- Gaming notebook topik
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz TheProb #93353 üzenetére
Most csinálom már a második ilyet rövid időn belül, szóval van tapasztalat. Eladott autó biztosítójához bementem, mondtam, hogy eladás miatt meg akarom szüntetni a kötelezőt. Kitöltenek egy papírt, hogy eladás miatt megszűnik a XYZ kötvényszámú biztosítás a ZS biztosítónál. Ebből kaptam egy példányt, amivel átbattyogtam az aktuális autóm biztosítójához. Ott mondtam, hogy át szeretném hozni a bónuszom. Kitöltöttünk egy papírt (ehhez kell a régi biztosítás biztosítója és a kötvényszám) és néhány napon, héten belül jön egy új kötvény a már áthozott bónuszommal. Elvileg kéne pár nap, amíg a régi biztosítótól feltöltik a kártörténeti előzményt a központi nyilvántartóba, de sikerült úgy is megoldani, hogy már korábban kérelmeztem az aktuális autó biztosítójánál az áthozatalt és ők később lekérdezték, amikor már elérhető volt.
És igen, személyesen intéztem ezeket, így általában gördülékenyebben szoktak összejönni a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz TheProb #116410 üzenetére
A határ melletti megyékben az összes kúton szokott lenni matrica, de az Omv-nél 100%, hogy van. 3 éve ingázok Bécsbe, de még egyszer sem állítottak meg semmi miatt.
szerk: kivéve azt az esetet, amikor 60-as táblánál trafiztak, én meg 122-vel mentem ott
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Snoop-y
veterán
válasz TheProb #117056 üzenetére
Osztrakoknal lehet legjobban haladni egy csomo 140-es szakasz van naluk.
A korlatozasokat nem nezted be veletlenul? A legtobb 100-as az esore/szar idore vonatkozik.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz TheProb #117056 üzenetére
Kint 100 km/h van országúton, nem 90
A pályán a legtöbb 100-as tábla esőre és hóra vonatkozik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #179687 üzenetére
GT86/BRZ: Ha nem vagy derékfájós akkor simán, olyan mint egy Celica csak ebben jó irányba járnak a hengerek.
Teljesen ugyanazok technikailag. Más a lökhárító illetve más a futómű hangolása. A GT86-é kissé játékosabbra van véve a BRZ semlegesebben viselkedik. Kényes a jó benzinre (98+) és a jó olajra de amúgy hálás jószág. A korai daraboknál egy ECU sw hiba miatt alapjáraton egyenetlen járás volt tapasztalható egyes példányoknál, amire egy sw update a megoldás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #179687 üzenetére
#boomeralert
ne kolts ennyit kocsira, ha nincs lakasod vagy meg az auto aranak megfelelo tartalekod es mindezek melle jo fizetesed, mert az uzemeltetesi koltsegek is boven magasabbak.
amugy sztem a Bravo nagyon jo ar/ertek aranyu auto, nehez lesz hasonloan jo vetelt talalni fiatalabbak kozott. -
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #179693 üzenetére
Igen, a motorblokk Subaru a befecskendező rendszer Toyota. Közös alkatrészek vannak, egy helyen is gyártják őket amúgy (a Subaru szereli össze őket Japánban).
A gyertyához kicsit nehézkesebb hozzáférni többet kell tornázni mint egy sor4-es motornál pl de nem lehetetlen vállalkozás. A Imprezámon is házi körülmények között cseréltük a gyertyákat. Ezen már felül van az olajszűrő szóval még kényelmesebb az olajcsere, az is sima ügy, otthon is elvégezhető. Az olajra kényes nagyon, ha nem megfelelő volt benne (csakis 0W20-at szabad tenni bele!!!) akkor bizony tudja enni az olajat. Viszont nem csak közvetlen hanem szívócső befecskendezés is, így a kokszosodástól nem kell tartani. A vezérlés szíjas, azzal sincs gond csak időben cserélni kell (6 év vagy 100k km) és kész.
Volt egy facelift de az csak külsőségekben merül ki (más lámpa, más szárny), illetve valamennyit módosítottak a futómű geometrián és ennyi.
Az automata nem illik ebbe a gépbe de amúgy nem problémás konstrukció ha volt benne cserélve az olaj rendszeresen.
Nem volt sajnos, csak egy időben kacérkodtam vele én is.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz TheProb #179695 üzenetére
Szerintem arra gondolt, hogy ha a szerelőnél van, akkor legyen hol aludni. Viccet félretéve, az egészet tekintve szerintem kiesik abból a kategóriából az autó, hogy a helyi szerelő tudja ezt érdemben szervizelni, gondozni. Alkatrészben pedig igen, rengetek a csereszabatos benne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #179693 üzenetére
Jah szerelő van hozzá, bocs azt kihagytam, kapásból tudok több helyet is ajánlani:
- Hace Car
- Nieszmotorsport
- Seibiko
- Szépvölgyi Autójavító
- Victory MotorsEzek közül az első és az utolsó különösen ajánlott a tapasztalatok szerint, a harmadik a legkevésbé ajánlott. De van itt Subaru topik, ott még több hozzáértő van.
Az alapdolgokat egy mezei szerelő/sarki pék is megtudja csinálni, mint pl fék, futómű, stb. Nekem pl a gyertyát egy Merci/VW-re szakosodott szerelő csinálta meg elsőre aki akkor látott életében először Subarut közelebbről.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #179695 üzenetére
”vagy meg az auto aranak megfelelo tartalekod es mindezek melle jo fizetesed”
nem feltetel a lakas, csak ne nullazd ki magad egy auto miatt, ennyi. Es jarj utana az uzemeltetesi koltsegeknek. Esetleg probald ki egy fel evig, hogy felre rakod egy kulon zsebbe azt a penzt, amennyivel tobbe lenne az uj auto fenntartasa. Ha meg mindig akarod, akkor hajra Ne ertsd felre, nem zsebben turkalas akar lenni, csak emlekszem meg, hogy nem olyan reg vetted a Bravot, elotte meg egy rom Punto volt, szoval csak ovatossagra intelek, hogy ne akarj tul hirtelen ugrani. -
EQMontoya
veterán
-
veterán
válasz TheProb #179701 üzenetére
Követem én is az itteni tevékenységedet. 2-ből 2 koccolva. Én is szoktam. 🤷♀️ Most már közelebb vagyok 50-hez, mint a 20-hoz.
A Giulia szép, szép, nekem is kéne, de annyit nem ér:
- alig adtak el belőle, kevés alkatrész lesz hozzá,
- neked még tatás (nekem határeset),
- egyszer csak beesik majd az ára (olasz).A GT86 már jobb választás, a többiek leírták a tudnivalókat. Legyünk őszinték, nem egy erőgép.
Tippem: 30 évesen vegyél egy erősebb kompaktot, "hot hatch"-et. Pl. Golf GTI, Clio Renault Sport, Golf R, Kókusz ST, Fiesta ST, Honda Civic nemjuteszmebeaneve, stb. Ezek mennek, van hozzájuk alkatrész, mindig jól el lehet őket adni.
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #179701 üzenetére
hát ha el nem szúrod, akkor még ilyenebb autót is tudsz majd venni
focvis javaslatát támogatom a használható és élménydús autó témakörben, hothatcheket nézegesd meg alaposabban. ha maradnál olasz vonalon, akkor a Giulietta QV se rossz deal feltétlenül és ahhoz van alkatrész is. platformtárs a bravoval, szóval hasonlítani fog, csak élesebb minden szempontból.
ha rwd kell, akkor bármilyen BMW praktikus választás, van hozzá support. sztem egy E90 335i elég ba$$o és (ha az egy picit is szempont) a csajok is tudják mi az. ha meg sleeper kell, akkor e: [link]focvis #179717: sírok bmeg ez a része nem hiányzik az alfázásnak de a vezetési élmény nagyon, sokszor #vatanen
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz TheProb #179714 üzenetére
"Vagy ebből valami mást akartál kihozni? "
3-ból 3? rossz karma... arra utaltam finoman, hogy esetleg a következő is hasonló sorsra juthat. 🤗 Nem baj ha jutányos áron van hozzá alkatrész, és a szerelőt sem úgy kell kergetni (a DZ, A Feri, a harmadik neve most nem ugrik be).
(#179716) rbalint88 : Nájsz bimmer. Azért kicsit tatás.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz TheProb #179701 üzenetére
Én már közelítek a 40 felé, van 2 gyerekem egy feleségem, ennek ellenére egy Twingo RSsel járok és imádom. Öregebben és család mellett is lehet ilyeneket használni, nem maradsz le semmiről.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
-
válasz TheProb #179723 üzenetére
Azért egy M Paketes 1-es (illetve 2-es) kupét (cabriot) én elnézegetnék a garázsban. Mini Cooper S amúgy nem játszik? Különleges is, vicces is, vidám is, játékos is, jól is megy, el is lehet férni benne, és hétköznapi közlekedésre is alkalmas. Persze a dizájn lehet véleményes, vagy bejön, vagy nem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz TheProb #179723 üzenetére
Munstang egy kellemes állatfaj, ajánlani tudom, de csak az 5.0 GT, az ecoboosttal pont azt veszik el, ami a lényege. A régebbiek futóműve viszont nagyon gagyi, teljesen más világ, azok inkább felejtősek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz TheProb #179723 üzenetére
Meg az összes többi német
szaris.Szar a francia, szar az olasz, szar a német. Egyik sem szar, csak azok, amelyeket előtte leszartak és te egy ilyen szart veszel (ha már ez a meghatározó szó). rbalint88 frankón megfogalmazta, ami többségében az elb...tt magyarországi tulajokra jellemző. Egy autót nem megvenni nehéz, hanem fentartani.
Csak egy példa. A volt laguna 3-as autómba, amit kb fillérekért megkapsz manapság, az alkatrészek drágábbak, mint a szintén volt volvo s90 autómba, de a 2019-es amg mercibe se volt egetrengetően drágább több futómű alkatrész.
Konkrétan ehhez a redvás dízel renault-hoz minden alkatrész olyan drága (gyári), hogy amikor paraszttya (ja így ty-vel) rájön, hogyha főleg városban használja, akkor kb minden elszaródik rajta és egy vagyont ráköhöghetne a javításokra, akkor jön a tákolás-gányolás és terjed vírusként, hogy a francia egy szar.
Hát nem az, csak 9-10 ezrenként kell bele tenni - nem a gyári fos elf olajat- hanem jóval drágábbat, 5 ezrenként légszűrőt cserélni, prémium dízelt tankolni és amikor kigyullad a szerviz lámpa, akkor nem a fórumokat kérdezni, hanem azonnal diagra tenni és ha kell a kb 70 ezres egr-t rögtön cserélni és lehetne sorolni.
És akkor az az autó (is) kimegy a világból...
Szóval a lényeg, egyik autó sem szar, hanem a gazdája az és lesz amiatt az egy szar.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz TheProb #179764 üzenetére
Dehogy tiportál a lelkembe, én csak leírtam, hogy manapság mi az ábra magyarba, sajnos.
A német, francia, holland, belga etc...agyonrúgott szarokat tudják megvenni az "átlagok", csak épp nincs pénz a fenntartásra. Keresztül kasul körbe jártam Európát, jó sok autókereskedést meglátogattam, de én 1 olyan - ha már erről volt szó - Laguna 3-ast nem láttam, tehát egyet sem!...amiben ne lett volna minimum 3-400 ezer km.
Ezeket az autókat pályára gyártották és tolják, bocs tolták is bele a kilométereket. De ettől még (lehetnek ezek) jó autók, ha karban voltak tartva, de emiatt olcsón meg is tudják venni a nepperek. Itthon meg rögtön visszatekernek több százezer kilométereket.
Magyarba szinte mindegyik "kinti" autó az max 150k. Röhej, hogy ezt sokan még mindig el hiszik... -
oliwire
őstag
válasz TheProb #179782 üzenetére
Nekem most, hogy még garanciális az autó egy évig, úgy döntöttem, hogy ezt a motorolajcserét a márkaszervizben fogom megcsinálni.
Garancia lejárta után viszont van egy megbízható - Ford szalonban dolgozott régen - szerelő ismerősöm, akihez eddig is vittem a kocsimat. Nem kértem sosem, de számlát is szokott adni minden tevékenységéhez, amit a kocsimon végzett, és nem volt sosem elszállva az árakkal. -
rbalint88
addikt
válasz TheProb #179782 üzenetére
Persze, nekem sincsenek jo tapasztalataim a markaszervizekkel. De ami alfas vonalon megy, az kivulrol nezve nevetseges, belulrol nezve szanalmas es elkeserito.
Mondjuk a bravo nem egy ordoglakat, azt kb barmilyen jo szerelohoz viheted, nem kell neki markaspecifikus.
[ Szerkesztve ]
-
válasz TheProb #179981 üzenetére
Ne izgúlj, pár körnél többet nem is fog bírni egy utcai autó verseny tempóban,vagy a gumid melegszik el, vagy a fék, vagy az olaj, vagy mindegyik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz TheProb #180023 üzenetére
Én abból gondolom, hogy pl laptimingen 2kör után elmelegednek a gumik, még a komolyabb gumikkal is.
Meg pl. Draskovics Andris videóit követem és neki is kellett komolyabb gumi és extra hűtés, hogy ne csak 2-3 gyors kört tudjon menni a kakucson.
Nincs nagy tempó, de sok a kigyorsítás így nehezebben is hűl az autó, de terhelést kap rendesenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Patrick
addikt
válasz TheProb #179687 üzenetére
Üdv!
Úgy látom hasonló cipőben járunk... 4 éve így álmodok egy Giulia-ról, most már közel vagyok, nem kell sok, de nagyon nem bírom már... 7,5-8 milla nem kevés... keveset adtak el belőle, kevesebb a használt is és aki vett, az sem feltétlen akarja eladni... még 1 misit össze kell kaparnom...
„Aki barátot talál, kincset talál."
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen okostelefont vegyek?
- E-roller topik
- Politika
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest