- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
Sziasztok, ajánlást/tanácsot kérnék féktárcsák/betétek ügyében, elsősorban heavy userektől.
Story: már másodjára tapasztalom, hogy mire leérek ~2000m magasból, érezhetően (számomra már nagyon zavaró mértékben) csökken a fékhatás. Vezetéstechnikai hibát kizárnám, motorfékezek, amennyire lehet, de muszáj a féket is használnom, mert az 1.4 benzin nem fogja meg az autót (Bravo T-jet) lefelé.
Mire leérek van bőven fékszag, de egyik felni sem forró, csak langyos (alu) és a tárcsákon sem látok elszíneződést. Első fékek 10e km-el ezelőtt lettek kompletten cserélve, de nem tudom már milyen márka került fel. A betét talán TRW, amennyire látszik kívülről. Hátul már vállas kicsit a tárcsa, ez amúgy is csereérett nemsokára. Márkáját ennek sem tudom.
Fékhatás volt mérve csere után, ősszel, illetve most januárban is, minden rendben van a számok alapján. Fékfolyadék tavaly januárban volt cserélve, most januárban 219 fokra mérték. Normál körülmények között semmilyen panaszom nincs a fékre, az elmúlt hónapokban 3 különböző helyen is át volt nézve a kocsi, semmilyen ehhez kapcsolódó hibát nem találtak, emiatt én egyértelműen a betétek/tárcsák minőségében látom a problémát. A közelgő szerviz során cseréltetném őket valami jó minőségűre, ami jobban bírja az eseti terheléseket. Az ár másodlagos szempont, legyen biztonságos. Ki milyen márkát/kombót ajánlana?.
-
Arcképgyáros
Na megkuldte a biztosito a cuccost. Szamlas javitas. Osszeget nem is ajanlott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 426os #261455 üzenetére
Mtec tarcsa + DS2000 betet jo kombo. Betetbol PBS ProRace vagy Endless mx72 is nagyon komoly cucc, azokkal mar palyara is mehetsz batran.
Vagy ha lakossagi agon mennel tovabb akkor EBC furt/mart tarcsai es melle Yellow stuff betet.
Vagy nezzel ra vmi gyarilag nagyobb feket, Fiat azert gyartott komolyabb szekereket is amin van nagyobb fek, hatha felmegy ra 1:1-ben vmi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
426os
őstag
Köszönöm, mindenképp lakossági vonalon mennék, gyáritól eltérő fék nem játszik.
Egy jobb minőségű szett jó kell legyen, sokan sokszor járnak ezen az úton, nem gondolom, hogy mindenki versenyfékekkel gurul, sőt, a nagy átlag szerintem annyira sem figyel a fékek használatára, mint én. Nálam egyszerűen csak a budapesti/magyar viszonyok alapján választotta a fékeket a szerviz, én meg rájuk hagytam anno (nem is gondoltam, hogy gond lehet vele később).
Ez az EBC szett lehet kicsit overkill, de tetszik. Az ára már kevésbé, de egyszer élünk.
-
-
-
-
Hachiko95
aktív tag
Érdekes kalibrálása van a motornak, mintha meg lenne fojtva szoftveresen, pedig úgy látom minden ki van kapcsolva. [link]
Látszik a kijelzőn, hogy 2.-esben 4000-nél lesz meg a rendes turbónyomás, 4.-ben már 3000-nél. Régi M2 1450-től tudta a max. nyomatékot, a Competition 2350-től, ez 2600-tól papír szerint, de ennek ellenére olyan mintha nyomaték korlátozás lenne az alacsony fokozatokban. Ezektől a gázpedál koppintásoktól én rosszul vagyok, úgyhogy gyakorlatilag nem történik semmi. Egy E36 M3 a bowdenes, hengerenkénti pillangós motorjával abban a pillanatban megtesztelte volna a nyakad.Elég jól összefoglalja amiket írogattam eddig, hogy elég elszigetelt, a motor mintha a szomszéd szobában lenne. Kézi váltó, kuplung nem ad visszajelzést, kormány halott. Automatára van hangolva az egész autó. Jobb autó lett közlekedni és talán gyorsabb is, de elsimították az agresszív éleket és így kevésbé vad. Hihetetlen, hogy már az M2 is az 1750kg-os kategóriába tartozik.
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #261486 üzenetére
Automatára van hangolva az egész autó.
Egeszen gyanus, igen. Nem sok manualis modelljuk van mar, valoszinuleg nem jut tul sok eroforras a fejlesztesre.
Hihetetlen, hogy már az M2 is az 1750kg-os kategóriába tartozik.
Nagyon sok mindenben hasonlit az M3/M4-re (vagy azok alkatreszeit hasznalja) igy ez mar nem annyira meglepo, de durva.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz MunezXBK #261472 üzenetére
hát ez nem igaz, nekem volt ebc tárcsa, most helyette zimmerman került fel, már 15e km után olyan vállas mint állat, max 20-at tudok menni vele és kuka. Megeszi a yellowstuff egyszerűen, az meg még alig kopott. Szóval árban a végén sokkal olcsóbbra jön ki az ebc tárcsa.
a lyuggatott zimmerman tárcsa is 1 fos, imád repedni aztán mehet a kukába ugyanugy[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
-
dnelb
veterán
válasz troll81 #261494 üzenetére
nyilván kopó, de amíg az ebc usr slotted kb újszerú volt 15e után, a zimmerman majdnem kuka.. szóval érted. Yellowstuffon most változtattak kicsit.
Nem tudom, nekem a baráti körömben(4-5 autó) bevált az ebc, hungaroring páyanapokat lazán kibir, akár 5 sessiont is 1 évben, pedig ott aztán van hő. Nekünk bevált.
Ate ceramic 40 perc után elégett, betéttel együtt, pedig azt is dicsérik sokan.honna tudod hogy reped? egy youtube videobol?használtad?neked reped el?
net, fórumok tele vannak vele. A lyukak mentén.MunezXBK
jó most pár 230-150 lassítást bármi kibir, még a gyári fékem is birta.. nem mérvadó. Ezzel szemben felmentem vele ringre aztán birt másfél kört a gyári[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Óra topik
- LEGO klub
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fűnyíró topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest