Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • longwild

    aktív tag

    válasz csongi #44728 üzenetére

    Érdekeseket és tanulságosakat írsz.

    Ezek alapján Magyarországon használt nagyrobiban nincs olyan, ami 20e alatt futott volna. Nem óra, hanem valóság szerint. Pl én még nem láttam olyat, aminek a kipufogó vége tiszta lett volna. Vagy rozsdás, vagy kormos, de valami volt vele.
    Ráadásul ahogy említed is: az ár. Az olasz oldalakon is a tisztességes kisebbek is 2000Eur környékén kínálódnak, de az még ott van. Ha egy importőr nepper alkudik is, mondjuk 2000Eur-ért itthon van. Aztán jönnek rá az állami sarcok és ott vagyunk, hogy egy 250-es minimum 700e körül van, kereskedő haszna nélkül. .. Szóval a 4-500k-s rendszámos gépek esetében (ide értve az enyémet is) a valós állapotukkal, előéletükkel, egykor valahol, valaki tisztában volt és olcsón túladott rajta, ezért lehet ennyi az ára és nem 700k feletti.

    Egyébként ha képbe akartok kerülni a gépetekkel, akkor nyugodtan írjatok egy hivatalos, külföldi márkaszerviznek egy alvázszámmal megtámogatva... ;) Én is megtettem ;)

    Egyébként ha már felújítás, szerelés:
    - mennyire szokták ezt meglépni 200-500ccm robogóknál? Nem inkább elbontják?
    - 60k-ig milyen lesz a henger és a dugattyú állapota? Azokkal nem szoktak valamit csinálni?

    [ Szerkesztve ]

    szoftver szakmabeli && Beverly250

Új hozzászólás Aktív témák