat.
    A teljesitmeny ahogy fentebb irtam gyorsulasban erezheto 5-6000-es fordulatszam alatt, de nem sokaig fog ez ugy maradni, mert nem ennyit tud ez a blokk :D

    Sajnalom nagyon a Hyo-t, mert iszonyat jo volt varosi kozlekedesre, a 10-15 centis katyun is ugy mentem at rajta, hogy eszre se vettem, viszont 30-40 percnel tovabb nekem mar kezdett kenyelmetlen lenni az ulese.
    Komolyabban nem akartam nekiallni atfaragni, mert akkor meg mar az osszkep rovasara ment volna.

Új hozzászólás Aktív témák