Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Intel találgatós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
Srácok!
Egyik barátom most akarna maxit venni.
Kymco Exciting (500) 2010
Burgonya (400) 2008-2010Honda SVT 400 (Silverwing) 400
Ilyesmiket nézeget. Véleményem szeirnt burgonyában csalódni nem fog, de a Kymcot nem ismerem.
Esetleg írhatnának a tulajok, vagy hozzáértők szösszeneteket ezekről a motorokról.Ezt a Kymcot nézte.
Silwerwing
Honda
Honda(Most az árakat ne nézzük, csak vélemények érdekelnének ezekről a típusokról)
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #45051 üzenetére
ha a pénz nem számítana, én azt a gyönyörű hófehér silverwinget venném stipistopi
Kymco... hát. Egy dolgot tudok mondani: NAGY épp hogy le tudok talpalni pirosnál, ha sztenderre van húzva nem is ér le a lábam, pedig nem vagyok túl kicsi ember A legendák szerint elég ütésálló mechanikája van, erről egyelőre persze nincs tapasztalatom, túl friss a szerzemény.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
longwild
aktív tag
Mit is tartunk most szarnak? Akárhol nézem ez a blokk (ráadásul nem kamu 500-as, hanem 2ccm híján tényleg annyi) 5,4 körül fogyaszt.
Van néhány oldal, ahol gyári értéknek 17km/l-t adnak meg... Máshol, tapasztalati értékeket gyűjtő oldalon 19km/l-t írnak.
Most ehhez képest az első rossz szondás puha gumis 6 litered szerintem teljesen helyén van...[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
válasz longwild #45056 üzenetére
Nemnem, ott már felfújtam 6.5L/100km volt egészen pontosan, úgy, hogy szándékosan óvatosan közlekedtem. Ha ezzel a használattal eljutok 5-ig, az úgy okés.
Van itt amúgy minden, de a 6.5 még itt is kilóg a sorból óvatos használattal meg főleg.
szerk.: írtam amúgy privátot
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SirKero
őstag
válasz AndrewTdi #45051 üzenetére
Ha a pénz nem számít akkor én mindenféleképp az SW-T 400 mellett döntenék ( mondom ezt burgonyásként ) A Kymconak tudomásom szerint elég magas a fogyasztása ( 5-7 liter ) és ez mellett a legkisebb az üzemanyag tartálya ( ha jól emlékszem 12 liter ) ezért ( is ) nem őt választottam anno.
A Burgman ( főleg a 2006 utániak ) meg Burgman Innen a már csak szuperlatívuszokban tudnék beszélniMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #45058 üzenetére
Japp. Tényleg 12L a tankja, elvileg 5 körüli a fogyasztás, gyakorlatban meg...
Burgmant az ára miatt nem választottam, soha nem jönne be a fogyasztáskülönbség felára a vételár felárához képest. És elég sok volt a letaposott, amit láttam a normális árkategóriában.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SirKero
őstag
válasz AndrewTdi #45060 üzenetére
Hogy nem sok minden változott 2006-tól gyártják az új blokkos/kasznis típust. Itt egy cikk ami összehasonlítja őket Bár ez még a K2 ami még karbis nem injektoros. De a lényeg benne van szerintem.
(#45062) AndrewTdi Én úgy tudom utána már nem volt másik típus A 650-es jött ki mostanában új géppel
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
válasz huszi.gyb #45027 üzenetére
"...de sok f@sz akkor is, mert kis robogó."
A "sok f@sznak" kb. mindegy hogy robesz vagy más. Amikor meglett a CiGi és még nem tudtam mi a dörgés eleinte szabályosan a sáv jobb oldalán közlekedtem engem is rendszeresen le akartak tolni. Mert micsoda dolog az hogy az ő autója és az előtte lévő között ekkora távolság?! Hogy kettejük között én is ott vagyok az már csak részletkérdés... Volt olyan p*cs aki a körforgalomba befelé araszolva próbálkozott; persze megelőzni nem tudott mert annyi hely már nem volt így ketten haladtunk egymás mellett a(z egy sávos) körforgalomban, aztán állhatott meg mert én meg ott épp visszafordultam...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #45051 üzenetére
A 400-as Burgonyának van elég pörgős topicja a TotalBike fórumon, érdemes beleolvasgatni!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz longwild #45063 üzenetére
Há' nemtom. Az oldal szerint
Peugeot Satelis 250 cc - 23 km/l - 54 mpg
Pedig ezt eskü alatt és kínzás közben is vallom hogy fixen 3.5L/100km. Dr. Pulley görgővel 3.8L/100km, szerintük meg 4.3.
