Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen monitort vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a TOEM és a The Last Stand: Aftermath
gp A jövő hét folyamán a The Spirit and the Mouse lesz az ajándék.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
válasz runner 125 #47101 üzenetére
(#47102) akos3
Köszönöm!
-
mqm
senior tag
Sziasztok!
Lassan csatlakozni szeretnék a kismotoros táborhoz! Viszont rengeteg kérdésem lenne amit nincs kinek feltenni így titeket foglak fárasztani egy kicsit!
Autópályára hány cm3-től lehet felmenni? (úgy tudom 125 de nem vagyok benne biztos)
190cm 100kg vagyok és nem tudom milyen "stílusú" motor lenne kényelmes a nagy testemnek?! Valami mutatósabb robogóban gondolkozok bár nem tudom 125 cm3-nél mennyire járható út...
Melyik jogsit kell leraknom ekkora köbcentihez, kell-e valami hozzá +-ban? (Úgy tudom a1 és semmi)
Mekkora az a minimum ár amiből egy kényelmesebb/megbízható motorocska kijön a mai piacon, valamint milyen márkák típusok az ajánlottak?!Egyenlőre ennyi ami eszembe jutott.
Köszönöm előre is segítségeteket!Üdv,
P.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Autópályára hány cm3-től lehet felmenni? (úgy tudom 125 de nem vagyok benne biztos)
Olyan jármű kell ami minimum 60-al tud haladni, SMKP tehát kilőve, 125 elvileg rendben van. De 125-össel ne menj autópályára, megölnek a román kamionosok.
190cm 100kg vagyok és nem tudom milyen "stílusú" motor lenne kényelmes a nagy testemnek?! Valami mutatósabb robogóban gondolkozok bár nem tudom 125 cm3-nél mennyire járható út...
Ha robogó, akkor legyen nagytestű ekkora embernek. Én se vagyok sokkal kisebb
Melyik jogsit kell leraknom ekkora köbcentihez kell-e valami hozzá +-ban? (Úgy tudom a1 és semmi)
B125 javasolt 125-höz, az olcsónak mondható. Feltételeket nézd meg autósiskoláknál.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
runner 125
nagyúr
válasz Logeeen #47108 üzenetére
Amikor én tanultam, biztosan 60 volt.
mqm
A 125-ösnek hamar észrevenni a határait, ráadásul ha autópályát emlegetsz, 400ccm alatt ne menj fel.
Kezdésnek nyugodtan próbálhatsz egy 250-300ccm környéki robogóval.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz Logeeen #47108 üzenetére
60 lesz az sztem is...
mqm Nekem 125-ös motorm van, de nem meygek pályán vele, igen kevésnek érzem holott szoktak lenni autóból is 100 körül döcögők, de akkor se biztonságos. Ha rendszeresen mennél pályán akkor csak is nagyobban gondolkozz ahogy már írták a társak, viszont akkor értelemszerűen a B125-ös jogsi nem játszik...
-
mqm
senior tag
Köszönöm a váalszokat!
"megölnek a román kamionosok." - ez a rész különösen tetszett!
Akkor ahogy elnézem egy 300cm3-is lesz a nyerő. Milyen áron mennek a jól karbantartott használt darabok? Valamint akkor melyik jogsi az ajánlott hozzá?!
(megtudnám nézni én is ,de jelenleg csak munkahelyemen van gép és tiltott oldalnak számítanak ezek! ) -
runner 125
nagyúr
Kölcsönkérsz két hétvégére egy 50-es robogót, megszokod, h milyen ha nem kell lábbal hajtani, és felülhetsz a 400-asra.
Nem fog komoly meglepetést okozni az sem. Persze józan észre mint mindenhez, itt is szükség lesz, de körültekintően használva simán vállalható egy 400-as Burgman pl.
Itt van erőtartalék, nem forogja szét magát 100-nál, ketten is nekivághattok kicsit hosszabb távnak, noh meg ha eleve autópályán közlekednél akkor minimum ez, mert alatta életveszélynek vagy kitéve."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
mqm
senior tag
Ahogyan nézegettem az árakat lehet jobban járok egy személygépkocsival. (a jármű adott lenne)
Reménykedtem ,hogy olcsóbban kijön jogsival/motorral/útiköltséggel együtt ,de nem nagy a különbség. (gázos Suzuki az ellenfél )
Mindenestre köszönöm a segítséget l! -
kcsa
veterán
-
urbi73
senior tag
Na , ahogy a többiek is mondják , alulról érezni kel hogy melegedik , de ha nem jön ki a tű , akkor kuka .( vagy már eleve kitolt állásban romlott el ) azért egy szétszedést próbálj meg , hátha csak kontakt hiba .
A " táp vezetékre is mérjél rá , ez viszont nem egyen áram , hanem váltó áram , ha feszmérővel méred .12 V~ körül kel lennie .
Ha netán venni kell hozzá újat , akkor olyat vegyél ami állítható , mert egyáltalán nem biztos hogy ugyan abban az állásban van mint a régi ,. Akkor pedig te szívól nem a szívató .-
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Ha adott egy régi még japán összeszerelésű suzuki 50ccm robogóm, és be szeretném állítani a karbit, hogyan fogjak hozzá? Erről azt kell tudni, hogy autómata szivatós, egy lapjáratot tudok állítani, meg egy kis csavarral egy bimetál-t hogy mennyi benyát kapjon a motor.
Egyszerűen bárhogy próbálom hidegen szépen pötyög, amint bemelegszik, lefullad. menet közbe is gázadásra fullad, gondoltam sokat kap. Állítottam is a szivatón, de kezdhetem előröl.. Levegőcsavar nincs rajta. esetleg még gondolok a katalizátorra a dobban, hogy nincs e eltömődve?!
üdv!
-
vico03
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy Suzuki Burgman 125 -ös robogót szándékozom vásárolni.
Azért ekkorát mert a jogsi - A1- ezt engedi...és ez a típis az amivel akár 2 fővel is kényelmesen el lehet szaladgálni!
Találtam egy 2003- as gyártásút, elég "tűrhető" állapotban, 43E km-el amit én sokallok....
A motort 300E ft-ért tudnám megvásárolni.
Véleményetek szerint a 43E km elfogadható, vagy már egy ilyen idős motornál sok és várhatóak a különböző hibák?
Vagy még sokat el lehet vele menni.... mennyit bírhatnak ezek a robogók mire hozzá kell nyúlni?? -
wolfnet
tag
válasz Dealer95 #47133 üzenetére
Mindig azt mondom attól függ ki tette bele azt. Te lehet gondosan szervizelgeted és úgy a 30e tényleg belefér egy 50es blokkba is. De ha valaki csak nyelezi, leszarja - elnézést - az a 30e az más fajta 30e...
Egy 125-öst még lazán szét lehet nyelezni, 43 ezer egy robogóban már nem annyira kevés hogy ne legyünk óvatosak. Ha túl olcsó akkor gyanakodjunk. De természetesen próbáljuk ki, járjunk utána az előéletének, faggassuk ki a tulajt amennyire lehet, azt mondom hogy van hozzá alkatrész nagy bukta nem lehet ha nincs komoly baja.
Privátban érdeklődj! :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz vico03 #47132 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy az 5000-re visszatekertekben kevesebb van...
"sok e ez a futott km"
Lásd fent.... Nem óraállást veszünk, hanem állapotot: amibe óra szerint
kevesebb van, az lehet attól még rosszabb állapotban is. Vagy azért,
mert valójában kétszer kerülte meg a Földet, csak visszatekerték, vagy
azért, mert tényleg annyi van benne, viszont ütötték vágták egész végig.Amúgy 50K környékén szokták mondani, hogy esedékes "generálozni".
Viszont ott kezdődik, hogy kompressziómérés... Mert ugye lehet, hogy
70K-ig sem kell "hozzányúlni": csak példaként említem, hogy az én kis
Majám túl van az 50K-n, és pöcc-röff, jól megy... Ez meg ki tudja, hogy
milyen állapotban van, de azt most megmondom neked, hogy nem 5000
km van benne. Érted 10 éves motor és 5000 km: LOL. (Elírta: persze.)
És vajon hányszor cserélt gumit rajta 10 év alatt? 12000-et ugyanis még
simán elfut egy szett, viszont 10 évet már kevésbé. Ja amúgy az is tény,
hogy nem is évjáratot veszünk, mert azzal is szoktak játszani (de főként
kisebb, rendszám nélküli gépeknél), s ugyanúgy használatfüggő a dolog.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #47135 üzenetére
De mennyire másképp néz ki!
(#47137) vico03: azt hiszem, nincs a totyikban 125-ös Burgija senkinek sem, de egy négyütemű motor, ha rendesen karbantartják, nagyon sokat ki szokott bírni. Ha meg elhanyagolják az olaj- és szűrőcseréket, szelephézag állítást, akkor bizony könnyű megölni bármit. Ha megveszed, ezzel kezdjed: hozzáértő egyén állítsa be a szelephézagot, cserélje az olajat és a szűrőket, ellenőrizze a variátorszíj és a görgők állapotát.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
"Keveset eszik, viszont nem megy." Szokj hozzá.
Amúgy kérdés, mennyit eszik egy autó, mi lenne a cél.Szerk: durva hasítást a 11kW limit miatt egyik se tud.
Keveset enni a 4T-k általában képesek, akár 3L körül.Dealer95: olyan papírokkal, ja... Aztán a valóság más.
Mondjuk nálunk nem jellemző az út széli dyno-pad.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Dealer95 #47148 üzenetére
Nekem az ezres Yarisom 5,6-5,8 körül kajál 100-110 körüli tempóval, és ezt akár négy személlyel is tudja. Klímával azért képes 6 fölött is kajálni...
(#47150) mqm: a max. 11kW-tól ne várj csodát, mert csalódni fogsz. Amit Te szeretnél, azt kb. a CBF 250-es Honda tudja, a 21 lóerejével. Ráadásul sokkal könnyebb, mint egy hasonló robogó. A 125-ös kategória tipikus városi jármű, csak az olyan elborult egyedek indulnak vele "világ körüli" útra, mint én...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mqm
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen