- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Androidos tablet topic
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #250775 üzenetére
Bizonygatja nekem, hogy az Ibizánál a sport megjelölés nem csak egy felszereltségi szint neve. A Swiftet én hoztam szóba, hogy inkább olyat vennék.
egy - kettő - három - négy - öt (de itt már Cuprákról ír )A #250775-re én is valami hasonlót akartam írni, mint amit te is a 3. mondattól kezdve, így már nekem nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CactuS #250775 üzenetére
Az a vitara volt.
Nem mondom, hogy jobb, csak azt mondta tboldi, hogy csak a neve sport, mert 1,6 105 ló mi az, nem nevezné sportnak, meg a futómű is mit csináltak vele..., az sss lehet inkább sportnak nevezni.
A seat sportal pont az volt a bajom, hogy nagyon kemény volt a futómű ezekre az utakra.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
válasz CactuS #251887 üzenetére
A DC-re gondoltam, az sajnos elég lassú a mai mezőnyben. És nem csak az élmezőnyhöz nézve (házon belül ott az Ioniq5, házon kívül meg szinte bármi (MEB, Teslak, Ariya, BMW-k)).
[link] 7:30-nál látszik a görbe. Gyakorlatilag nulla előrelépés van az öregebb modellekhez képest (eSoul vagy az előző Niro).
Ezért gondolom úgy, hogy ez az autó nem egy nagy durranás, és ha az előző Niro nem kapott év autója díjat, ennek még kevesebb esélye van.
-
szőröscica
addikt
válasz CactuS #251906 üzenetére
Nekem is az Avenger tetszik a legjobban.
Abba kellene egy nagyobb akku (70kwh nettó körül) és egy 150kw-os töltés, és jöhetne is.
Igazából bármihez hasonlítjuk, lassan tölt. Azért írtam, hogy szerintem nincs esélye. A régi sokkal erősebb ajánlat volt a maga korában, ebben egyetértünk.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CactuS #252742 üzenetére
Igen jogos, szép mutatvány lehetett ez is… az a baj, hogy sokan nem érzik a határokat, illetve figyelmetlenek is, én azon az elven vagyok, hogy mindenki balfék és figyelmetlen, így nem ér meglepetés ha index nélkül kivágnak elém, vagy bármi egyéb nyalánkság. Zöldre is rendre elrajtolok, de körbenézek és bárki gyanús tuti elveszem és lassítok. Jobb figyelni a többieket mint bízni bennük.
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #253056 üzenetére
A pápamobilról jut eszembe, Szilveszter napján elhunyt XVI. Benedek pápa. Az életútja szerintem összemérhető bárkiével és az autós vonatkozása is meghatározó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #253095 üzenetére
Egy extrém sportoló extrém sportolás közben megsérült, meghalt. Persze, sajnálatos eset, de kb minden egyes alkalommal, amikor így tett, ez volt a várható érték. Ebben a szegmensben az amatőrt a profitól az választja el, hogy hányszor tudja kockára tenni a szerencséjét, tudását.
Igen, Ken Block profi volt abban, amit csinált, a halála semmit nem von el ebből, mégis ez kellett ahhoz, hogy itt sztárolva legyen?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #253194 üzenetére
A Sika hazai ügyfélszolgálata rendkívül segítőkész, őket hívnám fel, hogy ajánljanak terméket. Azt is megmondják, melyik partnerük forgalmazza.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
válasz CactuS #254666 üzenetére
Meg lett beszélve a nagy részével, már csak az egyik csinálná, de valahogy mindig akkor marad kint egy kuka a felhajtón
A többi korrekt és betartja. Azt nem tudom, ehhez miért kellett az, hogy elüssék a cicánkat
Mondjuk egy hangos kipus autónak én se örülnék a szomszédban, főleg ha reggel 5-kor és este 10-kor jönne-menne nap mint nap. A macskáknak instant szívroham
Az ilyet talán meg lehet normálisan beszélni. Talán...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz CactuS #254952 üzenetére
Gyártási minőségben, anyaghasználatban meg a Tesla sosem volt igazán jó
Egyszer, töltési sebességben már vannak jobbak, hatótávban simán vannak mások is már ott, android autó nincs teslában nem is lesz, a belseje nekem kb. bármelyik másik autónak otthonosabb és jobban tetszik, csendességre is többnyire jobbak mások egy model 3-ból még a legújabb, elvileg már jobban zajszigeteltet is hangosnak mondják. Menni meg mindegyik megy eleget, nincs olyan őrült nagy szükség azért 1000 lóerős plaid-re.. ha nem lenne a supercharger hálózat, én felhasználói szemszögből annyira nem látom a killer featureöket (most nem beszélek arról h van saját akksigyáruk meg automatizálva jó profittal gyártanak stb. ez nekik jó felhasználó amikor hajtha az autót em érzi).
Pl. ez az új év autója dzsipp is tiszta jó lett, most néztem a Csikós tesztjét.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #254970 üzenetére
A mostani árcsökkentés óta 1x-2x ismét elgondolkodtam, hogy kéne venni egy 3-ast. Tesztvezetésen nagyon állat volt a long range, nekem csendesek tűnt, igaz csak az Osztyapenkóig és vissza tudtam kipróbálni (kb. max 100 kmh).
A belseje gyenge... :/
Olcsónak nem olcsó, de minden más is durva drága. És inkább ez, mint egy Kia / Hyundai / ID3, mert ebből még lehet "legenda", a többiből kétlem, azok nem keltenek bennem birtoklási vágyat. A műbőr üléseket nehezen emésztem, a kormányt egyből áthúzatnám rendes bőrrel.Szerk: és persze akkor már LR kéne, de ott van + pici pénzért az Y LR, ami jobban megéri, de valójában egy tatás suv. Nem lesz belőle bolt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz CactuS #254970 üzenetére
nem igazán tudnak tanulni
Hát én nem tudom mi a faszt tanulnak ezek a teslák de ennek a csávónak a csatornájára még az FSD beta megjelenésekor feliratkoztam: [link] - azóta postolja ki az összes új verzióval a teszt köröket, és azóta is pont ugyanúgy a kaliforniai full üres duplasávos napsütötte tökéletesen felfestett hibátlan útminőségű útra nem tud úgy kifordulni meg sávot váltani hogy ne kelljen folyton belenyúni meg noszogatni .. mindig kommentálja is hogy na kell nyomnom egy kis gázt meg megint nem akar menni bele kell nyúlnom stb. szerintem tiszta szégyen ez még mindig
Nézd meg mi a faszt csinál ez [link] sima jobbrakanyarodás kis ívben a szélső sávban és nem bírja megoldani hogy sávban maradjon és ne menjen át félig a másikba .. van videó ahol azért kell belenyúlnia mert annyira levágja kanyarodáskor az ívet h majdnem nekimegy a pirosnál álló autónak emiatt
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #255185 üzenetére
Annyiban mas, hogy ez nem fordito, hanem egy sztochasztikus papagaj, szoval adott temaju cikkek kozul osszeollozza a legvaloszinubb kovetkezo szot, igy kicsit mashogy mukodik, de igen, jelentosen nagyobb a tanito halmaz angolul, erdemes azt hasznalni. Tori is amugy neha a magyart.
-
veterán
válasz CactuS #255081 üzenetére
Nekem nagyon tetszett mindhárom Orville évad.
Seth MacFarlane Star Trekebb Star Treket csinált, mint bármelyik eredeti Star Trek az elmúlt 20-25 évből.
Még a Discoveryt megnéztem a jövőbe utazásig, az utsó évadot már abból sem, Picardból is csak az első évadott láttam, most meg van valami új rajzolt, meg 3D-s, meg Stange New Worlds, ezek egyelőre kiamardtak.https://tinyurl.com/rasoapro
-
gooool
őstag
válasz CactuS #256795 üzenetére
Nyerészkedést szinte kizárnám, de ha oda jutunk, akkor majd tájékozódom ezzel kapcsolatban és meglátjuk mi lesz belőle. De én is ezen gondolatmenet alapján jegyeztem fel a fejemben a lehetőséget.
Snoop-y:
Nem kell azonnal támadásnak venni, megírták a többiek is, hogy Pirelli, nem voltam kellően tájékozott, hogy ez a márka/típus ennek a gyártónak a terméke, alapvetően pedig egy baromi nagy Scorpion felirat ilyen tipikus kínai brandnek tűnt számomra.
Üdv, Balázs
-
válasz CactuS #257114 üzenetére
Kb úgy,ha adsz el és abból veszel.
Vagy a felső 10000 tagja vagy.
De volt olyan vevőm, aki a 60+ milliós lakás felét kp-ra kifizette, a maradékot meg részletekben a fizetéséből 6hónap alatt
Amúgy nekem is "szerencsém" volt a vállásal, a 20M -be levő házat 50+M Ft tudtam eladniMás: ma az opel volt a soros, picit megállt a lámpályában a víz🤔
Qru: szerinted? November közepe óta árulom az autókat
Amúgy már elvittek minden kiszemelt tipo 1,4t-t, addig most nem is nézem, amíg legalább az egyik autó el nem megy[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #258610 üzenetére
Igazad van, de akkor egy kérdés: melyik csúszik jobban?
A téligumi 15-20 fokos nappali csúcshőmérséklet, amikor éjszaka 5 fok körül van, vagy a 4S gumi 30 fokos csúcshőmérsékleten, mikor éjszaka 20 fok van és télen, amikor a nappali csúcs 3 fok, az éjszakai meg -3 fok?Na, ha erre vannak tesztek, majd eszerint választok. Most fog lekerülni az 5 szezont futott télim és kerül fel a 4 szezont futott nyárim. Időszerű a döntés.
JoinR: Continental ContiPremiumContact 5 195/65 R15 91T a nyári, Kleber KRISALP HP3 91T 195/65 R15 a téli.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
sagesz93
addikt
válasz CactuS #258915 üzenetére
Igen az a legrosszabb pontja az "átalakításnak". Az eleje szerintem király, jobb mint a toyota. Még mindig rengeteg megnézik, igaz Győrben 2-3 darab van max a Swace-ből.
(#258919) radi8tor: ezen én is agyaltam már rengeteget, élőben nem annyira feltűnő rajta, ezért még megúszta a dolgot, de úgy érzem tavasszal lekerül. Illetve rendeltem LED csomagot(rendszám és belső izzók), azt a cserét is meg kéne ejtenem, a kocsi eleje full ledes, onnantól hátrafelé meg sima halogén minden... ez is egy érdekes dolog.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Politika
- Xbox One
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Mesterséges intelligencia topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen