Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sgabor

    csendes tag

    Paypallal fizetve rendeltem egy sportruhát L-es méretben az adedline.com webshopból. 1 hónap alatt meg is jött a csomag. Csak éppen a rendelt L-es helyett S-es méretben. Írtam reklamáló levelet a visszaigazolásban szereplő emailcímre, hogy küldjék vissza a pénzt. Csak automata válasz jött, hogy majd intézik. Egy hét múlva érdeklődtem. Megint csak automata levél jött. Közben az is feltűnt, hogy a webshop elérhetetlenné vált. ( www.adedline.com) Ezután 2 nappal a paypalnál elindítottam a case-t a visszatérítésre. 3 nap múlva jött értesítés a paypaltól, amiben tájékoztattak, hogy üzenet jött az eladótól, és ha az alapján esetleg nem tudunk megegyezni, minősítsem át reklamációnak. Az eladó azt kínálja, hogy térítésmentesen küld egy L-es terméket, csak előtte zárjam le a paypal case-t, és írjak erről nekik. Ha lezárom a case-t, és mégsem küldik el a terméket, akkor elúszik a pénzem, mivel a case-t később nem lehet újranyitni. És erre erős esély van, tekintve hogy a weblapjuk is eltűnt a ködben. Mit tegyek? Ha reklamációnak minősítem a caset, milyen %-ban térítenek ilyenkor?

Új hozzászólás Aktív témák