- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #145702 üzenetére
Valójában igen, de a 7-8-cal már könnyebb elindulni, mint Y-nal.
-
Dyrtyho
senior tag
válasz tboldi #145700 üzenetére
Ezt találtam róla
Fogyasztás, gyorsulás- és sebességadatok
Városi fogyasztás 11,0 l/100km
Országúti fogyasztás 6,0 l/100km
Vegyes fogyasztás 7,8 l/100km
Végsebesség 210 km/hAmúgy nekem a km óra állás kellene az első tudottól számitva, nem a fogyasztás
[ Szerkesztve ]
best regards, egy fórumozó blogger
-
válasz BigBlackDog #145677 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MasterMark
titán
válasz Dyrtyho #145704 üzenetére
Amúgy nekem a km óra állás kellene az első tudottól számitva, nem a fogyasztás
Ugyanott vagy, ha az egyiket tudod, akkor a másikat is tudod belőle.https://www.wolframalpha.com/input/?i=12%2Fx%3D8 kb. 150 km. De ennek semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #145710 üzenetére
-
Magnum_
nagyúr
Bocsanat, hogy belevau a fogyasztas thread-be, csak gondoltam, szolok, hogy hetfon leadom fenyezohoz az autot, azt ujrafenyeztetem, amit en csinaltam, azert, hogy full-full legyen, mert mar full kozeleben jarunk azt koveto heten pedig itteni ajanlasra megyek a Best karpithoz kormanyt boroztetni.
I humbly and respectfully decline™
-
Szoszo94
őstag
Mármint a mechanikát?
Ha állok a féken, a fordulatszám alacsonyabb, mint üresben (600rpm kb), ilyenkor nem feszíti a hajtásláncot? Emiatt szoktam csak kivenni. Úgyszint ha a kézit(lábit) húzom be és marad D-ben, akkor is feszül, vagy rosszul gondolom?MasterMark: Akkor mi a tosz értelme van az üresnek egyébként?
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #145717 üzenetére
A különbséget tudtam, viszont ezekre nem is gondoltam, jogos.
Qru: Azt tudom, vezetek elég automata Audit, azokat az sem zavarja ha hathatósabb hátramenet közben átcsattintja az ember D-be Az IS-ben A960E automata váltó van, ha esetleg ennek a működését valaki mélyrehatóan ismeri, ne tartsa magában
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
aktív tag
válasz freeknight #145628 üzenetére
@freeknight
Mi a patkányokkal szívunk, amint elalszik a tacskó, már élednek is a dögök. Csak az udvarban járkálnak még, de ha egyszer betelepednek a pincébe...
Aláírom... Nálunk beköltözött egy a pincébe december magasságában, januárban vettük észre a nyomokat (közben ki is tolt legalább egy garnitúrát), és nagyjából 6- hét alatt sikerült kiírtani őket; háromszor jött a szaki (már elsőre kirámoltunk mindent, ami potenciálisan ehető), és harmadszorra inkább hagyott egy zacskó 'pogácsát', hogy szorjuk, amíg végül érintetlenek maradnak.Nevermind...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #145723 üzenetére
Igen és még a difinek sem tesz jót, amire nekünk pláne figyelni kell mert kapásból van 3 a fenekünk alatt...
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz Szoszo94 #145716 üzenetére
Azért alacsonyabb, mert az olajat keringeti a wandlerben, csak kúszni nem tud mivel fékkel tartod. Ha N-be húzod akkor nincs kapcsolat a bolygóműves résznél és a két turbinakerék szépen forog az olajjal együtt. Semmi baja nem lesz tőle menet közben ennél sokkal nagyobb terhelésnek van az a rész kitéve, kár ezért a kényelmet feláldozni. Az olajat úgy is cserélgetni kell, a hűtése meg meg van oldva.
Az újak szerintem az üzemanyag meg környezetvédelem miatt kapcsolják N-be (mármint a bolygóműves), mert a sok piros lámpánál azzal össze lehet lapátolni pár gramm CO-t meg üzemanyagot.
A DSG-nél mindenképp kiold, mert ott csak fix kapcsolat van, így valamit oldani kell különben nem állna meg. Vagy kuplungot tart kiemelve vagy üresbe teszi és zárja a kuplungot, nem tudom mit csinál pontosan, a kijelzőre N-et ír az tuti.Legtöbb automatát lehet vontatni, csak vánszorogva és kis távokra. A kézikönyvében leírják mindig, azt kell alapul venni. Meg utánaolvasni neten a pontos típusra.
Üres fokozat mindig kell amúgy is, a fűnyírótraktoron is van, pedig ha elengedem a pedált akkor a hidrohajtás megáll, mégis raktak bele N-t.
Az okos automata átrakható menet közben tolatásból D-be, csak a kart tolod át, a művelet nem zajlik le úgyse, csak ha 0 sebességet érzékel. A buta az átrakja akkor is. P-be viszont be lehet tenni elvileg és recseg is a retesz, szerintem biztonság miatt ilyen, ha nincs semmilyen féked akkor még így meg lehet vele állni. Aztán lehet nem mindegyik.
[link][ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz ribarszki #145721 üzenetére
A következő tulaj az első tulaj lesz. Ez pedig még a legkevesebb, amit a gyárban a kocsik kapnak tőlünk, sajnos az idő számít, nem a kímélés. Nagyobb gond az, hogy télen-nyáron, hidegen-melegen padlózni kell, hogy ne álljon meg a termelés. Hidd el, ez jobban számít, mint az, hogy parkolásnál még gurulás közben D-R kapcsolgatunk.
Fehér Farkas: köszi![ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #145726 üzenetére
Akkor lehet, hogy nincs is üres fokozata, csak nyitott kuplung, azt pedig megállásnál mindenképp nyitni kell. Onnantól kezdve pedig csak a kijelzőn ír N-t vagy D-t, közben valószínű nem is történik semmi más.
-
Drizzt
nagyúr
Grossglocknernel ha irjak a holancot, az annyit jelent hogy nalad kell legyen, vagy mar fenn is kell lennie valoszinuleg odafele is? Latom mar eros havazasokat mondanak, vagy 3 nap mulva ernek oda. Holancot meg meg sose hasznaltam, bar vettem egyet.
I am having fun staying poor.
-
válasz MasterMark #145715 üzenetére
Ez így kijelentve nem igaz, mert van automata, amit lehet vontatni. Pl. a Merciket. 5G és 7G Tronicot úgyszintén. Az 5G-t még a régi választókarral fix 2-ben max 40km/h-val 50km-re, a 7G-t max 50km/h-val N-ben, max 50km-re. Biztos sok más típusnál engedik még, Lexusnál (Aisin) mondjuk nem.
-
MasterMark
titán
válasz aero. #145730 üzenetére
Nem arról volt szó, hogy mit lehet és mit nem. Mindent lehet vontatni ha van elég akaratod (meg erőd ). Hagyományos automatára írtam, hogy nem illik vontatni, mert ha nem megy a motor akkor nem forog az olajpumpa a váltóban és így nem lesz rendes kenése a váltónak.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
válasz MasterMark #145734 üzenetére
Látom nem érted. Ez a kezelési kézikönyvben van benne, lehet vontatni automatákat, de nem mindet és azt is limitált lehetőségekkel. Ez nem "illik" és "ha akarod" kérdése. Mert te kijelentetted, hogy nem lehet, én erre válaszoltam.
(#145736) MasterMark: Valóban, viszont ez már csak kiforgatása annak, amit mondok. A nem szabad még rosszabb, mint a nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
Nálam manualból:
9. TOWING
Avoid towing vehicles except when the vehicle cannot be driven. For models with AWD, AT or VTD, use a loader instead of towing.Lifting up four wheels (On a trailer)
Towing the vehicle after lifting up all four wheels is a
basic rule for AWD model.
AT: OKRope
• Check if both front and rear wheels are rotated normally.
• AT model driving conditions: Allow driving speed less than 30 km/h (19 MPH). Allow driving distance less than 30 km (19 miles).
AT: Conditionally OKRaising the front wheels
Prohibited for full-time AWD model.
AT: ProhibitedLifting up the front wheels
• Prohibited, due to damage on bumper, front grille, etc.
• Do not raise the vehicle with bumper.
AT: Prohibitedaero.: Szóval itt is lehet vontatni, de nem szabad.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #145738 üzenetére
Ahh, ott a pont a manuális részt néztem. Arra vonatkozik a max 50 km/h és 30 km. Hiába nem automata, a difi sem szereti ha kenés nélkül hajtják.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz MasterMark #145738 üzenetére
Minek vontatnál, ha nem kell?
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #145712 üzenetére
Lesz majd arról is. Még ma is csak oda jutottam el, hogy kapott egy VCDS diagot. Meg átnéztünk pár beállítást. Elképesztően modern autó azokhoz képest amik eddig voltak.
Teljesen egyforma a hatótávja a Passatnak és az Outlandernek papíron. A VW 9,9kWh a Mitsu 12kWh. De mivel a Passat könnyebb és áramvonalasabb ezért a hatótáv egyforma. Ma 30 km-t ment vele apukám és még mindig 26-ot ír. Szerintem nagyon jó állapotban lehet az akksi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
sutszi
veterán
válasz zolynet #145743 üzenetére
El is felejtettem, de én is megvettem.
Jól látom, hogy te is a LIDL parkolóban próbáltad ki egyből?Van viszont egy fura jelenség amit egyelőre nem kezelek hibának, viszont érdekelne, hogy nálad mi a helyzet. Amikor csatlakoztatom a kerékhez akkor mutat mondjuk 2.2-t. Bekapcsolom és egyből felugrik 2.5-re és onnan kezd el felfelé mozogni nagyon lassan remegő mutatóval. Ha lekapcsolom akkor visszasüllyed 2.3-ra. Leveszem és visszateszem ekkor megint 2.2. Szóval nem túl következetes az manométer... De még próbálgatom, hogy user error vagy hardver error. Nálad ez okés?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #145746 üzenetére
user error. keréknyomás ellenőrzésre akkor alkalmas (akkor is csak korlátozottan), ha csak simán rádugod a szelepre. Amikor bekapcsolod, akkor ugye elkezdi bedolgozni a levegőt a szelepbe, lokálisan túlnyomás képződik, ezért csal és ugrál a mutató.
más:
facebook-ról, Fritzenfestéktől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Formula-1 humoros
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző