- Milyen Blu-ray írót?
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Projektor topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Minden ami Orange Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz flegga92 #70787 üzenetére
(#70789) siti
Várjatok srácok, a manual szerintem nem motorolajról hanem 10w30 hajtóműolajról beszélt. Azért ne ugyanaz a kettő. Persze lehet, hogy tévedek és azt írja a manual, bár nem hiszem.
Ami a viszkozitást illeti arra viszont én is azt mondom, hogy egy ilyen "ék egyszerű" dolognál mint egy robogó végáttétele nincs akkora jelentősége mint amit kerítenek neki. Én az általános 80w90-re szavazok.
Egyébként talán tavasszal vagy nem is tudom mikor volt itt róla szó, hogy két különböző gyártmányú, de kb teljesen ugyanolyan végáttételű 50-es robogónál vajon mi a fenének ír az egyik gyártó 80w90 olajat, míg a másik 10w30-at vagy 10w40-et? Jó persze, akkor beszéltük azt is, hogy ezt sok minden befolyásolhatja (fogazás, illesztések meg számtalan dolog), csak hát kb holt egyformák ezek a végáttételek.Egyébként a cserére visszatérve: Tényleg vannak a mai autók között olyanok, ahol már nem is írnak cserét, pedig ez az olaj is tud öregedni és használódni. Pl ha egy autóban már 60-80 ezer benne van a váltóolajban, akkor nyáron kicserélve lehet, hogy nem érezni semmit sem, de télen igen. Kint álló autónál még tök hideg motornál is sokkal könnyebben veszi be a sebességet az új olajjal mint a régivel.
(#70788) Rivaul Én ragasztásra szavazok. A legegyszerűbb, és legalább eltűnik a szépséghiba. Tartania meg sokat nem kell annak az egy csavarnak, épphogy meg kell húzni. Mondjuk ez mindegyik deklicsavarra érvényes, sokan indokolatlanul túlhúzzák ezeket a csavarokat.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!