- Azonnali processzoros kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Melyik tápegységet vegyem?
- BIOS frissítés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz
EQMontoya #30662 üzenetére
Igen, azt észrevettem, hogy ha nem nyomom, hanem ilyen 140 körül haladok, akkor is bekér 11 körül.
Azért is lett ilyen sok egyébként, mert a kanyargós részen meg 2-3-nál nem nagyon váltottam feljebb, ott is szeret nagyon éhes lenni.Qru: Próbálok legalább 500-600 méterrel előtte az objektív felelősség alá lassítani (van, ahol nehéz, mert direkt kanyar után építették). Nem tudom pontosan, de az előjelző tábla csak szükséges kelléke a mérésnek. Ha lenne ilyen szabályozás, akkor nagy öngólt lőnének a 30 méterre rakott táblákkal, mert addigra a gyengénlátó gyorshajtó is lelassít.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride