- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi haladó szinten
- Amazon Fire TV stick/box
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Táp ventilátor csere
- OLED TV topic
- Projektor topic
- Asztrofotózás
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
egy slick 26-os össze-vissza pattog egy rendes 622-es kerék viszont átmegy mindenen
Aszfalton egy 26"-os kerék is "átmegy mindenen"...
Néha 1-1 aszfaltfelgyűrődésen illetve kátyún átgázolva ici-picit több energiát fog veszíteni mint a 29"-es kerék, de szerencsére még nálunk sem annyira szarok az aszfaltutak, hogy ez bármit is számítson. Korrekt gumival és korrekt nyomáson a 26"-os kerék sem pattog össze vissza aszfalton.
Vagy ha a 26"-os kerék pattog össze vissza aszfalton, akkor egy kemény outi-virsligumi vagy keményre fújt trekkinggumi mit fog csinálni? Pedig ha valamit aszfaltra terveztek, akkor azokat igen...
Aszfalton, betonon etc tempósan haladva montival sokkal többet számít a jó minőségű, jól megválasztott gumi (külső+belső) megfelelő nyomásra fújva (és ez tipikusan nem a slick+4.5bar kombó) mint hogy 29" vagy 26".
Persze mindez még mindig eltörpül a fontosabb tényezők mellett:
-aszfalton, hegyen fel:
a nyers teljesítmény / tömeg arány (W/Kg) az egyetlen ami igazán számít . A gumi kb édes-mindegy, mert a munka döntő része a gravitáció leküzdésére szolgál.-aszfalton egyenesben: a légellenállásod illetve a nyers teljesítményed fogja meghatározni a végsebességedet. Feltételezve, hogy a célnak valamennyire megfelelő gumi van a gépen, nem pedig egy traktorgumi.
-Lefele meg a légellenállás, illetve hogy van-e a montin elegendő áttátel. Az enyémen 50-50Km/h környékén elfogy az áttétel Szigorúan lefelé, egyenesben én fogyok el, nem az áttétel.
J.
Új hozzászólás Aktív témák
- GT Talera 26" MTB Megkimélt Állapotban!-További Minöségi Kerékpárok....
- Walter csíkos öltöny+nadrág+zsák. Jó minőségű. 54-es méret. Új ára 110 ezer forint volt
- Különleges telefonkártya gyűjtemény
- MATTEL Barbie - Color felfedő neon batikolt ajándékkészlet (25HCD29) BONTATLAN
- MATTEL Witcher 3 Wild Hunt Mega (LEGO) (LED világítással) BONTALAN -66% AKCIÓBAN