- DUNE médialejátszók topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
Hirdetés
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #24410 üzenetére
Mi a motor pontos típusa? Értelemszerűen a belevaló hőértékű gyertyát kell belerakni. Gyertyakép mit mutat?
Légszűrő tiszta?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos727
senior tag
válasz Bitpalace #24419 üzenetére
Ez a gyertya jó, de lehet, hogy magasabb hőértékű kell. Nekem 10es van benne, de így nyáron az 50esekbe is kell egy 8-as, 9-es.
Symbian: Enyém 8-tól dolgozik 12-ig. Egy 2 ütemű motor ott tud csak valamicske erőt produkálni. Feltéve, hogy 2t a motorod.[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz Bitpalace #24419 üzenetére
gyertyakép jó. nekem is ilyesmi az aerox az br8hs. karbin nincs is keverék állító tekerőke, hacsak,nem a benzin-levegőre gondolsz, az szokott lenni.az alapjárati csavar kb pont a súberrel egyvonalba esik, a benzin/levegő pedig karburátor függő, vagy a légszűrő vagy a szívócsonk felé esik.
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #24417 üzenetére
Ez a gyertyakép rendben van. Nem tudom tényleg mitől fullad meg melegen.
Karbi alapos pucolásával kezdeném, megnézném h nem szív-e fals levegőt sehol (szívócsonk, légszűrő összekötő), majd ránéznék a membrán lapokra.
Ha, ezekkel minden ok, rendben kellene lennie melegen is.mod.
Ezt csak most csinálja, mióta nagy melegek vannak? Kora tavasszal okés volt?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #24760 üzenetére
A haverod kamuzott, vagy szimplán bolond.
1.: Rendszámos, papíros motornál baromira mind1 mit mondasz a rendőrnek, forgalmiban benne van a teljesítmény, ccm, minden.
2. Ha, rendszám nélkül használta és 'bevallotta', h 125-ös, akkor no comment.
A Mito-hoz vegyél benzinkutat és tegyél félre 100.000FT-ot alkatrészekre.
_Criton, akkor várj, ne vegyél addig robogót. Mire lesz meg az a jogsi? A helyedben addig spórolnék hozzá, és nézz majd valami 200ccm körüli gépet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #29282 üzenetére
Volt már nem is oly rég, de lehet a motoros topikban - valahol láttam.
Ettől függetlenül ez 10x durvább, mint a GP. Itt nincs bukótér kavicsággyal, gumifallal. Ez szó szerint élet-halál harc."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bati0501
őstag
válasz Bitpalace #30134 üzenetére
Szia!
Én nem vagyok szaki,de tudom,h azt fogják mondani,h 200e-ért se fogsz jó állapotút kapni,csak kistestűt.Azt viszont már kevesebbért is.A 80e-es nem hiszem,h túl jó lenne...Ha azt nézzük,h a motorját felfúratnád,dugóznád,akkor kb tuti,h nem lesz az egész 200-ba,de akkor már nagyobb hengert szoktak rakni...Viszont akkor lenne egy új motorú motorod,csak a többi alkatrész(pl alváz) ki tudja,h előtte már mit kapott.../még egyszer:nem vagyok hozzáértő,csak ezeket olvastam már itt /de viszont: ilyen nincs,nyelvtanilag helytelen
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bitpalace #30134 üzenetére
Levegős NRG
Vizes SR Street
Vizes RunnerEzek közül szerintem mind vállalható, főleg hogy Piaggio blokkosak. Nem mondom hogy nem fogsz rá költeni, mert tuti hogy a kopó alkatrészeket cserélni kell, esetleg ha gond van akkor komolyabb alaktrészek is tönkre mehetnek, de ez benne van a pakliban. Ha te újíttatod/újítod fel, akkor is tönkre mehet pár km-en belül, met az ördög a részletekben rejlik, ez-az meghibásodhat. A hírdetésklre visszatérve, km lehet hogy kamu, de képről egyik se rossz, sőt mindhármat vállalnám, szívesen. Ha megveszed, évekre le van tudva a dolog, és van egy jó, megbízható motorod.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bitpalace #30138 üzenetére
SP - vizes, karbis.
Street - régebbi kasztnis SR új neve, ez is vizes, karbis.Igen, a vizes erősebb. Ha több pénzt adnál érte, ajánlanám még a befecskendezős Piaggio blokkosokat is.
Aeroxal itt a fórumban is beszívták már, tipikus "hülyegyerek motor", de alapjában véve jó. Katana meg Morini, én nem ajánlom.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bitpalace #30170 üzenetére
...de ha meg kell csinálni ugyan ott vagyok... - Miért kéne csinálni? 30k km-ig nem nagyon kell hozzányúlni, persze hozzátartozik hogy nem lelakott, visszatekert km órás motort kell venni. Mert ha egy olyannal beszopod, akkor vége, több száz pisztolyorrú Mátyás is rámehet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #31363 üzenetére
Ha, van megfelelő szakmai háttér (tárgyi - szerszámok, és elméleti), akkor minden további nélkül működik, de ebben az esetben nyilván már a vásárláskor fel kell mérni a hibákat, amit még egy szakinak sem egyszerű.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
perge666
veterán
válasz Bitpalace #31752 üzenetére
Látszik hogy régóta nem foglalkoztam simsonnal
molnarpeter-Kilóméter van benne rendesen,de nagyon szép hangja van,1 rugásra indul.
K.b. 6 éve volt felújítva,azóta ha 2-3 ezer km-t ment vele a srác,akkor sokat mondok./ismerem/
Külsőre,meglátszik rajta az idő,szerintem még a gyári a festés,mert kopottas,és néhány helyen matt.
Szerintetek az ellene szól hogy ez még a régebbi fajta 50-es? -
Tothgera30
Ármester
válasz Bitpalace #31934 üzenetére
Azért én tudnék vitatkozni, 50ccm-ben is van elég komoly 4T hang.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #32175 üzenetére
Nem. De, őszintén, én már nem látok potenciált az 50-es robogókban. Jó, persze, valahol el kell kezdeni, de egy 50-es robogó kb. arra jó, mint a lökködős bicikli a 3 éveseknek. - Kb. kialakuljon az ember egyensúlya.
De, teljesítmény, tartósság, kényelem szempontjából mindenképpen jobb egy minimum 125-ös robogó, pláne ha az új minőségi 50-es árakat nézzük.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #33260 üzenetére
H probléma lesz-e vele? Kb. csak az.
Ezek a 40 lóerős RS-ek üzemórás motorok, minden napi használatra alkalmatlanok. Szervizigényesek, hozzáértő kéz kell hozzájuk. Fogyasztásuk 10 liter fölött, olajból is csak a legjobb minőségűt szabad belerakni.
Egy majdnem 20 éves 50 tulajos RS garantáltan szopóág.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #33263 üzenetére
Első kérdés, h mire fogod használni.
Ha, van utánfutód, megfelelő tőkéd, szakértelmed a szervizekhez és hétvégente eljárkálsz Kakucs-ra pályázni, akkor tökéletes az RS.
Ha, közlekedni szeretnél városban, akkor első sorban robogó, vagy valamilyen váltós 4t. Bár utóbbi szerintem előnytelen választás, pláne hosszú távra.
Noh és nem mindegy mennyi a max rászánt tőke."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz Bitpalace #33260 üzenetére
A1-nél a teljesítmény is korlátozva van (max. 11kW), nem csak a ccm.
És ahogy Motaba78 is írja mindenképp kell kreszből is vizsgáznod.
A két éves jogsid abból a szempontból jó hogy amikor túl leszel rajta utast is vihetsz.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
SzlobiG
félisten
válasz Bitpalace #33324 üzenetére
Csalással... simán írnak egy adásvételit ccm nélkül, megkötik rá a kismotor biztosítást azt már kész is. Ezt forgalmival nehezebb eljátszani, hogy a 150 helyett 125-t írjanak bele főleg, ha a hengeren rajta van a ccm jelölés szép bukta lehet belőle egy normális műszaki vizsgán, vagy rendőr esetén.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- DUNE médialejátszók topicja
- War Thunder - MMO Combat Game
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Microsoft Office és Office 365 topic
- EA Sports WRC '23
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen