Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz atala #52677 üzenetére

    Ha nem tudsz megegyezni az eladóval, akkor eszkalálni kell a határidő előtt! Vég véletlenül sem CLOSE-olni, hanem eszkalálni... ha eszkalálod (escalate), akkor kerül a PayPal hatáskörébe a döntés! (viszont ilyen törötten érkezett meg eset, nem egyszerű dolog)
    Csak akkor zárul automatikusan, ha megadja a full refundot, minden más egyéb esetben manuálisan történnek a dolgok, azaz "neked is hozzákell járulnod"... partial refund elfogadás, stb.

    De ilyen törötten érkezett esetén ne feltétlen reménykedj full refundba... esetleg egy 50%-osba és kérik javíttasd meg valahol országon belül... vagy postázd vissza... de kérdés hogy "elhiszik-e", hogy esetleg hanyag csomagolás miatt tört össze vagy te törted össze... ez még egy teljes fullHD-s videó unboxingból sem lesz / lehet egyértelmű! (jó persze pufi fólia hiánya, stb.) Szerintem ha visszaküldheted full refund reményébe tégy úgy! (bár nem tudom mekkora a hiba mértéke), elvileg most a paypalnak még visszaposta visszaigénylő akciója is van, így talán még 0-s mínusszal is lezárhatod a történetet... csak hosszú idő lesz, míg visszaér - megkapja - elfogadja, paypal visszatérít,stb. ~1hó is akár!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák