-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hol van itthon szép és hosszú szerpentin?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #198746 üzenetére
Nekem meg most megint befog a fékem, a bal első. Lehet, hogy azért, mert hetekig állt? 🤔
2 éve jártam már így ugyanezzel, akkor csak átmozgatták a győri Hondáék, nem cseréltek semmit, hát eddig tartott. Én épp akkor mankóztam a velőűrszeg kivétele után, nem tudtam volna hozzányúlni, kénytelen voltam mást választani. -
nagyúr
válasz brumi1024 #198724 üzenetére
OK, de mi a helyzet a szellőztetéssel? Klíma és fűtés nélkül többet fogyasztana mint a HiFi?
bitpor: A menetfény is megdobja a fogyasztást?! Az komoly. Milyen autó pontosan?
#198752: Én a Bükkben ismerek pár jó minőségű hegyi utat. Miskolc-Ómassa, Miskolc-Hollóstető, Hollóstető-Eger, illetve Hollóstető-Bükkszetkereszt. Mondjuk ezek nem igazán látványos szakaszok, viszont annál élvezetesebbek.
Kickass: Tegnap este kicsit nézelődtem én is, egy S4 Cabriolet (2003-2004) később jó vétel lehet szerintem. Nekem amúgy is tetszik az az autó (alapvetően Audi fan vagyok), plusz ha már hobbiautó akkor legyen kabrió. Illetve az SL500-akat néztem még (2001-2006), de gyanúsan sok van fent a Hahun, illetve az ára is gyanúsan "jó". Mondjuk én csak évi kb 1000 kilométert mennék egy ilyen autóval, így szerintem ha találnék egy jó állapotút akkor annak minimális lenne a fenntartási költsége. Illetve a várható értéknövekedés miatt ígéretes befektetésként is tekinthetnék rá.
zsoika: Jól "tippelte" az autó, 51,6km lett a vége. Ebben már volt fűtés és ülésfűtés is. Az app szerint 15% maradt az akkuban - de ezután már nem tudtam tisztán elektromos módba kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bulikavagyok #198756 üzenetére
Nem néztem ki ekkora hatótávolságot belőle. 👍
A ventilátor teljes fokozaton kb. 200W.
(DRL-t nagyon max. 50W-ra tippelem.)[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Mégvalami!
2,5 év és 73e km utan, kiégett egy Night Breaker Laser.Más nincs a szarjaimmal.
"Bad reklám is reklám too"
-
Peter.70
addikt
válasz bulikavagyok #198756 üzenetére
Akkor már az Eger - Felsőtárkány - Lillafüred - Miskolc se maradjon ki
-
nagyúr
válasz focvis #198758 üzenetére
Mondjuk ez a hatótáv csalóka egy kicsit. Miskolcon élek, jól ismerem az összes jelzőlámpa "ritmusát", illetve ebben volt valamennyi országút is. Plusz eléggé visszafogottan vezettem a teszt kedvéért. Szval így annyira nem meglepő.
"A ventilátor teljes fokozaton kb. 200W" - ez több mint amire én gondoltam.
Peter.70: Hollóstető - Eger ugyanaz! Csak azért írtam a miskolci szakaszt külön, mert így bele lehet tenni pár rövid kitérőt.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
addikt
válasz bulikavagyok #198765 üzenetére
Látom, a Miskolc - Hollóstetőre koncentráltam
-
veterán
válasz bulikavagyok #198765 üzenetére
Még a Volvo PHEV-vel 40 km volt a csúcsom hasonló körülmények között. Igaz abban volt akkor 190+ ezer km.
200 W csúcsra járatva - valahol olvastam. De gondolj bele, egy normál porszívó még a 2019-ben bevezetett 900 W-os teljesítménykorlát előtt kb. 1200-1600 W-ot tudott. Ez annak a 1 hatoda-nyolcada.
-
veterán
@Boldi, a foncsor legalább OK, LHD?
Sárvédő színe passzol? -
válasz bulikavagyok #198756 üzenetére
A lámpára írtam. Matrix led. Ha csak menetfény az kevésbé bár az is dinamikus - amikor lassítok és kanyarkor kanyarkövető funkció aktiválódik automatán h jobban lásson a nép. 2016 q7 hybrid
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #198769 üzenetére
A foncsor viszonylag jónak tűnik, de mintha az is mattabb lenne egy icipicit. Vagy csak a búrán keresztül látom annak.
Majd lefotózom.
Azt, hogy LHD, azt meg nem is néztem még.Igen, passzol a sárvédő színe.
szerk.: Most hirtelen csak ez az egy képem van, ezt anyumnak küldtem, hogy mutassam neki, hogy hazakerült.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Peter.70 #198766 üzenetére
Kedvenc szakaszom! Bringával és autóval is. Nem tudom, h hányszor mehettem arra, de valószínűleg 500 feletti számról beszélhetünk. Hollóstetőn legalább ötven házibulit tartottam anno... A záró partin majdnem százan voltunk.
focvis: Igen, azért sokat számít az akkumulátor kora és állapota is. Szval a 40 kilométer is nagyon szép teljesítmény.
bitpork: Sry, félreértettem. Q7-ből 2016-ban már létezett PHEV verzió? Ez nekem új - pedig elég jól ismerem az Audikat. Bár a Q7 kicsit radar alatt van nekem.
tboldi: Ezen a képen teljesen OK!
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #198772 üzenetére
Az kevésbé lényeges. Egy murvás földút is több mint tökéletes ha Hans elfér rajta.
MOD(#198773) bulikavagyok: igen
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #198779 üzenetére
Nekem ezek vannak tompitottban es a reflektorban is, nyilvan utobbiak keveset mennek.
Meglepôen jól bírják, Bravoban is nyáron lesz két éve, hogy bekerültek, évente 30-40e km-t megy az auto, meg nem egtek ki, pedig anyukam beinditja es a sarkon mar kapcsolja a lampat, en varos tablahoz erek (es nem is megyek tovabb onnan) akkor lekapcsolom.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
Megdöbbentő előrejelzés látott napvilágot: érdekel, mikor veszik át az elektromos autók az uralmat?
SPOILER : "...már 2026-ban bekövetkezhet az, hogy több elektromos autót adnak el a világban, mint belsőégésű motorral szereltet. " -
stickermajom
addikt
válasz bulikavagyok #198781 üzenetére
Persze, addig torzítják a piacot és tiltanak, amíg be nem következik. Mi ebben a megdöbbentő?
-
BigBlackDog
veterán
válasz bulikavagyok #198781 üzenetére
Szerintem itthon, az 1.9 PD TDi-k (és SDi-k) világában azért sokáig nem fog ez összejönni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #198782 üzenetére
Nem láttam eltérést. A lámpa viszont csak képen tűnik egyformának, majd holnap megpróbálom lefotózni közelebbről.
Ma nem értem rá, ajtót szereltünk apummal, hulladékanyagból akarunk tárolót csinálni mamámnak a rokijárgányhoz. Ez egy szálloda étterménél volt, ezen keresztül jöttek-mentek a pincérek a konyhából és -ba, csak már megrágta az időjárás a garázsunk mögött.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #198783 üzenetére
Jaja, eléggé gáz ez a nagy "erőlködés". Igazából csak az a megdöbbentő, h milyen hamar bekövetkezhet.
BigBlackDog: De itt most az új autó eladásokról van szó. Ha igaz ez a feltételezés, és 26-ban már az elektromos autó lesz a nyerő, a hazai autópark 80-90%-ban még akkor is belsőégésű motorú autókból fog állni. Vagy arra gondolsz, h itthon lassabb lesz az átállás?
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bulikavagyok #198787 üzenetére
Az autógyártókat sem kell félteni, épp most lobbizzák erőteljesen, hogy az Euro7 mégse legyen akkora szigor számukra. Sőt, igazából az ő tervezetük alapján a legtöbb Eur6d motor megfelel az euro7 normának.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
válasz bulikavagyok #198787 üzenetére
Jogos, de inkább arra gondoltam, hogy lassabb lesz az átállás.
Új autók szekerét szerintem nagyrészt a céges vásárlók tolják. Ők mondjuk jó eséllyel szó nélkül belemennek a villanyos autóba, kivéve ha tényleg sokat kell mennie a fehér, 1.6 TDi Oktáv sofőrjének. Viszont, szerintem, ha új kínálatból eltűnnek a belső égésű motorral szerelt típusok, akkor azért a potenciális magánszemély újautó vásárlók közül is sokan letesznek az új és drága autóról, inkább valami költséghatékonyabb használt megoldás után néznek.
Más részről, megérzésem szerint, az itthoni autóhasználok akár 70-80 %-ának is tökéletes lenne a villanyos a közlekedési szokásait alapul véve. Ha tudná hol tölteni (pl. paneltelepen annyira nem egyszerű). Az ár mellett tippem szerint ez utóbbi probléma is lassítani fogja itthon a folyamatot.
Értelemszerűen, ha annyira megdrágulnak a belső égésű motorral szerelt újautók, hogy a villanyossal egy árban lesznek, akkor nem igazán fog "akadályt" jelenteni a villanyautók magas ára.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz BigBlackDog #198789 üzenetére
muszaj mindig kiemelni a feheret? nembaj, az o4-nel mar amugyis az a csunya kek az alapszin
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz CactuS #198788 üzenetére
Én drukkolok nekik!
BigBlackDog: Jaja, itthon szerintem is jellemzőbb a céges vásárlás. De azt nem gondolnám, h az átállással tovább fog csökkenni a magánszemély vásárlók aránya. Egyébként szerintem 4-5 év múlva már nem lesz lényeges különbség egy belső égésű és egy elektromos motorral szerelt új autó ára között - szval emiatt nem gondolnám, h kevesebb magánszemély akar majd új autót venni. A hazai töltő infrastruktúra fejlesztése kulcsfontosságú lesz ebben a kérdésben. És egyelőre én is úgy látom, h ez komolyan lassítja majd itthon az átállás folyamatát.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #198789 üzenetére
Nagyon lassú lesz az tuti, így is öreg az autópark itthon de ez még jobban visszaveti majd az átlagkort.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #198792 üzenetére
“4-5 év múlva már nem lesz lényeges különbség egy belső égésű és egy elektromos motorral szerelt új autó ára között”
Jah, valoszinu hozzadragul majd a belsoegesu a villanyoshoz -
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #198730 üzenetére
hm ezt bevállalnám szívesen
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
A harmadik tank gázolajat nyomom végig bekapcsolt S/S-al. A fogyi talán csökkent némelyest de az olajcseréig megtehető távot le is vette 4 ezer km-el.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz rbalint88 #198794 üzenetére
Ez sajnos nincs kizárva.
Még az előzőhöz: Egyébként én úgy készülök, h akkor fogok végleg elektromos autóra váltani ha megoldják a gyártók, h egy "kúton" 5 perc alatt belepumpáljak az autómba 3-400 kilométerre elég naftát. Ha ez magvalósul, akkor már nem is lesz szükség olyan sok töltőhelyre.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz bulikavagyok #198799 üzenetére
ehhez mondjuk a mostani 50 kW-os gyorstoltok helyett 800-900 kW-osak kellenenek, na az nem tudom meg tud-e egyaltalan fizikailag valosulni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest