Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dávcy

    csendes tag

    válasz rbalint88 #95078 üzenetére

    Ez még a DPF mentes széria, városozás megvan napi szinten 25km! Viszont hazafelé a pályaszakaszon jövök ahol nem szoktam csigázni!
    10 km város 15km pálya!
    Hétvégén pedig irány vidék 80km úgyhogy pörgetve van elég jól!

    Városban is figyelek a fordulatra max 4.be szoktam menni 1600 1800as fordulattal,ez jót tesz a kettős tömegűnek is mivel nem terhelem nagyon,illetve a turbo olajozás is jobb,mint 5.be1000 es fordulattal.

    De egyszerűsítsük le a kérdésemet :D

    Azért gyanakszom az EGR szelepre mert egyszer kipucoltam,a szelepet magát a mozgató rugót és a tengelyt is!
    Utána mintha életre kelt volna az a plusz nyomaték!
    De hiba akkor sem volt,és most sincs!

    Szóval lehet e EGR ha nincs hiba???

    Lassaban csukódik mint kellene és nem kap annyi kipufogógázt a turbo és ezért kevesebb lesz a mérendő légtömeg mert nem lesz akkora áramlás a rendszerben és kevesebb üzemanyagot is kap ugye ez miatt!!!

    Ez a gondolat menetem jelenleg! :))

    De a kérdésre a válasz érdekel, hátha valaki volt hasonló cipőben!

Új hozzászólás Aktív témák