Mindenesetre a lista alapján tudnom kell DigitXT értékeit:
Malaguti Madison 400 cc - 19 km/l - 45 mpg
Kymco Xciting 500 cc - 19 km/l - 45 mpgHogy is van nálad ez?
@45062: szerintem csak K6-K7 volt nagy váltás, K7 óta nagyjából ugyanazt kapod. Ha jól tudom
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #45064 üzenetére
rendszeresen le akartak tolni
Mert lehúzódtál, és adtad alájuk a lovat... Én "sávot foglalok", és pont. Ezt
nagyon hamar megtanultam, hogy a lehúzódással magammal szúrok ki.
Okés egy olyan géppel, aminek vége van 60-nál ez már neccesebb, de ezt
írtam is. Azért tartom biztonságosabbnak a 125-ös motort, mert annak egy
70-80 sem nagy tempó, s az már bőven elég a forgalomban haladáshoz.Igen, a KRESZ "megengedi" az egy nyomon haladó járművek sávon belüli
előzését, ami egy bringánál, meg segédmotorkerékpárnál érthető is, csak
éppen baromi veszélyes. Már a bringásra/motorosra nézve. Sajnos.
Nem is szeretem, ha a közúton bringáznak, miközben ott van mellette egy
bicikliút. Meg ugye átmegy a piroson*, tehát vagy 3-4x is meg lehet előzni.*: tisztelet a kivételnek, de sajna nagyon ritka, aki megáll. Inkább körülnéz,
és ha úgy látja, akkor mehet. Közben meg gyalogosok közt áthúz, stb. Na,
az ilyen gyökereket nem fogom sajnálni, amikor benézik a platós ZIL-t. Sőt,
az a meglátásom, hogy a normális bringások sem szeretik őket, mert ugye
úgy általában a "bringás renomét" rontják. Legutóbb az Astoriánál álldogált
vagy 5-6 bringás a pirosnál, egy gyökér meg simán belement a pirosba, úgy
gondolván, hogy már elfogytak az autók a Rákóczi úton... Az érett sárgáján
átrongyoló taxis meg kis híján kivasalta... Mindkettő gyökér volt, de szvsz a
biciklisták fejcsóválása inkább türelmetlen társuknak szólt: kereste a bajt...
(Ott azért még az elvetemültek is megállnak. 2x3 sávon át nem vállalják be.)Ui: amikor rendszám nélkül jártam a SYM-mel, azt hittem, hogy a rendszám
miatt fognak "komolyabban venni". Nagy sz*rt. Ha valamit komolyan vesznek,
az a hangos kipufogó, meg a xenon, de az is csak egy részükre hat... És ha
mögötted jön, nem használ, de a kikanyarodókra, meg a sorok közt hasznos.A mögötted jövőre egy megoldás van: ne tartsd fel: ha egy picit el tudsz tőle
húzni, már nincs gond. Ha előzni akar, előzzön, de NE menjen a seggedben.
Az életveszélyes.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Mindenesetre a lista alapján tudnom kell DigitXT értékeit:
Malaguti Madison 400 cc - 19 km/l - 45 mpg
Nincs sok fogyasztási adatom a karbi behangolása óta.
19 km/l az ~5,26L/100. Szerintem ha ennyi lesz én örülök.De ez ugyanaz a lista, ahol a Maja 21 km/l? Mert az egy
nagy fasság, mert 4,76-ot a büdös életben nem kajált be,
nem hogy átlagosan. 4,2 fölött is csak "szar beállítással".
Most még a Multivarral is 3,7 tisztán a városban, szóval...Emlékeim szerint ugyanezt "rágtuk" tavaly szeptemberben,
és most is bánom, hogy nem rögtön a szerelőhöz mentem,
mert a köcsög leírás meg sem említette a levegő csavart, a
motorom meg fuldoklott a benyában heteken keresztül.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz longwild #45067 üzenetére
Mondjuk az is buli, hogy UK és US MPG értékek is különböznek.
Hogy törne le a kezük a hülye colos sz.rjaikkal.Hogy ki mit ír, azt max tippelni lehet
De ha az én robogóm esetén a 45MPG UK szerint értendő, akkor az 6.2L/100km Úgy jó is vagyok
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #45068 üzenetére
"Mert lehúzódtál, és adtad alájuk a lovat..."
Mint írtam akkor még nem tudtam mi a dörgés, úgy közlekedtem ahogy a tanfolyamon tanították; de gyorsan megtanultam hol kell közlekednem."Igen, a KRESZ "megengedi" az egy nyomon haladó járművek sávon belüli előzését..."
De ez nem arra az esetre vonatkozik amikor az a forgalom tempójával halad...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #45071 üzenetére
Nem bizony! Ezért vicces, amikor (PC) vízhűtésnél GPM-mel számolnak.
Mert nem triviális ebből átszámolni az LPH-t, tudni kell, a cikkíró hol él...canniball: de tudod, milyenek. Ha van egy kis hely, akkor "menni kell"...
Akkor is, ha amúgy a motoros a forgalom (az előtte menő) tempójával halad.
(Erre két megoldás van: nem kell helyet hagyni, vagy gyorsabban kell menni.
A nyomulós parasztot meg otthagyni a retekbe, és eggyel előrébb ugrani.)de gyorsan megtanultam hol kell közlekednem
Világos, csak elmélkedünk. Amúgy hidd el, hogy ha a 750-es motoroddal
haladnál az út szélén lehúzódva, akkor is lenne, aki bemenne melléd...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
longwild
aktív tag
Néhány napja (1hete?) felvetődött, hogy mennyit is mennek ezek a robogók, vajon a km óra állás mennyire mérvadó egy olasz import gép esetében (tipikusan hahun 9-20-30e kmek vannak a számlálókban), vajon mi lehet a VALÓS futása és mi lehet az élettartama ezeknek a gépeknek.
Nos egy olasz fórumon utánakérdeztem és a válasz egy 2008 májusi gép esetében:
Beverly Tourer 400
20000km/év,
115000km a jelenlegi állás.Az ő gépén már kellett vízpumpát és injektort cserélni, mostanában esedékes egy nagyobb revízió, szelepállítással és lánccserével.
ÉS! Sok barátja van, akinek hasonló a géphasználati szokása a megtett kilométer tekintetében.
Másik hozzászóló 55000km-nél jár: blokk még nem volt bontva, csak szelepet állítanak, hajtómű és motorolajat cserélnek a könyv szerint.
Általános vélekedésük, hogy akinek robogója van, az elég rendesen használja is.
Csak megjegyezném, hogy így a hahun látható óraállások még valósak is lehetnek, csak sajnos a legtöbb modell esetében az analóg számláló csak 5 jegyű. Tehát az óraállás elé oda is tehetünk egy 1-est is....
De! Ha a fentieket kirívó példáknak tekintitek, legyen. Attól még a a tavalyi személyes beszélgetéseim során elhangzott általános érvényűként emlegetett évi 10e km nagyon nagyon jellemző, akármennyire is túlzónak tűnik a korábban említett számítási módszerem...
Miszerint: Olaszországban töltött év X 10e km lehet a valóshoz közeli futása egy import gépnek...
Szerk: adalék infó olasz géptulajoknak: a szervizkönyv szerinti csereperiódusban a 3-4dl olaj fogyasztása 0km-től kezdve normálisnak tekinthető, azonban ha karban tartják a gépet, akkor sok év és km múlva is nagyjából ennyi lesz.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
Amúgy az a baj, hogy középen az olajfoltok, meg egyéb koszok miatt
nem ajánlott menni (azért én általában ott szoktam, ahogy kijön). Így a
bal széle marad a sávnak, ami meg a szembejövő figyelmetlenek miatt
életveszélyes (nem vesz észre, és előzésbe kezd). Ráadásul, és itt jön
a csavar: HA balra húzódsz, akkor JOBBRÓL hajlamosak melléd húzni!
Mondjuk a piros lámpánál. Előzni talán nem annyira. De nem kizárható!
Szóval: egyrészt jól kell "helyezkedni", másrészt ha valaki már nagyon,
nagyon nyomul, azt el kell engedni. Vagy ott kell hagyni, ha lehetséges.Sajnos nem veszik "közlekedőszámba" a motorost egyes autósok, így
le akarják tolni. Annak ellenére, hogy picit jobb a gyorsulása, csak épp
akkor és ott, az előtte haladó ritmusában megy. A saját ritmus jobb,
ami picit dinamikusabb, és akkor kevesebb a gond... Ha lehetséges.
Azért hangsúlyozom, mert nem mindenhol az. De általában adja magát.
A kezdő motorost pont ezért sodorhatják el, ha nem veszi fel a forgalom
ritmusát, mert közel húznak el mellette, megijesztik, esetleg tükör kocc.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
AndrewTdi
addikt
Jutesezmbe. Hajtóműolajból milyet érdemes?
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #45079 üzenetére
Nekem még van egy csomó a Repsolból, ha érdekel. Mennyi kell bele?
Szerk: az a nem mindegy, hogy GL4, vagy GL5. Nem csak a 80/90 számít.Csak 650-es.
My bad. Lyukas az agyam.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #45073 üzenetére
"...ha a 750-es motoroddal haladnál az út szélén lehúzódva, akkor is lenne, aki bemenne melléd..."
Csak 650-es. De amúgy ja: lakott területen én nem nagyon szoktam állatkodni, trafi okán (egy időben azzal szórakoztak hogy a táblánál mértek, ahol persze már mindenki gyorsított) pedig csak a tábla elhagyása után szoktam gyorsítani, ilyenkor már rendszeresen ott szeretnek loholni a seggemben az autósok. Megelőzi csak azért nem tudnak mert ugye már tudom hol haladjak, a tábla után meg nem adok nekik esélyt.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #45085 üzenetére
Ha már egymásra találtatok, nem szólok bele, de én fel tudok ajánlani 7,5dl (vagy amennyi kell) Agip 80w90 hajtóműolajat. Ilyet Ha jól tudom, ez GL4 az ENI/Agip honalp szerint: terméklap
Múlt héten vettem, tegnap lett kibontva.
Természetesen bárkinek, akinek kell innen a forumról!
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #45085 üzenetére
Ó, bőven... Én 1,3-mal "átmostam" (LOL), majd 1,3 van benne,
szóval kb. 7,4 maradt. Ha összefutunk, le is cserélhetjük, vagy
oda is tudom adni - ha magadnak szeretnéd a cserét intézni.
(Végülis inkább te törd bele* a leeresztő csavart, mint én.)DOT4-es fékolajam is van, Agip: surrounddal nem szolgálhatok.
*:
talán 2 legyet 1 csapásra
Eljátszhatunk a fékkel is, abban már nagy spíler vagyok (LOL!),
van légtelenítőm, de akkor hozz 5.1-es cumót, ha azt szeretnél.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #45087 üzenetére
A hajtóműolaj cserétől annyira nem is félek. Inkább a fék légtelenítésétől, hogy mennyire fog szopatni. De lehet élnék a lehetőséggel valamikor amikor neked is jó.
Longwild! , de akkor már DigitXT kollégánál talán 2 legyet 1 csapásra (de gondolkodom a 5.1-en)
szerk 2:
#45087) DigitXT : na ok. lehet megnyerted a kört. Mikor jó?
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Hétvégére 20-22 fokot és napsütést jósolnak Itt egy kis túra kedvcsináló [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
válasz canniball #45064 üzenetére
Budapesten mással még nem mentem, mint robogóval. Igaz, hogy én mindig a sáv közepén megyek (pont ezért). Hozzáteszem, hogy sokszor ez mentett meg, mert 0 oldaltávolsággal előznek. És így legalább van hova lehúzódnom. A 125-össel már nem tudtak kikezdeni, mert ott én is mentem 70-80at, aztán nem zavarta őket... De ha 70 helyett 68-cal mész, akkor már előznek...
www.dongosofor.hu
-
-
DigitXT
nagyúr
Jogos. Azt elfelejtettem, hogy ezt privátban írtam, de nem titkos:
Maga a hajtóműolaj cseréje kb. 10 perc. Még kapóra is jön, ha épp
hajtásból jön a gép, mert jó forró, folyékony az olaj, lehet leengedni.
Van egy ilyen leeresztő kannám is. A fék az egy picit macerásabb,
arra oda kell figyelni, de nálad nem teljes leengedés + újra feltöltés
a téma, csak tkp. átmosás, azaz a fékfolyadék cseréje. Mondjuk
fél óra alatt még bénázva is megvan. Lent engedjük, fent töltjük, és
ha már tiszta, akkor készen is vagyunk: levegő nem is megy be.---
Fogyira nem tudok mit mondani. Ez a 6,5 még gyorsulgatós?
Szerk: a mutató zuhanását szerintem csak hosszabb idővel tudod
kitapasztalni, hogy ténylegesen mi mennyit jelent rajta. Szerintem.
Ennyi erővel nekem is féltank alatt van 110 km után, tehát 6+ lesz?
Lehet.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Barell
senior tag
Sziasztok ismét. Pest megyén belül keresnék robogót megvételre 150-170 ezer forintig. Elsősorban Motowell Magnet Sport-ot keresnék de bármilyen ajánlatot meghallgatok!
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #45098 üzenetére
Fenéket, már régóta nem járok úgy. Holnap hajtás ellenőrzés + szelephézagállítás a terv.
De amúgy furcsa, mert ha egyenletes 50-60al haladok, folyton úgy érzem mintha egy-egy kicsit lassulna, mintha kimaradna egy ütem - persze nem marad ki, azt hallani lehetne de így meg-meg torpan. Nagyon kicsit, de érezhető. Még nézelődök mi lehet ez, de úgy tippelem, hogy egy szarrá kopott szíj pl simán.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen