- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Normi™
őstag
Lekapom a láncot holnap és ha középcsapágy azonnal kiderül gondolom.Agy az úgyis cserélve lesz nemsokára,de azért ránézek,ha kell szétszedetem.Remélem kiderül könnyen mi a gáz.Köszi a segítséget.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én saját tapasztalatomat írtam le,mert senki nem vállalta javítását.Olajat nem akartam,mert gondoltam,hogy ami befolyik,az ki is folyik.Ezért esett a választás a zsírra,mely meghűlve részben bent marad.Jó lett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
-
Zsianett
tag
"Other current FH for 9, 10s drivertrain"
-
zoli03
őstag
Most nem országútiról van szó, ott tényleg szélesebb a kazettatest. De ha utánaolvasol, láthatod, hogy minden cikkben azt írják, hogy a 11-es MTB kazetta kompatibilis a 8/9/10 sebességes kazettatestekkel. Elvileg a legnagyobb lánckerék beljebb van a kazettatestnél, az már úgyis olyan nagy, hogy elfér a küllőktől.
-
MPowerPH
félisten
Megneztem, az en Novatec agyamra is azt irjak, hogy jo a 11-es sor, pedig eredetileg az is csak 10-ig jo a spec szerint.
Viszont en nem tennek fol olyat. Nem vagyok meggyozve a tartossagat illetoen, na meg nem gyengen tul is van meg arazva. Vagy 50k-val kerul tobbe, mint a 10-es XT szett. Nekem majdnem annyiba fajt a 10-es XTR, mintha a 11-es XT-t vettem volna.Don't Tread On Me
-
Haruno
csendes tag
Értem, köszi. Magam sem találkoztam még ilyennel. Pedig KTM, tőlük személy szerint elvárnám, hogy legalább 2 cm-enként gyártsanak vázat.
A 46 pontosan miért is kicsi? A rádőlés, illetve felsőcső hossza miatt nem jó? ( Az ember azt hinné, ha kisebb a nyeregcsőhossz attól még elég az ülésmagasságon állítani. ) -
Because
őstag
de a küllők is mozogtak rendesen és ez készen volt 1000ft .... én hülye meg itthon néztem csak meg
(#56674) mike710: továbbra se általánosítanék, de nekem ennyi elég volt a rossz tapasztalatokból (két legnagyobb bolt Tatabányán) nyilván vannak a munkájukra igényes, tényleg szakemberek
[ Szerkesztve ]
-
mike710
aktív tag
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem ez a kep kb 50-60 eves lehet, hol volt akkor meg a cx.
A kornak megfelelo orszaguti volt.
Ha abbol indulok ki, hogy nyaron en kb minden hosszabb erdei tekeres utan lancot, sort tisztitok es olajozok, akkor itt sem olyan meglepo ez, csak ok ezt menet kozben megoldjak.
Nem csak a labizomzat merete brutal, hanem az a szarazsag is.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Jó, mondjuk ha azokból a korabeli utakból indulunk ki, akkor tényleg logikus, hogy miért ne lett volna CX már akkor.
De amúgy valóban, szerintem ezek a korabeli versenyzők sokkal keményebbek lehettek mint a maiak, ez persze nem azt jelenti, hogy a maiak puhányok, de ezeken a régi bringákon ilyen távok brutálisak lehettek. Itt aztán a doppingot még hírből sem ismerték. Elég csak ránézni arra az izomzatra, sok mai versenyző is megirigyelhetné, max akkor van ilyen vagy hasonló lába ha tele van vágva szteroiddal.hegyimorc: Na ne b@ssz! Kemény ez a videó. Nem gondoltam volna, hogy már akkoriban hódoltak ennek a sportágnak, így ebben a formában. Bár azt hozzáteszem, hogy én sem sok értelmét látom ennek az akadály futásnak kerékpárral. Mai napig nem látom az értelmét, ha már egyszer létezik a mtb, akkor minek még ez a cyclocross? Létezik sokkal alkalmasabb bringa is terepre mint a koskormányos cx bringa.
Egyébként a régi montis DH videók is komolyak, így visszanézve, még ha nem is olyan régi a szakáig.
Merev váz, 4-5cm-t rugózó villák, ezek voltak az igazi kamikazék.
De még a kezdetleges össztelósok se sokat értek a pár centi rugóúttal. A védőfelszerelés is vicces mai szemmel, sima bringás tökfedő, cicanaci aztán jó napot. Elvétve látni protektort. A második videóban el is hangzik egy sebesség, 55mph, azaz 88,5km/h.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Belinkeltem az "E" meghajtót, azt a mindenit, le kéne feküdni aludni.
Nem tudom hogy ezt be lehet -e rakni fordítva, de ez nem szokott nagy ötlet lenni, hátsó váltónak ha beljebb kell dolgozni 3mm nél jobban, már baj lehet pl. plusz elcseszheted vele a láncvonalat teljes mértékben. Szerintem csak nincs középre centrírozva a kerék gyárilag, vagy kicsit mellé mentek a hanyagul vágott meg rádiuszolt csövek az idomszerben.
Sok váz el van cseszve, nekem is van egy olyan merida vázam aminek az egyik támvillája több mint fél centivel feljebb van behegesztve, de van olyan cube vázunk aminek a támvilla összekötője kb 3mm el lejjebb van az egyik oldalt, olyan ferde mint az állat.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Jóez, amúgy a felni ennyit tud, nem tud benne beállni a küllő irányba az anya.
Lehetőleg vegyél DT anyát, valamelyik noname fejének a rádiusza sem olyan, hogy ellendarabja lenne a felniben levő szegecsnek és nem képes befordulni irányba. Hosszú anyával meg lehetőleg ne fűzz kereket, mert ha ilyen a felni, az még jobban ki fogja adni ezt a törést.Én egyszer egy 1320 grammos országúti kerékszettel szenvedtem ilyen miatt. Ráadásul az küllő anya alátétes felni volt, mint a réges-régi felnik. DT alu anyára fűztem át, plusz kicseréltem a jobb oldali küllő sort mert ott kezdtek elszakadni az "olcsó" sapin xray küllők.
[ Szerkesztve ]
-
Zsianett
tag
A helyes oldalirány is be lett tartva? Tehát jobb irányú furatba ment a jobb oldali küllő? Előfordulhat, hogy balos a felni, bár ritka, de belefutni. Ez okozhat nagyobb szögtörést, ha fel vannak cserélve.
DT-nek van kifejezetten nagy küllőszögre tervezett anyája (gondolom más gyártónak is), ennek a feje nem csak kúpus, hanem gömbsüveg, így folyamatos körív mentén fekszik fel a küllőfuratra vagy a szegecsre, és egészen addig nem okoz feszülést, amíg a fej pereme a furatperemen felül esik.
A nyamvadt elektromos kerók agymotoros kerekekeinél szokott óriási szögtörés lenni, a 100-110 mm körüli küllők még 1 keresztre fűzve is úgy mennek be az anyába, hogy meghúzás után maradandó elhajlás marad a menetes részen. Minél nagyobb az agyperem átmérője, valamint a felni magassága, adott keresztszámnál annál jobban fog feszülni. A saját kerekemben 4 keresztre van fűzve egy 8-as Shimano agyváltó a 28mm-es profilmagasságú felnibe (559mm ETRTO), a küllők épp hogy nem fekszenek fel a mellettük lévők fején, és ott is elég nagy szögtörés van, de gond nélkül működik a mezei Sapim küllővel és réz anyával.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Persze, fókuszálást ezeken a lámpákon nem érdemes keresni. Tényleg rohadt idegesítő amikor pofán világítanak, vagy inkább elvakítanak egy ilyen vacakkal, ráadásul városban, ahol épp semmi szükség ekkora fényre. Egy csomó bringás ezen élvezkedik, a bringája nem ér 2 ft-ot, katasztrofális a műszaki állapota, de menőznek az 1000 lumennel.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Egyik sem fókuszált, mindegyik előre fog világítani, főleg ha felfele fordítja, akkor bárhova fókuszálhatod előröl el fog vakítani.
Lakott területen vagy ahol jönnek autók, le kéne venniük a fényerőt, és lefordítani, én ezt szoktam csinálni, vagy van nálam szilikonos villogó, és ha van közvilágítás, lakott terület is, akkor azt bekapcsolom. Amúgy meg a legtöbb autón a tompított is úgy fel van állítva, hogy ugyan úgy szétvakít engem a biciklin ülve.. semmit nem szoktam látni ha kocsival szembe megyek el 1 sávos úton, itt a balatonnál sok ilyen van. Lámpa az ilyen, fénye van![ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
-
HookR
addikt
'Minipumpa', ~12bar lett, maradhat?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
---Lasali---
Közösségépítő
Annó még a 19 es gumi is menő volt, meg a 21 es, még én is gondolkodtam hogy a 23 asnál bizonyos versenyekre kéne vennem valami keskenyebbet, meg a shimano kerekek szélesebb profilja miatt is mindig depressziós voltam, hogy ez miatt nem lehet menni eléggé. Most meg ez a 25 ös lesz a divat? Külföldi gumi tesztekbe is volt ahol csak 25 ös gumikat néztek.
Van két ugyan olyan kerekem, az egyik a trekkingbe van, a másik az országútiba, az egyiken 23 as ulteremo, a másikon 32 es cst trekking gumi, az a bicikli annyira nem megy, mintha vontatnék magam mögött egy kamiont, én el nem hiszem hogy a 25 ös guminak nem érezni a nagyobb légellenállást, hát mekkora puffancs már az, régen kiröhögtek volna vele. "nézdmá' fent hagyta télről az edző gumit a gyerek!"[ Szerkesztve ]
-
Zolka75
tag
helló a gépsárkány kicsit most messze van tőlem ,így képet most nem majd esetleg később tudok lőni róla
3x7 rendszer volt rajta most viszont igazából semmi sincs mivel ez egy felujitott váz porfestés után
no ehez kéne a komplett váltó rendszert össze hozni a 40 ezres keretbőlZolka, Galaxy A5
-
Zolka75
tag
Az ülés kb 10 centivel magasabban van jelenleg , de ettől független nekem így kényelmes ! bár a magasságom még mindig nem árultam el igy nem tudom miből gondolod gondoltad hogy ez nekem nagy nem kötekedni akarok nem szándékom egy váltó ősze állításáról szolt a dolog amire ( kevés a keret ) választ kaptam
amit majd növelek és később visszatérek ( egyébként az igényeimnek tökéletesen megfelel a gép ) + a
felújítására már így is elvertem legalább 60 70 ezret ( idiótaság tudom ) de apránként teszem sajna nem telik 200 300 ezres kockára , de off végeZolka, Galaxy A5
-
fpeter07
veterán
[link] Ez térkép alapján nem mond semmit, de van ott egy szegmens, amit kemény 6,2 km/h-val abszolváltam futva. A slick gumi nem semmi hóban. Meg nehéz elindulni. Havas, jeges úton fékezni lehetetlen. Hagyni kell, hadd fussa ki magát a gép. Meg jó reflexek kellenek. Bár jégen ha 5 fokkal elfordítod a kormányt, akkor borulás az eredmény.
-
ShiTmano
aktív tag
Fáj is a térdem nem kicsit, ezért is gondoltam váltásra. Na meg szereztem egy taperedes, levegős telót a régi kotyogós xct helyére, de a mostani vázam nem kúpos fejcsövű. Az is megoldás lehet, hogy veszek egy használt kis méretű vázat, és hegesztetek rá egy 20 centis nyeregvázcső hosszabbítást (merevítéssel) a Máriusszal. Ott meg felmerül az a probléma, hogy beleérhet a lábam az első kerékbe kanyarodáskor.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
A kormányom 5 centi emelésű, és hátra van döntve. Még így sem az igazi.
Acef: Ezek mind megvannak, még is kényelmetlen. Vagyis most már kezd közel lenni az ideálishoz, viszont így már ideges az eleje, és nagyon elöl van az ülés. Amúgy 170 centis embernek mi az ideális méret, 17"?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs