- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple notebookok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rico45
őstag
jó De ez már nem annyira necces neem?
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
-
kircsi28
aktív tag
Sziasztok!
Robogó vásárlást tervezek így egy kis segítséget kérnék az alábbi témában. (már volt robogóm, nem kezdő vagyok)
Eddigi robogóm kereskedésben vettem, megbízható helyről stb.
A gondom a magánszemélytől való vásárlás, mégpedig azért mert pl. tegnap majdnem megvettem egy Gilara Runner 50-est, de ami visszatartott:
Motor nagyon rendben volt, kipróbáltam stb. tényleg jó volt mind motorikusan mind esztétikailag.
Először is az ára nem 200e volt mint a többi hasonló ilyen állapotú, hanem 140e ft. Ez furcsa volt, de van aki el akarja adni stb. szóval bármi lehet.
Odamentünk, tolókocsis bácsi jött ki, vele beszéltem előzőleg telefonon is.
Garázs kinyit és 4 db robogó volt ott. runner, Suzuki Katana, még egy valami kissebb Suzuki és egy Italjet valami.
Duma-duma motor pöpec stb. kérdezem honnan van?
Tartozás fejében kapta!? he??? Tolókocsis kisöreg ???
Papír semmi, csak ugye adásvételit írunk.
Azt hiszem maradok a kereskedésből történő vásárlásnál, mert az "biztosabbnak" tűnik.
Egyébként létezik valami weboldal vagy bármi ilyesmi ahova be lehet írni a robogó alvázszámát és kiírja, hogy körözik vagy ilyesmi?Ez szerintem sok esetben megkönnyítené a magánszemélytől történő vásárlást.
Köszi -
kcsa
veterán
válasz horvathkrisz #46509 üzenetére