Hirdetés
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Meghozta a 9. generációs V-NAND dizájn QLC-s verzióját a Samsung
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Erősítő, hangfalak
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
ph A friss modellek közül kiemelkedő a 4 TB-os kapacitást kínáló variáns.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rbalint88 #109155 üzenetére
1.8T Bora, Golf, Leon, vagy Octavia, ha csomagtartó is kell.
De ezekhez kevés lesz egy Mihály.
2.3 V5? Az olyan ritka, hogy nincs is. Ennyi erővel Lotus Omegát is kérhettél volna, mellesleg olyat vezettem és szerettem.
Gyűjtögess még és vegyél egy R36 passatot.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz rbalint88 #109155 üzenetére
Nem kenyerem a saját márka ajánlgatása, de talán nézz rá a 9-3-ra. 1.8t (150hp) vagy 2.0t(175-211hp)-val is kifogható 2002-04-es példány 1,2-1,3 körül. Izgalmasabb, mint egy VAG, minőségibb belül is. Nem rábeszélni akarlak, úgy is csak akkor vesz Saab-ot az ember, ha valami bekattant nála régebben.
A B207 motorokkal nem sok gond van, a fogyijuk is jó.
-
aero.
veterán
válasz rbalint88 #109163 üzenetére
A 175 és a 211 ua. a motor, ők a 207-esek. De ez csak a 2. gen 9-3.
Ha tetszenek a régebbi békaseggűek is, akkor egy jó 150 vagy 185 lovasra rámennék.
150 lovasból a B205E van nekem pl a 9-5-ben, de a 9-3-ban volt B204R is, az még a piros gyújtáspaneles (ami típushiba mindkettőnél, de inkább a 205-nél, de pirosba lehet feketét is, feketébe pirosat nem).[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #109184 üzenetére
Futóműve parádés ahhoz képest, hogy azért nem egy zsebrakéta. Ennek van ára erről már nyilván olvastál. Egyébként normális gyári alkatrészekkel kell szervizelni és akkor nincs olyan városi folklór, hogy szétesik évente. Annyira nem horror csak ismerni kell a beszerzési forrásokat.
2.0TS-el soha nem mentem, de az 1.8 is elég szépen cibálja a kasztnit, persze ehhez pörgetni kell. Annyit kell tudni, hogy az 1.6TS Eco (105LE) kívül mindben van vezérlés módosító. Újonnan 35-40 körül van a gyári. Ha már kezd megkotlani akkor hidegindításkor kerepel, olyan a hangja pár másodpercig mint egy dízelnek, ha nem hallgat el akkor meg KO. Vezérléssel együtt szokták cserélni.
Hangja 4 hengereshez képest egyébként szép főleg 4k rpm felett. Autópályán 4 emberrel csomaggal fullra rakva is röhögve mentem vele 160-170et Horvátországba menet, és vissza is hozott, szóval annak se feltétlenül kell hinni aki a szomszéd városba se mer elindulni vele.Kasztni bár állítólag galvanizált ettől függetlenül csak olyan olaszosan, Alfa talin 10ből 11 rohad általában főleg az íveknél és a küszöbnél. De érdemes alaposabban átnézni mindenhol, ha törve volt a tornyoknál és a bölcsőnél is kikezdi.
Elektronika szórakozhat, nem árt egy bluetooth OBD olvasó. Ebayről kb ezer forint. Oldallégzsák vezetéke szeret meghalni, van hogy segít a csatiba befújt kontakt spray van hogy nem. Az immo is szeret szórakozni egyes makacsabb példányokban, ami abban merül ki, hogy nem ismeri fel a kulcsot és nem indul az autó. Kódkártya ilyenkor must have, kikódolás után pöcc röff.
szerk.: alfás körökben általános vélekedés, hogy az 1.8 a legjobb kompromisszum a TS-ek közül, ezért volt nekem is ilyen, motorral nem is volt gond, több csapágyas 2.0-ról is olvastam amorén, illetve 1.6osról is, ezeket valószínűleg inkább széttapossák, olajra egyébként is kényesek.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #109159 üzenetére
Lancia
En ha meg 1x lehetnek 18 eves csakis ilyet vennek nem azert mert most is ilyen van a csalad miatt, de szerintem megjobban imadtam volna csaladalapitas elott 2 ulessel hatul franciaagyal, a maradek penzt meg .... -
trassher
addikt
válasz rbalint88 #109155 üzenetére
Elég sokáig tartott mire találtam olyat ami belefér árban és a kritériumoknak is megfelel. Ennyi pénzért nincs szép 80 cabrio, 90 coupe, v8 4.2 meg pláne.
Seat Leon 1.8TRedmi Note 7
-
parandroid
nagyúr
válasz rbalint88 #109155 üzenetére
Én most eléggé rákattantam a Minire. Elég szélsőséges autó, általában vagy szeretik, vagy utálják, esetleg érdemes megnézned, hátha neked bejön. Mondjuk az ár necces, de a többet futott példányok talán beleférnek a keretbe.
A Mini Morrist nem is mondom, az azért nagyon veterán feeling, és mint minden veterán, sokba fog kerülni hosszabb távon.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
j.bravo
addikt
válasz rbalint88 #109789 üzenetére
Eddigi élményeim a vezetni tanulós Ignisre (9 éve, nem releváns) és 1.3 multijet grande Puntora, valamint alkalmankénti Roomster 1.4 pdtdi-re, és nemtommekkora Jazzre korlátozódnak Na jó, volt leharcolt 1.7d G Astra is párszor.
Egyelőre viszont tényleg túl tág a kör, hogy mi kéne. Előtérbe kéne helyezni a racionalitást, nyilván egy Alfa választása pont az ellenkező út lenne
Tulkepp a Puntoval nincs nagy bajom, ha egy leheletnyivel kevesbe kéne pörgetni hogy megiramodjon, meg kicsit halkabb lenne, akkor egy jó vételbe bele is mennék, legalább ismerős terep lenne. Ha nem "Van", hanem benyás személy, lehet halkabb is annyival amennyivel kell.
De ugyanakkor meg csak jo lenne az is, ha más élmény, mint asszony Puntoja...
Ehh. Abbahagyom a nyűglődést, majd konkrét kérdésekkel jövök később.Whatever.
-
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #109824 üzenetére
Ha teheted es talalsz, akkor valaszd inkabb az 1.8-at, alig eszik tobbet mint az 1.6 (ertsd, par deci) de erezhetoen jobban megy. 2.0 mar mas blokk, (1.4 1.6 1.8 loketben ter el) ket kiegyenlito tengellyes stb.
Ket faceliftje is volt a 156-nak, egyik 2001-ben, uj belso, JTS, kivulrol a szinrefujt tukrokrol ismered fel. Aztan 2003, kulso modositasok, uj kozponti kepernyo, aminel mar nincs hibas szegmens.
147 vs 156: +100 liter csomagtarto, +6cm tengelytav, kb ennyi a muszaki elteres, illetve asszem 147-bol nem volt 1.8-as.
bitpork: ezt meg a cikked megjelenesekor olvastam, fel is baszott, pedig nem vagyok benne erintett. Napi szinten tobbszor is talalkozom ilyenekkel, irogyek ha mar egy kicsit is jobban fut a szeker.
"Bad reklám is reklám too"
-
gaborbol
őstag
válasz rbalint88 #110275 üzenetére
Highlander picit nagynak tunik, arban is feljebb vannak, felesegnek nem tetszik annyira es mivel 90%-ban o fogja hasznalni ezert az o velemenye mervado. Volvo-Toyota FJ Cruiser szinten hasonlo okok miatt nem jatszik. Igy is sokat nyuglodtunk, hogy legalabb ez a lista osszejojjon.
Annyi lenne a lenyeg, hogy ha talanek valamit 3-5 evesen, akkor egy 5-7 evet lehuzzon komolyabb gond nelkul.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
j.bravo
addikt
válasz rbalint88 #110782 üzenetére
hát ha nem akar lebeszélni, az zsír!
Nekem meg asszony is megerősítette hogy a 156 tényleg nagyon szép, és (ha olyat veszek) szívesen beül mellém
Azért persze én még nemigen haladtam előre a választási folyamatban, de legalább ez kezdetnek nem rosszmeglepődtem amúgy hogy elvileg csak jó 40 centivel hosszabb mint a grande punto... persze érzetben meg pa(r)kolhatóságban nyilván számíthat ez tök sokat is, de akkor is meglepett.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #110782 üzenetére
Engem is erdekelne minden nyugje a 156 nak, jovore szeretnek venni egy dizel peldanyt.
Bar meg csabito a 166 is, de abbol a bamba pofa szembol nem tetszik, a 164 nagyon tetszik csak nemigen van ertelmes dizel peddig van 1-2 fenmaradt igazan szep peldany.
Vagy pug 605?[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Hardcore café
- Spórolós topik
- Ubuntu Linux
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Elektromos autók - motorok
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen