- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Teclast Tablet Topic
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz TheProb #24368 üzenetére
A jogszabály szerint csak akkor legális ha be van jegyezve a forgalmiba. Hosszú köröket kell futni, hogy ez összejöjjön, gyakorlatilag nem ismerek olyat aki beíratta volna. Így viszont lutri, ha megállít a rendőr akkor vagy megbüntet, rosszabb esetben ugrik a forgalmi vagy észre se veszi. Legálisan egyébként még csak utángyártott felni sem lehetne az autón, csakis gyári.
[ Szerkesztve ]
-
válasz TheProb #24392 üzenetére
Szarból várat építeni nem lehet. (ezt kezelje mindenki a helyén )
Mi, akiknek csak 4 hengeres csettegő jutott, inkább beletörődünk. Dobbal csak mélyebb nyomjadenemgyorsulnézdaztahülyét effektust lehet elődizéni, főleg egy puntonál.na, talán-talán ez a legkonszolidáltabb, de 1.2-es autón elég viccesen néz ki
Egy ilyen dupla csövet keresek már nagyon régóta, de hangot nem akartam hozzá, de úgy néz ki el kell vessem, mert nincsenek akkora átmérőjűek, mint nekem a gyárim, 9-10cm lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz TheProb #24717 üzenetére
Elso szerviz megvolt?
Vezerles gorgokkel, vizpumpa, osszes folyadek, osszes szuro...
Gondolom nem, ezek szerint. (Ha msr benzinszurore gyanakodsz)
Akkor elkezdnem ezzel, es ha utana is fennal, akkor lehet keresgetni, addig minek?
Illetve en belevennem az elso szervizbe meg a gyertyacseret, illetve a gyujtokabeleket, ha meg lathatoan nem volt cserelve. -
trassher
addikt
válasz TheProb #25434 üzenetére
Szerintem bármit lehet vele amin megtapad. Itt a környéken van aki a vadászathoz használt ML-jét dippeltette le matt feketére.
Jó lehet még a sima fóliázás és a vtn is. Nekem a tükörborításaim vannak fóliázva, több mint egy év után semmi gond nincs velük.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
TaaT
veterán
válasz TheProb #26480 üzenetére
De hogy valami jót is írjak, a ledes izzó jól teljesít:
- beltér világításban
- rendszám világításban
- helyzetjelzőként
- tolatólámpában [link]
- a fék lámpa izzót még nem próbáltam ki, majd valamikor...Give them hell Ukraine!
-
-
Debilon
addikt
válasz TheProb #27271 üzenetére
olyan nincs, hogy nem lehet küszöböt cserélni, levágják a régit, felteszik az újat
bárdiban is találtam punto II-höz küszöböt, 3 ajtósé 8500, 5 ajtós 12 k/oldal
vagy ha spórolni akarsz, egy jobb karosszériás meghajtja lemezből, bár a szívás miatt tuti nem lesz olcsóbb mint a komplett küszöböt megvenni, meg ugye, ha nincs mihez hozzávarrni az újat, akkor anyagpótlás és többe kerül.. ha az alja is már rohad akkor szerintem készülj egy vastag számlárajó és olcsó megoldás nem lesz
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
-
Debilon
addikt
válasz TheProb #27276 üzenetére
mert nem az alkatrész a drága, hanem mire megcsinálják
lehet, hogy 13k a két küszöb, de mire felkerül és rendben lesz (csak a küszöbök, a lehetséges alvázrohadások pótlásával, hogy legyen mihez hegeszteni) könnyen 100k+ lehet a végeés ebben nem biztos, hogy a küszöbök festése fehérre is benn lesz, hanem csak az alvázvédős és/vagy "rücsivel" lesz lefújva és marad fekete, vagy alapozó színe lesz (talán)
az aljával meg ha nem foglalkozol, rosszabb esetben kisebb darabokban el fogod hagyni, rögíztési pontok tűnhetnek el (különböző csövek, bekötési pontok, stb.)
ha tényleg ekkora gáz volt az alja már a vételkor ami az állapotlapon van, és nem akarsz rá költeni, pénzkidobásnak tűnik számomra
(tudom mekkora szívás lehet az ilyesmi, volt Ford Escort-om , bár tudom, neked punto-d van)
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
TheProb
veterán
válasz TheProb #27280 üzenetére
Na végre látta egy tényleges szaki is a kocsit alját, eléggé elkeserített...
Ahogy itt is már páran tippeltétek, ők is 200k-t mondtak rá alsó hangon annyira rohadt az alja (és ebben nincs benne a küszöbök fényezése sem pl.)...
Igazából nem tudom kire legyek pipa, magamra vagy inkább a márkaszervizre, mert átbaszottnak érzem magam. Azért vittem el állapotfelmérésre, hogy állítólagos szakértők nézzék meg a kocsit és mondjanak róla egy valós képet, mivel én totál laikus vagyok ilyen téren... Ezzel szemben azt mondták, hogy max 100 kiloért teljesen meg lehet csinálni az alját (persze nem náluk, mert nálunk nincs lakatos..). Ha ezt tudom, hogy ennyire szar a helyzet akkor ott hagyom a kocsit. Erre most, ~3 hónap után kell szembesülnöm azzal ténylegesen, hogy a kocsi árának gyakorlatilag felét csak arra el kéne költeni, hogy normális legyen és átmenjen majd az esedékes műszakin is. Az megint más kérdés, hogy utólag derült ki az is, hogy akitől vettem az neppergyerek és amire azt mondta, hogy megcsináltatta a küszöböket azt most úgy néznek ki pár hónap elteltével, ahogy az előző hsz-ben mutattam...Értem én, hogy első kocsivásárlásnál szerez az ember tapasztalatot, de azért ezt kicsit drága tanulópénznek érzem...
Természetesen meg fogom nézetni más karosszériással is, de kétlem, hogy kevesebbet mondanának rá.
Most tényleg egy objektív véleményt szeretnék kérni tőletek, mint nálam szakavatottabb topiclakóktól:
Mi lenne most a helyes döntés?
Eddig ~150et költöttem már a kocsira, ezek igazából alap dolgok (vezérlés, olaj cserék, stb.) voltak, egy-két kisebb ktg-el megspékelve.
Az alját leszámítva belülről és motorikusan nincs gond bele, legalábbis még nem tudok róla.Hogy járnék
jobban,akarom mondani, kevésbé szarul?Most ha megcsináltatom akkor legalább 5évig még nem lesz gond az autó aljával állítólag.
Ellenben ha meghírdetem akkor megint az autóvásárlós macera, megint az átiratás, stb.stb. kb ott lennék, mint ha megcsináltatom.(Ah, már megint regényt írta, bocsi..)
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz TheProb #28486 üzenetére
Azt dönts el hogy szeretnéd-e az autót megtartani hosszabb távra. A válaszod determinálja, hogy merre tovább.
A márkaszervizben kaptál pecsétes állapot lapot amin szerepel a max 100k huf?(#28487) M_o_g_y_i : Dánián belül? Koppenhága, Aarhus és környéke , Viborg és környéke legutoljára meg Alborg és környéke. Ahova a meló vitt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz TheProb #28492 üzenetére
Azert tobben mondtak, hogy ne az arsav aljarol szemezgess.
+100k vetelkor, es valoszinu egy rozsdamenteset hasznalsz most.
Csodak nincsenek.
Szerintem taknyold be, akar magad is, megvan 20k-bol, meg egy hetvege, vizsgan siman atmegy, utana meg elbontod, es kiarulod belole amkt lehet...
Ha rakoltod a 200k-t, sose kapod vissza. -
roberto211
őstag
válasz TheProb #28517 üzenetére
Akkor szerintem is csináld azt h elviszed valami "maszekhoz" eltünteti, ráfúj 3 doboz alvázvédőt és kész a történet.. 2-2,5évet így kibír utána meg majd a sors eldönti h mi lesz vele..
Ha kell kontakt aki olcsón csinálja akkor írj privit..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #28486 üzenetére
Ha a kocsi árának a felét kell rákölteni hogy jó legyen az gáz. Ilyen esetben a biztosító pl már gazdasági totálkárra veszi.
Ha meg akarod tartani sokáig akkor belevághatsz (de sztem nem érdemes, ez nem egy különleges autó ami érdemes lenne megmenteni az enyészettől szvsz). A helyedben meghirdetném így ahogy van amíg van rá műszaki, nyugi lesz madár aki megveszi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #28558 üzenetére
Ez egy ilyen biznisz. Mindig van kockázat de igyekezni kell minimalizálni azt. Jobban meg kell nézni mit vesz az ember és akkor nem rozsdaboglya lesz a hátsója alatt. Én se vok pro, mikor a sajátomat vettem akkor vittem magammal a mérnök havert, egy másik szerelővel - aki jól ismeri a típust - folyamat mondta telefonon mit nézzünk még meg rajta, meg vittem egy lakatost aki kapásból 5 méterről mondta, hogy fújva volt. Én még 2 cm-ről nézve se vettem észre. Ha nem értesz hozzá (mint ahogy én se vok pro), akkor olyat kell vinni aki ért hozzá. Én a márkaszervizes átvizsgálásban nem bízok, pont az ilyenekért.
mod:
A taknyolásos módszert meg azért nem erőltetném, mert ha karambol van, akkor a szétrohadt kasztni szted mennyire véd meg? Ha a saját életed nem fontos akkor persze nyugodtan taknyoltasd le.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mr X
veterán
válasz TheProb #28558 üzenetére
Ha akad szerelő ismerősöd és meg akarod tartani a kocsit, apránként helyre tudod rakni. Én most vagyok benne egy ilyenben egy 94-es Lancerral. Kurva sok lesz a végösszeg, de havi 50-100-as bontásokban belefér. Így legalább tudom, hogy mi az, ami meg van csinálva rajta.
Ha ezt a macerát nem vállalod, akkor igaza van a többieknek, add el mihamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz TheProb #28689 üzenetére
Azért nem megoldhatatlan feladat. A legtöbb autónál ha nem rest az ember lefeküdni a földre, az alváz nagy részét belátja, ha meg nagyon alacsony, kicsit meg kell emelni a gyári emelővel és kész.
Én a vásárlás előtt vagy 20 percet fetrengtem, térdeltem. Megnéztem az alváztól kezdve az ajtók alján át a gumikéderek állapotáig, kerékjáratokig, futómű bekötési pontokig mindent. Csak egy zseblámpa és egy koszolható ruha kell hozzá.
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #28689 üzenetére
200 kiló? mármint 2 kiló?
Nem tudom, mennyire van szétrohadva, de a 2 kilót sokkal közelebbnek érzem a valósághoz.
Én, amiről tudok alvázvédelem, pesten... nagyjából 80e-1 kiló. 3 napra lerakod náluk az autót, addig kell ott legyen a munkafázisok miatt. Letakarítás, passziválás, alvázvédelem és üregvédelem van benne. Lakatolás felár!
De a helyedben tutira megcsináltatnám 50-ért... annyit megér. Aztán még mindig kitalálhatod, hogy mi legyen. Eladod, vagy megtartod.
De annyira csak összerakja, hogy 3 évig használd gond nélkül.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Hardcore café
- Óra topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest