- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen notebookot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #144749 üzenetére
Azért a BMWk és Mercik esetén nem csak a vételárral számolnék én. Szerintem ott a kötelező szervizek és biztosítási díjak is magasabbak, mint a Fókánál. És ugyen 3-5 év felett már jöhetnek nem garanciális problémák, szervizek is véleményem szerint.
Jó az a Fóka, én legalább a gari végéig kihúznám vele.
-
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #144751 üzenetére
Ezt bele se írtam A 320d-k esetén is +1M-val kecsegtettek a fórumon vételáron felül, és pontosan, a szervizdíj a 2-3szorosa a mostaninak kb. Garin túl is meglesz ez szerintem.
aero.: Az autóra kb. 10-12% a kamat, a személyi kölcsönre pedig 8%-tól, egyik sem túl buli
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #144755 üzenetére
Az Energy Savereket az Astráról is le kéne dobni. Te is hallottad milyenek, nagyon sokat rontanak a dolgon. Bezzeg a J PremiumContact-tal jött gyárilag..
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #144755 üzenetére
Sok év az még. átgondolom, de vajon mennyit érhet egy szett 2 éves 15ezret futott Goodyear effigrip? Gyanítom nem sokat
Stickermajom: engem is az bosszant, hogy előtte utána normális gumikkal adták a Focust, (Michelin ps pl.) csak én fogtam ki ezeket a fos gúdjíreket...
Szép tütü Szabó Úr!
Munez: hol és mikor?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz kisza25 #144748 üzenetére
Olyan csori csumpy autora, mint ami nekem van (melyszegenyseg lvl999) csak kieg.csao kell, lopasra (8k/ev, 1M-ig terit) + parkolasi serulesre (3k/ev, 50k-ig terit egyszer).
Ha en torom, akkor bontott alkatreszek (rohadasig vannak, mint az astranal is volt), ha engem tornek, akkor megegyezes es kevesebbol bontott alkatreszek (lasd elozo pont, mint astranal volt)
Tse, ilyen bmw lenne jobbabb es szebbebb jobb aron Nemeto-bol, csak mondom. Meg akkor is jobban megeri, ha reszben finansziroztatod.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
gzbotii
veterán
válasz aero. #144752 üzenetére
Egy jóbarátom Tiguant akar venni, ő is inkább személyit vett fel, mert jobbak a feltételek, kocsi egyből a nevére kerülhet. Csak hitel nem épp a legjobb opció erre.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
válasz focvis #144750 üzenetére
Gari van, casco van, bukósisak van, néha még fékezek is....Azt hiszem szólnom kell az asszonynak
Más:
A bukósisakról jut eszembe a Laptiming-ben, ha versenyautóval mennek vesznek fel, ha utcaival nem, de a verseny be van csövezve, utcaiból is mentek már 500-700 lóerőssel is, kb 1s köridő különbséggel, mint a versenyautókkal, csak nekem logikátlan?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
stickermajom
addikt
Na már a sokadik érdeklődő nem jön el megnézni az autót. Ezeknek a telefonálgatás a hobbijuk?
Lehet nyesni fogok az árból kicsit. -
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #144760 üzenetére
Németeknél elég sok szalon kínál 1,99-2,99%-os kamatra lízingkonstrukciókat, én is hasonlóakkal szemezek jelenleg, de még nem született döntés.
De amúgy már más is írta, 2015-2016 körüli GTD kombi Golfok is érdekes opciók lehetnének, 100 ezer alatti futással vannak 5 millió felett picivel, DSG-vel, a legtöbbjük még garis is. [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Magnum_ #144774 üzenetére
AláSzolgája!
Nagyon rendesek vagytok, de nem lesz másik tütü, kínszenvedés eladni egy hiteles autót jó áron és felvenni egy másikra egy nem ismert német autó vásárlása címén. Maradok a seggemen, max jön bele egy gyári 180-as ECU azt jónapot!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #144777 üzenetére
Pedig kaland, ha _ugy alakulnak a szamok_, en jovore is hozok magamnak. Es azert a nemet autoban jobban bizom, mint a magyarban.
Nekem Petyyyy magyarazta el a teendoket, siman ment mindent. Simabban, mint itthon. Sokkal
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz Magnum_ #144778 üzenetére
Ami másnak könnyen és hibamentesen megy, az nálam az ellentettje. Tapasztalat, nincs kedvem szívni. Inkább utazásra baszom el a pénzt mint autóra. Főleg most, hogy heti 2 (Lassan 3) nap távmeló van, az autó se lesz annyit használva.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz brumi1024 #144772 üzenetére
Nem is kell ehhez baleset; kicsit megcsúszik kanyarban, megbillen a feje és a bukó koppan a csövön.
Nem, nincs légzsák versenyautóban, de a bukóketrec, a 4 pontos öv, a spéci versenyülések - szvsz- jobban megóvnak 8 légzsáknál.
@Tse: A reggeli hsz-edhez kapcs: Golf GTE csak 5 ajtósban létezik, a Passat GTE-ből van szedán és kombi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Magnum_ #144783 üzenetére
Egy 320d írtam mennyibe kerülne alaphangon, annak se sok értelme van (4M-6M + 1M legalább a kötelező cserékre). Most ez pont az a helyzet, hogy inkább ülni kell a seggen és élvezni, hogy van egy garis, jelenleg hibamentes(nek mondható) autóm.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sutszi
veterán
Nézzetek inkább MűhelyPRN-t
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
gzbotii
veterán
válasz freeknight #144705 üzenetére
Nekem ebből az a tanulság, hogy a nyugtát továbbra is megőrzöm majd, ilyen esetekre.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
sutszi
veterán
válasz focvis #144789 üzenetére
Eleve motorcserén átesett a gép még a vásárlás előtt. Körbe van fújva meg gittelve durván. A turbó élettartama kérdéses, van olaj is bőven itt-ott. Meg egyéb apróságok...
Igazából a 2,5-ös motor ebből nem ajánlott mert a vége úgyis hengerfej lesz... Azt hiszem zanzásítva ennyi.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #144792 üzenetére
Sok 3 év a jól rémlik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #144790 üzenetére
Azért ez így nem pontos. A 150, 175 és 185 lóerősekkel nincs ilyen gond (ezek 156-ba és 166-ba kerültek, illetve Lybraba, Thesisbe).
A 159-ben, Fiat Cromában levő 2.4 JTD a 200 lovas, az érintett hengerfej problémákkal, de csak 2009. 05-ig, utána módosítottak a hengerfejen és a szelepeken is. (manuális váltóval 210 lovasak ezek)
Aki biztosra akar menni az 1.9-et vagy 2.0 JTD-t vesz.
Továbbá, egy hasonlóan motorizált E91 nehezebb, mint a 159."Bad reklám is reklám too"
-
syberia
veterán
Rubber Tires - A dirty business | DW Documentary
Nagyon jó tényfeltáró dokumentumfilm a gumiabroncs gyártás háttér-folyamatairól, a környezetszennyezés mértékéről, az újrafutózás fontosságáról.
https://howbad.info/
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #144793 üzenetére
Az még tényleg sok . Nekem " csak " 17 hónap . Bár a múlt héten majdnem elcsábultam egy i30 Fastback N line- ra . De akkor újra indult volna a 4-5 év hitel . Maradt az Aurisom - meg valószínűleg marad 6-8 évig még . Csendes , nagyon jó a váltója , futóműve , tetszik a kis egykettes turbómotor , és nagyon keveset fogyaszt .
Tetszik az autód , én azt biztos nem cserélném le középkategóriás sok méteres használtautóra .
Újra esetleg , da az fogyasszon 2-3 literrel kevesebbet , hogy hosszú távon megérje a csere . És , ahogy írod , újra indulna az 5 év hitel , ami nemkevés ...
Ha nem utálod az autót , hagyd meg szerintem .[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen