- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Már a rendőröknek is trendinek kell lenni. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
eastsider
nagyúr
válasz molnarpeter #184989 üzenetére
1 evig nemet rendszammal hasznaltuk, akkor csak honositva lett
volt latnivalo azert
[kép] [kép]itt kb annyi letamasztott roncs van, mint 14-ben..
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
-
szimi57
őstag
Sajnos kevesen ismerik: [link]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
rbalint88
addikt
Es a kreszt es sebessegkorlatokat csak erintolegesen figyelembe veve mar egy RS Octaviat se tudsz kihasznalni a dajcse autobahnon kivul. Ha meg sokaig folytatodik ez a teljesen felesleges loeros cerkameregetes, akkor par evtized mulva elobb szallunk ki a celban, mint hogy otthon beuljunk...
mert ugye nyilvan Jurgennek konnyebb eladni az erosebb autot generaciovaltaskor, de nyilvan a harommal ezelotti 911 turbonal is ketszer merte kitartani az entert 5 masodpercnel tovabb, mert mar attol a 480 lotol
is osszefosta magat, de a vadiuj 760 loeros az kell, mert azzal lesz ujra a taplaleklanc csucsan. De persze az egeszbol mar semmit nem erez igazan, mert az agyonelektronikazott, agyonNVHzott sportgep annyira hulyebiztos, hogy 250-nel asitozol benne, csak nem erted, miert tart fel a sok jobbagy a konzervdobozaban. -
barnam_
nagyúr
Vezetéstechnikai tréning Antitól.
Azért eltelik aközött egy kis idő, hogy valaki rárúg a fékpedálra, meg lefullad az autó.
Amikor azt javasolja, hogy (vész)fékezzen úgy, hogy közben nyomja a kuplungot is... és a motorfékkel mi lesz? -
ivana
Ármester
válasz barnam_ #185066 üzenetére
+1 meg ha le is fulladsz az nem akkora gond általában. Főleg benzinesben. A pótpedálon jól be lehet támasztani. Aki meg simogatja a fékpedált az tényleg el fog valakit ütni előbb utóbb, akinek soha nem sikerült megrecsegtetnie az ABS száraz úton az nem tud vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz barnam_ #185066 üzenetére
Rendes fék önmagában blokkolásig tudja fékezni a kerekeket, nem kell hozzá a motorfék.
Ha rendesen rátaposok a fékre, akkor a lassulástól annyira előre nyomódok, hogy ha akarnám sem tudnám a fékről levenni a lábamat.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #185070 üzenetére
Szerintem ha lefullad jobb lesz a fogyasztás.
-
barnam_
nagyúr
válasz stickermajom #185070 üzenetére
Biztos nem fullad le, de ha nem pánikol az ember, érezni hol van az a pont, amikor a motor már le akar fulladni
De elfogadom, a videó azoknak készült, akik nem merik benyomni tövig a fékpedált, ergo nem is biztos, hogy észreveszik mikor akar lefulladni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz barnam_ #185072 üzenetére
Ha rendesen fékezel, akkor le sem tudod venni a lábad a fékről, ráadásul egyre erősebben belenyomódik a fékbe, közben te a biztonsági övbe, épp csak nem fejeled le a szélvédőt ha be vagy kötve.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
-
stickermajom
addikt
válasz Dluinet #185073 üzenetére
Az a baj, hogy a rendes fékezést is tanulni kell. Pánikhelyzetben az autóvezetők nagy része egyszerűen nem fejt ki elég erőt, ezt sajnos egy ~10 évvel ezelőtti vadgázolásnál én is tapasztaltam. Utólag a velem utazók azt mondták, hogy úgy érezték nem lassulunk eléggé.
Ezért fejlesztették ki az EBA-t, ami jó ideje kötelező kamionokban ha jól tudom, de autókban is régóta jelen van. Annyi a lényege, hogy a fékpedál lenyomási sebességét vizsgálva vészfékezésnél teljes fékerőt biztosít akkor is ha a vezető nem tapossa eléggé. -
nagyúr
válasz stickermajom #185077 üzenetére
Egyszer próbáltam ki, amikor automata váltós autóm lett és kuplunolni akartam , de a fékre léptem rá. Semmit nem tudtam tenni, csak megállásig fékeződőt az autó.
Le akartam lépni a fékről, de csak egyre erősebben nyomódott bele lábam."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Fiat Panda VS Range Rover 4x4 (Facebook video)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
Pofátlan tanítás vol. 23: [link]
#YTalert
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz barnam_ #185069 üzenetére
Az csak annyit jelent, hogy valószínű helytelenül vészfékezel. Mondom ezt kb 14 tréning után. Leírták, elmondták miért. A vészfékrásegítőt se hagyd figyelmen kívűl. Plusz a legtöbb mai autónál eleve 0 motorfék van.
Hol van az a pont ahol le akar fulladni? Vészféknél?!
(Jellemzően állóra fékezzük ilyenkor, bár ahogy a gumis topikban írtam pár hete, ott épp kb 30ig nyomtam, akkor haladtam el az elém kikanyarodó mellett.)Tréningeken 10ből 3 ember úgy, hogy ez a feladat, annyira nem tud vészfékezni(az elején), hogy be se kapcsol a vészfékaszisztens! Nálam a havi 2500km alatt 1-3* be szokott kapcsolni intenzív fékezés közben is.
Dluinet: Nagy valószínűség szerint nem ültél helyesen. Oké hogy nagy erők hatnak (novemberi tréningen a száraz vészféknél betoltam a kormányt a 208ason - több mint 10 autóval vészfékeztem, ez egyiknél se sikerült még, igaz, itt combos lejtőn csináltuk - bár egy hétre rá élesben a lejtőn sem csuktam össze a kormányt már), de a lábad le kell tudni venni.
Az a baj, hogy alig van rendes videó a helyes ülésbeállításról, múltkor 3at küldtem is minek, mert egybe nem találtam jót .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
Régen volt már fogyasztás!
Ma tankoltam. Kizárólag Bp. belső része, leginkább munkábajárás (2x 9 km), vagy annál is rövidebb távok; kerek 11 liter. Abszolút elégedett vagyok.
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #185088 üzenetére
Ilyen körülmények között jó az.
Ma tankoltam a vöröskét, elsősorban meló (2*51) meg boltolás (2*10) km; 5.89l lett.
A kisoroszlános tapasztalatok/uccsó fogyi után az olcsó kútra is ráprobálok ezzel is. Ma pl extrán adalékot benyát terveztem neki. Oroszlány helyett Tatára mentem be, mondván 6-7Ft-al olcsóbb a MOLnál a 95-ös, lássuk mennyivel olcsóbb a 100as. Drágább volt a 100as, süssék meg, úgyhogy megint sincs nyálat kapott csak.Qru: Már az ABSnek se barátja a ilyen motorfék. Haverom prezentálta ugyanezt az elméletét a Passattal, sztem ugyanúgy lassult, de motornak se jó, még az (ABS-es) irányíthatóságnak sem szvsz
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
keszen lett ma a kia, a regi feltengelyt vegul nem hoztam el, ugysem ujitanam fel seholsem. Kapott egy bontott bal elso feltengelyt meg 2 liter uj valtoolajat. holnap tudom tesztelni, hogy jelentkezik-e ismet a razas, feltetelezem/remelem nem, mert akkor csak nem adtak volna ki a szervizbol.
a szervizigbmegint share now-val mentem (milyen jo otlet volt fizetni erte 5k-t ket bkv jegy helyett ), most egy x1-es bmwt fogtam ki, ennek hatarozottan jobban tetszett mindene, mint a gla mercinek. tagasabb is, jobb az automata valto. kiveve az indexe szokatlan, hogy nem marad vegallasban normalis indexelesnel sem, hanem visszaugrik kozepre, es kanyarodas utan csak siman abbamarad az iranyjelzes. enneka fogyijarol nem tudok nyilatkozni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
Oké-oké, a Superb biztos nehezebb 200 kilóval (ez 1285 vagy ilyesmi), DSG-s, és úgy tippelem, Te főleg a szigorúan vett belvárosban mozogsz; míg én a 12-11-9 kerületek vonalán.
MC Pite: nálam az 5,5 a minimum. Szigorúan puruttya 95-öt kap, hogy el ne kurvuljon.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz MC Pite #185087 üzenetére
Természetesen előfordulhat, hogy helytelenül csinálom. Nem voltam még vezetéstechnikai tréningen, egyszer kipróbálnám.
Szerencsére túl sokszor nem kellett vészfékeznem. Ha kellett, rárúgtam a fékre, és mielőtt megállt volna az autó, benyomtam a kuplungot, hogy ne álljon le a motor. (és megálltam az őz előtt, tehát sikeres volt)Igen, öreg Merci, nincsen vészfékasszisztens, meg ilyenek. Az asszisztens a bal egyben ül
-
nagyúr
válasz MC Pite #185087 üzenetére
A bal lábam volt (a kuplung helyett nyomtam féket)
GPS szerint olyan 55-60-nal mehettem, és max 15 méter lehetett a féktávolság, ha nem kevesebb. Nem csúszott, ABS sem nyikkant meg.
Akaratlanul életem legjobb vészfékezését csináltam.
Nagy mázli volt, hogy nem jött mögöttem senki.
Próbálj meg egyszer bal lábbal fékezni (nagyon óvatosan, ne legyen a környéken senki), nem tudod olyan finoman adagolni.
Nem kell nagy sebességnél, elég 30-tól fékezni, hogy megálja kereszteződésnél.
Megállásnál bólintasz egyet."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MG4 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen