Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • klarkzone

    tag

    Sziasztok, gyorsan írom a helyzetemet: rendeltem egy tv-boxot, ami valószínűleg gyári hibás volt, 6-7 óra után elfüstölt (se kép, se hang, tápot kap, nem reagál semmire resetre sem, egyik sarka melegszik is), mivel K. keveset használtam, csak a PP védelem 44. napján purcant ki, úgyhogy azonnal nyitottam a case-t, és mivel be kellett valamit írni, beírtam majd a teljes vételárat refound-nak.
    Pont ünnep volt stb. a lényeg, hogy már feladtam a kütyüt a geekbuying-nak, ragszám elküldve, vették is az adást, majd odaér valamikor, minden üzenetemet bemásoltam a PP-nak és az aftersale supportnak is.

    Kérdésem a következő, az ügyem automatikusan bezáródik 03.16-án. Az ünnep miatt elég kevés volt a kommunikációra a 20 nap, meg addig amíg oda nem ér a cucc és látják, hogy tényleg tégla, miről beszélgessünk. Eszkaláljam e é?
    Úgy gondoltam, hogy eszkalálom és megírom a PP-nak, hogy én igazából egy jól működő készüléket és az összes felmerült költségem megtérítését szeretném, meg egy sorry my friend levelet a 3-4 hónapért, és mindezt jó lenne ha a PP védelemmel a hátam mögött tudnám intézni, ha a geekbuying is elismeri a garanciális hibát.

    Azért nekem egy kicsit kevés az, hogy "garanciális" javításra kiküldtem azt jól van... majd várok 3 hónapot, mert annyira ráérek ilyenekkel foglalkozni... persze előfordul az ilyesmi. Valaki?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák