- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
ph Egyelőre még nincs információ arról, hogy pontosan kinek is szánják és mennyiért ezt a különleges eszközt.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz TheProb #30345 üzenetére
Én is épp dobfék festés előtt állok, csak állna meg a szél egy délelőttre ugye. Nekem hőálló festéket ajánlottak hozzá, nem volt drága. Drótkefével leszedem a rozsda nagyját, féktisztítóval zsírtalanítom majd és utána lefújom 2 rétegben. 2 évet kibír, többet nem hiszem.
Redmi Note 7
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #30874 üzenetére
Ennyire nem kell ragorcsolni.
Nem tankot emelsz, ez egy szuk tonnas Punto.
A sebessegberakas+kezifek nem feltetlenul jo. Ha az elejet emeled akkor az elobbi, ha a hatuljat akkor pedig az utobbi felesleges.
Felbakolaskor gondolom a kerekek is lent lesznek, akkor minden ilyesmi felesleges, megmarad a bakokon.
Felemeled alapakolsz valamit, es igy korbe is mehetsz az auton, nincs sorrend."Bad reklám is reklám too"
-
trassher
addikt
válasz TheProb #30874 üzenetére
Na várj. Te most 4 darab fára akarod felállítani az autót? Azt hittem csak alá akarod bakolni egy oldalon miután felemelted. Ha az a cél hogy kerekek nélkül álljon a kocsi akkor jobban jársz ha veszel rendes autós tartóbakot. Nem azért mert a fa nem tartaná meg optimális esetben, hanem mert itt nincs optimális eset. Nem látsz bele a fába hogy milyen. Amúgy miért is kell az egész kocsit bakokra állítani?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
SzlobiG
félisten
válasz TheProb #31901 üzenetére
Esélyes a hengerfejesedés én többek között ezért se néztem a puntokat. Ismerősnek kettő lett hengerfejes úgy hogy nem állat módon használta, a szerelőnél jó pár darab volt már ilyen bajjal. Viszont nem vészes árban mozog a javítása ez az egy jó benne.
Vidd vissza ahol csinálták, csak ott meg akármi legyen a hiba úgy is azt fogják mondani, hogy nem ő miattuk volt...
-
TheProb
veterán
válasz TheProb #31912 üzenetére
Na, vízpumpa, termosztát, egyéb szarok jók. úgy néz ki (kezdődő) hengerfejes a kocsi... Állítólag megkeményednek a vízcsövek, ezért nem kering rendesen a hűtővíz.
Motorfelújítás, síkolás mennyi szokott lenni? Nemtom hogy járok jobban, bontott motorral vagy ezt felújíttatni, netán a Dunába gurítani ezt a kibaszott kocsit, egyre inkább utóbbin filózok már...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
#94529552
törölt tag
válasz TheProb #31990 üzenetére
Igy van, egy hengerfej le-fel szereléshez nem kell kivenni a motort. Viszont a tömítés nem szokott csak úgy tönkremenni, annak oka is kell, hogy legyen. Korábban írtad, hogy rozsdaszínű volt a víz, az attól lehet, hogy ezer éve nem cserélték a hűtőfolyadékot, vagy sima víz volt benne fagyálló helyett.
-
nagyúr
válasz TheProb #31990 üzenetére
Borzasztó szomorúan olvasom a kálváriádat, mert ez egy életre el tudja venni a kedvét az embernek egy kocsitól, pedig én imádtam a kettes puntomat. Ilyen hibája sosem volt, igaz nekem csak 8 évig volt meg. Remélem relatíve olcsón megúszod és jól meg lesz csinálva!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#94529552
törölt tag
válasz TheProb #31996 üzenetére
Nem a legutolsóra gondoltam, amit te csináltattál, hanem az előző tulaj(ok)nál. Van olyan, hogy sose cserélnek fagyállót csak leeresztenek belőle, és esetleg hozzátöltenek, meg ilyesmi trehányságok. Sok szakbarbár van.
Ez a kocsi kezd olyan lenni mint az a bizonyos állatorvosi ló. -
Skillet
addikt
válasz TheProb #31985 üzenetére
Kizárólag hengerfejtömítéssel én nem próbálkoznék. Gépműhelyben vizsgálják meg a hengerfejet (esetleges repedés), síkolják, aztán lehet összepakolni.
Nem szedik ki hozzá a motort. Szerelőtől függ, de 30-40 ezerből meg kellene álljon.
Megcsinálod ezeket a dolgokat, aztán minden rendben lesz csak sajnos el volt hanyagolva a gép, de a kezeid között majd új életre kel. KitartásMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
trassher
addikt
-
tresh
addikt
válasz TheProb #32047 üzenetére
Vidd el rendes szerelőhöz akinek van normális embere aki szépen megcsinálja neked a a HF-et , kapjon új szelepeket tömítést stb lehet lesz 100k a vége de legalább autót kapsz amit tudsz használni ha már beleköltötted a vételárat 2x.. Mert ugye ha eladod akkor valaki max ráver szintén ennyit és vett 300kért egy használható autót amibe kb mindent kicseréltek már.
-
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #32042 üzenetére
fél millió? jó helyre hordod a vasat te is
fiat fórumon nem ajánlottak valakit? keress másik szerelőt.
szerintem gépműhelybe vitesd a hengerfejet. haver otthon annyira csak nem ért hozzá. vagy le tudja nyomáspróbázni stb?
az amúgy, hogy kéken füstöl, miért most derült ki? te ezt eddig nem láttad?
csináltasd meg a hengerfejet, a többit hagyd.
(#32052) tresh -nek igaza van. lehet új szelepvezetőket is érdemes belesajtoltatni, új szelepeket belepakolni.... de ezt is meg tudják mondani a gépműhelyben, szükséges-e. de szelepszár szimeringeket biztos nem ártana cserélni.
eszi amúgy az olajat rendesen?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #32057 üzenetére
mentő? nem megy lábon a vas? lemaradtam
legtöbb gépműhely ilyen, hogy nem szerelnek autóból ki semmit, oda kell vinned a hengerfejet. szóval le kell vetetni, aztán hajrá.
ha az autó eddig nem füstölt, nem evett olajat, akkor a síkoláson (és persze nyomáspróbán) felül ne csináltass semmit.
a leszedett hengerfejet sokszor teljesen fel szokták újítani, ha már le van szedve, hogy egy esetleges későbbi probléma miatt (szelepszárszimering, szelepvezetők stb) ne kelljen újra szétkapni.
de nyilván többletköltséget jelent
ne bánd. ez van. bármelyik típusból kifoghattál volna valami leharcoltat.
kis szerencsével a mostani probléma megoldása után nem lesz nagyobb gondod[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
zoo8800
veterán
válasz TheProb #32047 üzenetére
Átolvastam a hsz-eidet. Hacsak nem hagytam ki semmit, a rozsdát leszámítva ez az első baja a kocsinak, a többi simán a karbantartás része így tizenéves korban. A rozsdát észre kellett volna venni, evvan.
Szvsz csináltasd meg a motort, és használd pár évig. Ekkor buksz a legkevesebbet. A százezres generálba ne menj bele, inkább szánd rá az időt, hogy találj egy jó szakit, aki rendbeteszi a hengerfejet.
A rozsdára visszatérve, biztos nem éri meg korrektül megcsináltatni. Max. annyira csináltatnám meg, hogy a műszakin átmenjen, és ne legyen veszélyes.rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen