Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz HEAHEA #49220 üzenetére

    Karbon alkatrészből csak minőségi darabot szabad venni. Ez egy bonyolult gyártástechnológia, sok a hibázási lehetőség is. Noname cuccoknál előfordulhatnak idő előtti törések, de ezek nem a karbon miatt következnek be, hanem a hibás elkészítésükből. Maga a karbon alkatrész ha jól van legyártva örök életű. Nincs fáradása. Van egy maximum terhelése az adott alkatrésznek, attól függően, hogy milyen fajta szövésű és hány réteg karbonszövet van benne. Ha azt a maximum terhelést túlléped akkor eltörik vagy szétrobban.
    Teljesen mindegy, hogy verseny vagy hobbi. Ha nincs rajta sérülés akkor nem kell lecserélni.

    zool1: Szerintem el kéne felejteni ezt, hogy itt bárki is lenéz, kinéz bárkit is a miatt, hogy mennyibe került a kerékpárja. 2 dolog van amit meg kéne érteni. Ha nem akarunk saját magunknak egy csomó gondot akkor új kerékpárnál megcélozzuk legalább a 70k körüli összeget, ha full alap használatra akarunk bringát, akkor is. Illetve ha komolyabb felhasználásra kell bringa, akkor mélyebben zsebe kell nyúlni, az adott kategóriának, stílusnak megfelelően. Ettől még nem azt mondja senki, hogy valaki a 30 ezres bringájával nem menjen fel az erdőbe csapatni vagy nem tekerhet 200km-t egyszerre. Tegye ha őt ez teszi boldoggá, de ne várja el, hogy szakmailag ez helyeselve legyen, vagy ajánlott legyen.

    Egyébként a kérdésedre válaszolva, a minőségibb gyártóknál általában 125 kilónál maximalizálják a kerékpárok terhelhetőségét. Ez inkább az alura vagy acélra vonatkozik, karbon vázat azért ne vegyél. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák