Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Rick4 #135589 üzenetére

    Sziasztok, újabb Samsung update:
    Mivel a legutolsó cselekmény óta már eltelt 12 nap, asszony írt szombaton a samsungnak, hogy most megint mi történik? Meddig várunk a csodára?
    Február 12-én jeleztük a termék problémáját, saját költségünkön beszállítottuk volna bármelyik szervizbe, de nem, ők 3-4 napos válaszidőkkel egyesével számla és magyar garijegyről fotó, majd címkéről fotó, majd a hibáról fotó, tehát folyamatosan nálunk próbálták pattogtatni a labdát, de egy- egy ilyen mailre percek alatt megkapták a válasz, amit persze náluk újabb 3-4 napos csend követett. Végül február 25-én lett véglegesítve, hogy oké, minden náluk van, látják, és ezt bizony szervizesnek kell látnia, azóta vártunk, szombaton volt idő egy pár perces mailre, hogy mégis mi történik 12 nap alatt, na ehhez képest vasárnap reggel 9:12-kor jött egy hívás egy vezetékes számról, mivel hét vége volt, asszony most hívta vissza. Samsung ügyfélszolgálat, de még mindig nem a szervizes, és hát látták a mailt, amiatt telelfonálnak, tehát nem az ügyintézés folyik, csak beszélgetni akarnak. És csak annyit akarnak, hogy már most pénteken tudna jönni a szervizes megnézni. Mit néz? Komplett videot kapott a problémáról, most eljön, hogy élőben megnézze ugyanazt? És de, ezért jön. bő egy hónap után itt tartunk.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák