- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bagand1
csendes tag
Ez egy nagyon hasznos infó, köszi!
Eddig én is a 45 napban éltem, de nekem a garanciális javítás utáni visszaküldés során tűnt el a csomagom, ami az eredeti PP fizetéshez képest 5 hónappal később történt, így nem is gondoltam PP dispute lehetőségre.
Most azonnal meg is indítottam, a PP rendszere (eddig úgy fest) befogadta, így talán lehet ebből is valami, mivel még éppen 180 napon belül vagyok.
Kíváncsi leszek, mit kezdenek az ügyemmel.[ Szerkesztve ]
-
Xes
csendes tag
Mind a 4 eltűnt csomagomra az alábbi választ kaptam a postától:
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Az előzetes vizsgálatok alapján a küldemény eddigi keresése nem vezetett eredményre.
A nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi. A további vizsgálathoz javasoljuk, hogy a feladó a feladóvevény bemutatásával kezdeményezze a küldemény hivatalos kerestetését (inquiry).Amennyiben a tudakozódási eljárás során a küldemény státusza behatárolható lesz, úgy a feladó rendelkezéseinek megfelelően fogjuk kézbesíteni. Ha a vizsgálat a küldemény sorsát nem tudja behatárolni, a felelősség a küldeményt felvevő posta szerint illetékes postaigazgatást terheli, és az ő kötelessége a feladót tájékoztatni.
Ennek érdekében kérjük, hogy a feladóval szíveskedjen felvenni a kapcsolatot.Megértését köszönjük.
3 mobil 3*18 ezer + 1 műszaki cikk 5-6 ezer ennyit bukott az eladó, aki már azon gondolkodik, hogy egyáltalán küldjön-e továbbra is nekem bármit, mert akkor van a pénzénél egyáltalán, hogyha 50 db telefont elad még plusszban. Gondolom pénzt kap vissza china post tól, de hogy mennyit azt nem tudom, keresni biztos nem fog rajta...
Abban az esetben ha a feladó lemond akkor én kapom meg a kártérítést, valakinek ötlet, hogy ez milyen összeg lehet, vagy mitől függ?
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
Kamu szöveg, ha 100 csomagod tűnne el, 100x kapnád meg ezt a sablont.
Feladótól kérd el a feladóvevény másolatát, illetve meg lehet beszélni vele hogy írja meg 1 mondatban hogy megbíz téged a kerestetés elindításában. Utána irány a posta és a rendőrség. Nem kerestek ezek semmit, ezt hidd el.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
bagand1
csendes tag
Ez nem feltétlenül igaz. Amikor először beszéltem a posta ügyfélszolgátlattal és a TN alapján kértem keresést, akkor azt mondták, hogy levélben kérnek tájékoztatást a kézbesítésért felelős postától. Pár nap múlva én is bementem az illetékes postahivatalba, ahol egy külön szobában ücsörgő hölggyel beszéltem. Ő emlékezett is az ügyemre, hogy megkeresték ezzel a központból, előhalászott egy belső emailt, amiben válaszolt nekik a csomagom kereséséről. Meg is mutatta, hogy abba azt írta, hogy kikérdezte a kézbesítőt is, ezt nekem is elmondta, hogy a kézbesítő ismerte a címet, emlékezett, hogy korábban voltak már oda csomagok, de az elmúlt hetekben nem.
Azt is mondta, hogy személyesen ismeri a kézbesítőt és nagyon megbízható. Emellett azt is mondta, hogy tényleg végignézték a postájukat (gondolom azt a részt, ahova a valamiért elfekvő csomagokat teszik, de nem találták) és ők azzal adták vissza, hogy szerintük az elosztóból oda soha nem érkezett meg a pakk.
Őszintének tűnt, persze ezzel nem lettem előrébb.[ Szerkesztve ]
-
Xes
csendes tag
2 kézbesítő jár hozzám is, beszélőviszonyban vagyok mindkettővel, ők azt mondták, hogy nekik is alá kellett írniuk nyilatkoztatot, hogy nem találkoztak a csomaggal stb. tehát valamit próbálkoznak, de nem sok sikerrel, a postán azt mondják, hogy ők is csak annyit láttak, hogy kézbesítésre átadták, de hozzájuk nem érkezett meg a csomag, tehát a kézbesítőkön is hiába keresik, mert eleve ahhoz a postához se érkezett meg a küldemény, amelyik kézbesítené...
-
maj-viktor
őstag
De ezt magyarázzuk! Nem értitek meg, hogy veletek, mint vásárló a posta nincs "jogi viszonban"? Csak a feladóval!?
PayPal-al fizettél!? IGEN (márha volt eszed), nem kaptad meg 45napon belül!? Indítottál case-t!? eszkaláltad!? Bizonyítottan nem kaptad meg a track alapján sem!? IGEN, akkor full refund... ez igaz, hogy egy 1-2hónapos "procedúra", de a PAYPAL megvédi a vásárlót! Ilyen esetbe semmilyen károd nem származik... csak az a fránya idő!
Az elveszett csomagot, meg a feladónak kell leharcolni a postával (ahogy le is írtam alig pár kommentel feljebb a folyamatot, ahogy írtam belföldi esetén volt pár esetem a ~10év postai viszonyom alatt!)Vagy te most milyen kártérítést akarsz!? Jahogy a paypal full refundol és ezen felül még!? (mondjon le az eladó a "feladásról" - adja meg a feladóvevényt és a postánál plusz kártérítést akarsz... a paypal visszatérítésen felül!?)
Akkor én kérek elnézést!(hameg voltál olyan hülye, hogy nem paypal-al fizetél és/vagy kicsúsztál a refund határidőből magadra vess, hogy ilyen alap információt külföldi rendelés esetén nem informálódtál előtte)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
aytukabozs
addikt
Na csessze meg, megkaptam életem első NLPost TN-jét, remélem délpestiként nem érint a belvárosi postásmaffia ármánykodása...
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
tutis
őstag
válasz bagand1 #54608 üzenetére
Az a baj hogy elképzelésetek sincs mi megy a magyar postán. Volt ismeretségi körben 2 ember is ott dolgozott (szerencsére mindkettőt kibaszták már onnan), olyan durva szinteken megy a lopás hogy azt el se tudjátok képzelni. Műszaki cikk a sláger. Alap hogy ami nem ajánlva volt feladva és nagyobb mint egy levél, már bontották is fel. Csomag tételes leadásnál is ment a sumákolás, stb. Kapott már sok laptop vásárló könyvvel megpakolt dobozt. Alap volt a gázolaj leszívás mindennap a postásautóból. Lényegében itt nem 1 ember lop, szervezetten folyik minden. Szerencsére egyre jobb a felderítési arány, de míg komolyan nincs odapirítva nekik, addig csinálják a maszekot. Egyik emberke szakszervezeti tag is volt, hatalommal, úgy tudta tusolni az ügyeket évekig ahogy kellett.. Szóval ha azt hiszitek hogy itt van 1-2 szarka és ennyi, akkor igencsak tévedtek. Többen összejátszanak, átbasszák azokat is akik nincsenek benne.Itt sosem a kézbesítőn akad el a csomag, azt a vonalat felejtsétek el, meg hogy egyik posta irogat a másiknak. Jóhogy nem lesz meg semmilyen csomag. A csomag elosztásnál és szállításnál egyik központból a másikba, na ott tűnik el szinte minden. Nincs annyi ellenőrzés amit ne lehetne kijátszani, megbugázni. Az ilyen hivatalos szöveggel meg nem mentek semmire. Feljelentést bárki tehet amúgy, nem kell ahhoz a csomag tulajdonosának lenni.
Remélem én nem járok sose úgy ahogy itt páran, de én biztos célirányosan az elosztó központ felé veszem az utam, nem helyi kis postahivatalban fogok kitölteni formanyomtatványokat..Rendőrségi feljelentés meg alap.Szerencsére van nyomozó jóbarátom, nem fognak elhajtani.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
RVR400
veterán
"Feljelentést bárki tehet amúgy, nem kell ahhoz a csomag tulajdonosának lenni."
Legalább lesz kit baszogatni feljelentés kiegészítés miatt, meg az eljárás végén kapsz egy megszüntető határozatot. Vagy egyet a feljelentés elutasításáról.Hurrá!
"Szerencsére van nyomozó jóbarátom, nem fognak elhajtani."
Az ő érdekében remélem, hogy ezt hivatalos helyeken nem hangoztatod ennyire.
[ Szerkesztve ]
-
-
aytukabozs
addikt
A konkrét szitura nem is lehet szakmai tanács a feljelentés, és ezt le is írták már.
Mivel kézbesítésig az eladóé a cucc, te refundoltatsz, ő meg verje ki a postából a kártérítést.
Asszem ennek a topicnak ez a közmegegyezéses véleménye.
De miért vagy megsértődve ezen?Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
drumkiller
csendes tag
szobakutya, maj-viktor kösz a kimerítő választ, most már rendesen képben vagyok!
-
tutis
őstag
válasz aytukabozs #54619 üzenetére
Nem vagyok megsértődve, de olyat tanácsolni hogy ne tegyünk feljelentést mert csak a papírmunkát szaporítjuk, nekem kicsit több mint fura.
Amúgy most viberezek a nyomozó ismerősömmel, Ő ajánlja a feljelentést, legjobb ha az imeit meg tudjuk szerezni, ilyen esetben vissza tudják fejteni hamar a szálakat. postai belső vizsgálat esetek 90%-ban nem vezet eredményre (mint ahogy mondtam is)
Most írtam skype-on a minidealnek, kíváncsiságból meg tudják-e mondani az imei számomat.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
beg
veterán
-
klarkzone
tag
Sziasztok, gyorsan írom a helyzetemet: rendeltem egy tv-boxot, ami valószínűleg gyári hibás volt, 6-7 óra után elfüstölt (se kép, se hang, tápot kap, nem reagál semmire resetre sem, egyik sarka melegszik is), mivel K. keveset használtam, csak a PP védelem 44. napján purcant ki, úgyhogy azonnal nyitottam a case-t, és mivel be kellett valamit írni, beírtam majd a teljes vételárat refound-nak.
Pont ünnep volt stb. a lényeg, hogy már feladtam a kütyüt a geekbuying-nak, ragszám elküldve, vették is az adást, majd odaér valamikor, minden üzenetemet bemásoltam a PP-nak és az aftersale supportnak is.Kérdésem a következő, az ügyem automatikusan bezáródik 03.16-án. Az ünnep miatt elég kevés volt a kommunikációra a 20 nap, meg addig amíg oda nem ér a cucc és látják, hogy tényleg tégla, miről beszélgessünk. Eszkaláljam e é?
Úgy gondoltam, hogy eszkalálom és megírom a PP-nak, hogy én igazából egy jól működő készüléket és az összes felmerült költségem megtérítését szeretném, meg egy sorry my friend levelet a 3-4 hónapért, és mindezt jó lenne ha a PP védelemmel a hátam mögött tudnám intézni, ha a geekbuying is elismeri a garanciális hibát.Azért nekem egy kicsit kevés az, hogy "garanciális" javításra kiküldtem azt jól van... majd várok 3 hónapot, mert annyira ráérek ilyenekkel foglalkozni... persze előfordul az ilyesmi. Valaki?
[ Szerkesztve ]
-
Laza...
addikt
válasz klarkzone #54626 üzenetére
A határidőt a PP majd tologatja szépen, a GB. meg majd átveszi meglesi a cuccot, és ha jogos a problémád akkor refundolnak - vagy így, vagy úgy.
A költségeid megtérítését felejtsd el (ez nem amerika) örülj a vételár visszafizetésének. A kínai rendelés ezzel együtt jár, aki ezt nem tudja megemészteni, azoknak nyitva vannak a haza shopok/bevásárlóközpontok
Never give up!
-
dani04
újonc
2015.03.10
00:47 NLAMSA(NETHERLANDS (
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad2015.03.10
10:05 NLAMSA(NETHERLANDS (
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad2015.03.11
09:09
Küldemény információ:
Célországba megérkezett / Arrived in the destination countryEgy telefont rendeltem, szóval szinte biztos, hogy vámot kell fizetnem. Nem kéne a státusznak átváltania "A küldemény vám elé állítva" vagy valamire? Még nem jött se SMS se levél, mikorra várható kb, hogy bekérik a papírokat? A válaszokat előre is köszönöm.
-
dani04
újonc
Még lenne egy kérdésem, hogy ezen a vámkezelési nyilatkozaton amit le lehet tölteni a posta.hu-ról, az elején be kell írni a feladási helyet, súlyt stb., ha ezeket nem tudom akkor üresen lehet hagyni?
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
-
dani04
újonc
Ja akkor okés azt hittem azt kötelezően kérik
-
beg
veterán
válasz aytukabozs #54633 üzenetére
Lassú vagy Batman
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Gadhead
csendes tag
Sziasztok!
Valakinek van valami tapasztalata a Geekbuying.com -al kapcsolatban?
A sztori az, hogy rendeltem pár dolgot:
Kaptam szépen tracking numbert is. Még örültem is,hogy milyen hamar ideért.
[link]
Tépem szét a csomagot, de csak a tok van benne. Ilyenkor mi van? Ott is különböző eladók vannak mint e-bayen? Egybe rendeltem pedig és az egész orderre írja,hogy shipped.Mindent külön fognak küldeni? Csak az egyikhez adtak tarckinget(elvileg az egész rendelésre)? A csomagoláson 1PCS van jelölve.
Chaten akartam velük beszélni,de jelenleg nem elérhető. Írtam nekik mailt is meg holnap megpróbálom megint.
Pay Palal fizettem gondolom majd refund.( Nem igazán tudom hogy kell)Ha valakinek van tapasztalata velük vagy ötlete,hogy ilyenkor mi van kérem ossza meg velem. Had aludjak nyugodtan Kicsit felb@sztam magam na.
-
aytukabozs
addikt
válasz Gadhead #54638 üzenetére
Nem ez nem piactér, ez egy webshop.
A kommunikálásba számold bele a 8 óra idődiffit, majd valamikor hajnal 1-2-től érdemes próbálkozni, addig is fotózd le a pakkot, és el is küldheted nekik a rendelésszámodat beírva a tárgymezőbe arra a címre ahonnan a visszaigazolásokat kaptad a fizetésről, meg a postára adásról.[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
zsiz
őstag
ejj ezek a kínaiak (geekbuying)... még mindig a garanciás (dec. 04.-én rendelt) telefonom... nem írom le megint, csak röviden a lényeget. teló hibás, garanciában visszaküldve (jan 19.-én feladva), megkapták, megbeszéltük 10 usd ellenében küldenek egy újat.. ok, legyen (úgyis előtte felajánlottak 7.70usd visszatérítést, amiért vissza kellett küldenem.. szóval csak 2.30 USD-t bukok). kifizettem, azóta eltelt egy hónap (ugye volt egy holiday is közben -ezt még meg is értem).
utolsó levelet lassan 2 hete kaptam tőlük, azóta hiába írtam fb-n üzenetet, kommentet, hiába küldtem emailt, semmire nem kaptam választ. az előbb gondoltam rájuk írok live chat-en hátha.. ha kicsit lassan is, de jelentkezett egy operátor és meglepően segítőkész volt.
leírtam neki a gondom, elkérte a rendelésem számát hogy utánanézzen... és hogy, hogy nem kiderült, hogy éppen holnap akarták postára adni a telefont... azt ígérte, hogy holnap-holnapután megkapom a TN-t.
most elég nagyot csalódtam a geekbuying-ban, pedig volt már több (nagyobb értékű) rendelésem tőlük. bár gondolom kb az összes kínai webshop egy kutya.. még itthon sem mindig egyszerű garanciáztatni, nemhogy innen Kínába..
ja, azt még elfelejtettem írni, hogy az utolsó, 02.27.-én kapott levélben azt írták, hogy a gyárban holnap kezdenek dolgozni, még kell nekik pár nap hogy előkészítsék a csomagomat...
[ Szerkesztve ]
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
maj-viktor
őstag
De most őszintén te a postán keresteted... (mint feladó), megkapod a ÁSZF-ükbe biztosított biztosítékot (ami a már leírt belföldi ajánlott esetén pl. 15+1x-es összege a feladásnak, értékbiztosítás esetén az érték!
30nap alatt kinyomozzák a "postai belső vizsgálat", hogy elveszett (ellopták postán belül), téged kártalanítanak...
A pénzed visszakapod vagy még többet is (vagy ha hülye voltál, akkor kevesebbet)
Eközben párhuzamosan tennél feljelentést a rendőrségen, mely szintén egy jó több hónapos procedúra után lezárják, hogy "ismeretlen tettes"... és kész! (ők ennyit tesznek... tényleg csak felesleges papír)
Ha kifogsz egy olyan nyomozót, aki normálisan felgöngyölíti keres hasonló ügyeket és azokat összerakja magától (ilyen szinte nincs)... csak ha te megemlíted a feljelentéskor, hogy több ilyen eset is van az adott postán.... vagy pl. csaló utalás esetén - több károsult, stb.
Ezért írtuk / írtam, hogy érdemes feljelentést tenni, de 50E alatt nem foglalkoznak vele!
Jobban foglalkoznak vele, ha bizonyítottan CSOPORTOS A CSALÁS / LOPÁS! (amihez te tudsz bizonyítékot adni, pl. több csomagod elveszett / több ember károsult ügyét összevonni)Mind2 fajta módba van sajnos tapasztalatom... mind a postai procedúra / mind a rendőrségi feljelentés!
(nem csak van egy rendőr ismerősöm)Az a baj, hogy ugyanarról beszélünk, csak nem érted a részleteket, amiket mi mondunk!
Ha már csak egy 1.000 Ft-ot "elcsaltak / elloptak tőled" igenis tegyél feljelentést!
Mondhatnám, hogy állampolgári kötelességed! Már csak a statisztika rontása miatt is tegyetek, hamár a pénzetek nem jön vissza! (mert 50E alatt és nem csoportos esetén semmi esélyed nincs)Én konkrétan kinyomoztam magam egy csaló pontos lakcímét / aprós kamu hirdetéseit / telefonszámát / hangfelvétel készült, stb. ÍGY MENTEM FELJELENTENI, mindenféle bizonyítékkal, és akkor hogy zárták le!? ISMERETLEN TETTES... no comment!
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz Laza... #54627 üzenetére
Ezt azért kiegészíteném, hogy újonnal van a paypal akciója, hogy a visszapostát is refundolják... (volt itt is róla már szó)
Én jómagam még nem éltem vele, de volt aki már sikeresen megkapta! PTKG.-estül!
(#54628) dani04
Már nem "Vám elé állítva" a következő státusz, hanem "NAV regisztráció"(#54629) molvany
Megszokás... nem vám-ra gondolt, hanem vámolásra... azaz, hogy megáfázzák, helyesen használva!(#54637) vapega
Naponta tapasztalom / tapasztaljuk...
Rossz csengő / lusta kézbesítő / sok csomag és alapból már csak az értesítőt hozza a csomagot nem is...
(ez konkrétan kapura néző kamerával látszódott eset volt... helyettesítő postás... "nagyméretű csomag", de a bicikli csomagtartóján semmi ekkora csomagja nem volt - postai táskába meg nem fért be)(#54638) Gadhead
Nekem ali-s vásárlások esetén cseszik el folyton a mennyiségeket... rendelek valamiből 2db-ot és csak 1db-ot kapok, stb.
De pár levelezés után visszakapom a pénzem, szal kár nem ér... csak időpazarlás... újbóli megrendelés, stb.
geek-el csak pozitív tapasztalom volt / van eddig... le is kopogom
még bic szokott kihagyni mondjuk egy 10-20tételes csomagból 1-2tételt... ott is lelevezés - partial refundok... de fontos szabály, előzör próbálj a shoppal / shop e-mail címét egyezkedni, ne rögtön paypal dispute-al kezd... úgy ők is normálisabban állnak hozzá, ha nem fenyegetőzől... ha persze nagyon nem vagytok egy állásponton, akkor még 45.nap előtt paypal dispute nyitás és ott "vitázzatok", hogy harmadik fél - a paypal is lássa a gondodat...De őszintén ők kínai angollal nyomják... te magyar angollal.. sokszor nehéz megérteni a problémánkat nekik... ez is folytonos tapasztalat... de mindig sikerült megoldanom minden "káromat"... ebay / ali / kínai webshopok esetén... csak normálisan kell kezdeni - kezelni az "ügyeket"!
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Zeki
nagyúr
Rendeltem egy gyerektabletet. 2 hétig sem tudták postára adni, írtam nekik, hogy töröljék a fenébe, nem kell. Refund. Erre ők, hogy már feladták, a futár viszi a dhl-nek, és nem tudják visszacsinálni. Adtak egy olyan dhl számot, hogy information received. Még 1 hétig sem történt semmi. Paypal dispute, akkor is kamuztak, hogy ők nem tudják visszaadni, mert elvitte már a futár. Aztán refundolt maga a Paypal, gondolom látta hogy semmi nem akar történni.
Megvettem máshol (tmart.com), ahol az angol raktárból 1 hét alatt itt volt.
Egyszercsak jön egy mél a geektől egy dhl-es számmal, hogy feladták a tabletet. És az valóban élt is. Pár nap után a kezemben is volt.Így jártak.
-
RVR400
veterán
Valójában ezt pofáztam el, hogy bizonyítható IMEI kell, de semmi gond nincs, nem minden második szót kell elolvasni. És azt is közöltem, hogy a kínaiak nem tudják ezt megmondani. De nyugodtan rohangáljatok a rendőrségre, úgyis mindenki azt teszi, aztán meg csipogjatok, hogy mindennemű info nélkül miért nem találták meg 1 héten belül a telót, mert csak vakarásszák egész nap a ti pénzeteken... Meg az ismerősödet is szabd majd le.
Aztán ha keres az ügyészség hatóság félrevezetése miatt, mert ugye kiderül az eljárás során, hogy mindenki kárpótolva lett, ahogy Te is, akkor majd pisloghatsz.(#54645) CineDOG1: Azt inkább meg sem kérdezem, hogy miért vetted át...
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz RVR400 #54646 üzenetére
Marhasag. Ha nem teszunk semmit ez ellen, max annyi fog valtozni hogy nem fognak postazni magyarorszagra. Nem ertelek titeket, miert kardoskodtok afelett hogy nyugodtan lopjanak tovabb...!?!?
A rendorsegnek ez a dolga, igenis fel kell jelenteni a tolvajokat mert az idegeskedest es az idodet senki nem fizeti meg...
Legalabb ne egessetek magatokat azzal hogy veditek a tolvajokat. Had dontse el mindenki maganak...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
RVR400
veterán
válasz wwenigma #54647 üzenetére
Mondtam, tegyétek a feljelentéseket azzal, hogy volt egy telefon, amit sosem láttatok, IMEI-t sem tudtok róla, de biztos, hogy a postán ellopta valaki. De utána ne csipogjon senki, hogy nem lett meg, és értelme sem volt.
Komolyan kérdezem, hogy szerintetek ebből az "információhalmazból" lehet valamit kezdeni?A véditek a tolvajokat és hasonló kitalálmányokra meg inkább nem mondok semmit,a végletekig bulvárízű...
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz RVR400 #54648 üzenetére
Nem bulvárízű. Ha valahogy mindig egy helyrol jönnek a feljelentések, előbb utóbb meg fogják kapargatni...
Nem telefont lopnak hanem csomagot. Ez egy elég fontos momentum...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Gadhead
csendes tag
Na sikerült beszélnem a shoppal. (Geekbuying)
[Elözmény]Természetesen nem volt semmi raktáron a megrendelt dolgaim közül csak a tok. És pont ma állították össze a csomagot. ( Ezt a véletlent ) Persze ráfogják a kínai újévre. És majd kapok tracking no. ha a hajóra kerül...
De legalább elismerték, hogy nem küldték el. Tehát a PayPal-el nem lesz gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
- Apple Earpods fülhallgató, USB-C - Lightning kábel egyben elvihető
- We R Memory Keepers - Crop-A-Dile Corner Chomper sarokkerekítő
- iPhone 11 64Gb 83% akku, kartyafuggetlen
- Egyben eladó rendszerhűtő ventilátorok / együtt 3500! / 120-140 mm / NZXT, Akasa, Cooltek, Be quiet!
- Samsung Galaxy A20e mobiltelefon eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen