- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz
longwild #44717 üzenetére
Simán meg lehet a nagy szerviz. Főleg robogónál.
Magából a használat jellegéből adódik. Ráülsz, nyélgáz és mégy. 10-15 perc robogás és megállsz. Majd ez ismétlődik. Nagy igénybe vétel ez. A fekvő henger kialakítás pedig még hozzá tesz. Mindegyikben el van döntve a henger, mert egyébként nem férne el
60K környékén, bizony gyűrű, lánc, szimmeringek, de akár szelep rugó és szelep csere is benne van.
El lehet menni vele valóban többet is. De mint mondtam aminek olyan az állapota, az sehol sem két forint.
Mind ehhez hozzá tartozik a tulajdonos, hogyan használta, és karban tartás meg volt e.
Mindkettő fontos, ha az egyik kiesik akkor ugyan ott vagyunk. Pl Minden olaj csere meg volt meg tököm tudja minden ami kell, csak éppen 5* forralta meg, hidegen nyélgázzal közlekedett, üzem meleg állapotba ritkán került a vas, mert csak háztól házig tolta neki. De ugyan ez fordítva is igaz. Kímélte, nem hajtotta, csak éppen szar olajat tett bele, vagy tököm tudja bármi.
A 60 ezret azért is írtam, mert bizony 20-30k Között szinte mindegyik robogó blokknál elkezdődik a kipufogó végének a kormosodása. És ez java részt olaj égetésére vezethető vissza. Lehet más is, de ez a valószínűbb.
Ennyi év és kilométer alatt bizony sok minden történik, és elég egy hibás injektorfejjel szaladgálni, a benzines olaj megteszi a maga koptatós hatását.
Nekem 22K nál tart a motor, és szépen kezd jele lenni a fekete színnek. De majd az első hosszabb úton kiderül mi az ábra, mert tavaly szezon vége óta csak helyben járt, és eddig a kipufogó végén fekete színnek nyoma sem volt.kcsa: Ha 6,5 lesz a fogyasztásod, akkor baj van. 4-4,5 Liter között kell lennie. A karbisok ettek 5 litert városi rángatással. A cimbim vasa, 4,5 litert evett hosszútávon, 90-100 as tempónál. Az utazó súlyuk kevesebb volt mint nektek, ez igaz
Nekik összesen: kb 130Kg[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Külpolitika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hardvergyűjtemény, avagy amikre büszkék vagyunk!
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...