- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ghost364
senior tag
Na srácok, szombaton hatalmas élményben volt részem
Megmásztam országútival Szlovénia legmagasabb hegyét, a Mangartot. Strava. Mivel a hostel, ahol megszálltunk csak 10 km-re volt a hegy aljától, autóba sem kellett ülni. Persze rá kellett jönnöm, hogy kb. végig emelkedni fog az út, szóval ezt megszívtam További nhezítő körülmény volt a brutálisan erős szél, főleg ott, ahol nem voltak fák. A hegy első ~7 kilométere nem volt olyan durva, csak még én nem éreztem magam teljesen százasnak valamiért (lehet, hogy a kávé miatt, nem esett olyan jól, illetve nem is nagyon aludtam). Aztán megkezdődött a 10 km-es, átlag 9%-os rész a híd után. Már innen gyönyörű volt a kilátás egyébként, aztán még feljebb... Itt már még jobban fújt a szél, az egyik részen konkrétan 6 km/h-val tudtam menni, mert bőven 10% feletti volt erős pofaszéllel (áldás a 34x26-ra...). Ezt leküzdve egy viszonylag hosszú erdős rész várt alagutakkal, és szerencsére kevésbé erős széllel. Itt már egész jól érztem magam, nem is nyélen mentem, messze volt még a teteje. Ahogy közeledtem a csúcshoz, úgy ritkult a növényzet is, ezzel ismét utat engedve a szélnek. Elkezdtem fázni is, csak egy aláöltözet/vékony hosszúujjú felső/rövidgatya volt rajtam, és a hőmérséklet csak rosszabb lett. Erő szerencsére volt még bennem, így sikeresen abszolváltam egy elvileg 28%-os meredekségű kanyart is (ezt nem hiszem el, hogy annyi). Aztán kifordultam az oldalszélbe, és majdnem kirántotta alólam többször is a bringát. Innen már csak 500 méter volt hátra, a végére sikerült 25-re is felgyorsulni a hátszélnek köszönhetően Megálltam, gyorsan lőttem egy-két képet, aztán szélmellény és kesztyű fel.Lefele brutálisan fáztam, és haladni se igen mertem a szűk utak, és a sok kavics miatt. Az erdős részen megálltam melegedni kicsit, meg bedobtam a müzliszeletem. Itt még mindig vacogtam... Az útminőség és a forgalom nem vészes egyébként, lévén, hogy pénzért lehet feljönni autóval/motorral. Viszont sajnos nem is olyan, mint a Vršič, ahol simán lehet erszteni 70 km/h-val,mert széles, és jól belátható az út. Szépen lassan visszacsorogtam a hídig, ahol összevártuk egymást (ez is sokáig tartott), megettem egy zselét, hogy legyen erőm a hazaútra. Pár montis pedig megkérdezte, hogy hideg van-e fent, mert úgy nézek ki, mint aki fázik Azért büszke voltam magamra, hogy leküzdöttem ezt a hegyet is megállás nélkül, azért 16 km az 16 km akárhogy is nézzük. Aki teheti mindenképp látogasson el ide, vagy valamelyik nagyobb hegyre, nincs is jobb annál.
Remélem nem probléma, hogy ezt ide írtam
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- ASUS ROG Ally
- Kedvenc zene a mai napra
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...